دستگاه تمرینات واژنی و ماساژ درمانی عضو تناسلی

دستگاه تمرینات واژنی و ماساژ درمانی عضو تناسلی چیست؟

۰
دستگاه تمرینات واژنی و ماساژ درمانی عضو تناسلی چیست؟
نمره 2.5 از 2 رای

در ادامه شما را با این مفاهیم بیشتر آشنا میکنیم و به بیان نکاتی برای استفاده از این دستگاه و روش را می پردازیم.

ماساژ درمانی عضو تناسلی با Roller Device

این روش در حقیقت یک حرکت توانبخشی؛ علی الخصوص در افرادی است که قادر به ایجـاد یا حفظ نعـوظ در خود نیستنـــد. در این حرکت، هدف ؛ راندن جـریان خون با فشـــار به درون Corpora covernusa ( بافت اسفنجی که آلت را می سازد) می باشد تا فشــار داخلـی آن بالا رود و گسیختگــی های مینـیــاتوری و بسیــار ظریفــی در بافت آلت بوجــود آید که البتــه ایـن گسیختگی ها در طول شب بواسطه تکثیر سلولی و بافت سازی ترمیم می شود.

دستگاه تمرینات واژنی و ماساژ درمانی عضو تناسلی

در این روش، حــرکت دستـــگاه بر روی آلت باعـث حجیـم شدن و کشش دیواره های سلولـــی Corpora covernusa شده و اجازه می دهد حجم خون بیشتری درون آلت وارد شود که خود باعث بهبود مکانیزم نعوظ (Erection) می گردد.

دستگاه جلک با فراهم نمودن یک فشـار ثابت در طول شفت آلت، باعث تقویت بافت و رشد در آن می شود که در نتیجـه باعـث گردش خون بهتـر در آلت و بهبـود مکانیـــزم های طبیعی آلت همچون نعوظ سخت تر و انزال قابل کنترل و همچنین افزایش طول و رشد قطر آلت می شود. این تأثیر در هر دو حالت برافراشته و معمولی مشخص است.


دستگاه تمرینات واژنی با Golden Kegel

کیگل بک تمرین واژنی با مقاومتهای زیادشونده می باشد که طراحی شده جهت تمرین و تقویت عضلات لگنی pelvic floorمی باشد. در درمان سرد مزاجی خانم ها هم استفاده می شود. کاربرد منظم کیگل باعث افزایش توانایی عضلات واژن می شود.

این دستگاه جدید باعث کمک به استحکام و تقویت عضلات pubococcygeal می شود که تحت عنوان عضلات pc شناخته می شوند که باعث شکل دادن hammock یا sling می شوند که پایین کلیه اندامهای لگنی قرار دارند و وظیفه کنترل ۱- جریان ادرار. ۲- حمایت از مثانه و رحم و مقعد را دارد.
Golden kegel برپایه اصول تمرینات مقاومتی زیادشونده استوار می باشد که جهت بهبود و ترمیم عضلات ضعیف بسیار ضروری می باشد.

دستگاه تمرینات واژنی و ماساژ درمانی عضو تناسلی

مقاومت زیاد شونده نوعی از تمرینات می باشد که معمولا” در مراکز توانبخشی، پزشکی، باشگاههای ورزشی و کلوپهای سلامتی دیده می شود.هدف از استفاده از Golden kegel، تقویت عضلات واژینال می باشد که معمولا” در اثر زایمان، کمبود استفاده، بالا رفتن سن، تغییرات هورمونی و اختلالات عصبی و دیگر دلایل بوجود می آیند.

مزایای استفاده از کیگل Golden kegel

-کنترل بی اختیاری ادرار تنشی.

-بهبود عملکرد جنسی بانوان

-رفع درد در هنگام مقاربت در خانمها

نشتی ناچیز ادرار هنگام خندیدن، سرفه کردن، عطسه کردن یا انجام فعالیتهای فیزیکی بی اختیاری ادرار تنشی نام دارد

میلیونها زن، بی اختیاری تنشی را تجربه کرده اند و میلیاردها دلار سالانه جهت درمان های دارویی و جراحی برای بهبود این مشکل زنان هزینه می گردد.
Golden kegel ارائه یک درمان کاملا” طبیعی ، ارزان قیمت و غیـــرتهاجمی جهت بهبودعلائم بی اختیاری تنشی را می دهد.بعد از گذشت تنها چند هفته استفاده از Golden kegel زنان با بی اختیاری ادرار تنشی قادر به کنترل مثانه خود خواهند بود.

برگرفته از وبسایت دکتر سعید محمدزاده

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی