آموزش تصویری کوتاهی موی پسر بچه ها، نوزاد، دختر بچه ها و کودکان در خانه + ویدیو

آموزش تصویری کوتاهی موی پسر بچه ها، نوزاد، دختر بچه ها و کودکان در خانه + ویدیو

۱
آموزش تصویری کوتاهی موی پسر بچه ها، نوزاد، دختر بچه ها و کودکان در خانه + ویدیو
نمره 3.7 از 11 رای

گاهی اوقات به نظر می رسد که موی فرزند شما به سرعت رشد می کند و شما همیشه مجبورید برای اصلاح مو کودکان خود به آرایشگاه مراجعه کنید. ممکن است اصلاح مو کودکان، هزینه زیادی داشته باشد و شما به این فکر بیفتید که خودتان این کار را انجام دهید. احتمالا کار سختی باشد که چگونه نظر فرزندتان را برای این کار جلب نمایید. شاید شما خودتان می خواهید موهای فرزندانتان را کوتاه کنید. امروز در آی آر میکس نحوه کوتاهی موی کودکان را به شما آموزش می دهیم.

آموزش اصلاح موی کودکان دختر، پسر و .. با قیچی، ماشین اصلاح در منزل

How to Cut Kids’ Hair At Home With Clippers And Scissor

برای اصلاح مو کودکان، اول موهای کودک را با استفاده از شامپو کودک به طور کامل و منظم بشورید. دقت کنید که پوست سر را به خوبی مالش دهید. موهای کودک را به طور کامل خشک نکنید و بگذارید مرطوب بماند. اگر فرزند شما همان روز موهای خود را شسته است، به جای استفاده از شامپو آب اسپری کنید.

اصلاح مو کودکان

فرزند خود را بر روی صندلی بلندی بنشانید تا هنگام اصلاح مو کودکان به طور مداوم نیازی به خم شدن نداشته باشید. اگر بتوانید سر خود را به طور مستقیم نگه دارید، می توانید موی سر کودک را به راحتی برش دهید. پخش کردن یک فیلم برای کودک هنگام اصلاح سر او باعث می شود که کودک کم تر به اطراف نگاه کند و این به شما هنگام اصلاح مو کودکان کمک می کند.

اصلاح مو کودکان

قبل از کوتاه کردن موی بچه ها یک حوله اطراف شانه های کودک بیاندازید. وجود مو بر روی بدن کودک می تواند موجب خارش او شود. با انداختن یک حوله بر روی شانه های کودک فرآیند پاک کردن مو بعد از کوتاهی را ساده تر می  کند. اگر مو بر روی لباس های کودک دیدید، از یک سشوار برای از بین بردن موها استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

آموزش اصلاح مو کودکان با دستگاه ماشین اصلاح

یک دستگاه ماشین اصلاح بردارید و محفاظ آن را بر روی دستگاه جاگذاری کنید. قبل از شروع به اصلاح با فرزند خود صحبت کنید. شاید در مورد مقدار کوتاهی مو با آن ها هم عقیده باشید. ببینید چه مقدار دوست دارند موهایشان کوتاه باشد. شما می توانید در گوگل برای تصاویر محافظ مخصوص ماشین اصلاح (مانند محافظ شماره ۳) استفاده کنید و به فرزندان خود نشان دهید.

  • هر قدر شماره محافظ کوچکتر باشد موها بیشتری کوتاه خواهد شد.
  • اگر موهای کودک شما بلند باشد، ممکن است بخواهید قبل از استفاده از ماشین اصلاح از قیچی برای اصلاح مو کودکان استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

از پشت سر کودک، ماشین اصلاح را گذاشته و آرام و آهسته آن را نگه دارید. دست خود را به طرف فرق سر برده و با بریدن موی سر به کار خود پایان دهید. با این روش موهای کودک شما طولی یکنواخت خواهد داشت.

اصلاح مو کودکان

از یک محافظ شماره بالاتر استفاده کنید تا مو فرزند شما محو شود. منظور از محو شدن این است که موهای بالای سر از موهای پشت و اطراف سر بیشتر باشد. به عنوان مثال اگر برای بالای سر از محافظ شماره ۳ استفاده می کنید، برای اطراف و پشت سر از محافظ شماره ۲ استفاده کنید. از پشت گردن شروع کنید و ماشین اصلاح را به سمت فرق سر ادامه دهید. ماشین اصلاح را به سمت خودتان قوس دهید تا موهای فواصل مختلف با هم ترکیب شوند.

اصلاح مو کودکان

هنگام پاک کردن خط گردن و برش مو توسط ماشین اصلاح مواظب باشید به پوست آسیب نرسد. تا زمانی که مو بر روی گردن وجود دارد آن را تمیز کنید. سپس به وسیله ماشین اصلاح موهای ریش ریش پشت سر را در یک خط صاف کنید.

اصلاح مو کودکان

در مرحله آخر برای کوتاه کردن موهای دور گوش، محافظ ماشین اصلاح را بردارید. به آرامی گوش کودک را پایین بیاورید سپس با ردیابی الگوی گوش موها را برش دهید. برای اصلاح مو کودکان در قسمت خط ریش، ماشین اصلاح را مستقیم در کنار خط ریش قرار داده و موها را برش دهید. به صورت مستقیم به فرزند خود نگاه کنید تا مطمئن شوید اندازه خط ریش ها یکسان است. برای این کار از قیچی هم میتوانید استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

آموزش نحوه کوتاهی موی پسر بچه ها

دسته ای از مو را بین شاخص و انگشت خود با زاویه ۴۵ درجه نگه دارید. برای صاف کردن مو ها می توانید از شانه استفاده کنید. زاویه ۴۵ درجه برای اطمینان از ترکیب خوب موها در پشت و کناره ها بسیار مهم است. این زاویه باید به سمت خط گردن باشد. از انگشتان خود به عنوان راهنما برای بریدن موهای فر استفاده کنید. سعی کنید موها را محکم نگه دارید البته نه آنقدر که برای کودک آزاردهنده باشد.

اصلاح مو کودکان

برای کوتاهی مو، موهای کودک خود را مابین انگشتان خود قرار دهید و از قیچی استفاده کنید. دستان خود را محکم نگه دارید تا بر روی موهای فرزندتان حرکت نکند. قیچی ها بسیار تیز هستند مراقب باشید با فرزند شما تماس نداشته باشد.

اصلاح مو کودکان

به سمت مخالف خط گردن حرکت کنید. مجددا اطمینان حاصل کنید که زاویه ۴۵ درجه به سمت گردن باشد. برش مو به این شکل باعث می شود که مو به صورت V شکل در آمده و نرم خواهد بود و به سمت گردن باریک تر می شود.

اصلاح مو کودکان

همین روند را برای پشت و دو طرف سر انجام دهید. هر قسمت از مو که برش داده اید باید الگویی برای برش قسمت بعدی مو باشد. مو را به این طرف و آن طرف ببرید تا به پایین تاج سر برسید.

اصلاح موی کودکان

موهای اطراف گوش را ببرید. به آرامی هر گوش را به طرف پایین بچرخانید و به کمک قیچی موهای اطراف را کوتاه کنید. از الگوی گوش برای برش استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

موی بالای سر را با زاویه ۹۰ درجه برش دهید. صرف نظر از زاویه فرآیند برش مشابه دو طرف است. موها را بین دو طرف انگشتان دست نگه دارید. همانند قبل برش مو یک قسمت باید برای قسمت های بعدی مانند یک الگو باشد. اگر میخواهید بافت را به مو اضافه کنید، می توانید آنرا برش دهید (قیچی را به سمت بالا و بر روی موها بچرخانید).

اصلاح مو کودکان

یکنواختی مدل مو را با حرکت دادن انگشتان خود در بین موها بررسی کنید. درحالی که زاویه موها باید از بالا به پایین و دو طرف باشد نباید موی بلند وجود داشته باشد. در صورت وجود مو بلند باید آنها را کوتاه کنید.

اصلاح مو کودکان

مدل کوتاهی مو برای کودکان دختر و دختر بچه ها

موهای کودک خود را به قسمت‌های پشتی و عقب تقسیم کنید و قسمت بالای سر را به بالای سر ببرید. با شانه تمام قد مو را برس بکشید. درست از پشت یک گوش شروع کنید، به سمت دیگری شانه بزنید . با تمام موهای بالای این خط به عنوان بخش فوقانی رفتار کنید. از کلیپس های مو برای پخش مو استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

مو را به سمت چپ و راست ببرید و قسمت راست را بین شاخص و انگشت میانی خود نگه دارید. اگر کودک موهای ضخیم‌تر داشته باشد، قسمت راست را به حدود ۱ تا ۲ اینچ (۳ تا ۵ سانتیمتر) قبل از اصلاح مو کودک تقسیم کنید. یکی از این بخش‌های کوچک‌تر را بین شاخص و انگشت میانی خود برای آماده‌سازی برای کوتاهی مو نگه دارید.

اصلاح مو کودکان

از قیچی مو برای اصلاح مو در امتداد انگشتان خود در یک زاویه صفر درجه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که وقتی خشک شود، موهایتان کوتاه تر می‌شود. برای هر یک اینچ از مو که می‌خواهید کوتاه کنید، نیم سانیمتر کوتاه کنید. اگر کودک موهای نازکی داشته باشد می‌توانید کل قسمت راست را اصلاح کنید. توجه داشته باشید که موهای مجعد زمانی صاف و مرطوب است برای هر اینچی که می‌خواهید بردارید، بیش از یک چهارم اینچ را قطع کنید.

اصلاح مو کودکان

بخش چپ را بین شاخص و انگشت میانی خود نگاه دارید. مطمئن شوید که کمی مو از بخش سمت راست نگه دارید تا به عنوان راهنما عمل کنید. زمانی که سمت چپ را کوتاه می کنید طول قسمت راست را دنبال کنید. اگر کودک موهای ضخیم‌تر داشته باشد این بخش از مو را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید.

اصلاح مو کودکان

بخش فوقانی مو را برای اصلاح مو کودکان بررسی کنید و بخشی از مو را به بخش‌های دیگر تقسیم کنید. این بخش‌های کناری را در امتداد یک خط در حدود یک اینچ بالاتر از گوش شروع کنید و دور موهای کودک خود حرکت کنید. این باید شامل بخش‌های پشت سر هم باشد که قبلا بریده بوده‌اید. از گیره‌های مو برای ایمن کردن بقیه مو به بالای سر فرزندتان استفاده کنید.

اصلاح مو کودکان

قسمت راست را ببرید و از بخش پشتی به عنوان راهنما استفاده کنید . بخش مناسب را بین شاخص و انگشت‌های میانی خود نگاه دارید. دقت کنید که کوتاه کردن، مو را از قسمت پشتی در دست بگیرید. مو را نگه دارید و با زاویه صفر در امتداد انگشتان خود ادامه دهید.

اصلاح مو کودکان

این فرآیند را با بخش چپ تکرار کنید. سپس موهای کودک شما باید طول یکسانی داشته باشند. شما می‌توانید با حرکت انگشتان خود در میان موهای کودک در بخش‌های مختلف طول موهایشان را بررسی کنید و به آرامی موهای کودک را بکشید. اگر موهای بلند بیرون باشند موهای کودک خود را مرتب کنید تا بقیه موها را با هم تطبیق دهند.

اصلاح مو کودکان

برای اصلاح مو کودکان، موهایشان را از بخش‌های شکسته در بخش‌های نیم اینچی پایین بیاوریم و برش دهید. در حالی که برش در بخش‌های کوچک‌تر زمان بیشتری می‌برد و با دقت اصلاح موهای کوتاه را انجام دهید.

اصلاح مو کودکان

موهای خیس را به سمت چشم‌ها و موهای چتری را کوتاه کنید، این که چطور این کار را انجام می‌دهید بستگی به نوع مدلی دارد که می‌خواهید به کودک خود بدهید.

  • برای انواع مستقیم قسمت مو به صورت افقی حدود یک اینچ از پیشانی کودک شروع می‌شود. این قسمت باید به گوشه خارجی هر چشم تمام شود. موهای باقی مانده را عقب بکشید و اندازه چتری‌هایتان را در وسط چشم‌ها را کم کنید.
  • برای انواع مثلثی‌شکل، یک نقطه بر روی سر موی کودک خود انتخاب کنید. بسته به این که چقدر می‌خواهید اندازه چتری‌هایتان را اندازه بگیرید. موهای باقی مانده را عقب نگه دارید. موهای چتری خود را کوتاه کنید تا در وسط چشم‌ها قرار بگیرند

اصلاح مو کودکان

برای آشنایی بیشتر با آموزش اصلاح موی کودک خود ویدیو زیر را ببینید.

در نهایت اگر با کودک خود همراه شدید و به این نتیجه رسیدید که دوست ندارد موهای او را کوتاه کنید می توانید موهای او را ببافید. پیشنهاد می کنیم مطلب بافت مو موهای او را به زیباترین شکل ممکن را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اصلاح مو کودکان در خانه شاید برای بعضی از افراد سخت باشد و ترجیح بدهند اصلاح مو را به آرایشگر و پیرایشگران بسپارند. نظر شما درباره کوتاه کردن موی بچه ها در خانه چیست؟ اگر شما ایده جدیدی دارید در قسمت دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

تبلیغات متنی