جدیدترین مدل های ریش

۴۷ مدل از جدیدترین مدل های ریش کوتاه مردانه و پسرانه

۰
۴۷ مدل از جدیدترین مدل های ریش کوتاه مردانه و پسرانه
نمره 3.5 از 6 رای

اگر از ریش های بلند خود خسته شده اید و قصد دارید ریش بلند خود را کوتاه کنید بد نیست پست امروز آی آر میکس را مطالعه کنید. پست امروز irmix معرفی ۴۷ مدل ریش کوتاه پسرانه و مردانه است که به هر فرم صورتی می آید.

انواع مدل های ریش کوتاه شیک و باکلاس

Short Beard Styles for Men of All Ages and Face Shapes

اگر قصد دارید که برای خود بهترین مدل ریش و سبیل را انتخاب کنید قدم اول این است که از فرم صورت خود شناخت داشته باشید. فرم صورت شما گرد است یا مستطیلی؟ مربعی است یا بیضی؟

مدل ریش و فرم صورت

از مهم ترین مواردی که در دنیای مد آقایان به آن توجه زیادی می شود مدل ریش و سبیل است. سبک ریش و سبیل می تواند چهره شما را به کل تغییر دهد تا حدی که شاید نزدیک ترین افراد و آشنایان وقتی چهره جدید شما را با ریش و سبیل ببینند شما را نشناسند. اصلاح ریش و سبیل و مدل های مختلف باید بر اساس فرم چهره شما انتخاب شود وگرنه اثر منفی بر ظاهر شما خواهد گذاشت.

beard_styles

مدل ریش برای چهره های مربعی شکل

کسانی که چهره های مربعی شکل دارند خط فک آنها بسیار قوی است و بیش از اندازه خشن به نظر می رسند به همین خاطر بیشتر این افراد می خواهند ظاهرشان کمی از فرم مربعی شکل بیرون بیاید. بهترین راه برای نرم جلوه دادن خطوط شکسته این نوع چهره ها کوتاه کردن موهای روی گونه و خط انداختن با فرم گرد است. این کار باعث می شود که خطوط شکسته چهره های مربعی کمی کنترل شود.

facial_hair_styles_square_beard

مدل ریش برای چهره های گرد

بیشتر آقایان به این فکر نمی کنند وقتی ریش می گذارند چهره خود را کشیده تر می کنند. مدل ریش پر و بلند باعث می شود که گردی صورت دیده نشود و یا حداقل کمتر دیده شود. با گذاشتن ریش پروفسوری دو سمت صورت خالی می شود و چانه برجسته تر دیده می شود. سبیل با ریش پرفسوری می تواند چهره شما را پر و کشیده نشان دهد.

facial_hair_styles_round_beard

مدل ریش برای چهره های مستطیلی

مردانی که چهره مستطیلی شکل دارند اغلب برای متناسب جلوه دادن چهره خود و کنترل خطوط موازی چهره دو طرف ریش را بلند می کنند و درازای ریش را کوتاه نگه می دارند.

facial_hair_styles_oblong_rectangular_beard

مدل ریش برای چهره های بیضی شکل

افرادی که چهره بیضی شکل دارند می توانند بسیاری از مدل های ریشی که دیگران نمی توانند انتخاب کنند را انتخاب کنند. این تطبیق پذیری به این دلیل است که چهره بیضی شکل دارای هر دو چهره مربعی و گرد هستند.

facial_hair_styles_oval_beard

 

عکس های ۴۷ مدل ریش کوتاه مردانه و پسرانه

در ادامه ۴۷ مدل ریش کوتاه متنوع برای شما کابران گرامی گردآوری شده است. در انتخاب این مدل های ریش کوتاه نگران نباشید چون هر کدام را که انتخاب کنید به شما می آید.

Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles

Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles Short Beard Styles

نظرات و پیشنهادات شما؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد انواع مدل ریش کوتاه در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی