decorating-a-small-bedroom-1

چگونه دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود را بچینیم؟

۰
چگونه دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود را بچینیم؟
امتیاز دهی به نوشته

برای اینکه اتاق خواب تان را به یک اتاق خواب رویایی تبدیل کنید از تکنیک هایی که ما امروز در آی آر میکس توضیح می دهیم استفاده کنید.

چیدمان اتاق خواب کوچک

تکنیک‌های هوشمندانه چیدمان اتاق خواب های کوچک ، طراحی یک اتاق‌خواب کوچک می‌تواند کار لذت‌بخشی باشد. با طراحی درست و به کارگیری تکنیک‌های هوشمندانه، شما می‌توانید اتاق دنج خود را به استراحتگاهی رویایی تبدیل کنید.

یک نقطه کا ایجاد کنید

هر اتاق نیاز به یک نقطه کانونی دارد. در بسیاری موارد نقطه کانونی اتاق خواب شما هد یا سر تخت خواب شما است که می توانید با چیدمان بالش های زیبا آن را تقویت کنید. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک باشد چشم به سمت پنجره جذب می شود. پس شما می توانید تخت خواب را در جلوی پنجره بگذارید به طوری که تخت خواب در وسط پنجره قرار بگیرد.

فاصله کانونی

از تخت خواب های مناسب استفاده کنید

شاید وسوسه شوید که تخت خواب بزرگی خریداری کنید، اما یک تخت خواب بزرگ برای فضای های کوچک مناسب نیستند. به جای این کار از تخت خواب هایی که برای فضای کوچک طراحی شده اند استفاده کنید. با خرید یک تخت خواب مناسب فضاهای دیگر اتاق آزاد می شوند. برای اینکه فضای اطراف تخت خواب تان بیشتر شود می توانید از کشوهای پیش ساخته و میز کناری که قابلیت نصب روی دیوار را دارند استفاده کنید.

تخت خواب مناسب

از پرده استفاده نکنید

برای نوردهی به اتاق خوب کوچکتان دو روش وجود دارد یا از رنگ های قرمز و قهوه ای شکلاتی استفاده کنید و یا اینکه از نور طبیعی استفاده کنید. در اتاق خواب های کوچک سعی کنید از پرده استفاده نکنید تا نور بیشتری وارد اتاق شود. می توانید از کرکره های ساده و یا پرده های نازک استفاده کنید تا وقتی پرده را می کشید باز هم اتاق تارک نشود.

پرده توری

به حداکثر رساندن فضای نگهدارنده

فضاهای نگهدارنده را به حداکثر برسانید. ساخت یک فضای نگهدارنده سرتاسری (از کف تا سقف) باعث می‌شود تا از هر سانتی‌متر از اتاق‌خواب شما استفاده شود. این فضای نگهدارنده می‌تواند مکانی برای قرار دادن کتاب‌ها وارائه اشیای تزئینی باشد و هم‌چنین می‌توان در آن چند کشو طراحی کرد و وسایل شخصی خود را در آن‌ها گذاشت. این فضاهای نگهدارنده هم‌چنین می‌توانند سطوحی داشته باشند که بتوان از آن‌ها به عنوان میزهای کناری و برای قرار دادن آباژور استفاده کرد.

فضای نگهدارنده

استفاده از الگوها و دیگر تزئینات مورد علاقه

اتاق خواب کوچک خود را با الگوهای ظریف و پارچه ای تزئین کنید. نورپردای های جالب مانند استفاده از لوستر می تواند به شما کمک کند. شما می توانید از آثارهنری مورد علاقه خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این فضا شخصی ترین فضا در خانه شما است پس هر چیزی که شما را خوشحال می کند برای تزئین استفاده کنید.

الگوهای پارچه ای

در ادامه نمونه های دیگری از دکوراسیون اتاق خواب کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم. دکوراسیون اتاق خواب های کوچک زیاد سخت نیست فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهیم. به طور مثال به دنبال مبلمان های لبه گرد باشیم، از الگوهای پارچه ای برای تزئین استفاده کنیم، رنگ سفید می تواند اتاق خواب کوچک ما را بزرگ جلوه دهد و اینکه از رنگ هایی که استفاده می کنیم دقت داشته باشیم.

چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک چیدمان اتاق خواب کوچک

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر ایده دیگری برای چیدمان اتاق خواب کوچک می شناسید در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی