fingerfood

آموزش تهیه ۴ نوع فینگر فود بسیار ساده و خوشمزه + فیلم

۰
آموزش تهیه ۴ نوع فینگر فود بسیار ساده و خوشمزه + فیلم
امتیاز دهی به نوشته

همانطور که می دانید فینگرفوت ها انواع مختلف و تنوع زیادی دارند، امروز در آی آرمیکس ۴ نوع فینگرفود خیلی ساده را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش درست کردن فینگر فود

Train the Finger Food

همه ی ما به نحوی نام فینگرفود را شنیده ایم و یا در مهمانی ها، عروسی ها و مجالس مختلف با انواع فینگرفود روبرو شده ایم بدون آنکه بدانیم، فینگرفود چیست؟

فینگرفود چیست؟

همانطور که می دانید، فینگر (Finger) به معنای انگشت و فود (Food) به معنای غذاست، و فینگرفود یعنی غذای انگشتی!

حال اگر در موتور جستجوی گوگل، عبارت What is finger food را جستجو کنیم، به پاسخی بسیار ساده می رسیم:

food served in such a form and style that it can conveniently be eaten with the fingers

پاسخ بسیار ساده ی گوگل، همان برداشتی است که از نام فینگرفود به دست می آید. غذایی که بتوان به سادگی با انگشت آن را خورد. در واقع هر غذایی که شما بتوانید آن را بدون نیاز به ابزارهایی مانند کارد و چنگال و قاشق، میل کنید، یک نوع فینگرفود است. در ادامه آی آر میکس طرز تهیه ۴ نوع فینگرفود را به شما کاربران گرامی آموزش خواهد داد.

فینگرفود سیب زمینی با بیکن و پنیر ( بدون فر)

سیب زمینی های خلال شده را سرخ کنید و به محض اینکه از تابه خارج کردید پنیر پیتزا را روی آن بریزید. بیکن (کالباس) های ریز شده با ادویه های مورد علاقه خود را روی سیب زمینی بریزید و نوش جان کنید.

فینگرفود با کالباس (بیکن) و سیب زمینی ( با فر)

سیب زمینی ها را تمیز بشویید و با چاقو شیارهایی در آن ایجاد کنید. هر سیب زمینی را داخل بیکن رول کنید و یک خلال دندان از آن رد کنید تا رول شما باز نشود. برای خوشمزه تر شدن غذا می توانید پنیر پیتزا و ادویه های مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید. فر را در دمای ۴۰۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید و بیکن ها را به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه داخل فر قرار دهید.

فینگر فود میگو با خمیر یوفکا

در کاسه ای میگو، پنیر خامه ای، سیر، پیازچه، روغن کنجد، زنجبیل، سس تند، نمک و فلفل را با هم مخلوط می کنیم. در وسط خمیر یوفکا به اندازه لازم از ماده ای که تهیه کردیم میریزیم. با استفاده از تخم مرغ لبه های خمیر یوفکا را مرطوب می کنیم تا حالت چسپندگی پیدا کند بعد لبه های خمیر یوفکا را با دست هم می چسپانیم.

برای درک بهتر فیلم تهیه فینگر فود را در زیر مشاهده کنید.

فینگرفود دلمه قارچ

اول پیاز داغ درست می کنیم و گوشت را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم بعد رب را میریزیم و با گوشت تفت می دهیم تف می دهیم. سیر و گوجه ریز شده ، فلفل دلمه ای بعد جعفری را به مواد اضافه می کنیم و تفت می دهیم و نمک و زعفران و فبفل سیاه و ادویه های مورد علاقه خود را به مواد اضافه می کنیم. در یک تابه کمی روغن میریزیم بعد قارچ را می آوریم داخل آن را خالی می کنیم کمی سس قرمز داخل قارچ میریزیم و موادی که تهیه کردیم را در قارچ می ریزیم آویشن و پنیر پیتزا روی آ می ذاریم و در تابه را می گذاریم تا کمی حالت طلایی پیدا کند.

 سعی ما این است که در آینده فینگرفودهای بیشتری را آموزش دهیم.
در آخر اگر قصد تهیه خورشت قیمه دارید پیشنهاد می کنیم پست طرز تهیه ۲۰ نوع خورشت قیمه ( از پیچاق قیمه تا قیمه مجلسی) را مطالعه بفرمایید و اگر قصد تهیه کباب دارد پست لیست انواع کباب های ایرانی به همراه دستور پخت و تاریخچه آنها + تصاویر را مطالعه بفرمایید.

 نطرات و پیشنهادات شما؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد غذاهای فینگرفود را با ما در بخش نظرات این پست در میان بگذارید.
کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی