آموزش بند انداختن دیگران

بهترین آموزش تصویری بند انداختن صورت بدون درد در خانه

۰
بهترین آموزش تصویری بند انداختن صورت بدون درد در خانه
نمره 3.5 از 11 رای

بند انداختن صورت به منظور از بین بردن موهای زائد اطراف ابرو، لب ها و چانه و.. می باشد. اسم این روش بخاطر نخ بهم پیچیده شده است که باعث جدا شدن موهای زائد از صورت می شود. این روش از کشورهای عربی و هند باستان برگرفته شده است که الان در خیلی از کشور ها مرسوم شده است. بند انداختن صورت به راحتی در خانه قابل انجام است. امروز در آی آر میکس قصد داریم آموزش قدم به قدم بند انداختن صورت بدون درد را برای شما شرح دهیم.

آموزش قدم به قدم بند انداختن صورت و پشت لب دیگران

How to Do Threading

بند انداختن صورت روشی است که آرایشگر یک سر نخ را بـا دندان می گیرند و سر دیگر نخ را با دست چپ و سمت دیگر نخ را با دست راست بین انگشت نشانه و میانه حلقه می کنند تا موهای زائد از بین برود. از مزایا بند انداختن صورت ارزان، سریع و کم درد تر از موچین برای ابرو است و از معایب بند انداختن صورت می تواند به خارش و التهاب بعد از اصلاح اشاره کرد با آی آر میکس همراه باشید تا آموزش بند انداختن صورت، پشت لب، ابرو، پا و.. را به شما آموزش دهیم.

آموزش بند انداختن پشت لب، ابرو و..

خانم های که دارای صورتی پر مو و ضخیم هستند بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد بند انداختن است و اگر صورت شما مستعد جوش است بهتر است از محلول های ضد جوش استفاده نمایید. بند انداختن، سریع تر مو ها را از صورت شما جدا می کند و هر چه موی ریز داشته باشید در بند انداختن از بین می رود و خیلی از افراد به عنوان روش کم درد بجای اپلاسیون جایگزین می کنند. یکی از نکات منفی اپلاسیون نسبت به بند انداختن این است که باعث تحریک پوست می شود. ولی شما با یاد گرفتن بند انداختن صورت با کمترین هزینه می توانید صورتی تمیز و شاداب داشته باشید. اگر در ادامه آموزش قدم به قدم بند انداختن را متوجه نشدید می توانید به آرایشگاه بروید و از آنها بخواهید صورت شما را بند بیندارند.

بند انداختن صورت

برای بند انداختن صورت به ابزاری مانند نخ نیاز دارید. که برای خرید نخ، قیچی و.. همه فروشگاه ها با کمترین قیمت می توانید تهیه کنید. البته همه در منزل نخ، قیچی و .. دارند. در قدم اول با یک برس مخصوص، ابرو خود را مرتب و شانه کنید. قیچی انتخاب کنید که علاوه بر کوچک بودن سر باریکی داشته باشد.

بند انداختن صورت

برای بند انداختن صورت مهمترین وسیله نخ است و مطمئن شوید که نخ ۱۰۰ درصد پنبه باشد. نخ را به اندازه ساعد حدودا چند سانتیمیتری بیشتر ببرید. البته علاقمندان به ابن حرفه می گویند باید حدودا ۶۰ سانتیمتر باشد. اگر شما فردی قد بلند هستید و دستان بزرگتری دارید بهتر است که چند سانتی بیشتر نخ را ببرید. هر نخ شما پنبه بیشتری داشته باشد موهای زیر اطراف ابرو رو کاملا بر میدارد.

با استفاده از آینه و مداد ابرو خود را علامت بگذارید. سپس با استفاده یک مداد ابرو قسمت تاج ابرو؛ دنباله و .. را علامت بزنید که موقع بند انداختن صورت حواستان باشد فقط مناقطی را بند بندازید که جز ابرو نیست. یادتان باشد نخ بند شما باید تمیز باشد. حتماً قبل از بند انداختن با تکه ای پنبه آغشته به مواد ضد عفونی کننده بند را ضد عفونی کنید و اگر هم در آرایشگاه بند می اندازید از آرایشگرتان بخواهید این کار را انجام دهد.

با برس ابرو را به بالا شانه کنید. مقداری از بلندی ابرو خود را با قیچی کوتاه نمایید سپس ابرو را به پایین شانه کنید و اگر ابرو بلند دیدید مجدد کوتاه کنید. ابرو را به بالا ببرید. این مرحله بسیار مهم است که ابرو ها بیش از حد قیچی نخورد و فقط کمی از بلندی آن کوتاه شود که این کار بسیار آسان است.

نخ را مانند تصویر زیر دور انگشتتان بپیچانید. همانطور که گفتیم بهتر است نخ استفاده کنید که از پنبه باشد تا بند انداختن صورت شما به راحتی انجام شود. برای ایجاد حلقه دو طرف نخ را بهم گره بزنید.

آموزش بند انداختن صورت دیگران

با حرکت دست بین دو تا نخ یک پیچ بوجود بیاورید. نخ را از یک طرف با انگشت سبابه و از طرف دیگر با شست مهار کنید. دست راست خود را در جهت عقربه های ساعت چرخش دهید و دست دیگر را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید که باعث پیچ خوردن نخ بند صورت می شود.

با انگشت شست و دست دیگر نخ به صورت حلقه نگه دارید سپس انگشت شست راست و انگشت خود را از هم جدا کنید. پیچ بند صورت باید به سمت چپ حرکت کند سپس با حرکت انگشت راست و اشاره نخ از وسط جمع کنید. برای برداشتن موهای ریز اطراف ابرو باز و بسته کردن نخ را تکرار کنید.

سپس با نخ تمام ابرو های ریز را بردارید. حلقه بند صورت را باز کنید و در جهت مخالف یعنی دست چپ به راست و دست راست به سمت چپ بپیچید تا موها برداشته شود.

شما می توانید این فرآیند را تند یا کند انجام دهید. زمانی که شروع به بند انداختن صورت می کنید دست کند تر است و کم کم سریع تر می شود. این از و بسته کردن نخ با استفاده از انگشتان دست را مدام تکرار کنید تا تمام موهای اضافی برداشته شود. با دقت مراحل را انجام دهید.

یادتان باشد قبل از بند انداختن  پوست خود را با ضدعفونی کننده ها تمیز کنید. بعد از اصلاح هم می توانید از ژل آلوورا و.. باعث خنک کردن و جلوگیری از جوش زدن صورت شما می شود استفاده نمایید. بعد از اصلاح از کرم های عطری استفاده نکنید و اگر قرمز و تورم صورت شما زیاد بود از کرم بتامتازون و.. استفاده نمایید. بهترین حالت بند انداختن صورت هر دو هفته یکبار است که پوست شما کشیده و جوش نزند. آموزش بند انداختن پا هم دقیقا مانند ابرو، پشت لب و .. می باشد. نخ را مانند مراحل بالا ببرید و با یک پیچ دادن گره بزنید و مانند بالا برای پا عمل کنید.

بند انداختن صورت

پیشنهاد می نماییم مقاله چه نوع آرایشی به صورت گرد و سبزه میاد؟ روش های آرایش پوست گندمی، صورت کشیده مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی کردیم تا شما را با روش بند انداختن دیگران آشنا کنیم. اگر شما هم راه دیگری برای آموزش بند انداختن صورت عروس میشناسید و یا تجربه دارید لطفا تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی