دفاع شخصی با کلید

اخطار : کلیدها را برای دفاع شخصی میان انگشتان دست قرار ندهید!

۰
اخطار : کلیدها را برای دفاع شخصی میان انگشتان دست قرار ندهید!
نمره 5 از 2 رای

معمولا برای دفاع شخصی در شرایط سخت افکاری در ذهنمان شکل میگیرد که قصد داریم آن را عملی کنیم برای مثال با گذاشتن کلید در لای انگشت میتوانیم آسیب بیشتر به شخص مقابل وارد کنیم.. اما واقعا این کار در عمل نیز تاثیر دارد؟

در ادامه خواهید فهمید که نباید از کلید در لای انگشت به عنوان سلاح استفاده کرد، توصیه میشود این مطلب جالب و خواندنی را مطالعه کنید.

انواع دفاع از خود با کلید و طریقه استفاده از کلید در دفاع از خود

Types of personal defense with the key and the use of keys in self defense

دفاع شخصی با کلید

در اکثر موارد خانوم ها و اشخاصی که فنون دفاع شخصی را آموزش ندیده اند به این فکر افتاده که از اشیای داخل کیف یا کلید خانه خود به عنوان سلاح استفاده کنند اما بهتر است بدانید این عمر بیشتر به خودتان آسیب وارد میکند و با زربه زدن به مهاجم درد شدیدی را در بین انگشتانتان حس میکنید که منجر به باز شدن انگشتان دستتان میشود و شما را از ادامه مبارزه باز میدارد و در بدرتین شرایط کلید خانه شما در دست شخص مهاجم قرار میگیرد.

این به این معنا نیست که شما نمیتوانید با استفاده از کلید آسیبی به شخص مهاجم وارد کنید ولی ابتدا باید طریقه درست استفاده از آن را بدانید در ادمه روش های دفاع شخصی با کلید را به شما دوستان آموزش میدهیم.

متصل کردن کلید به شی به نام kubaton

kubaton

این وسیله یک جا کلیدی مخصوص برای دفاع از خود میباشد که به اندازه یک خودکار بوده ولی از جنس پلاستیک با مقاومت بالا که قادر است آسیب شدیدی به شخص مهاجم وارد کند و در اتنهای آن حلقه ای برای متصل کردن کلید وجود دارد.

استفاده از زنجیر و بند به عنوان جا کلیدی Lanyard

دفاع شخصی با کلید

بهتر است که کلید های خود را به زنجیر یا بند های مقاومی متصل کنید تا در هنگام مبارزه آن را بچرخانید ولی این کار نیز خطرناک است و باید مراقب باشید به خودتان آسیبی وارد نشود.

قرار دادن کلید در مشت خود برای دفاع شخصی

دفاع شخصی با کلید

دفاع شخصی با کلید

در این روش مطمئن شوید که کلید در میان مشت شما ثابت است و برای آسیب رساندن باید از قبل بدانید که کدام نقاط بدن در مقابل ضربات شما آسیب پذیر تر هستند. استخوان صورت، چشم ، گلو و نقاطی مثل کشاله ران در مقابل ضربات شما آسیب بیشتری خواهند دید.

اما این ایده خطر مرگ را برای شخص مهاجم دارد و بهتر است که با دفاع شخصی از خود در مقابل اشخاص متجاوز دفاع کنید و تا حد ممکن از هرگونه سلاحی استفاده نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

تجربه، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد استفاده از کلید در دفاع از خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی