صدا دادن کفش

۳ عدد از بهترین روش های جلوگیری از جیر جیر و صدا دادن کفش چرم ،جیر و ..

۰
۳ عدد از بهترین روش های جلوگیری از جیر جیر و صدا دادن کفش چرم ،جیر و ..
نمره 3.6 از 5 رای

حتما برای شما هم پیش آمده است که صدا دادن کفش شما باعث آزار و اذیت دیگران شده است مخصوصا اگر در دانشگاه یا در محل کار هستید. مشکل صدای کفش علت های زیادی دارد که می تواند از کف یا قسمت بیرونی کفش و.. باشد. از بین بردن صدای جیر جیر کفش راهی ساده است که در خانه هم میتوانید انجام دهید. با آی آر میکس همراه باشید تا نحوه صدا دادن کفش نو و .. را به شما آموزش دهیم.

علت صدا دادن کف کفش مردانه و زنانه روی سرامیک و کاشی

How to Stop Your Shoes From Squeaking

دلیل مهمی که صدا دادن کفش به وجود می آید در بیشتر مواقع صیقلی بودن سطح زمین مانند سطح سرامیک خانه و از آن مهمتر چسبنده بودن کف کفش است. برای همین است که خیلی وقت‌ها وقتی صبح راه می‌روید کفشتان صدای جیر جیر میدهد اما وقتی چند ساعتی با کفش راه می روید دیگر صدای جیر جیر را نمی شنوید چون کف کفش نسبتا سایده شده یا خاکی است در ادامه با چند روش جالب دیگر برای جلوگیری از جیر جیر و صدا دادن کفش با آی آر میکس همراه باشید.

رفع صدای پاشنه کفش

از پودر بچه برای از بین بردن صدای پاشنه کفش استفاده نمایید. از پودر بچه برای از بین بردن صدای پاشنه کفش استفاده نمایید. کفی کفش خود را بررسی کنید مطمئن شوید که کفی در جای خود محکم است. اگر دیدید که کفی در داخل کفش حرکت می کند پس میتوان گفت صدا دادن کفش شما از کفی آن است. کفی کفش خود را بشویید و زمان دهید تا کاملا خشک شود سپس پودر لباس بچه را داخل کفش بپاشید و کفی را در جای خود قرار دهید. پودر لباس بچه باعث کمتر شدن اصطحلاک بین کفی و کفش شما می شود و مشکل صدای کفش شما حل می شود.

  • اگر در منزل پودر لباس بچه نداشتید از پود ذرت استفاده نمایید.
  • اگر کفی شما برداشته نمی شود کمی از پودر را در کنار درزهای حد فاصل کفی و کفش بپاشید.

صدا دادن کفش

پارچه های زیر کفی را از کفش جدا کنید؛ چند لایه پارچه در زیر کفی قرار دهید و سپس کفی را روی آن قرار دهید. قرار دادن پارچه باعث کم شدن اصطلاحاک و از بین بردن صدای جیر جیر کفش می شود. اگر پارچه مناسب این کار ندارید از چند تا دستمال کاغذی استفاده کنید. یادتان باشد هر چند وقت یک بار باید این پارچه و دستمال کاغذی باید عوض شود تا کفش شما بو نگیرد.

 صدا دادن کفش

هنوز صدای جیر جیر کردن کفش از بین نرفته است. اگر با انجام دادن مراحل بالا باز هم صدا دادن کفش شما ادامه یافت بهتر است از روغن نارگیل برای زیر کفی های کفش استفاده نمایید. تکه پارچه یا پنبه را به روغن نارگیل آغشته نمایید سپس زیر کفی کفش خو بمالید و دوباره کفی کفش را در جا خودش قرار دهید. امکان دارد صدای دادن کفش از رویه آن باشد با استفاده از روغن زیتون میتوانید مشکل صدا دادن کف کفش خود را برطرف نمایید. توجه داشته باشید مقدار خیلی کمی از روغن نارگیل برای زیر کفی استفاده کنید و اگر چند روز بعد دوباره این مراحل رون نارگیل را تکرار کنید.

 صدا دادن کفش

ازبین بردن صدای جیر جیر کفش چرم

کف بیرونی کفش خود را با پارچه کاملا تمیز نمایید. اگر صدای جیجر جیر کفش چرم شما روی سطح صاف مانند کاشی، سرامیک یا پارکت به صدا در می آید حتما مشکل از کف نرم کفش شما است. کف کفش را مرتب چند روزی بشویید تا نرم بودن کفش کم شود. هر چند باری که راه می روید کف کفش خود را با سطح کاغذی بکشید تا کفش شما کمتر جیر جیر کند.

صدا دادن کفش

کف کفش خود را سنباده بکشید. حواستان باشد از سنباده خیلی نرم برای کمتر شدن صدای کفش خود استفاده نمایید. شن و ماسه هم  برای از بین بردن صدای پاشنه کفش بسیار موثر است. یادتان باشد از یک سنباده خیلی نرم استفاده کنید تا آسیبی به کفش شما نرسد.

 صدا دادن کفش

از چسب های قوی برای رفع صدای پاشنه کفش استفاده کنید. اگر شکافی در لبه های کفش و پاشنه می بینید با چسب آن ها را به هم بچسبانید سپس کفش خود را به صورتی که کف کفش بالا باشد روی زمین بگذارید تا چسب کاملا خشک شود. باز بودن لبه های کفش با کف باعث صدا دادن در حین رانندگی می شود و اگر به درستی لبه را به هم بچسبانید از صدای جیر جیر کفش در هنگام رانندگی خلاص می شود.

 صدا دادن کفش

حل مشکل صدا دادن کفش در قسمت بیرونی

اگر از کفشی بصورت مرتب استفاده می کنید امکان خشک شدن کفش بسیار بالا است. سعی نمایید به صورت مرتب از روغن های مخصوص کفش یا نارگیل برای نرمی بیرونی کفش استفاده کنید. وقتی رویه کفش نرم باشد صدای جیر جیر کمتری در حین راه رفتن می شنوید. موقعه خرید روغن برای کفش حواستان باشد روغن مخصوص کفش خود خریداری نمایید به طور مثال اگر کفشی از جنس چرم ست باید از روغن چرم برای صدا دادن کفش نو و.. استفاده کند. به یاد داشته باشید اگر کفش خود را با روغن مخصوص خودش نرم کردید بعد از چند روز دوباره خشک می شود پس مرتب این کار را انجام دهید. تمامی این روغن های مخصوص نرمی کفش را از فروشگاههای آنلاین هم میتوانید خریداری نمایید.

 صدا دادن کفش

از صابون های مخصوص کفش برای رفع مشکل صدا دادن کفش استفاده کنید. صابون های مخصوص کفش وظیفه نرم کردن کفش را دارند. بطور مثال اگر زیب کفش شما صدا می دهد با استفاده از صابون آن را نرم کنید تا راحت و بی سر و صدا باز و بسته شود. این صابون مخصوص را از همه فروشگاهها و هم بصورت آنلاین میتوانید خریداری نمایید. اگر دسترسی به این صابون نداشتید می توانید از دیگر صابون ها برای نرم تر شدن کفش استفاده کنید.

 صدا دادن کفش

اگر احساس کردید کفش شما خیس است یا رطوبت دارد مطمئن باشید صدای کفش شما از همین مشکل است چند راه برای خشک کردن کفش وجود دارد:

  • کفش ها را در جای خشک بگذارید نزدیک شومینه، شوفاژ، بخاری و .. تا کاملا خشک شود.
  • یا کفش خود را پر از کاغذ روزنامه کنید تا رطوبت را به خودش جذب نمایید یک روز زمان نیاز دارد تا کاملا خشک شود.

 صدا دادن کفش

در آخر پیشنهاد می کنیم پست روش های تعمیر کفش چرم ،جیر ،کتانی و.. پاره و کهنه در خانه را مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس راه های از بین بردن صدای جیر جیر کفش را به شما آموزش دادیم. امیدواریم با رفع صدای پاشنه کفش آشنا شده باشید. اگر در زمینه صدا دادن کفش نو نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی