بهترین روان کننده رابطه جنسی

راهنما کامل در مورد بهترین روان کننده طبیعی و دارویی رابطه جنسی و نزدیکی

۳
راهنما کامل در مورد بهترین روان کننده طبیعی و دارویی رابطه جنسی و نزدیکی
نمره 3.3 از 55 رای

روان کننده رابطه جنسی یکی از مهمترین لوازم جانبی برای روابط جنسی میباشد، ما در آی آر میکس بهترین زمان برای مصرف دارو های جنسی را آموزش دادیم در ادامه بهترین روان کننده رابطه جنسی برای نزدیکی از جلو و رابطه مقعدی را معرفی میکنیم ،با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین ژل و داروهای روان کننده گیاهی واژن و آمیزشی رابطه جنسی

Best Natural Lubricants for Better Sex

روان کننده رابطه جنسی در اکثر مواقع میتواند کمک مهمی به زوجین کند اما واژن زن به طور طبیعی در موقع نزدیکی مرطوب میشود تا روند رابطه برای طرفین مطلوب شود ولی هر زنی میداند که همیشه این اتفاق نمیفتد، شاید شما به شدت آماده رابطه هستید اما واژنتان مرطوب نیست در اکثر مواقع این اتفاق زمانی رخ میدهد که در حال مصرف داروی خاصی باشید (دارو های بارداری) یا در شروع رابطه شما احساس میکنید آماده هستید اما وقتی جلوتر میروید میبینید که اینطور نیست. اما نگران چیزی نباشید زیرا ما در ادامه بهترین روان کننده برای نزدیکی همچنین ژل روان کننده مقعدی برای رابطه های مقعدی را معرفی میکنیم.

بهترین روان کننده طبیعی واژن برای رابطه جنسی

اگر شما به مواد شیمیایی موجود در روان کننده رابطه جنسی حساسیت دارید یا اینکه ترجیح میدهید از مواد طبیعی استفاده کنید ما در ادامه برای شما دوستان ۵ روان کننده رابطه جنسی طبیعی که آن را در هر منزلی یافت میشود را معرفی میکنیم.

روان کننده رابطه جنسی طبیعی ( آلوئه ورا ) Aloe Vera

ژل گیاه آلوئه ورا برای کسانی که تاکید دارند از مواد طبیعی استفاده کنند مناسب میباشد زیرا باعث مرطوب و نرم شدن پوست میشود همچنین میتوان آنرا به عنوان ژل لیز کننده بدن نیز استفاده کرد.

روغن نارگیل روان کننده گیاهی واژن

بهترین روان کننده رابطه جنسی

روغن نارگیل جدا از خواص فراوانش میتواند به عنوان روان کننده رابطه جنسی نیز استفاده شود و برای کسانی که پوستی حساس دارند مناسب میباشد اما به این نکته توجه کنید که در هنگام استفاده روغن نارگیل از کاندوم استفاده نکنید.

روغن زیتون روان کننده واژن

بهترین روان کننده رابطه جنسی

روغن زیتون نیز مانند روغن نارگیل روان کننده رابطه جنسی مناسبی برای کسانی که پوست حساس دارند است زیرا از به وجو آمدن قارچ های پوستی جلوگیری میکند و همانند روغن نارگیل نباید بر روی کاندوم استفاده شود زیرا ممکن است باعث بروز پارگی در کاندوم شود.

ماست

در مواقعی که موارد بالا در منزل یافت نشد میتوانید از ماست های ساده و بدون طمع دهنده برای مرطوب کردن واژن خود استفاده کنید زیرا این روان کننده رابطه جنسی برای ضد عفونی واژن شما نیز مناسب میباشد.

بزاق دهان

بهترین روان کننده رابطه جنسی

اگر هیچکدام از این موارد را یافت نکردید یا اینکه به مناسب بودن آنها به عنوان روان کننده رابطه جنسی شک دارید میتوانید از بزاق دهان خود برای روان کردن واژن استفاده کنید که اینکار توصیه نمیشود زیرا بزاق دهان شما میتواند حامل میکروب و بیماری باشد.

بهترین روان کننده غیر طبیعی برای رابطه جنسی

اگر با استفاده از روان کننده رابطه جنسی غیر طبیعی مشکلی ندارید میتوانید از تولیدات موجود در این زمینه استفاده کنید که در ادامه چند نمونه از این تولیدات را معرفی میکنیم.

ژل روان کننده مقعدی و واژن لوبریکانت

ژل لوبریکانت شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.
از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمیرساند و حساسیت ایجاد نمیکند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایی که ترشحات لزج کننده آنها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد و میتوان گفت این ژل مخصوص نزدیکی از جلو است.

موادلیزکننده به منظور رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند. مواد لیز کننده با سهولت دسترسی و همچنین آسان بودن استفاده از آنها رابطه جنسی را لذت بخش تر میکند. درهمان بار اول استفاده، از تاثیرماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد. با استفاده از اونها شما میتونین بدون مشکل و با هرسرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. بعبارت دیگر واژن اوهمیشه برای ورود آلت شما لیز و مرطوب خواهدبود.

مواد لیز کننده ۳ دسته هستند:

۱) لیزکننده‌های محلول در آب که اکثرا از جنس مواد قندی هستند.
۲) لیزکننده‌های سیلیکونی (دربازار ایران وجود ندارد)
۳) لیزکننده‌های روغنی (مانند وازلین) که برای استفاده واژینال مناسب نمی باشند.

هرکدام از این مواد خصوصیات و مزایای خاص خودشان را دارند. بیشترین ماده لیزکننده مورداستفاده معمولا”موادلیزکننده محلول در آب(ژل‌های لیزکننده طبی)هستند. ماده اصلی این مواد برپایه آب است.این مواد نوعی مواد قندی هستند که به راحتی در آب حل می‌شوند. آنها نرم و لیز هستند و برخلاف لیزکننده‌های سیلیکونی باعث چسبندگی نمیشوند. بخاطروجود آب در ساختمان آنها بخوبی توسط پوست ومخاط جذب میشوند. البته شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجددا” از آن استفاده کنید .

پیشنهاد می‌کنم جهت رقیق کردن این ژل ،هرازچندگاهی یکبار؛مقداری آب در محلی که قبلا ژل زدین ،بریزین.لیزکننده‌های محلول در آب برخلاف لیزکننده‌های روغنی (مثل وازلین) به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمیکنند.

معروف ترین نوع این مواد : ژل لوبریکانت است.این ژل ،همون ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می‌زنن.این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.تاثیر استفاده از اون به حدی است که بعد از یکبار استفاده ،کاملا به این روان کننده رابطه جنسی معتاد میشین.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

آیا روان کننده هایی که برای نزدیکی معرفی کردیم برای شما کاربرد داشت ؟ آیا شما مواردی را میشناسید که در لیست روان کننده رابطه جنسی وجود نداشت ؟ تجربه و نظرات خود را با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۳ دیدگاه

  1. علی گفت:
    -2

    کتیرا استفاده کنید هم ارزونه هم پر از خاصیت و کاملا طبیعی

  2. خ گفت:
    -5

    برگ گیاه کنجد موقعی که مرطوب میشه، روان و لیز میشه. امتحان کنید

  3. امید گفت:
    -1

    از ژل دانه به هم میشه استفاده کرد خیلی لیز هست فقط نمی‌دونم است ضرر دارد یا نه

تبلیغات متنی