روش و راه کرد های مفید برای معروفیت در اینستاگرام

۱۰ روش برای معروف شدن در اینستاگرام

۲
۱۰ روش برای معروف شدن در اینستاگرام
نمره 4.8 از 4 رای

شبکه های اجتماعی همیشه مورد استقبال قرار گرفته اند، اینستاگرام نیز یکی از شبکه های اجتماعی معروف با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال که شامل اشخاص شاخص و عام و برند های مختلف میباشد، در این پست آی آر میکس میخواهیم شما را با بیش از ۱۰ روش برای معروفیت در این شبکه اجتماعی آشنا کنیم.

۱-  برای محبوب کردن صفحه اینستاگرام رفتن سراغ اکانت تان است. شما باید برای صفحه اینستاگرام خود یک نام ساده انتخاب کنید که در صورت جست و جو به راحتی پیدا شود. در قسمت درباره بهتر است توضیح کوتاهی بدهید.


۲-  استفاده از یک عکس هنری برای عکس پروفایل است. ضمنا از گذاشتن اشیا برای عکس پروفایل به شدت پرهیز کنید، زیرا باعث می شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنین بهتر است در مورد نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام تردید نکنید، زیرا این کار باعث می شود کاربران بدانند با چه کسی طرف هستند.

روش و راه کرد های مفید برای معروفیت در اینستاگرام


۳-  انتخاب یک دسته بندی موضوعی برای عکس های تان است. اشکالی ندارد که خارج از این دسته بندی هم عکس های مختلفی بگذارید اما داشتن موضوع واحد کمک می کند دیگر کاربران بدانند با چه صفحه ای رو به رو هستند. طبقه بندی موضوعی از قبیل ورزش، آشپزی، کتاب، رنگ، لباس، طبیعت و غیره کمک می کند عکس های شما بهتر دیده شود.


۴- قبل از گذاشتن عکس ها بهتر است نحوه استفاده از ابزارک های اینستاگرام را به خوبی بشناسید. یک کاربر محبوب در صفحه اینستاگرام کسی است که کار با فیلترهای عکس این شبکه اجتماعی را به خوبی فرا گرفته همچنین می توانید برای انعکاس بهتر تصویرتان از نرم افزارهای دستکاری عکس دیگر هم استفاده کنید.


۵- دقت کنید که تعداد اشتراک عکس در اینستاگرام اهمیت دارد، البته شما نباید روزی ۱۰۰۰ عکس منتشر کنید، ولی باید در هر هفته حداقل سه عکس در صفحه خود بگذارید تا به عنوان کاربرفعال شناخته شوید.


۶- در مورد عکس تا یک خط توضیح بنویسید؛ قرار نیست در آن یک خط خیلی رسمی باشید و از سوی دیگر قرار نیست بی ادب باشید! بهتر است یک جمله نیمه رسمی را که به جذب مخاطب کمک می کند انتخاب کنید و انتشار دهید.


۷- می توانید صفحه اینستاگرام خود را به دگیر شبکه های اجتماعی متصل کنید و دوستان بیشتری برای خود دست و پا کنید از سویدیگر باید در صفحه اینستاگرام فعال باشید. اگر عکس های دیگران را لایک نکنید، آنها هم ممکن است مقابله به مثل کنند! پس بهتر است تعداد فهرست صفحه های محبوب تان را افزایش دهید. همچنین می توانید از دفتر تلفن گوشی برای افزایش تعداد دنبال کننده های صفحه خود استفاده کنید.


۸- از هشتگ استفاده کنید. از مزایای به کار بردن هشتگ در صفحه اینستاگرام هرچقدر که بگوییم باز هم کم است. زیرا این راهکار ساده کمک می کند عکس های شما بیشتر دیده شود. بهتر است در مورد موضوع عکس تان از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. همچنین استفاده از هشتگ های محبوب هم به شدت توصیه می شود. مانند instagood.#picoftheday.#likeitup#


۹– محتوای تولید شده توسط کاربران خود را برجسته کنید، اگر می خواهید مردم نسبت به محتوای شما در شبکه اینستاگرام هیجان زده شوند، آنها را در مرکز توجه خود قرار دهید. مردم عاشق این موضوع هستند که توسط دیگران شناخته شوند و به آنها توجهی مبذول داشته شود و زمانی که در خوراک خبری خود به گونه ای به آنها اشاره می کنید، مطمئن باشید که آنها در گفتگوهای روزمره خود با دوستانشان به آن اشاره خواهند کرد.

این تصاویر به اشتراک گذاشته شده برای GoPro از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخودار است، چرا که همگی نشان دهنده انرژی برند بوده و مردم را برای داشتن رویدادهای هیجان انگیز و استفاده از دوربین GoPro خود و ثبت و ضبط و اشتراک گذاری آن تجربیات تشویق می کند.

8107dd83


۱۰– شخصیت آنلاین برند خود را سالم نگاه دارید، بدون توجه به زیرساخت رسانه اجتماعی که در آن مشغول فعالیت هستید، بدانید که حضور ثابت شما در این رسانه ها بسیار اهمیت دارد. شخصیت آنلاین برند شما – لوگو، صوت و حتی احساس – باید در تمامی رسانه های به یک صورت باشد و این موضوع هیچ ارتباطی به اینکه مخاطبان در کدام رسانه با شما ارتباط دارند، ندارد.

وفادار بودن به این موضوع در شبکه فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر ساده است، اما زمانی که نوبت به یک شبکه کاملا بصری مانند اینستاگرام می رسد، چگونه از پس آن بر می آیید؟

شما خواهان اطمینان از این موضوع هستید که بدانید مردم به راحتی شما را پیدا می کنند و برای آنها قابل شناسایی هستید، بنابراین به شما پیشنهاد استفاده از لوگو خودتان به عنوان تصویر پروفایل حساب کاربری خود و استفاده از نام کامل شرکت و کسب و کارتان به عنوان نام کاربری این حساب را دارم.

تصاویری که شما به اشتراک می گذارید باید بازتاب دهنده صدا و حتی احساسی باشد که برند شما از مخاطب استخراج می کند (همانند روح و روانی از هیجان که مرتبط با برند GoPro می باشد).

یک روش دیگر برای بهره بردن از لوگو شما ایجاد یک واترمارک برای استفاده بر روی هر یک از تصاویری است که به اشتراک می گذارید. در نمونه بالا، برند آکوآبامپس Aquabumps، از یک واترمارک برای تقویت کردن برند خود (و کمک به حفاظت تصاویر خودشان) استفاده کرده است.

برای ساده ساختن کار، اگر در حال طراحی تصاویر خودتان هستید، ایجاد کردن یک قالب شامل فونت لوگو خودتان و ترکیب رنگهای هماهنگ با آن را در نظر داشته باشید.


۱۱– استعداد های خود را نشان دهید، یک کار مهمی که شرکت شما قادر به انجام دادن آن بصورت بهتر و با کیفیت بهتر نسبت به دیگران است را در نظر بگیرید. آن چیست؟ چگونه می توانید آن استعداد را در قالب یک تصویر نشان دهید؟ نیازی نیست که این تصویر خیلی جلب توجه کننده یا مورد پسند بازار باشد، این تصویر تنها باید مورد پسند مجموعه مخاطبین شما باشد.

مگهان پلومن (Meghan Plowman) عکاس و طراح سبک شناخته شده جامعه مخاطبین خود را بخوبی می شناسد و می داند که آنها نسبت به چه چیزی عکس العمل مناسب نشان می دهند. تصاویر صاف و با طراوت وی از غذاهای مختلف، پوشاک و تزئینات داخلی چیزی است که به چشم هر بیننده ای که عکس زیبا از سبک زندگی مطابق مد روز و زیبا را می پسندد خوش می آید.

تصاویر مگهان تصاویر تبلیغاتی نیست، اما او کار خودش را برای تبدیل کردن خودش به یک برند مطرح و شناخته شده به خوبی انجام داده است – و این کار را تنها با برجسته ساختن استعداد های خودش انجام داده است.

مردم ممکن است در شبکه اینستاگرام تنها به دلیل شرکت و یا تصاویر شما اقدام به دنبال کردن شما بکنند، اما اگر آنها را تشویق کنید تا در جای جای مکالمات و تعاملات روزمره خود اقدام به نام بردن از شما می کنند.

JFSEGUIN-Instagram-Profile-image-iPhone6


۱۲- کاری کنید تا اینستاگرام برای شما کار کند، با تعامل بیشتر نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام پتانسیل بسیار زیادی را به برندهای مختلف عرضه می کند.

تهیه محتوای بصری خوب و مناسب برای خودتان و استفاده از آن برای تقویت کردن روابط اجتماعی کاری آسان و امکانپذیر می باشد.

از طریق پرسش کردن از دنبال کنندگان خودتان برای ارائه کردن تصاویر خودشان، استفاده از هشتگ ها هم برای رسایی و هم جلب توجه بیشتر، برجسته ساختن استعدادهای خودتان و ترکیب کردن کانالهای اجتماعی خود، زمان زیادی نمی کشد که می بینید در حال ساخت و توسعه روابط انسانی بیشتر با طرفداران خود هستید که منجر به حضور بیشتر و قوی تر شما در محیط اینستاگرام می شود.

شما چه فکر می کنید؟ برندهای مورد علاقه شما در شبکه اینستاگرام چیست؟ آیا هیچ یک از ایده های مطرح شده دز این مقاله را آزمون کرده اید؟ نظرات، تجربیات و دانش خود را ما با در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. Ali گفت:
    -3

    سلام.
    ممنون از این مطالب.
    من از هشتگ و تعامل با ممبرهام استفاده کردم و واقعا جواب داد.

  2. sepher گفت:
    17

    سلام هیچکدومش فایده نداره مخصوصا لایک کردن دیگران کی گفته ما اونارو لایک کنیم اونا هم مارو لایک میکنن والا من ۶ ماهه دارم پست های مردمو لایک میکنم ولی هیچکدومشون نمیان لایک کنن ی پیج ۱۵۰ تایی رو لایک کردم طرف هیچ کاری نکرد

تبلیغات متنی