از بین بردن بوی سیگار از لباس

۴ روش از بین بردن بوی سیگار از لباس با محلول سرکه، اسپری ضد بوی سیگار و..

۰
۴ روش از بین بردن بوی سیگار از لباس با محلول سرکه، اسپری ضد بوی سیگار و..
امتیاز دهی به نوشته

تحمل بوی سیگار نه تنها برای غیر سیگاری ها بلکه برای خیلی از سیگاری نیز کار دشواری است و اینکه وقتی سیگار می کشید لباستان بو می گیرد با آی آر میکس همراه باشید تا با آموزش ۴ مرحله برای از بین بردن بوی سیگار از لباس به شما کمک کنیم تا از شر بوی بد سیگار راحت شوید تا اطرافیانتان از بودن در کنار شما لذت ببرند.

چگونه بوی سیگار ندهیم؟ از بین بردن قطعی بوی سیگار از روی کت و تی شرت

How To Get Cigarette Smell Out Of Clothes

بوی سیگار دادن هرگز دلپذیر نیست. اگر شما فردی سیگاری هستید باید به صورت منظم لباس های خود را عوض کنید تا باعث آزار دیگران نشوید. اگر لباس ها و شلوار شما بوی بد سیگار می دهد این مراحل را برای تمیز کردن و از بین بردن بوی سیگار انجام دهید. این روش ها به ویژه هنگامی که پارچه ها فقط برای مدت کوتاهی در معرض بو قرار گفته اند بسیار موثر است. با ای آر میکس در ادامه همراه باشید.

۱- از بین بردن بوی سیگار از لباس با شستن

ماشین لباسشویی خود را با آب گرم پر کنید. میزان گرمی آب به نوع لباس شما که میخواهید بشویید بستگی دارد.

بوی سیگار

برای از بین بردن بوی سیگار روی لباس، داخل آب گرم ماشین لباسشویی یک پیمانه سرکه سفید بریزید. اسیدی بودن سرکه سفید کمک می کند تا بوی سیگار از بین برود.

  • برای از بین بردن بو یک پیمانه نوشابه هم میتوانید به محلول بالا اضافه نمایید.

بوی سیگار

لباس های که بوی سیگار می دهند را به مدت یکساعت در محلولی بالا قرار دهید و بهش زمان دهید.

  • اگر شما نمیتوانید از ماشین لباسشویی برای این کار استفاده کنید از وان، سینک و .. میتوانید برای خیس خوردن لباس کمک بگیرید و محلول سرکه و نوشابه را روی لباس بریزید و به مدت یکساعت صبر کنید.

بوی سیگار

حالا مواد شوینده مانند پودر لباسشویی یا نرم کننده لباس را اضافه کنید و ماشین لباسشویی را روی شستشو قرار دهید تا لباس را بشورد. بعد اتمام شستن اگر باز هم لباس بوی سیگار می داد مراحل ذکر شده بالا را دوباره امتحان کنید.

بوی سیگار

برای خشک کردن لباس و پیراهن بعد از شستشو از هوای طبیعی و آفتاب استفاده نمایید که خیلی موثر در کاهش بوی سیگار است ولی اگر هوا ابری و بارانی بود لباس را در خشک کن ماشین لباسشویی خشک کنید و از قرص یا اسپری های معطر هنگام خشک کردن لباس استفاده نمایید.

بوی سیگار

حال لباس خود را چک کنید و مطمئن شوید بوی بد کاملا از بین رفته است. اگر لباس شما همچنن بوی سیگار می دهد باید شوینده خود را تغییر دهید همینطور از ماشین لباسشویی قوی تری برای انجام این کار استفاده کنید و در صورت استفاده از ماشین لباسشوی جدید و با توجه به دستورالعمل دستگاه خود مراحل بالا را بدون لباس انجام دهید تا ماشین لباسشویی شما کاملا تمیز و بدون بو شود .

بوی سیگار

رفع بوی سیگار از لباس

لباسی که بوی سیگار می دهد را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. اگر پلاستیک شما بزرگ بود میتوانید دور تا دور آن را با چسب اندازه لباس کادر کنید.

بوی سیگار

از ورق های کاغذی یا قرص های خوشبو کننده لباس که داخل ماشین لباسشویی استفاده می شود بین لباس داخل پلاستیک استفاده کنید. سعی کنید از پلاستیک بزرگتر استفاده کنید چون قرار گرفتن این ورق های کاغذی معطر به مدت طولانی باعث از بین رفتن رنگ لباس شما می شود اگر مستقیم با لباس شما در تماس باشد.

بوی سیگار

در کیسه پلاستیکی خود را ببندید. و هر چند ساعت به لباس خود سر بزنید و ورق کاغذی معطر را جا به جا کنید برای نتیجه مطلوب و از بین رفتن بوی سیگار باید صبر داشته باشید.

بوی سیگار

سعی کنید بجای ورق های کاغذی معطر از جوش شیرین استفاده نمایید و یا ترکیبی از دو مورد برای رفع بوی سیگار برای لباس خود استفاده کنید. جوش شیرین جذب کننده قوی بوی لباس است.

  • از یک قاشق غذاخوری جوش شیرین برای هر تیکه لباس استفاده نمایید.
  • پودر جوش شیرین را داخل پلاستیک بریزید و تکان دهید که به همه طرف به صورت مساوی منتقل شود.
  • هر چند روز پودر جوش شیرین جدیدی به لباس اضافه کنید و اضافه آن را تکان دهید تا خارج شود.

بوی سیگار

حالا لباس ها را طبق دستور قبلی با محلول سرکه و نوشابه بشویید تا بوی سیگار کاملا از بین برود. این محلول هیچ گونه صدمه ای به لباس شما نمی زند و با خیال راحت میتوانید از این روش شستشو برای از بین بردن بوی لباس خود استفاده نمایید.

بوی سیگار

۳- چگونه بوی سیگار ندهیم

لباس خود را بعد از شستشو به جالباسی آویزان کنید. به لباس زمان دهید با هوا طبیعی کاملا خشک شود.

  • از بند لباس برای خشک شدن لباس خود میتوانید استفاده کنید همینطور اگر لباس های شما کم است از دسته صندلی هم میتوانید برای خشک کردن لباس کمک بگیرید.
  • هر گونه هوای، لباس را خشک می کند ولی آفتاب برای رفع بوی بد سیگار و خشک کردن لباس بسیار موثر است.

بوی سیگار

اگر هوا مساعد نیست یا بارانی ابری است از فضای داخل خانه مانند : زیر زمین، اتاق زیر شیروانی، گاراژ یا از حیاط سر پوشیده برای خشک شدن لباس استفاده نمایید.

  • هر چه لباس ها بجای فضای داخلی در فضای بیرون خشک شوند به نتایج بهتری برای رفع بوی سیگار دست پیدا می کنیم.

بوی سیگار

وقت آن رسیده برای رفع بوی بد سیگار از اسپری ضد بوی سیگار استفاده کنید بدین صورت که تمام لباس را اسپری کنید.

  • ابتدا قبل از اینکه اسپری را به کل لباس خود بزنید روی قسمتی از لباس که دیده نمی شود اسپری ضد بوی سیگار را تست کنید که یک زمان باعث از بین بردن رنگ لباس شما نشود.
  • شاید شما مایل باشید انواع اسپری ضد بوی سیگار را امتحان کنید برای این کار به فروشگاهها و فروشگاههای آنلاین برای خرید سر بزنید.
  • اسپری های ضد بوی سیگار به دو طریق میتوانید از آنها استفاده کنید هم به صورت اسپری و هم داخل ماشین لباسشویی. قبل از استفاده دستور آن را کامل بخوانید

بوی سیگار

۴- راهی دیگر برای از بین بردن بوی سیگار روی لباس

در مرحله قبل از جوش شیرین و ورق های کاغذی معطر برای از بین بردن بی سیگار داخل پاستیک استفاده کردیم. وسایل دیگری هم هست که برای از بین بردن بوی سیگار موثر است مانند: سدر، زغال، قهوه، تکه های از روزنامه و .. که باعث از بین رفتن بوی سیگار می شود. از ترکیبات مختلف استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید

بوی سیگار

از روش های دیگر شستشو برای رفع بوی بد سیگار استفاده نمایید. مانند: استفاده از آمونیاک و و بوراکس و .. دستور العمل های آن را بخوانید و دقیقا انجام دهید. این مواد شیمیایی هستند پس اگر کودکی در خانه دارید مراقب آن باشید.

  • اگر کمی خلاق باشید از نوشابه هم در این محلول برای از بین بردن سیگار استفاده می کنید.

بوی سیگار

سعی کنید از محلول های شستشو لباس حیوانات خود استفاده کنید زیرا شوینده مخصوص از بین بردن بوی اسب، سگ و..  وقتی بوی آنها را از روی زین یا لباس از بین می برد پس مطمئنا بوی سیگار روی لباس هم رفع می کند.

بوی سیگار

استفاده از پاک کننده قوی به عنوان یک گزینه های مناسب برای از بین بردن بوی سیگار باید مد نظر داشته باشد. برای پیدا کردن یکی از بهترین شوینده های رفع بوی بد سیگار به فروشگاه ها سر بزنید. پاک کننده حرفه ای صرفا نباید فقط بعد از شستشو و خشک شدن لباس بوی سیگار را از بین ببرند.

بوی سیگار

انتخاب دیگر برای رفع بوی سیگار استفاده از ازن ژنراتور است. اگر شما لباس زیادی با بوی سیگار دارید همه را داخل اتاق قرار دهید و دستگاه ازن ژنراتور را روشن کنید. ازن ژنراتور با قابلیت ضدعفونی با چندین اکسید کننده مانند اکسیژن اتمی، پر اکسید هیدوژن و .. راه بسیار خوبی برای از بین بردن بو از روی لباس است. بهتر است چند روزی لباس ها را در اتاق در بسته قرار دهیم.

  • اگر از این روش استفاده می کنید مراقب سلامتی خود باشیدو طبق شواهد گفته شده این روش باعث از بین رفتن بوی سیگار از لباس می شود.

بوی سیگار

در آخر پیشنهاد می کنیم پست درمان قطعی و گیاهی رفع بوی بد دهان ناشی از معده، رژیم غذایی، سینوزیت و.. را مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات خود را در زمینه از بین بردن بوی بد سیگار در ماشین، اتاق و .. بیان نمایید؟ و بهترین روش چگونه بوی سیگار را از دهان ببریم را با آی آر میکس را به اشتراک بگذارید. اگر برای چگونه سیگار بکشیم و بو نگیریم راه حل بهتری سراغ دارید در بخش دیدگاه پست بیان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی