جدیدترین و زیباترین مدل های لباس زنانه و دخترانه مجلسی بلند و کوتاه

جدیدترین و زیباترین مدل های لباس زنانه و دخترانه مجلسی بلند و کوتاه

۰
جدیدترین و زیباترین مدل های لباس زنانه و دخترانه مجلسی بلند و کوتاه
نمره 3 از 2 رای

در پست امروز آر آر میکس قصد داریم تصاویری از جدیدترین لباس های زنانه را به شما ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

مدل لباس زنانه

Women’s clothing model

قبل از اینکه وارد بحث اصلی پست امروز آر آر میکس شوید باید بدانیم که ما بر چه اساسی باید یک مدل لباس را انتخاب کنیم؟ آیا انتخاب یک مدل لباس کوتاه برای ما مناسب است یا بلند؟ آیا لباس ما پر طرح باشد یا ساده؟ و … ادامه پست امروز آی آر میکس به شما کمک می کند که انتخاب درستی  از مدل لباس زنانه داشته باشید.

BodyTypes

مدل لباس تان را براساس قالب بدنتان انتخاب کنید

اگر قالب بدن شما ساعت شنی است، می توانید از پوشیدن پیراهن های متفاوت لذت ببرید فقط از طرح هایی استفاده کنید که دور کمر را پنهان نمی سازند. پیراهن های مانتویی (قسمتی ازپیراهن روی قسمت دیگر بر می گردد)، پیراهن های رسمی (این دو نوع پیراهن کمر را پنهان نکرده و تناسب زیبایی به اندام می دهند)، پیراهن های یقه گرد باز ، یقه آکولادی و یقه هفت، پیراهن های کوتاه با دامن آزاد، پیراهن بدون بند (دکلته) بهترین انتخاب برای افرادی است که قالب ساعت شنی دارند.

dress15

اگر قالب یدن شما توت فرنگی شکل است، پیراهن هایی که دامن های حجیم و کار شده و قسمت بالاتنه ساده ای دارند جلوه ی زیبا وخیره کننده ای به شما می دهند. پیراهن هایی که بالاتنه ی کاملا اندازه و دامن آزاد دارند، پیراهن های تک شانه،  پیراهن های تونیک (کوتاه) و پیراهن هایی با دامن پری دریایی(دامن هایی که در قسمت ران ها تنگ و در قسمت زانو آزاد هستند) بهترین انتخاب برای شما هستند.

dress4

اگر قالب بدن شما گلابی شکل است، به دنبال پیراهن هایی باشید که قسمت بالاتنه ی آن ها کار شده و قسمت دامن آن آزاد باشد. پیراهن هایی با دامن A شکل، پیراهن هایی با یقه نسبتا باز، پیراهن هایی با قسمت بالاتنه ی کارشده بهترین انتخاب برای شما هستند.

Women's clothing model

اگر قالب بدن شما مستطیلی شکل است، بهتر است به دنبال لباس هایی باشید که قوس و انحنای بیشتری به اندامتان می دهد. پیراهن هایی با دامن پری دریایی ، پیراهن های ساده برش دار، پیراهن هایی با یقه افساری یا یقه صاف بهترین انتخاب برای شما هستند.

Women's clothing model

اگر قالب بدن شما سیبی شکل است، به دنبال پیراهن هایی که بالاتنه زیبا و دامن آزادی دارند، باشید زیرا آنها به اندام شما توازن زیبا و دلنشینی می بخشند. پیراهن های بالاتنه کوتاه و با دامن پری دریایی، پیراهن های بلند با دامن آزاد و پیراهن های مانتویی (پیراهن هایی که قسمتی از آن روی هم می آید، این نوع پیراهن قوس کمر را به ظرافت به نمایش می گذارد)، پیراهن هایی با یقه باز بهترین انتخاب برای شما هستند.

dress13

اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن

لباس هایی که کاملا اندازه شما است را بپوشید. لباس هایی که بزرگتر از بدن شما هستند شما را خمیده و بد نشان می دهند. در صورتی از کمربند استفاده کنید که کمر باریکی داشته باشید. پارچه هایی از جنس پـشم، بافـت و چرم شما را سنگین تر نشان می دهد و پارچه های سبکی کتان و نخ شما را لاغر تر نشان می دهد.

رنگهای تیره شما را لاغر تر و کوچک تر نشان می دهد و رنگهای روشن شما را بزرگتر و حجیم تر نشان می دهد. لباسهای بالا تنه و پایین تنه یکرنگ شما را لاغر تر نشان می دهد و لباسهای بالا تنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت شما را بلند قد تر نشان می دهد. لباسهای یقه بلند گردن را کوتاه تر میکند. گردن بند کوتاه نیز گردن را کوتاه تر میکند.

روسـری کـه به سـمت پـایین آویزان شـده باشد، قـد شما را بلند تر جلوه میدهد. لـبـاس بـا خطوط افقی شما را چاق تـر و بـا خـطـوط عمودی شما را لاغر تر جلوه میدهـد.

 چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

لباسهای کاملا اندازه بپوشید لباسهای خیلی کوچـک و خیلی بزرگ تنها شما را چاق تر نشان میدهند. لباسهای یکدست یکرنگ بپوشید. تـرجیـحا یـکرنـگ از سر تا نوک پا. از پـوشیـده لبـاسـهای با طرح برجسته و پارچـه هـای زمخت خود داری کنید.

Women's clothing model

لباسهای تیره رنگ با پارچه های نازک و نرم بپوشید. شلوار را در ناحیه کمر بالا بیاورید نه پایین تر. کراوات با پهنای متوسط پوشیده و حتما طول آن تا کمر برسد. از پوشیدن لباسهای با نقش و نگار شلوغ خودداری کنید. لباس با طرح راه راه عمودی بپوشید. کفش پاشنه بلند به پا کنید.

چگونه لباس بپوشیم تا چاق به نظر برسیم؟

لباسهای با رنگ متفاوت بپوشید. رنگهای روشن و پر رنگ بپوشید. کراوات پهن تر بپوشید. لباسهای چند لایه به تن کنید. کفش بدون پاشنه و ظریف و شلوار تمام قد بپوشید. از پوشیدن لباسهای سرتاسر یکرنگ بپرهیزید. لباس با طرح راه راه عمودی و کراوات باریک نپوشید.

Women's clothing model

عکس های زیبا از جدیدترین مدل لباس زنانه

در ادامه مدل های لباس زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

drees1

dress2

dress3

dress5

dress6

dress7

 

dress10

dress12

dress8

dress14

dress16

dress17

dress18

dress20

dress21

dress22

dress23

dress24

dress25

dress26

dress27

dress28

پیشنهادات و نظرات؟

پیشنهادات و نظرات خود را در مورد انتخاب مدل لباس زنانه در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی