بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی

بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی

۱
بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی
نمره 3.8 از 37 رای

در این پست قصد داریم بهترین زمان برای مصرف انواع قرص تاخیری، قرص های ضد بارداری، اسپری تاخیری و قرص های تحریک کننده مردان و زنان توضیح دهیم.

در آی آر میکس به مسائل جنسی گوناگونی مانند احتمال بارداری و روش های جلوگیری از حاملگی و رایج ترین سوالات بعد از رابطه جنسی اشاره کردیم در ادامه کامل ترین توضیحات درباره زمان مصرف انواع قرص وداروهای جنسی داده میشود.

زمان استفاده قرص های تاخیری گیاهی و غیر گیاهی

زمان استفاده قرص های تاخیری گیاهی و غیر گیاهی

قرص تاخیری واکادول : یک قرص ترکیبی جدید است که از ترکیب دو داراوی سیلدنافیل + ترامادول و تاثیر گیاهان دارویی موثر ساخته شده است. این قرص در سالهای اخیر به دلیل فرمولاسیون قوی و تاثیر بسیار قدرتمند آن و نداشتن عوارض جانبی بسیار پرکاربرد و به طور دقیقتر پرفروشترین محصول تاخیری به حساب میآید. این قرص دارای تاثیر بسیار قوی برای تاخیر در انزال است که به گفته مصرف کنندگان تا ۵۰ دقیقه تاخیر ایجاد میکند و مزیت دیگر آن تاثیر طولانی مدت (به مدت حداقل ۵ روز) در فرد مصرف کننده است.

محصولات بسیاری وجود دارند که می توانند مشکل زود انزالی را حل کنند ولی هیچ کدوم از این محصولات توانایی این محصول جدید را ندارند. واکادول نام محصولی نیمه گیاهی و ترکیبی توسط ۲ قرص معروف است که می تواند توسط مردان به صورت یک قرص واحد مصرف شده و زود انزالی آنان را در هنگام رابطه تا ۵۰ دقیقه بدون وقفه به عقب بیاندازد. این محصول نسبت به تمامی محصولات دیر انزالی دیگر برتر بوده و قویتر می باشد. واکادول توانایی این را دارد که به راحتی تا ۵۰ دقیقه برای مردان در رابطه خود با همسرشان تاخیر در ان زال ایجاد کند.

کرم/ اسپری لیدوکائین برای زود انزالی :  اگرچه در افرادی که سطح سروتونین آن‌ها کم است، مهارکننده‌های باز جذب سروتونین بسیار مؤثرند، اما شواهد محکمی وجود دارد که بی‌حس‌کننده موضعی در قالب کرم و اسپری لیدوکائین، به‌طورکلی راه‌حل بسیار مناسبی برای زود انزالی می‌باشند. آن‌ها مؤثر هستند، استفاده از آن‌ها آسان است و عوارض جانبی کمی دارند. با توجه به این واقعیت که بی‌حس‌کننده موضعی عملاً عوارض جانبی قابل توجهی ندارند، تعداد زیادی از متخصصین و مشاورین طب جنسی، این بی‌حس‌کننده موضعی را به عنوان اولین پیشنهاد برای بیماران خود توصیه می‌کنند. میزان جذب بی‌حس‌کننده موضعی جدید در مردان افزایش‌یافته و حساسیت جنسی آن‌ها را حفظ می‌کند، درنتیجه رابطه برای آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود، از طریق فنّاوری‌های جدید این اثر بی‌حس‌کننده به شریک رابطه جنسی منتقل نخواهد شد.

داپوکستین و پریلیگی (Priligy) : داپوکستین نوعی مهار کننده باز جذب سروتونین (SSRI) است که به طور خاص برای انزال زودرس طراحی شده است. نشان داده‌شده است که SSRI ها در درمان زود انزالی مفید هستند. جنبه منفی SSRI ها این است که به‌منظور دستیابی به اثر مورد نظر، باید به صورت روزانه مصرف شوند


 اثر داپوکستین در تأخیر زمان انزال در دخول واژینال

تحقیقات نشان داده مردانی که زمان متوسط انزال دخول واژینال شان به صورت پایه ۰٫۹ دقیقه می‌باشد، هنگام مصرف دوز ۳۰ میلی گرم داپوکسین، این میزان به ۳٫۱ دقیقه افزایش‌یافته است و همچنین برای دوز ۶۰ میلی گرم داپوکسین، زمان انزال به ۳٫۶ دقیقه بهبود یافته است. بیمارانی که دارونما مصرف کرده بودند ۱٫۹ دقیقه بهبود پیدا کرده بودند.

ترامادول( Tramadol)

ترامادول( Tramadol) :

ترامادول ( Tramadol) که به نامهای تجاری ترامال، ترامد و بایومادول نیز شناخته می‌شود، ترامادول دارویی مسکن شبه تریاک است و یک نوع اپیویید به حساب می‌آید. این دارو برای تسکین دردهای متوسط تا شدید تجویز می‌شود.

ترامادول یک آگونیست برای گیرنده‌های مو (μ) اوپیویید، و سیستم نورآدرنرژیک و سروتونرژیک بوده و باعث افزایش آزاد سازی سروتونین می‌شود. خاصیت چسبندگی ترامادول به گیرنده‌های «مو» بسیار ضعیف است. ماده متابولیزه شده او-دسمتیل‌ترامادول نسبت به عنصر مادر خاصیت چسبندگی بیشتری به گیرنده‌های مو دارد و خاصیت مخدری قویتری از خود به جا می‌گذارد. خاصیت تسکین درد در ترامادول حدود ۱۰ برابر ضعیف‌تر از مرفین است.

علاوه بر این ترامادول باعث جلوگیری از بازجذب نورآدرنالین و افزایش آزاد سازی سروتونین می‌شود و غلظت این دو ماده را در سیناپس بالا می‌برد، این امر باعث ایجاد نوعی خاصیت، مانند داروهای ضدافسردگی و همچنین هوشیاری می‌شود و برعکس مرفین فرد مصرف کننده را فعال‌تر می‌کند، حتی در برخی از مصرف‌کنندگان حالات ضعیفی مانند (MDMA (XTC مشاهده شده، احتمال گرفتگی عضلانی نیز کاهش میابد.

با خوردن ۱۰۰ میلی گرم ترامادول سطح خونی دارو در دو ساعت به حداکثر می‌رسد. حدود ۲۰ درصد ترامادول به پروتئین خون بسته می‌شود. ۳۰ درصد ترامادول بصورت تغییر نیافته و ۶۰ درصد آن بصورت متابولیتهای شکسته شده در کبد از راه ادرار دفع می‌شود.

نیمه عمر دارو ۴ تا ۶ ساعت می‌باشد. موارد مصرف ترامادول برای تسکین درد معمولاً به مدت کمتر از ۵ روز و به مقدار ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم هر ۸ ساعت تجویز می‌شود، همچنین این دارو جهت درمان سندروم پای بی‌قرار نیز تجویز می‌شود.

مدت زمان تاثیر ترامادول ۴ تا ۶ ساعت است و موارد مصرف آن برای تسکین درد معمولا به مدت کمتر از ۵ روز و به مقدار ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم هر ۸ ساعت تجویز می‌شود، همچنین این دارو جهت درمان سندروم پای بی‌قرار نیز تجویز می‌شود.

عوارض جانبی ترامادول

عوارض مشابه دیگر داروهای شبه‌تریاک (تهوع، سرگیجه، خواب آلودگی، خشکی دهان. دیر انزالی. یبوست، افت فشار خون، تعریق، خارش) در ترامادول هم دیده می‌شود اما احتمال بروز دپرسیون تنفسی که کشنده‌ترین عارضه این گروه داروهاست، با ترامادول خوراکی نسبت به مرفین کمتر است. مصرف این دارو به علت افزایش سطح سروتونین، بیشتر از دیگر مواد اپیوئیدی ایجاد حالت تهوع می‌کند، همچین باعث بی خوابی می‌شود. مصرف بیشتر از ۴۰۰ میلی گرم ترامادول برای افراد بدون مقاومت بدنی در مقابل مواد اپیوئیدی خطرناک است.

مصرف همزمان داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین و مهارکننده منوآمینواکسیداز موجب تشدید عوارض دارو و گاهی سندرم سروتونین می‌گردند.

یکی از عوارض نادر ولی خطرناک مصرف ترامادول تشنج می‌باشد. تشنج معمولاً در اثر مصرف زیاد این دارو یا مصرف دارو در بیماران صرعی یا بیمارانی که دچار آسیب مغزی شده‌اند با بیمارانی که مشکلات کبدی کلیوی (دفع دارو دچار اختلال گشته و افزایش مقدار دارو در خون) دارند و یا معتادان به الکل ایجاد می‌گردد. همچنین احتمال وابستگی دارویی و بروز علائم ترک مشابه دیگر ترکیبات شبه تریاک هم وجود دارد. یکی دیگر از عوارض نادر ترامادول (چهار تا پنج ساعت پس از مصرف) افزایش فشار خون به همراه سردرد شدید می‌باشد مریم اخگری، رئیس بخش سم‌شناسی پزشکی قانونی تهران با اشاره به افزایش مصرف داروهای مخدر مانند متادون و ترامادول اعلام کرد در مطالعه‌ای که طی پنج سال اخیر انجام شده مرگ‌های ناشی از مصرف ترامادول ۴۰ برابر بیشتر شده است. در این مقاله به نوع مرگ و تعداد قربانیان اشاره نشده است.

یکی از عوارض نادر ولی خطرناک مصرف ترامادول تشنج است. تشنج معمولا در اثر مصرف زیاد این دارو یا مصرف دارو در بیماران صرعی یا بیمارانی که دچار آسیب مغزی شده‌اند با بیمارانی که مشکلات کبدی کلیوی (دفع دارو دچار اختلال گشته و افزایش مقدار دارو در خون) دارند و یا معتادان به الکل ایجاد می‌شود. همچنین احتمال وابستگی دارویی و بروز علائم ترک مشابه دیگر ترکیبات شبه تریاک هم وجود دارد.

یکی دیگر از عوارض نادر ترامادول (چهار تا پنج ساعت پس از مصرف) افزایش فشار خون به همراه سردرد شدید است.

 

زمان و طریقه مصرف قرص ضد بارداری + اورژانسی

قرص های LD و HD

نحوه ی مصرف قرص های ضد حاملگی به طریق زیر است :

– شروع قاعدگی را روز اول خونریزی در نظر بگیرید.

– قرص های LD و HD را از روز پنجم قاعدگی شروع کنید. سعی کنید هر شب و در ساعت معینی مصرف کنید تا زمانی که ۲۱ عدد قرص موجود در بسته تمام شود.

– در هر نوع پس از اتمام ۲۱ قرص هر بسته، یک هفته استراحت کرده و قرصی مصرف نکنید. سپس از روز ۸، مصرف بسته ی بعدی را آغاز کنید.

– بهتر است قرص ها پس از شام و قبل از خواب خورده شوند تا عوارض گوارشی ایجاد نکنند.

– اگر پس از اتمام اولین بسته ی قرص در طی ۷ روز استراحت، قاعدگی ایجاد نشود، به شرط آن که همه ی قرص ها را مرتب مصرف کرده باشید و اسهال و استفراغ شدید نداشته باشید و از داروی دیگری هم به طور هم زمان استفاده نکرده باشید، مشکلی وجود ندارد و از روز ۸ بسته ی دیگر را مصرف کنید. در غیر این صورت با پزشک یا ماما مشورت کنید.
در صورتی که مصرف قرصی را فراموش کردیم چه باید کرد؟

قرص های LD و HD :

– اگر مصرف قرص را در روز مقرر فراموش کردید، تا نوبت بعد هر موقع که یادتان آمد، قرص را بخورید و در غیر این صورت، روز بعد باید دو قرص را با هم میل کنید و از روزهای بعد طبق دستور قبلی، روزی یک عدد قرص مصرف شود.

– چنانچه مصرف قرص برای دو روز متوالی فراموش شود، روزی دو قرص برای مدت دو روز مصرف کنید (در مجموع ۴ عدد) و از روز سوم طبق دستور قبلی یعنی روزی یک قرص مصرف شود.

– چنانچه مصرف قرص برای سه روز متوالی فراموش شود، توصیه می شود که قرص را قطع کرده و در آن دوره تا شروع قاعدگی از روش دیگری استفاده کنید و بعد از شروع قاعدگی طبق دستور قبلی از روز پنجم، بسته ی جدید را مصرف کنید.
قرص ضد حاملگی

قرص های تری فازیک:

در صورت فراموش کردن مصرف یک قرص، اگر در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت از زمان همیشگی به خاطر آوردید، بلافاصله مصرف کنید (گذشت زمان کمتر از ۱۲ ساعت از زمان معمول خوردن قرص، اثر پیشگیری از بارداری را کاهش نمی دهد).

اگر پس از ۱۲ ساعت به خاطر آوردید، باید به محض به یاد آوردن، مصرف بقیه ی قرص ها را ادامه دهید و قرص های فراموش شده را مصرف نکنید. در این گونه موارد حتماً باید از یک روش دیگر مانند کاندوم، تا شروع بسته ی بعدی استفاده شود.

زمان مصرف قرص ها بعد از سقط جنین و زایمان چگونه است؟

۱- به دنبال سقط های کمتر از ۱۲ هفته، بلافاصله قرص را مصرف کنید.

۲- به دنبال سقط های ۱۲ تا ۲۰ هفته، ۱۰-۷ روز بعد از سقط مصرف کنید.

۳- به دنبال زایمان، ۳ هفته پس از زایمان مصرف کنید.
قرص چگونه عمل می کند؟

مصرف قرص با سه روش زیر از بارداری پیشگیری می کند

۱- مهار تخمک گذاری

۲- جلوگیری از نفوذ اسپرم، با ایجاد موکوس غلیظ سرویکس

۳- ایجاد محیط نامناسب برای لانه گزینی

نکاتی که در هنگام استفاده از این قرص ها باید رعایت شود

۱- سه ماه پس از شروع مصرف قرص، بهتر است برای کنترل وزن، فشار خون، قند، تری گلیسیرید خون و آزمایش ادرار به پزشک مراجعه کنید و در صورت سالم بودن، سالیانه کنترل شوید. در کنترل دوره ای بهتر است، معاینه پستان و لگن نیز انجام شود.

۲- اگر به دلایلی مجبور به مصرف هم زمان آنتی بیوتیک هایی نظیر آمپی سیلین و تتراسایکلین هستید، بهتر است از یک روش کمکی ضد بارداری نیز استفاده کنید.

۳- در اولین دوره ی مصرف قرص، در ماه اول و ترجیحاً ۲ هفته اول، از یک روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید.

۴- در صورت بروز عوارض جدی مانند: تاری دید ، تنگی نفس ، درد ناگهانی سینه که با دَم شدیدتر می شود، تورم و درد ساق پا و… سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

۵- در صورت ابتلا به اسهال و استفراغ حتما جهت انتخاب روش مناسب دیگر همراه با آن، با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه مصرف قرص ضد بارداری اورژانسی :

روش جلوگیری از بارداری بصورت اضطراری به مجموعه ای از روشها و تکنیکهایی اطلاق می شود که در صورتی که نزدیکی بدون استفاده از یکی از راههای مطمئن پیشگیری از بارداری انجام شود و یا علیرغم استفاده از یک روش مشخص، اتفاقی مانند پاره شدن کاندوم و یا نظیر آن رخ دهد، می توان از آن استفاده کرد… البته باید در نظر داشت که این روش به هیچ وجه از انتقال بیماریهای مقاربتی جلوگیری نمی کند. رایج ترین روش پیشگیری بصورت اضطراری، مصرف قرصهای معمولی خوراکی ضد بارداری HD است که به نام “قرص صبح روز بعد” مشهور شده اند. البته این نام مناسبی نیست چون نیازی به صبر کردن تا صبح روز بعد نیست و بهتر است در اولین فرصت بعد از نزدیکی بدون محافظت، از این روش استفاده شود.
زمان و نحوه مصرف آن چگونه است؟
باید در دو نوبت با فاصله ۱۲ ساعت هر بار ۲ قرص HD خورده شود. در واقع بعد از مقاربتی که احتمال بارداری دارد در اولین فرصت ۲ قرص خوراکی HD همراه با شیر یا آب زیاد مصرف می شود. باید دقت کرد که قرص نوبت اول در زمانی خورده شود که نوبت دوم را بتوان ۱۲ ساعت پس از آن مصرف کرد. مصرف نوبت اول را نباید بی دلیل به تاخیر انداخت، زیرا میزان تاثیر ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد.اگر قرص نوع LD در دسترس باشد،‌ باید در هرنوبت ۴ قرص مصرف کرد.نکته مهم: اگر بیش از ۷۲ ساعت (۳ روز) از مقاربت گذشته باشد، استفاده از روش اضطراری توصیه نمی شود و باید در این موارد با پزشک مشورت کرد.

در چه مواقعی می توان یا باید از این روش استفاده کرد؟

موارد استفاده از این روش زمانی است که نزدیکی از طریق واژن صورت گیرد در حالیکه هیچ روش پیشگیری از بارداری استفاده نشده یا بطور ناصحیح و غیر کارآمد استفاده شده باشد. این موقعیت ها می تواند شامل موارد زیر باشد: زمانی که علیرغم استفاده از کاندوم مردانه، در زمان نامناسبی خارج شود یا پاره شود. زمانی که علیرغم استفاده از دیافراگم یا کلاهک دهانه رحم، بطور زودهنگام بیرون آید و یا بعد از نزدیکی بلافاصله خارج شود. مقاربت بعد از فراموش کردن اتفاقی یک قرص از دوره قرصهای جلوگیری از بارداری انجام شود. در صورت استفاده از روش تقویمی، محاسبه زمان تخمک گذاری بطور ناصحیح انجام شود و نزدیکی کامل در زمان باروری زن انجام شده باشد. برنامه استفاده از روش طبیعی یا انقطاع در نزدیکی با شکست مواجه شود.

چه مدت بعد از این روش باید پریود شوم؟
پس از مصرف هیچ علامت فوری که نشان دهد قرصها اثر کرده یا نکرده اند، وجود ندارد و فقط قاعدگی باید به موقع، چند روز زودتر یا دیرتر رخ دهد. اگر شروع قاعدگی، بیش از یک هفته به تاخیر افتد و یا هر مورد خاص دیگر وجود داشته باشد، باید به پزشک مراجعه کرد. نکته مهم این است که اگر بعد از مصرف قرصها، دوباره مقاربتی انجام شود که احتمال بارداری در آن وجود داشته باشد، قرصهای قبلی خورده شده از بارداری مجدد جلوگیری نمی کنند.

اگر با خوردن قرص ضد بارداری دچار حالت تهوع شدم چکار کنم؟

قرص های ترکیبی باعث حالت تهوع و استفراغ میشود. در صورتیکه فرد بعد از دو ساعت بعد از خوردن قرص های ترکیبی استفراغ کرد، باید در اولین فرصت قرص ها را تکرار کند و قرص های نوبت بعدی را نیز ۱۲ ساعت بعد میل کند. اما اگر بیشتر از ۲ ساعت گذشته باشد و فرد دچار استفراغ شد نیاز به تکرار قرص ها ندارد چرا که در این فاصله قرص ها جذب خون شده اند. برای جلوگیری از تهوع و استفراغ می توان از یک آمپول عضلانی B6 یا قرص B6 هر ۶ ساعت یکبار استفاده کرد.

کاری که باید پس از روش قرص های ضدبارداری اورژانسی انجام دهید:

بعد از مصرف قرص ها، باید تا شروع قاعدگی بعدی از یک روش پیشگیری مثل کاندوم استفاده نمود.

تذکر اول: اگر با وجود مصرف این قرص ها حاملگی رخ دهد مصرف این قرص ها منجر به سقط جنین نمی شود.

تذکر دوم: اگر بعد از مصرف قرص ها، نزدیکی بدون پیشگیری انجام شود قرص های مصرف شده از بارداری جلوگیری نمی کند و نیز برای جنین تراتوژن نمی باشد.

تذکر سوم: روش های اورژانسی نباید به طور مکرر برای جلوگیری از بارداری استفاده شود. زیرا دوز هورمون در این قرص ها بالاست.

IUD جهت پیشگیری اورژانسی از بارداری:

از این روش باید برای جلوگیری از بارداری در ۵ روز اول پس از نزدیکی در داخل رحم کار گذاشته شود. مکانیسم آن ایجاد التهاب در داخل اندومتر، نامناسب شدن اندومتر جهت لاته گزینی و جلوگیری از لقاح می باشد. مزیت استفاده از IUD آن است که فرد در صورت تمایل می تواند تا ۱۰ سال آنرا استفاده کند.

 

زمان وطریقه استفاده از اسپری تاخیری

بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی

بطری را آماده کنید

این مرحله برای بطری‌های با اندازه گذاری استاندارد مقدار دارو می‌باشد و برای بطری‌های با اندازه‌ی آزمایشی ضروری نیست.
قطعه پلاستیک کوچک پوشاننده‌ی نازل را بردارید.
درپوش مقاوم ئر مقابل کودکان را باز کنید. بطری را به سمت کنار چرخانده و به مدت ۱۰ ثانیه تکان دهید. بطری را به سمت قائم برگردانده و به آرامی پمپ اسپری را فشار داده و رها کنید و بین هر پمپ کردن ۲ ثانیه صبر کنید. ممکن است نیاز باشد برای آزاد شدن فرمول ۲۰ بار این عمل را تکرار کنید. حال بطری برای پخش کردن فرمول آماده است.

موقعیت بکارگیری را تعیین کنید

با بخش کوچکی از آلت که حساس‌ترین نقطه برای اکثر مردان است – frenulum – شروع کنید. این بخش و بافت زیرین آلت در زیر سر آلت در بیشتر کتب جنسی به عنوان حساس‌ترین بخش‌ها نسبت به تماس با اشیاء نرم معرفی شده‌اند.

مقدار استفاده (تعداد افشاندن) را تعیین کنید

برای بیشتر آقایان، تنها با یک یا دو بار افشاندن شروع کنید. برای آقایان با انزال زودرس بالینی، ممکن است نیاز به شروع با ۳ یا بیشتر مرحله در افشاندن باشد.
بطری اندازه‌گذاری شده با هر بار افشاندن یک مقدار دقیق و قابل تکرار از عامل ضد حساسیت (لیدوکائین) را پخش می‌کند.
دستورالعمل‌ها سه بار افشاندن را به عنوان دوز اولیه پیشنهاد می‌کنند این مقدار برای مردانی با انزال زودرس بالینی می‌باشد و اکثر مردان با شروع با دوز پایین‌تر نتیجه‌ی بهتری خواهند گرفت.

اولین مرحله‌ی افشاندن را انجام دهید

اگرچه شما می‌توانید اسپری را به صورت مستقیم روی آلت خود اسپری کنید، اما با افشاندن آن روی نوک انگشتان خود و سپس اعمال آن روی آلت دقت بیشتری را داشته باشید. محلول را برای چند ثانیه بمالید تا شروع به جذب شدن کند.

با دوز دلخواه خود این عمل را تکرار کنید

هر عمل افشاندن را به روش مشابه قبل تکرار کنید. این عمل می‌تواند در موقعیت مشابه یا هر موقعیت دیگر روی آلت انجام شود.
– بیش از ۱۰ بار عمل افشاندن را تکرار نکنید.

ده دقیقه صبر کنید

این زمانی را در اختیار داروی بیهوشی خفیف لیدوکائین می‌گذارد تا از طریق سطح پوست به اعصاب زیرین، که کنترل انزال را بر عهده دارند، جذب شود. انتظار برای رخ دادن این فرآیند جذب به شما امکان داشتن احساس بهتری را می‌دهد و به صورت زیادی انتقال داروی بیهوشی به همسر شما را به حداقل می‌رساند.
اثرات تأخیر انزال که توسط اسپری ایجاد می‌شود حداقل ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول می‌کشد (این به این معنی نیست که شما در تمام این مدت دچار انزال نخواهید شده، بلکه فقط اثر دارو تا این مدت باقی می‌ماند)
شما ممکن زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه قبل از فعالیت جنسی از این دارو استفاده کنید اما ممکن است اثر کامل را دریافت نکنید و اثر آن زودتر از زمان مطلوب از بین برود.

دلخواه- آلت خود را پاک کنید

بعد از ۱۰ دقیقه زمان انتظار، آلت شما بایستی خشک باشد، زیرا محلول توسط پوست آلت جذب شده است. اما، برخی آثار ممکن است هنوز روی سطح آلت موجود باشند و طعم و بوی آن توسط شریک جنسی شما احساس شود. اگر این اثرات نیز برای شما اهمیت دارند، شما باید آلت خود را با یک حوله مرطوب پاک کنید تا این اثرات جزئی نیز از روی سطح آلت شما برداشته شوند. از آن‌جا که ترکیبات فعال جذب شده‌اند، این پاک کردن روی کارایی محلول اثری نخواهد داشت. هر چن ضروری نیست اما شما می‌‌توانید آلت خود را با صابون و آب بشوئید که انجام این عمل نیز تأثیر منفی روی کارایی محصول نخواهد داشت.

درگیر فعالیت جنسی شوید

اغلب مردان در اولین استفاده از این محصول مقاربت ۲ یا ۳ برابر طولانی‌تری دارند. با استفاده‌های بیشتر، اغلب مردان تنظیم دوز و مقدار استفاده، موقعیت بکارگیری و فعالیت‌های جنسی برای طولانی‌تر کردن آمیزش را یاد می‌گیرند. برای دستیابی به بهترین نتیجه تنها به چندین تجربه نیاز دارید.
شما ممکن است در طول یک تجربه‌ی جنسی مجدداً از اسپری استفاده کنید اما بیش از ده بار این کار را انجام ندهید.

تنظیم مقدار و موقعیت بکارگیری. شما ممکن است در تجربه‌ی جنسی بعدی خود مقدار دوز را افزایش یا کاهش دهید. برای دستیابی به کنترل بیشتر، شما بایستی تعداد افشاندن را افزایش دهید. همچنین شما ممکن است سطح بکارگیری روی آلت را افزایش دهید. برای بیشتر آقایان، بهترین سطح بعدی پایه‌ی آلت در امتداد مجرای ادرار می‌باشد. برخی مردان از این محصول روی پیشانی (سر) آلت نیز استفاده می‌کنند.

نکات

اسپری در دو اندازه تولید می‌شود: اندازه‌ی آزمایشی و اندازه‌ی استاندارد. معمولاً ۳ یا ۴ با استفاده از محصول شما را به کارایی بهینه می‌رساند.
بطری اندازه استاندارد حاوی تفریباً ۶۰ اسپری و یک مشخصه اندازه‌گیری دوز می‌باشد. اگر شما زود انزالی بالینی دارید و هر بار از ۳ بار افشاندن یا بیشتر استفاده می‌کنید یا تنظیم دقیق‌تری از مقدار استفاده را مد نظر دارید بهتر از این نوع استفاده کنید.
بطری اندازه‌ی آزمایشی تقریباً حاوی ۱۰ اسپری می‌باشد. برای بیشتر مردان، این مقدار برای تعیین تأثیر گذاری محصول برای آن‌ها کافی است.

هشدارها

انزال زودرس ممکن است به دلیل یک شرایطی باشد که نیاز به نظارت پزشک دارد. این محصول در صورت حساسیت شریک جنسی به لیدوکائین یا داروی بیهوشی موضعی نباید مورد استفاده قرار گیرد. اگر شریک جنسی دچار خارش یا سوزش شد استفاده را قطع کنید. این محصول نبایستی بر روی پوست خراشیده یا پاره شده مورد استفاده قرار گیرد. این محصول تنها برای استفاده موضعی می‌باشد. از تماس آن با چشم اجتناب کنید. مقدار استفاده بایستی به صورت فردی مشخص شود و نبایستی از ده بار افشاندن تجاوز کند. نتیجه‌ی استفاده از مقدار زیاد بی حسی آلت تناسلی است که ممکن است منجر به از دست رفتن موقتی حالت نعوذ شود. اگر بی حسی رخ داد، دوز را کاهش دهید. اگر علائم آن از بین نرفتند، به پزشک مراجعه کنید. این محصول جلوی انتشار بیماری‌های انتقال یافته توسط رابطه‌ی جنسی را نمی‌گیرد.

 قرص های تحریک کننده زنان و مردان

بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی

ویاگرا قرص تحریک جنسی مردان

ویاگرا یا « سیلدنافیل » در اصل برای درمان آنژین صدری ساخته شده بود ؛ همان درد قلبی معروف که ناشی از گرفتگی یا انقباض عروق است و اگر پیشرفت کند ، می شود سکته قلبی. غول دارو سازی دنیا ، یعنی شرکت Pfizer آن را به بازار عرضه کرد. این دارو قرار بود در رگ های خونی انبساط ایجاد کند اما نتیجه چندان رضایت بخش نبود. مدتی بعد از این که دارو به بازار عرضه شد ، شرکت Pfizer متهم شد که به عوارض جانبی این دارو که ایجاد نعوظ در آقایان بود ، توجهی نداشته است. بعد از آن که گزارش ها در این مورد افزایش پیدا کرد متخصصان ارشد Pfizer شروع به انجام آزمایش هایی در زمینه عوارض جانبی این دارو کردند. گزارش ها در مورد عوارض جانبی دارو ، سر نخ جالبی به آن ها داد. محققان Pfizer با اضافه کردن ویاگرا به عروق خونی آلت تناسلی متوجه شدند این دارو می تواند همان اکسیری باشد که مردان پا به سن گذاشته قرن ها به دنبالش بودند. از ۲۷ مارس سال ۱۹۹۸ این دارو به عنوان اولین داروی خوراکی برای درمان اختلال نعوظ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) قرار گرفت. بعد از تایید FDA افزایش فروش این دارو به حد انفجار رسید. سال ۲۰۰۸ فروش سالانه ویاگرا از دو میلیارد دلار هم گذشت.

ویاگرا چیست ؟

ویاگرا که نام قرص آبی هم به آن داده ­اند با نام ژنریک « سیلدنافیل » اولین مهار کننده آنزیم فسفودی استراز ۵ است که برای درمان اختلال نعوظ مورد تایید قرار گرفته است. در واقع این دارو پایه اصلی تمامی دارو هایی است که در این زمینه در بازار دارویی وجود دارد. هر بسته ویاگرا که به رنگ آبی یا با پوشش قرمز وجود دارد شامل ۴ قرص است و در دوز های ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی عرضه می شود.

این دارو ها با شل کردن عضلات صاف دیواره رگ ها باعث گشاد شدن آن ها می شود ؛ عمدتا در آلت تناسلی و البته در سایر بخش های بدن که نتیجه آن می شود کمک به ایجاد نعوظ در مردان ( توضیح واضحات این که نعوظ بر وزن جنوب ، یعنی پر خون شدن و افزایش حجم آلت تناسلی ).

پس نکته مهم این است که ویاگرا و همه پسر خاله هایش به طور مستقیم میل جنسی یک مرد را افزایش نمی دهند. این دارو فقط در پاسخ به تحریک جنسی به منظور افزایش جریان خون در آلت تناسلی که منجر به نعوظ می شود ، عمل می کند ؛ یعنی این دارو ، بدون تحریک جنسی به هیچ عنوان عمل نمی کند برای همین هم معمولا چند ساعت قبل از نزدیکی مصرف می شود.

این دارو خوراکی است و به سرعت در دستگاه گوارش جذب می شود و اگر همراه یک غذای پر چرب استفاده شود باعث کاهش جذب و کاهش اثر و غلظت آن در خون می شود.

این دارو کدام مردان را نجات می دهد ؟

اختلال نعوظ در مردان می تواند منجر به اضطراب ، تاثیر منفی بر عزت نفس و روابط شخصی و حتی افسردگی بالینی شود ؛ مثلا در یک مطالعه ۶۲ درصد از مردان معتقد بودند این اختلال باعث شده اعتماد به نفس شان را از دست بدهند ، هم چنان که ۲۹ درصد شان گفته بودند این اختلال اثر منفی بر روابط شان با همسر شان گذاشته و ۲۱ درصد گزارش دادند که به دلیل اختلال نعوظ از همسر شان جدا شده اند.

– به طور کلی شایع ترین عوارض جانبی خاندان سیلدنافیل ، خفیف و کوتاه مدت است. از عطسه ، سردرد ، مشکلات بینایی ، ترس از نور ، احساس نبض در سر گرفته تا دیدن اشیا به رنگ آبی ، گر گرفتگی ، سوزش سر دل ، تهوع و سر گیجه ممکن است رخ دهد.

– ویاگرا و همه پسر خاله هایش به طور مستقیم میل جنسی یک مرد را افزایش نمی دهند. این دارو فقط در پاسخ به تحریک جنسی به منظور افزایش جریان خون در آلت تناسلی که منجر به نعوظ می شود ، عمل می کند

اختلال نعوظ در مردان مشکل شایعی هم هست. بیش تر از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از این اختلال رنج می برند ؛ مثلا در ایالات متحده حدود ۵۰ درصد از مردان ۴۰ تا ۷۰ ساله درجاتی از اختلال نعوظ دارند. فکرش را بکنید که تا همین ۱۵ – ۱۰ سال پیش ، همه این مردان هیچ راهی نداشتند جز حسرت روزگار جوانی را خوردن. خیلی از آن ها حتی نمی توانستند راز شان را با کسی در میان بگذارند ؛ هم چنان که امروز هم اکثر مصرف کنندگان این قرص بدون مشورت با پزشک و سر خود این دارو را از داروخانه ها می خرند و پنهانی مصرف می کنند. بی آن که از همه فوت و فن های مصرفش با خبر باشند.

خاندان ویاگرا

از خانواده ویاگرا یا سیلدنافیل ، در طی چند سال اخیر ، مشتقات دیگری هم به بازار عرضه شده است. تا امروز ، غیر از ویاگرا ( سیلدنافیل ) دو عضو دیگر این خانواده با تایید FDA به بازار عرضه شده اند : سیالیس ( تادالافیل ) و لویترا ) واردنافیل ) ، پنج سال بعد از پسر عموی شان ؛ یعنی در سال ۲۰۰۳ تاییدیه FDA را گرفتند.

سیالیس و لویترا و ویاگرا با مکانیسم مشابهی باعث نعوظ می شوند و از پسر عموی شان قدرتمند تر هم نیستند. تفاوت بالینی آن ها در چهار چیز است ؛ تداوم اثر دارو ، زمان شروع اثر دارو ، عوارض جانبی شان و توصیه های غذایی همراه مصرف شان.

« سیالیس » نسبت به داروی دیگر این گروه ، مدت بیش تری در بدن فعال می ماند. ویاگرا و لویترا حدود چهار تا پنج ساعت در بدن باقی می مانند اما در مورد سیالیس ، زمان فعال بودن دارو ۲۴ تا ۳۶ ساعت است. البته این به معنای آن نیست که در این مدت ، فرد به طور مداوم در حال نعوظ خواهد بود ! سیالیس هم مثل ویاگرا و لویترا به طور خودکار باعث نعوظ نمی شود بلکه ایجاد نعوظ را در صورت برانگیختگی جنسی امکان پذیر می کند. نکته دیگر این است که سیلدنافیل سریع الاثر تر هم هست و شروع اثرش گاهی به ۱۵ دقیقه هم می رسد اما دو داروی دیگر حداقل نیم ساعت زمان لازم دارند برای ظاهر شدن اثر شان. تفاوت مهم دیگر سیالیس این است که بر خلاف آن دوی دیگر اگر با غذا خورده شود ، اثرش کم نمی شود. یادتان می آید که گفتیم سیلدنافیل و همین طور واردنافیل اگر با غذای چرب مصرف شود ، اثر شان کم می شود.

در مورد عوارض جانبی هم ، گرفتگی بینی و تاری دید و سر گیجه ممکن است در مصرف هر سه تای این دارو ها پیدا شود اما برای سیالیس ، کمر در و درد عضلات را هم به فهرست باید اضافه کرد.

چه مدت بعد اثر دارو از بین می رود ؟

بعد از استفاده ویاگرا و به دنبال تحریک جنسی مداوم ، ممکن است نعوظ سه تا چهار ساعت طول بکشد ؛ یعنی ویاگرا می تواند اگر تحریک ادامه پیدا کند و البته به حدی نباشد که باعث ایجاد انزال شود ، برای مدتی طولانی باعث حفظ نعوظ شود اما اگر انزال اتفاق بیفتد ، فرد باید به حالت عادی باز گردد. اگر از این دارو استفاده کردید و نعوظ شما بیش از پنج ساعت طول کشید باید به پزشک مراجعه کنید.

دردسر های ویاگرا

ویاگرا اگر درست مصرف شود ، داروی بی خطری است. به طور کلی شایع ترین عوارض جانبی خاندان سیلدنافیل ، خفیف و کوتاه مدت است. از عطسه ، سرددر ، مشکلات بینایی ، ترس از نور ، احساس نبض در سر گرفته تا دیدن اشیا به رنگ آبی ، گر گرفتگی ، سوزش سر دل ، تهوع و سر گیجه ممکن است رخ دهد. تازگی ها درباره عوارض این دارو بر شنوایی تحقیقات وسیعی انجام شده و با آن که مشخص نیست این دارو ها واقعا ناشنوایی ایجاد کنند اما سازمان غذا و داروی آمریکا تصمیم گرفته هشداری در این زمینه روی دارو درج کند. FDA به بیماران توصیه می کند در صورتی که دچار مشکلات شنوایی شدند ، مثل کم شنوایی یا زنگ زدن گوش ، فورا به پزشک خود اطلاع دهند و مصرف دارو را قطع کنند. تحقیقات نشان داده مصرف کنندگان این دارو ، ۱۶ درصد سردرد می گیرند ، ۱۰ درصد دچار قرمزی صورت ، هفت درصد ناراحتی گوارشی و سه درصد اختلال بینایی می شوند که مانع از ادامه مصرف و اثر بخشی داروست.

به ندرت ممکن است این دارو اختلال بینایی به صورت نا بینایی ناگهانی یا در حال کم شدن ایجاد کند. افراد بالای ۵۰ سال ، سیگاری و با مشکلات قلبی ، دیابت ، فشار خون و کلسترول بالا بیش تر در معرض این عارضه قرار دارند.

چه طور باید مصرف کرد ؟

قرص های آبی کوچک را هر زمان از روز می توان مصرف کرد. ویاگرا به طور معمول به صورت ۲۵ یا ۵۰ میلی گرمی یک ساعت قبل از فعالیت جنسی به صورت خوراکی مصرف می شود اما ممکن است از یک ساعت و نیم تا چهار ساعت قبل از نزدیکی هم مورد استفاده قرار گیرد. دوز مصرف معمولا بر اساس توصیه پزشک تنظیم می شود اما نباید بیش تر از ۱۰۰ میلی گرم در هر دوز باشد و فقط یک بار در روز مصرف شود.

نکته مهم که باعث می شود مصرف خود سرانه آن ها را منع کنیم تداخلات دارویی است. اغلب کاربران این دارو ، افراد پا به سن گذاشته اند که ممکن است چند قلم داروی دیگر هم مصرف کنند. درست به همین دلیل باید با پزشک درباره تداخلات دارویی این قرص با دیگر دارو ها مشورت شود ؛ مثلا مصرف این دارو ها ، برای کسانی که دارو های گشاد کننده عروق حاوی ترکیبات نیترات ( ایزوسور باید مونونیترات ، ایزوسور باید دی نیترات ، قرص ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین ، نوار ها و برچسب های ترابوستی نیتروگلیسیرین ) را مصرف می کنند ، خطرناک و ممنوع است. وجود برخی بیماری ها هم در آقایان مانع مصرف ویاگراست.

افرادی که ناراحتی های قلبی ، زخم معده و مشکلات تنفسی دارند یا آن هایی که سکته کرده اند و دچار حمله قلبی شده اند و هم چنین افرادی که فشار خون بالا دارند نباید از این دارو استفاده کنند. شوخی هم نیست. اگر یکی از این بیماری ها را داشته باشید و ویاگرا مصرف کنید ، نتیجه می تواند مصیبت بار باشد. افرادی که دارو های خانواده نیترات را مصرف می کنند ، اگر ویاگرا بخورند ، دچار تشدید افت فشار خون می شوند که به احتمال زیاد کشنده است.

برخی دارو های ضد ایدز ، سایمتیدین ، فنوباربیتال ، کاربامازپین ، ریفامپین هم با ویاگرا تداخل اثر دارند و مصرف هم زمان آن ها باید بسیار با احتیاط انجام گیرد.

نکته خیلی مهم این است که اگر فردی هنگام استفاده از این دارو دچار درد قفسه سینه شود ، باید فورا به پزشک مراجعه کند چون این احتمال وجود دارد که بیماری قلبی پنهانی داشته و متوجه نشده است. اگر فرد دارو هایی از خانواده آلفا بلاکر که برای مشکل پروستات یا مسائل قلبی تجویز می شود هم مصرف می کند ، نباید ویاگرا مصرف کند چون باعث افت شدید فشار خون می شود.

ویاگرا دوای همه درد هاست ؟

در حوزه مسائل جنسی ، از آن جا که اطلاع رسانی از رسانه های رسمی محدود است تا دل تان بخواهد باور های غلط رایج است و آدم ها هم مرتب در حال نقل آن برای هم دیگر هستند و حتی از رسانه هایی که نظارت بر آن ها وجود ندارد هم مرتب پخش می شود ؛ مثلا سال هاست در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پکیج های دارویی برای درمان انواع و اقسام مشکلات جنسی تبلیغ می شود که اگر تقلبی نباشند ، نهایتا همین ترکیبات سیلدنافیل هستند که گفتیم تنها کاربردش در درمان اختلال نعوظ است.

دارو های خانواده سیلدنافیل ، بر عکس آن چه بسیاری از مردم فکر می کنند ، نقشی در درمان زود انزالی یا دیر انزالی ندارد. هم چنین درمانی برای افت میل جنسی هم نیست.

کاهش میل جنسی مردان ، اگر ریشه روانی نداشته باشد ، معمولا ناشی از کاهش سطح تستوسترون است. اگر سطح تستوسترون مردی پایین تر از ۳۰۰ نانو گرم بر دسی لیتر باشد گفته می شود دچار مشکل پایین بودن تستوسترون خون یا LOW-T است. مردان با سطح تستوسترون خون پایین میل جنسی کمی دارند ، دچار اختلال در نعوظ هستند ، پوکی استخوان دارند و توده عضلانی شان کم بوده و تجمع چربی در آن ها بالاست. درمان با تستوسترون معمولا به صورت تزریقی انجام می شود. تا امروز تنها تعداد کمی از مطالعات نشان داده اند ویاگرا برای درمان میل جنسی کم در مردانی که دچار کاهش سطح تستوسترون هستند ، می تواند مفید باشد.

ویاگرا آلت تناسلی را بزرگ تر می کند ؟

در خیلی از تبلیغات این طور مطرح می شود که ویاگرا اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد. این ادعا مورد توجه مردانی قرار می گیرد که فکر می کنند آلت تناسلی کوچکی دارند و دل شان می خواهد طولش بیش تر باشد ؛ غافل از این که نه ویاگرا و نه هیچ دارویی نمی تواند این کار را بکند. البته این اتفاق شاید از نظر ریاضی درست باشد به این معنا که بعد از مصرف ویاگرا به دلیل افزایش جریان خون در آلت ممکن است آلت در حد چند میلی متر افزایش طول داشته باشد اما نه بیش تر اما این که تصور کنیم این قرص ، قرصی است که به طور کلی برای افزایش طول آلت تناسلی به کار می آید ، تصوری است از بیخ و بن غلط. می گویند : عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی. بسیاری از مردان می ترسند که اگر از ویاگرا استفاده کنند نتوانند دیگر بدون این قرص رابطه جنسی موفقی داشته باشند اما هیچ نگرانی در مورد معتاد شدن یا وابستگی به ویاگرا وجود ندارد. برای بسیاری از مردان مصرف ویاگرا اعتماد به نفس کافی درباره رابطه جنسی را می دهد. استرس ، دشمن میل و توانایی جنسی است. استرس می تواند مشکل نعوظ را بد تر کند و ویاگرا می تواند درمانی برای آن باشد. مخصوصا افرادی که اختلال شدید نعوظ دارند هرگز بدون ویاگرا نمی توانند رابطه جنسی داشته باشند.

ویاگرا و کاربرد های دیگر

یک کاربرد زیر زمینی ویاگرا برای مردانی است که می خواهند مدتی طولانی نعوظ داشته باشند و رابطه زناشویی شان طولانی تر شود. اگر فردی فقط به این دلیل از ویاگرا استفاده کند ، حداقل باید در این مورد با همسرش صحبت کند تا درباره استفاده از آن با هم تصمیم بگیرند.

برخی فکر می کنند این دارو می تواند آن ها را در برابر انواع بیماری های جنسی مصون نگه دارد در حالی که ویاگرا هیچ کمکی به مقابله با بیماری های مقاربتی یا حتی پیش گیری از بارداری نمی کند و این تصور کاملا اشتباه است.

ویاگرا برای چه کسانی مفید است ؟

اول از همه فراموش نکنید که این دارو در بهترین شرایط هم برای همه مؤثر نیست به طوری که دوز ۲۵ میلی گرمی آن فقط در ۶۳ درصد بیماران و دوز ۱۰۰ میلی گرمی در ۸۲ درصد بیماران موثر است. این در حالی است که بیش و پیش از اثر اصلی دارو ، عوارض آن دیده می شود. با این اوصاف ، واقعا توصیه می شود این دارو زیر نظر پزشک مصرف شود ؛ چه در مردان سالمند و چه در مردان جوان تر.

درست است که بسیاری از سالمندان به اختلال نعوظ مبتلا هستند اما بسیاری از جوانان نیز با این مسئله درگیرند. واقعیت این است که مردان در دهه ۲۰ و ۳۰ هم ممکن است به این اختلال دچار شوند. البته این مسئله به طور کلی می تواند روانی باشد اما ویاگرا در زمینه روانی هم می تواند موثر باشد چون می تواند اعتماد به نفس این افراد را زیاد کند. ویاگرا مانند کاتالیزور عمل می کند ولی نمی تواند اختلال را به طور کامل از بین ببرد.

یک سوال رایج در مورد ویاگرا این است به درد خانم ها می خورد ؟ مطالعات درباره استفاده از ویاگرا در میان خانم ها این تئوری را مطرح می کند که سیلدنافیل می تواند جریان خون دستگاه تناسلی را در زنان نیز افزایش داده و انگیختگی را ایجاد کند. با این حال بیش تر مطالعات اثرات مفید محدودی در استفاده از این دارو برای زنان پیدا کرده اند.

بی میلی جنسی در زن یک فرآیند پیچیده ای است که اغلب با استرس ، تغییرات هورمونی یا عدم صمیمیت ارتباط پیدا می کند و طبیعتا تنها با افزایش جریان خون ناحیه تناسلی نمی شود درمانش کرد.

– مردان با سطح تستوسترون خون پایین میل جنسی کمی دارند ، دچار اختلال در نعوظ هستند ، پوکی استخوان دارند و توده عضلانی شان کم بوده و تجمع چربی در آن ها بالاست.

کدام عوارض جانبی به دنبال مصرف ویاگرا طبیعی است ؟

بعضی مردان زمانی که ویاگرا مصرف می کنند احساس گیجی می کنند که به دلیل تغییرات فشار خون است. اگر این احساس باز هم تکرار شد ، ممکن است شما گرفتار افزایش فشار خون شده و از آن بی خبر باشید که در این صورت باید حتما با پزشک مشورت کنید.

هم چنین اگر هنگام مصرف ویاگرا در قفسه سینه هر نوع دردی احساس شود باید در نخستین فرصت به پزشک مراجعه کنید و این مشکل را با او در میان بگذارید چون ممکن است یک بیماری قلبی پنهان داشته باشید.

غیر از این دو عارضه ، بقیه عوارض ویاگرا جدی نیست و نیاز به توجه پزشکی ندارد. عوارض معمول ویاگرا شامل خواب آلودگی ، دل پیچه ، احساس گرمای شدید ، گرفتگی در سینوزیت ها و سر درد است که همیشه تکرار نمی شود به خصوص کسانی که قبلا از این دارو استفاده کرده اند. اما فراموش نکنید هیچ کس مانند شما از وضعیت بدن تان خبر ندارد. اگر هنگام استفاده از ویاگرا احساس فوق العاده ای دارید می توانید از آن استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده از این قرص ها احساس خوبی نداشتید ، بهتر است بی خیال قرص های آبی شوید.

آیا می دانید که …

ویاگرا قدرت جنسی مردان را بیش تر می کند ؟

واقعا نه. ویاگرا دارویی است که فقط وقتی فرد از نظر جنسی کاملا تحریک شده است به نعوظ او کمک می کند و در غیر این صورت فقط عوارض جانبی اش نصیب مصرف کننده می شود. ویاگرا در یک مرد سالم طبیعی تاثیر ویژه ای ندارد اما به مردی که نمی تواند نعوظی کامل داشته باشد ، کمک می کند. این اتفاق اغلب برای مردانی می افتد که به دلیل افزایش سن یا مشکلات هورمونی دچار مشکل شده اند. هم چنین وقتی فواصل رابطه زناشویی کم باشد یا مردی گرفتار استرس باشد به طور موقت ممکن است دچار ضعف در نعوظ شود که سیلدنافیل در این موقعیت به مرد کمک می کند. شاید به همین دلیل است که خیلی از مردان این دارو را به عنوان یک تقویت کننده جنسی می شناسند. در واقع در مردان عادی ، دارویی است برای وقت هایی که یک دلیل خاص باعث ضعف آن ها شده است.

آیا می شود فهمید کسی ویاگرا مصرف کرده یا نه ؟

واقعیت این است که مصرف ویاگرا علامت خاصی ایجاد نمی کند که بقیه متوجه آن شوند ؛ یعنی هیچ کس نمی فهمد مگر این که خودتان به او بگویید. اما سوال این است که اصلا چرا می خواهید کسی نفهمد ؟

یادتان باشد این دارو در کیفیت نعوظ تاثیر چندانی ندارد و فقط در صورتی که برای این کار ناتوانی دارید به آن احتیاج خواهید داشت. بعضی افراد برای افزایش لذت از این قرص ها استفاده می کنند و بعد متوجه می شوند چنین تاثیری نداشته است. این قرص ها هیچ کار فوق العاده ای نمی کنند مگر درمان موقت مشکلی که درباره آن صحبت شد پس این که تصور کنید با مصرف پنهانی آن می توانید از خودتان یک قهرمان بسازید ، تصور اشتباهی است.

 

قطره گیاهی محرک زنان اسپانیش فلای

اسپانیش گلد فلای، میتواند اوضاع روانی زوجه را بهبود بخشیده و او را جهت برقراری رابطه جنسی آماده سازد. بانوانی که به دلیل اختلال و ضعف قوای جنسی و شهوانی ، نقصان و یا کاهش تحریک پذیری و نیز بی میلی جنسی که عموما از کهولت، بی خوابی، ضعف توانایی تمرکز ، کمبود انرژی و همچنین کمبود هورمون بوجود آمده است جهت لذت بردن از بر قراری ارتباط جنسی می توانند از این مکمل استفاده نمایند.

شیوه مصرف قطره محرک بانوان اسپانیش گلد فلای :

تنها کافی است به صورت مخفیانه و یا آشکارا این مایع را در نوشیدنی زوجه خود بچکانید و پس از مصرف، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید. اثرات کامل این مکمل ۳۰ دقیقه پس از مصرف نمایان میشود.

دقت نمایید که این مایع تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه جنـسی با او دارید.

همچنین به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنسی در آقایان استفاده نکنید.

نکته بسیار مهم:

قطره گلدن فلای موجود در این فروشگاه به صورت کاملا اصل ارائه می شود و تا کنون نسبت به تمامی محرک های دیگر از قبیل اسپانیش فلای، آدامس، عطر، و شکلات توانسته است تحریک بیشتری ایجاد نموده و مورد رضایت تمامی مشتریان بوده است. حتی به جرات و بدون اغراق می توانیم بگوییم که بسیاری از مشتریان پس از اولین مصرف و مشاهده اثرات آن چندین بار این محصول را سفارش داده اند.

۱- اسپانیش گلد فلای چیست ؟

یک قطره طبیعی است که برای ایجاد میل جنسی در خانمها بکار میرود

همانطور که از اسم آن پیداست از یک حشره اسپانیایی تولید میشود.

۲- اسپانیش گلد فلای چه اثراتی بر روی خانم ها دارد ؟

اسپانیش گلد فلای با اثرات دارویی که دارد دقیقا ۲ کار را انجام میدهد

اولا: اگر خانمی مشکل به ارگاسم رسیدن داشته باشد و یا اصلا به امور جنسی ذوق نشان نمیدهد را درمان میکند

دوما: در خانمهایی که میل جنسی متعادلی دارند برای بیشتر شدن علاقه ، از این قطره استفاده میشود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

نظر و پیشنهادات خود را در زمینه چگونگی مصرف دارو های جنسی در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب جالب و خواندنی کانال تلگرام ما را دنبال کنید

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. جواد گفت:
    -1

    سلام من از اون قورص قرمز ها استفاده کردم و ازش رازی هستم من پنجا دیقه نشد بلکه سه ساعت داشتم رابته جنسی رو ادامه میدادم به طوری که خسته شدم ولی نمیدونم حالا چطوری باید سفارش بدم

تبلیغات متنی