دکور آشپزخانه کوچک

۲۰ ایده خارق العاده طراحی دکور آشپزخانه کوچک و بزرگ ، چیدمان وسایل اپن، کابینت و..

۰
۲۰ ایده خارق العاده طراحی دکور آشپزخانه کوچک و بزرگ ، چیدمان وسایل اپن، کابینت و..
امتیاز دهی به نوشته

در پست امروز آی آر میکس کلکسیونی از ایده های جالب و مطابق روز برای بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند آماده کرده ایم که قلب خانه خود را با آن بیارایند. با مجموعه دکور آشپزخانه کوچک ، طراحی آشپزخانه اپن ، چیدمان وسایل آشپزخانه و.. در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با جدیدترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

Familiarity With The Latest Kitchen Decoration Design Models

آشپزخانه را میتوان قلب هر خانه ای در نظر گرفت محلی که غذای جسم افراد یک خانواده در آن تهیه و تدارک دیده می شود و خانم ها بخشی از زمان هر روزه خود را در این محیط می گذرانند تا عشق و محبت را با غذای جسم ترکیب کنند و مایه آرام خاطر و دلگرمی برای اعضای خانواده باشند. بنابراین چنین مکان با ارزشی در خور بهترین دکور و چیدمان است. در ادامه برخی از زیباترین دکوراسیون کابینت و آشپزخانه کوچک ۲۰۱۸ را معرفی می کنیم.

۲۰ ایده جذاب دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، ترکیه و مدرن

در خانه های نیویورکی از کابینت های بلند و متصل به سقف استفاده می شود. این سبک از کابینت ها علاوه بر زیبایی بصری نیازی به تمیز کردن روی کابینت به صورت هفتگی یا ماهیانه ندارند.

دکور آشپزخانه کوچک

در این آپارتمان پر زرق و برق پاریسی، آشپزخانه با نمایی از چراغ های آویز مدرن تزیین شده است.

دکور آشپزخانه کوچک

در این آشپزخانه نه چندان بزرگ از ترکیب کابینت ها و سنگ مرمر استفاده شده است ضمن اینکه رنگ کف پوش و دیوارها با رنگ آبی، خیره کننده به نظر می رسد.

دکور آشپزخانه کوچک

زیبایی همیشه ترکیبی از مدرنیته نیست گاهی باید پالت های رویایی رنگ را با سنت آمیخته کرد تا اثری زیبا و چشم نواز به واقعیت بدل شود. در این دکور آشپزخانه کوچک از یک کابینت مربوط به دهه ۱۸۸۰ در کنار کف پوش رنگ آبی اقیانوسی استفاده شده است. تابلوی کوچک موجود در بالای کابینت نیز بیانگر منبع الهام بخش این زیبایی مسحور کننده است.

دکور آشپزخانه کوچک

در میان خانواده های اصیل ایرانی همچنان استفاده از ظروف مسی و قدیمی رایج است میتوانید از این سبک دکور آشپزخانه کوچک برای آراستگی و چیدمان ظروف قدیمی خود استفاده نمایید.

دکور آشپزخانه کوچک

فضای کوچک آشپزخانه توجیح خوبی برای عدم وجود دکوراسیون جذاب نیست حتی در فضاهای محدود نیز میتوانید با ترکیبی از کابینت های سفید و کف پوش بلوطی با طرح رنگ آمیزی سفارشی، بانویی خوش ذوق باشید.

دکور آشپزخانه کوچک

این دکور آشپزخانه کوچک برای آشپزخانه هایی که تراس مخفی یا راه به حیاط دارند بسیار مناسب است. میتوانید از رنگ های روشن برای رنگ آمیزی کف پوش، کابینت و دیوار استفاده کنید. همچنین نوری که در طول روز از پنجره های مشرف می تابد فضا را بزرگ تر می نماید.

دکور آشپزخانه کوچک

افراد شاغلی که زیاد فرصتی برای آشپزی در منزل ندارند و بیشتر در تعطیلات آخر هفته در منزل از غذای خانگی لذت می برند، می توانند از این دکور آشپزخانه کوچک برای چیدمان فضا بهره ببرند.

دکور آشپزخانه کوچک

برای داشتن یک آشپزخانه پرطراوت و دلنشین همیشه میتوانید از رنگ سفید برای کابینت، دیوار و کاشی ها و حتی ترکیب سنگ مرمر در کنار آن استفاده کنید. تنها کافی است برای ایجاد تضاد ملایم از رنگ تیره تری برای کف پوش یا حباب دور لامپ بهره ببرید.

دکور آشپزخانه کوچک

اگر به دکور آشپزخانه کوچک با سبک و سیاق کلاسیک علاقه مندید می توانید از کابینت هایی با رنگ کمی تیره تر استفاده کنید.

دکور آشپزخانه کوچک

استفاده از کابینت های چوب بلوط و تزیین فضا با برگ و گل های طبیعی فضایی دنج و آرامش بخش را در قلب خانه پدید می آورد.

دکور آشپزخانه کوچک

در فضای کوچک آشپزخانه خود به جای استفاده از اپن میتوانید از کابینت های چوبی به همراه صندلی های کوچک استفاده کنید.

دکور آشپزخانه کوچک

در دکور آشپزخانه کوچک خود ضمن استفاده از رنگ سفید برای کف پوش و کابینت میتوانید با قرار دادن چند ظرف تزیینی روی کابینت در فضا تضاد رنگی زیبایی ایجاد نمایید.

دکور آشپزخانه کوچک

اگر در آشپزخانه فضای کافی برای میز غذاخوری وجود ندارد میتوانید از میزهای کنجی همراه با دو صندلی کوچک استفاده کنید. در تصویر یک مدل از میز و صندلی کنجی دو نفره انگلیسی مربوط به قرن ۱۹ استفاده شده است.

دکور آشپزخانه کوچک

همیشه می توانید برای افزودن زیبایی به دکور آشپزخانه خود از صندلی های فرفوژه قدیمی یا قفسه های اضافی کلاسیک استفاده کنید.

دکور آشپزخانه کوچک

برای طراحی آشپزخانه های روستایی و خانه های ویلایی میتوانید از یک کف پوش گلیم سنتی به همراه کابینت های سفید یا بلوطی رنگ بهره ببرید.

دکور آشپزخانه کوچک

از رنگ های متضاد با غلظت برابر برای طراحی دکور آشپزخانه کوچک استفاده کنید. در این دکوراسیون آشپزخانه در مسکو از ترکیب متضاد سیاه و سفید استفاده شده است.

دکور آشپزخانه کوچک

قفسه های کتاب لزوما مربوط به اتاق نشیمن یا کتابخانه مجزا نیست میتوانید کتاب های آشپزی و مجله های تهیه دسر خود را در قفسه کتابخانه آشپزخانه جای دهید.

دکور آشپزخانه کوچک

در دکور آشپزخانه کوچک به جای استفاده از میز و صندلی از کابینت آشپزخانه به همراه چند صندلی به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید.

دکور آشپزخانه کوچک

برای دکوراسیون این آشپزخانه روستایی از رنگ زرد لیمویی نشاط بخش استفاده شده ضمن اینکه قرار دادن ظروف و لوازم آشپزی در قفس های متعدد دسترسی به آن را راحت تر میکند.

دکور آشپزخانه کوچک

اگر قصد دارید دکوراسیون تخت و اتاق خواب خود را به مناسبت آغاز سال جدید تغییر دهید پیشنهاد می شود پست قبلی آی آر میکس با عنوان ایده های جالب و تزیینات ارزان برای تغییر دکور تخت خواب را مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

در این پست آی آر میکس برخی از بهترین های دکوراسیون کابینت و آشپزخانه کوچک ۲۰۱۸ را معرفی کردیم. نظرات خود را در زمینه دکور آشپزخانه کوچک، چیدمان وسایل آشپزخانه، طراحی آشپزخانه اپن و دکوراسیون کابینت آشپزخانه با ما به اشتراک بگذارید همچنین می توانید پیشنهادات خود را در حیطه ملزومات و دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، ترکیه و مدرن در بخش نظرات پست عنوان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی