دکور تخت خواب

ایده های جالب و تزیینات ارزان برای تغییر دکور تخت خواب

۰
ایده های جالب و تزیینات ارزان برای تغییر دکور تخت خواب
امتیاز دهی به نوشته

خلاقیت در تزیین خانه با استفاده از تزیینات منزل دست ساز یا تزیین منزل با وسایل دور ریختنی فقط به اتاق نشیمن یا آشپزخانه ختم نمی شود. در این پست آی آر میکس روش هایی خلاقانه برای دکور تخت خواب زمستانی را معرفی می کنیم که با استفاده از این ۸ نکته میتوانید در زمستان امسال اتاق خواب خود را به محلی دنج و آرامش بخش تر از همیشه تبدیل کنید. با ما همراه باشید.

خلاقیت در تزیین خانه و تزیین دکور تخت خواب با وسایل ساده

Creativity in House Decoration and Bed Decor with Simple Appliances

در پست قبلی آی آر میکس نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کوچک را آموزش دادیم و در این پست به طور اختصاصی درباره دکور تخت خواب صحبت خواهیم کرد. تخت خواب که به عنوان بستری برای استراحت و خواب شناخته می شود در زمستان نقش موثری در جلوگیری از بیماری ها ایفا می کند. هیچ چیز بیشتر از یک لباس سبک و گرم در رختخواب و یا یک فنجان چای یا شیر داغ پیش از خواب لذت بخش و دلپذیر نیست. در این پست تکنیک هایی برای تبدیل تختخواب با تزیینات منزل دست ساز به یک وان حمام گرم و دلپذیر در شب های زمستانی را معرفی میکنیم.

تغییر ملحفه ها : در فصل زمستان یکی از بهترین انتخاب ها برای گرم نگه داشتن تختخواب استفاده از ملحفه های ضخیم و کرکدار یا پنبه ای به جای پارچه های نازک و ابریشمی است.

دکور تخت خواب

نورپردازی ملایم : نورپردازی ملایم میتواند اتاق خواب شما را به مکانی دنج و آرام مبدل سازد به این منظور از یک آباژور یا شمعدان چندشاخه در کنار سخت خود استفاده کنید. آویختن چراغ های رشته ای بالای تخت یکی از راه های عالی برای حفظ تعادل نور در اتاق خواب است.

دکور تخت خواب

پتو های لایه ای : اغلب افراد از یک پتو به عنوان رو انداز و یک ملحفه در زیر آن استفاده می کنند. برای تجربه یک خواب شیرین و حس گرمای مطلوب در شب های سرد زمستانی ، بکار بردن پتوهایی از جنس خز مصنوعی ایده بسیار خوبی است. ضمن اینکه از این پتوها میتوانید برای یک خواب نیمروزی کوتاه نیز به تنهایی استفاده کنید.

دکور تخت خواب

افزودن پد محافظ تشک : در صورتی که بودجه کافی برای تعویض تشک اصلی خود ندارید استفاده از پد تشک روی تشک اصلی ایده خوبی برای افزایش عمر و ایجاد راحتی بیشتر در حین خواب است.

دکور تخت خواب

بالشت اضافی : درکنار افزودن پد تشک و پتو ، بالشت هایی از جنس پر حس راحتی بیشتری به تختخواب می بخشد. در صورتی که از رنگ های متناسب با بالشت های اصلی تخت برای بالشت های اضافی استفاده کنید در جذابیت دکوراسیون و رنگ بندی اتاق خواب شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

دکور تخت خواب

میز خواب : زمانی که روی تخت خود دراز میکشید دوست دارید به چه مواردی دسترسی داشته باشید ؟ یک کتاب رمان برای پیش از به خواب رفتن یا یک لیوان شیر داغ ؟ میز خواب که در کنار تخت جای می گیرد دسترسی به این موارد را به سهولت فراهم می نماید.

دکور تخت خواب

قالیچه پرزدار : بکار بردن قالیچه های کرک دار در دکوراسیون اتاق خواب فضا را دنج و آرام بخش تر از پیش می نماید. میتوانید از یک قالیچه با خز مصنوعی و یا جنس های کرک دار و نرم برای کنار تخت خواب خود استفاده کنید.

دکور تخت خواب

استفاده از وایت نویز در اتاق خواب : در صورتی که امکان تهیه وایت نویز برای اتاق خواب خود را ندارید میتوانید از اپلیکیشن های وایت نویزت روی گوشی برای ایجاد صداهای طبیعی و آرامش بخش استفاده کنید. چشمان خود را ببندید و با گوش سپردن به این صداها به خواب آرام و عمیق بروید زیرا سایر اصوات و افکار در این بین ناپدید می شوند.

دکور تخت خواب

به یاد داشته باشید ؛ برای پیاده سازی ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل کافی است اصول تزیین خانه با وسایل ارزان و تزیین منزل با وسایل دور ریختنی را فرا بگیرید. لزوماً ایده های جالب برای تزیین خانه پر هزینه نیستند بلکه تزیین خانه با ساده ترین وسایل تلفیقی از سلیقه و هنر شما است. یکی از ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل به ویژه دکور اتاق خواب (دکور تخت خواب) تزیین اتاق با وسایل ساده و دور ریختنی است میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر پست مربوط به آموزش طریقه ساخت قاب عکس دست ساز و تزیین خانه با ساده ترین وسایل را مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

خوانندگان گرامی مجله خبری آی آر میکس نظرات خود را در مورد تزیین خانه با وسایل ارزان و تزیین اتاق با وسایل ساده در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید ایده های جالب برای تزیین خانه به ویژه دکور تخت خواب را عنوان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی