زیباترین زن

عکس ها و معرفی ۲۰ نفر از زیباترین زن های حال حاضر دنیا حتی بدون آرایش !

۰
عکس ها و معرفی ۲۰ نفر از زیباترین زن های حال حاضر دنیا حتی بدون آرایش !
نمره 4.2 از 25 رای

زیباترین زن دنیا کیست ؟ زیباترین هنرمندان جهان چه کسانی هستند ؟ جذاب ترین زنان دنیا چه کسی است ؟ در دنیای امروز جواب دادن به اینچنین سوال ها کمی سخت شده است زیرا امروزه اشخاص زیادی خود را زیبا و جذاب میدانند و مردم معنای زیبایی واقعی را از یاد برده اند، اما ما در آی آر میکس با در نظر گرفتن فاکتور های زیبایی و محبوبیت جذاب ترین زنان دنیا ۲۰ عدد از زیبا ترین زنان حال حاضر را معرفی میکنیم.

تصاویر و معرفی ۲۰ نفر از خوشگل ترین زن های دنیا حتی بدون آرایش !

Introduce and Pictures of 20 Most Beautiful Women in World

قبلا در آی آر میکس جذاب و زیباترین دخترهای جهان در سال ۲۰۱۵ را معرفی کردیم هم اکنون میخواهیم بدانبم در دنیا زیباترین زن جهان با چه مشخصاتی برگزیده میشود آیا میتوان جذاب ترین زنان دنیا را با وجود لوازم آرایشی گوناگون و ابزار های ویرایش عکس که هر شخصی را تبدیل به فردی جذاب میکند شناخت یا با تمامی عمل های زیبایی که در دنیا صورت میگیرد.. واقعا بهترین زن دنیا کیست؟ با ما همراه باشید تا خاص و زیباترین چهره های دنیا که جذاب ترین زنان دنیا نامیده شده اند با جمعیت میلیونی از طرفداران در دنیا واقعی و مجازی را به شما دوستان معرفی کنیم.

Gigi Hadid یک از زیباترین زن های دنیا

زیبا ترین زنان

جلنا نورا هدید “‘جی جی هدید” مدل ۲۲ ساله آمریکایی که یک زن زیبای آمریکایی محسوب میشود و در سال ۲۰۱۳ در صنعت مدلینگ وارد و در سال ۲۰۱۴ جزو ۵۰ مدل برتر دنیا شد.

Bella Hadid

زیبا ترین زنان

ایزابلا خایر هدید مدل ۲۱ ساله جذاب آمریکایی که جزو زیباترین دختران در صنعت مدلینگ است، بلا در در سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل برگزیده سال انتخاب شد.

Kendall Jenner

زیبا ترین زنان

کندل نیکول جنر مدل و شخصیت ۲۱ ساله تلوزیونی است که بیشترین درآمد زایی را در صنعت مدلینگ دارد.

Kylie Jenner

زیبا ترین زنان

کایلی کریستن جنر یکی از جذاب ترین زنان دنیا که بازیگر ، مدل ، کار آفرین و شخصیت محبوب دنیا مجازی با ۹۹٫۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است.

Nicole Scherzinger

زیبا ترین زنان

نیکول شارزینگر یکی از زنان زیبای دنیا که به خوانندگی و بازیگری مشغول میباشد ، وی در هونولولو، هاوایی متولد شده است و هم اکنون ۳۹ سال دارد.

Emily Ratajkowski

 

زیباترین زن

امیلی اوهارا راتاجوفسکی یکی از سوپر مدل های آمریکایی و البته جزو ۲۰ عدد از زیبا ترین زنان حال حاضر دنیا که به بازیگری و مدلینگ مشغول است ، وی در یک خانواده آمریکایی در لندن به دنیا آمد و در کالیفرنیا بزرگ شد ، امیلی هم اکنون ۲۶ سال دارد.

Kim Kardashian

زیبا ترین زنان

امروزه جذاب ترین زنان برای مردان از خانواده کارداشیان ها هستند ، کیمبرلی کارداشیان در دنیای مد و هنر جایگاه خود را دارد وی در حال حاضر چند برنامه تلوزیونی را اداره میکند همچنین جزو ۶ نفر از محبوب ترین اشخاص در اینستاگرام با ۱۰۵ میلیون نفر دنبال کننده است.

Jourdan Dunn

زیبا ترین زنان

جوردان شریس دان یک مدل انگلیسی و بازیگر ۲۷ ساله است ، که یکی از زنان زیبای آمریکایی میباشد، وی در حال حاضر به نقش پردازی در فیلم های هالیوودی نیز مشغول است.

Margot Robbie

زیبا ترین زنان

مارگوت الیز رابی یک بازیگر و تولید کننده فیلم استرالیایی است، مارگوت رابی کار خود را در سال ۲۰۰۰ در استرالیا با بازی در فیلم های مسقل آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یک از جذاب ترین زنان دنیا شناخته شده است.

Amber Heard یکی از زیباترین زنهای دنیا

زیبا ترین زنان

امبر لورا هرد یک بازیگر آمریکایی و جزو زیباترین زن های آمریکا میباشد ، ترکیب و هماهنگی بین اجزای صورت این بازیگر ۳۱ ساله جزو استاندارد ترین صورت های دنیا شناخته شده است.

Blake Lively

زیبا ترین زنان

بلیک لایولی جزو زیباترین هنرمندان جهان است که با بازی در سریال Gossip Girl به محبوبیت زیادی در بین مردم آمریکا رسید.

Chrissy Teigen

زیبا ترین زنان

کریستین دیان تایگن یک مد سر شناس آمریکایی میباشد، وی هم اکنون با خواننده معروف جان لجند ازدواج کرده است.

Olivia Culpo

زیبا ترین زنان

اولیویا فرانسیس کلپو مدل و بازیگر ۲۵ ساله آمریکایی که در سری فیلم های ارباب حلقه ها نقش آفرینی کرده است وی همچنین برنده جایزه ملکه زیبایی و دوشیزه آمریکا در سال ۲۰۱۲ شده است و قطعا جزو ۲۰ عدد از زیبا ترین زنان حال حاضر جهان میباشد.

Lais Ribeiro

زیبا ترین زنان

لاییس ریبرو مدل ۲۷ ساله معروف بریزیلی که به عنوان فرشته فشن شوی ویکتوریا سیکرت شناخته شده و یکی از زیباترین زن های برزیلی است.

Irina Shayk

زیبا ترین زنان

ایرینا والریوینا شیخیلسلاموا که با نام ایرینا شیک در صنعت مدلینگ مشغول است یک سوپر مدل روسی که یکی از جذاب ترین زنان روسی میباشد. وی نامزد فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو نیز بوده است.

Alexandra Daddario

الکساندرا آنا دااداریو قطعا یکی جذاب ترین و زیباترین زن های زنان دنیا میباشد وی در فیلم های هالیوودی متعددی حضور داشته و اخیرا در فیلم Nomis نقش آفرینی کرده است.

Jasmine Tookes

زیبا ترین زنان

جازمین توکس یک از جذاب ترین مدل های ویکتوریا سیکرت میباشد که اخیرا در تبلیغات و موزیک ویدیو های متعددی حضور داشته است.

Emilia Clarke

زیبا ترین زنان

امیلیا کلارک بازیگر سر شناس انگلیسی که زیباترین دختر جهان از دید تماشگران سریال بازی تاج و تخت میباشد.

Adriana Lima

زیبا ترین زنان

آدریانا لیما مدل و بازیگر زیبای برزیلی است که جزو زیباترین زن های برزیل میباشد و در سال ۱۹۹۹ به عنوان فرشته فشن شوی ویکتوریا سیکرت معرفی شده است.

Priyanka Chopra

زیبا ترین زنان

پریانکا چوپرا بازیگر، خواننده و تولید کننده فیلم هندی است که یکی از زیباترین زن های دنیا شناخته شده و در سال ۲۰۰۰ به عنوان دختر شایسته دنیا شناخته شده است.

نظرات و پیشنهادات ؟

نظرات و پیشنهادات خود را درباره ” ۲۰ نفر از زیباترین زن های حال حاضر دنیا  ” با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی