ته ریش و جذابیت؛ آموزش مدل دادن به ته ریش مردانه و پسرانه و طریقه نگه داشتن ته ریش

۰
ته ریش و جذابیت؛ آموزش مدل دادن به ته ریش مردانه و پسرانه و طریقه نگه داشتن ته ریش
نمره 4.3 از 4 رای

مدل ته ریش هم مانند ریش میتواند جذاب باشد بخصوص وقتی خوب خط گرفته و مرتب باشد. برای داشتن ته ریش مرتب باید وقت و زمان بگذارید و با صبر، حوصله و تلاش میتوانید برای خودتان یک چهره هالیودی بسازید و مورد توجه قرار بگیرید. با آی آر میکس همراه باشید تا نحوه نگهداری از انواع مدل ته ریش پسرانه و جدید را برای شما شرح دهد.

چگونه ته ریش داشته باشیم؟ نحوه ته ریش گذاشتن و آشنایی با مدل های ته ریش ۲۰۱۸

How to Maintain Stubble

برای اینکه بتوانید ته ریش مرتبی داشته باشید اجازه دهید یک هفته ریش شما کاملا در بیاید و بعد آن را با دستگاه ریش تراش بتراشید و کوتاه کنید. برای داشتن مدل ته ریش جدید و مناسب چهره خود باید زمان و وقت بگذاید تا به نتیجه مطلوب برسید. اگر با ریش و مو مواجه شدید که از خط ته ریش شما خارج شده آنها را با دستگاه ریش تراش و شانه های مناسب کوتاه کنید و آرایش دهید. برای اینکه ته ریش و جذابیت را در کنار هم داشته باشید با ما همراه باشید.

روش اول: تصمیم بگیرید که آیا مدل ته ریش جدید برای شما مناسب است؟

در قدم اول تیپ و مدل صورت خود را بررسی کنید اگر چه بیشتر آقایان علاقمند هستند ته ریش داشته باشند اما دلایل مختلف وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مدل های مختلف ته ریش پسرانه و جدید گاها باعث زخمی شدن پوست و از بین رفتن موهای ریش شما در محل خط گرفته می شود. نگهداری از ته ریش میتواند به داشتن پوست تمیز به شما کمک کند و به کسانی که صورتی کوچیکتر از سن خود دارند حالت مردانه تر و جا افتاده بدهد.

مدل ته ریش

هر روز ریش خود را نتراشید. بعضی از آقایان فکر می کنند نمیتوانند ته ریش داشته باشند بخاطر اینکه ریش تکه تکه ای دارند و فکر می کنند که ریش آنها در نمی آید تا ته ریش بگذارند. وقتی به صوت مستمر هر روز یا روز در میان ریش خود را میتراشید فهمیدن اینکه شما میتوانید ته ریش داشته باشید سخت است. پس تراشیدن صورت به صورت مستمر را کنار بگذارید. یک هفته زمان دهید تا کاملا ریش در بیاید و یکدست شود بعد تصمیم بگیرید که میتوانید مدل های مختلف ته ریش را بگذارید یا خیر.

مدل ته ریش

باید بصوت مدام و با حوصله از ته ریش خود نگهداری کنید تا همیشه مرتب باشد. اگر شما مشغله های کاری و زندگی بسیاری دارید نگهداری از ته ریش مناسب شما نیست چون به وقت و حوصله نیاز دارد و اگر هر روز هم وقت نمی کنید که ته ریش خود را مرتب کنید هفته ای سه روز برای داشتن ته ریش تمیز و مرتب لازم و واجب است. نگهداری از ته ریش از اصلاح کامل صورت زمان بر و سخت تر است.

مدل ته ریش

روش دوم: چه مقدار ته ریش و مدل های ته ریش شما را جذابتر می کند

تراشیدن را کنار بگذارید و اجازه دهید که ریش شما کاملا در بیاید تا بتوان هر مدل ته ریش را روی صورت خود داشته باشید.  اگر در حین اصلاح و مرتب کردن ته ریش، بیش از اندازه مو را کوتاه کنید دیگر نیمتوانید برای داشتن مدل ته ریش دیگر روی صورت خود کاری انجام دهید پس همیشه سعی کنید چند میلیمتر کمتر ته ریش خود را کوتاه کنید. میزان رشد ریش هر مردی با مرد دیگر متفاوت است. شاید برای یک نفر ۳ تا ۴ و برای بعضی ها حدود یک هفته طول بکشد تا کاملا ریش شان در بیاید.

مدل ته ریش

برای اصلاح ته ریش از شماره زیاد دستگاه ریش تراش خود استفاده نمایید. به عنوان مثال از شماره ۴ شروع کنید. این شماره دستگاه ریش تراش موهای ریش شما را یکنواخت کوتاه می کند و مناسب افرادی است که موهای ریش ضخیم و سیاهی دارند. دقت کنید که هر شماره دستگاه ریش تراش مناسب با یک نوع رنگ و حجم ته ریش است.

مدل ته ریش

ریش خود را کم کم کوتاه کنید. زمانی که ریش خود را کم کم کوتاه می کنید . شماره های اندازه کوتاهی دستگاه ریش تراش خود را کم و زیاد کنید تا به مدل دلخواه خود برسید. استفاده از شماره های مختلف به میزان حجم و رنگ ریش شما بستگی دارد و اینکه میخواهید چقدر ته ریش شما تمیز شود. به خاطر داشته باشید که برای داشتن ته ریش مدل جدید و جذاب باید قسمت های مختلف صورت را با ۳ شماره مختلف دستگاه ریش تراش زده شود. یعنی تمام ته ریش خود را با یک شماره نزنید. به عنوان مثال باید از ۳ تنظیم روی فک و ۲ تنظیم درجه روی گونه استفاده کنید برای اینکه ته ریش شما مدل خاص و جذاب داشته باشد باید ترکیبی از ریش بلند و کوتاه باشد پس نگران این موضوع نباشید که شاید ته ریش شما در ظاهر تکه تکه دیده می شود. بعضی از مردان مانند راک هیچ وقت ریش نداشته اند و همیشه می تراشند.

مدل ته ریش

وقتی اندازه دلخواه ته ریش خود را بدست آوردید وقت آن رسیده تا لبه ها را خط بگیرید. برای این منظور میتوانید از تیغ معمولی استفاده کنید. جاهای که باید خط بگیرید شامل موهای پراکنده روی گونه، زیر لب، یا اطراف سیبل می باشد.

مدل ته ریش

روش سوم: اصلاح و مرتب کردن خط گردن

در قدم اول تصمیم بگیرید چه مدل خط گردنی به شما می آید. برای بیشتر آقایان این تصمیم که خط گردن از کجا باشد بسیار سخت است. اگر شما میخواهید یک ته ریش طولانی تر داشته باشید باید از پایین تر خط گردن بگیرید و اگر میخواهید ته ریش شما کوتاه باشد از بالاتر و نزدیک استخوان فک خط بگیرید. برای کسانی که در قمست گردن ریش تکه تکه و خالی دارند بهتر است از بالاتر خط گردن بگیرند.

مدل ته ریش

اگر قصد دارید در گردن خود ته ریش داشته باشید باید موهای خط گردن خود را کوتاه تر کنید تا کمتر دیده شود. برای اینکار موهای منطقه سیب آدم را با درجه ۲ کوتاه کنید و خط بعدی که بالاتر و نزدیک استخوان فک است را با شماره ۱ کوتاه شود. با این کار باعث کمرنگ شدن خط گردن خود بصورت طبیعی می شوید و ظاهری جذابتری خواهید داشت.

مدل ته ریش

اگر شما ته ریش کوتاه تری نگه میدارید نیازی نیست بعد از استخوان فک خود ته ریش نگه دارید و میتوانید از خط فک به پایین را کاملا بتراشید. انگشتان خود را پشت استخوان فک و چانه بگذارید جایی که پوست نرم تر می شود میتوانید برای خط انداختن گردن انتخاب کنید چون باعث مخفی شدن خط ته ریش زیر فک شما می شود.

مدل ته ریش

پشنهاد می کنیم برای آشنایی با انواع مد ریش مطلب ۴۷ مدل از جدیدترین مدل های ریش کوتاه مردانه و پسرانه را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات خود را در زمینه انوع مدل های ته ریش صورت بیان نمایید؟ و بهترین روش ته ریش گذاشتن با آی آر میکس را به اشتراک بگذارید. اگر برای مدل ته ریش ۲۰۱۸ راه حل بهتری سراغ دارید در بخش دیدگاه پست بیان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی