قصد پسر ازدواج است

نشانه های پسری که دختری را دوست دارد ؛ چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است

۲
نشانه های پسری که دختری را دوست دارد ؛ چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است
نمره 4.3 از 18 رای

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است ؟ وقتی دختری پسری را برای ازدواج بخواهد؛ چه نشانه هایی برای درک این موقعیت وجود دارد؟ در این پست آی آر میکس راه های شناخت پسران عاشق ، پسری که دختری را دوست دارد و نشانه هایی برای اینکه چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ را عنوان می کنیم. با ما همراه باشید.

نشانه های مردی که عاشق شده ؛ از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد یا خیر؟

Signs of the Man Who Is in Love; Where Do You Know the Boy Is Going to Marry Us

چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده و از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد ؟ مردی که از معاشرت با شما لذت میبرد و سرگرم می شود او مطمئناً می داند که قصد ازدواج با شما را ندارد و تا جای ممکن سعی می کند در کنار شما به تفریح بپردازد تا زمانی که فرد مناسب برای ازدواج را بیابد. احتمالا این دیدگاه برای خانم ها بسیار ظالمانه است ولی تصورات مردان از قرار گذاشتن با عقیده خانم ها کاملا متفاوت است. مردان فکر میکنند تا زمانی که در یک رابطه دوستی هر دو نفر احساس خوبی داشته باشند و زمان مطلوبی را با هم سپری کنند مانعی برای از میان برداشتن این رابطه وجود ندارد. بسیاری از خانم ها از این عادت مردانه درباره قرار و دوستی بی اطلاع هستند و به همین دلیل بیش از حد زمان با ارزش خود را در رابطه ای بی سرانجام که جایی در آن ندارند صرف می کنند. وقتی دختری پسری را برای ازدواج بخواهد ؛ برای خانم ها اطلاع از نظر فردی که با او رابطه دوستی بر قرار می کنند درباره سرانجام معاشرت ها بسیار مهم است. در این پست آی آر میکس هفت هشدار برای وقتی پسری دختری را نخواهد و هرگز به او پیشنهاد ازدواج نخواهد داد را بیان می کنیم.

قصد پسر ازدواج است

۱- فقط برنامه های کوتاه مدت مثل قرارهای هفتگی و یا شام آخر هفته تعیین میکند. اگر از او برای یک قرار عاشقانه برای سال آینده نظر خواهی کنید از شما میخواهد که برنامه ریزی را به زمان دیگری موکول کنید.

۲- به ندرت درباره شما با دوستان و یا خانواده خود صحبت می کند حتی زمانی که شما در جمع آن ها حضور داشته باشید.

۳- وقتی صحبت از ازدواج و یا بچه در گفتگوهای دورهمی به میان می آید، موضوع را عوض میکند.

۴- به شما می گوید که در محیط کاری بیش از حد تحت فشار و استرس است و این راهی برای خرید زمان بیشتری برای با هم بودن های بدون تعهد است.

۵- از پذیرفتن تعهدهای وسیع تر دوری می کند و به شما می گوید زمانی که با هم خوش هستید لزومی ندارد این ارتباط را محدود یا قطع کنید. و این یک چراغ قرمز بزرگ برای ادامه ندادن رابطه دوستی است.

۶- از هر گونه صحبت جدی درباره آینده طفره می رود البته با شگرد سرگرم کردن شما با فعالیت های خوشحال کننده؛ هدف او شاد نگه داشتن شما بدون پذیرش تعهدی برای آینده است.

۷- شما را بدون حضور خودش توصیف می کند. حتی در تمجیدهای خود از عباراتی نظیر «من خیلی خوش شانس هستم که با تو هستم … تو زن من هستی و..» پرهیز می کند.

ده نشانه برای اینکه بفهمیم قصد پسر ازدواج است

قبل از تصمیم گیری در قرارهای دوستی با هم درباره آینده و اهداف بلند مدت خود صحبت کنید. مطمئن شوید که او هم نظر خود را بیان میکند نه صرفا یک شنونده خنثی باشد. این یک تله و هشدار بزرگ برای خانم ها است مردی که تنها شنونده حنثی باشد احتمالاً به خوبی حرف هایتان را نیز نشنیده و در عوالم خود سیر می کند. اگر قصد پسر ازدواج است به طور مسلم با شما در گفتگوها پیش خواهد آمد و اگر هنوز آماده نیست عباراتی مانند: من نیاز به زمان بیشتری دارم، من در مورد آینده فکر نکرده ام، ما به زمان زیادی نیاز داریم را بیان می کند. تصمیم با شماست که زمان بیشتری به یک فرد فاقد تهعد بدهید یا مرد ایده آل خود را بیابید.
زمانی که قصد پسر ازدواج است اغلب نشانه های زیر را مشاهده می کنید:

۱- به شما می گوید که شما تنها زنی هستید که در کنارتان احساس آرامش می کند و خلا حضورتان را برای مدت ها احساس کرده است.

۲- شما را به دورهمی های دوستانه و خانوادگی خود دعوت میکند.

قصد پسر ازدواج است

۳- مسائل کاری و شغلی برای مردان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زمانی که با شما درباره موفقیت ها و یا مشکلات کاری خود صحبت میکند به این معنی است که شما را در زندگی خود شریک و همراه می داند.

۴- بیشتر دوستان او ازدواج کرده اند این یک نشانه خوب محسوب می شود زیرا احتمالا خود را در میان آنها فردی عجیب و غریب تصور میکند و اشتیاق بیشتری برای قبول تعهدات یک زندگی مشترک خواهد داشت.

۵- اگر تمایل دارد که مسئولیتی مشترک مثل باز کردن حساب پس انداز مشترک یا سرپرستی از حیوان خانگی و.. با شما را تقبل کند نشانه خوبی است. یعنی خود را برای مسئولیت بیشتری در آینده آماده می کند و در صدد بهبود روابط تان است.

قصد پسر ازدواج است

۶- اگر مدت زمان زیادی از دوستی شما می گذرد و به طور ناگهانی رفتارش مثل اولین روز مدرسه هیجان زده و ملتهب است احتمالا در فکر زمینه چینی برای پیشنهاد ازدواج است.

قصد پسر ازدواج است

۷- نکته مهم در ازدواج تعادل و برابری است و اگر پسری شما را «رئیس» ، «کنترل کننده» و.. نمی خواند نشانه خوبی است. به این معنی که او مهارت ها و توانایی های خود را برای اشتراک زندگی خود با شما تکمیل میکند.

قصد پسر ازدواج است

۸- اگر درباره بچه های آینده تان شوخی میکند به این معنی است که خود را برای پدر شدن و گرد هم آوردن یک خانواده شاد و حل و فصل کردن مشکلات احتمالی آماده میکند.

عشق یک احساس درونی است و پیش از اینکه ثمره ای در دنیای بیرونی تان داشته باشد درون شما را متحول میکند به خودتان احترام بگذارید و این احساس با ارزش را همواره در مسیر درستی هدایت کنید. هیچ گاه برای تجربه شور و هیجان قرارهای اولیه دیر نیست حتی پس از شروع یک زندگی مشترک میتوانید عشق و علاقه خود را نسبت به یکدیگر افزایش دهید در این راستا مطالعه پست قبلی آی آر میکس با عنوان ۹ شیطنت و عشوه زنانه که هر مردی را عاشق می کند! مفید خواهد بود.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است ؟ راه های شناخت پسران عاشق و پسری که دختری را دوست دارد ، چیست؟ همراهان گرامی آی آر میکس شما چه نظری درباره نشانه های مردی که عاشق شده و یا وقتی پسری دختری را نخواهد دارید ؟ نظرات و پیشنهادات خود را در مورد چگونه بفهمیم پسری عاشق ما شده و قصد پسر ازدواج است با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:
    -1

    به نظرم پسر اگه هم کف و عاشقت باشه هیچوقت مرتبا نه دم از رفتن میزنه نه تو رو با زنای دیگه قیاس می کنه

  2. ناشناس گفت:
    0

    زردم نمی فرسته مرتبا!!!

تبلیغات متنی