بچه های اعجوبه دنیا را بشناسید + تصاویر و ویدیو

۰
بچه های اعجوبه دنیا را بشناسید + تصاویر و ویدیو
نمره 4 از 1 رای

در ادامه شما را با کودکانی که دارای توانایی های شگفت انگیز یا استعداد های فوقالعاده در سراسر جهان هستند آشنا میکنیم، پیشنهاد میکنیم دیدن تصاویر و ویدیو جالب و دیدنی از این پچه ها که دارای توانایی های بدنی و ذهنی حیرت انگیز هستند را از دست ندهید.


کیم اونگ یونگ باهوشترین فرد دنیا

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

این فوق نابغه کرهای در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد و در حال حاضر باهوشترین فرد دنیا محسوب میشود. او در چهار سالگی میتوانست زبانهای ژاپنی، کرهای، آلمانی و انگلیسی را بخواند. در پنج سالگی سختترین مسئلههای دیفرانسیل و انتگرال را حل میکرد و بهره هوشی بسیار بالا یعنی بالای ۲۱۰ داشت. کیم از ۳ تا ۶ سالگی دانشگاه هانگ یانگ بود و در ۷ سالگی به «ناسا» دعوت شد. او در پانزده سالگی دکترای خود را گرفت.

گریگوری اسمیت کاندیدای صلح نوبل

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

گریگوری اسمیت در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد در دو سالگی میتوانست بخواند و در ده سالگی وارد عاشق صلح میباشد و از سنین کم به عنوان حامی و یکی از فعالان حقوق کودک و صلح جهانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. او موسس سازمان بین المللی دفاع جوانان است که اصول صلح را به کودکان و جوانان سراسر دنیا آموزش میدهد. او با بیل کلینتون و میخائیل گورباچوف مذاکره داشته و در مقابل سازمان ملل سخنرانی کرده است. گریگوری در ۱۲ سالگی کاندیدای اخذ جایزه صلح نوبل شد.

اکریت جاسوال جراح هفت ساله

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

اکریت جاسوال یک نوجوان هندی است که باهوشترین فرد هندی به شمار میرود. او در سال ۲۰۰۰ و در هفت سالگی اولین موفقیت پزشکی خود را به دست آورد. دختری هشت ساله بود که پول کافی برای رفتن به بیمارستان نداشت. دست این دختر به حدی سوخته بود که جمع شده و به شکل مشت درآمده بود. اکریت هیچ تجربهای در جراحی نداشت، ولی این دختر را عمل کرد و او دیگر میتوانست انگشتان خود را باز و بسته کند. اکریت به مطالعات پزشکی خود ادامه داد و در دوازده سالگی دارویی برای درمان سرطان ساخت. او هماکنون کوچکترین دانشجوی دانشکده پزشکی هند است.

کلئوپاترا استراتان خواننده سه ساله

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

کلئوپاترا در اکتبر ۲۰۰۲ در مولداوی به دنیا آمد. پدر او نیز یک خواننده است. کلئوپاترا کوچکترین خواننده پردرآمد دنیا به حساب میآید. او در سال ۲۰۰۶ آلبوم «در ۳ سالگی» را روانه بازار کرد و رکورد

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

آلیتا دو ساله است ولی نقاشی ملبورن استرالیا نقاشیهای این هنرمند را دید آنقدر از آن خوشش آمد که تصمیم گرفت آنها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد و همه میخواستند خالق آن آثار را ببینند در آن زمان بود که جمیسون تازه متوجه شد نقاش اصلی آن تابلوها دختر ۲۲ ماهه هنرمند یعنی «آلیتا آندره» است.

آرون کریپکه در دوران دبیرستان استاد هاروارد شد

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

سائول در سال ۱۹۴۰ در نیویورک به دنیا آمد. او یک نابغه به تمام معنی بود. در چهار سالگی جبر را کشف کرد و در پایان دوره ابتدایی هندسه، حساب و فلسفه را به پایان رساند. در نوجوانی یک سری مقاله نوشت که معلوم شد همه اصول منطق کیفی هستند. در همان زمان از سوی دانشگاه برود. او میگوید: «مادرم گفت باید اول دبیرستان را تمام کنم و بعد به دانشگاه بروم» بعد از دبیرستان، سائول استاد هاروارد شد و اکنون بزرگترین فیلسوف زنده دنیا میباشد.

مایکل کرنی لیسانسیه ده ساله و میلیونر تلویزیونی

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

مایکل کرنی ۲۴ سال دارد. او در ده سالگی مدرک لیسانس خود را گرفت و در سال ۲۰۰۸ در مسابقه «کی میخواهد میلیونر شود» شرکت کرده و برنده یک میلیون دلار جایزه شد. او رکوردهای دانشگاه در ۱۷ سالگی است.

الینا اسمیت مشاور رادیویی ۷ ساله

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

ایستگاه رادیو زنگ زد و در پاسخ به زن شنوندهای که از کار بیکار و افسرده شده بود، گفت: «عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی.» توصیه الینا آنقدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی هفتهای یک ساعت او را به عنوان سنگ صبور به استودیو دعوت میکرد. الینا مشاورههای مختلفی به شنوندگان میدهد و مشکلات بسیاری از به هم خوردن نامزدی تا از بین بردن بوی بد عرق را پاسخ میدهد. وقتی یک شنونده برای او نوشت که چطور شوهر پیدا کند؟ الینا پاسخ داد: «به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن.» و وقتی شنونده دیگری پرسید چه کار کند تا نامزدش به سوی او بازگردد، گفت: «این مرد ارزش دلشکسته شدن ندارد. زندگی آنقدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد.»

فابیانو لوییجی کاروانا اعجوبه شطرنج

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

فابیانو یک نوجوان ۱۶ ساله ایتالیایی است که در ۱۴ سالگی استاد بزرگ شطرنج شد. او بهترین شطرنجباز زیر هجده سال در سراسر دنیاست.

ویلی موسکونی آقای بیلیارد در ۶ سالگی

تصاویر و ویدیو از بچه های عجوبه در سراسر دنیا

موسکونی زمینیهای کوچک آغاز کرده بود. مدتی بعد پدرش به نبوغ او پی برد و او را در مسابقات بزرگ شرکت داد.

 

نظز شما راجب این کودکان نابغه و استثنایی چیست ؟

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی