چه مدل عینکی بهم میاد

چگونه عینک مناسب برای صورت گرد ، بیضی ،کشیده و.. را انتخاب کنیم ؟

۱
چگونه عینک مناسب برای صورت گرد ، بیضی ،کشیده و.. را انتخاب کنیم ؟
نمره 5 از 1 رای

شاید برای شما اتفاق افتاده که زمان زیادی را برای انتخاب عینکی که برای فرم صورتتان مناسب باشد صرف کردید و سر آخر بین چند گزینه مختلف نتوانستید انتخاب درست را بکنید، امروز در آی آر میکس میخواهیم جواب سوال ” چه مدل عینکی بهم میاد ” را بدهیم.

در irmix ما ۴۷ مدل از جدیدترین مدل های ریش کوتاه مردانه و پسرانه و ۱۶۸ مدل از جدیدترین و زیباترین طرح های ناخن را معرفی کردیم در ادامه بهترین عینک برای انواع صورت های گرد ، مستطیلی ، بیضی شکل و .. را معرفی میکنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب در زمینه عینک آفتابی برای صورت کشیده یا عینک آفتابی برای صورت لاغر و..  را داشته باشید.

بهترین انتخاب برای شما چیست ؟ نحوه فهمیدن عینک مناسب برای صورت گرد ، کشیده ، لاغر ، مربعی و..

What is the best choice for you? How to find the right glasses for round, pulled, lean, square and … faces

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اول باید فرم صورت خود را بشناسید، فرم صورت شما به چه شکل است؟ از مدل های زیر آن را بیابید.

شکل صورت و عینک مناسب برای آن

عینک آفتابی برای بینی های بزرگ

داشتن آگاهی از فرم صورت خود در زندگی کمک زیادی به شما میکند به طور مثال انتخاب مدل عینک طبی برای صورت های کشیده یا عینک برای صورت لاغر برای کسانی که از شکل صورت خود اطلاع دارند آسان تر است تا کسنای که نمیدانند فرم صورتشان بیضی شکل است یا گرد و انتخاب این دسته از اشخاص در مدل ریش یا عینک خود سخت تر خواهد بود.

عینک آفتابی برای صورت لاغر و بیضی شکل

افرادی که چهره بیضی شکل دارند، خوش شانس هستند. انتخاب آنها گسترده و متنوع است و هیچ محدودیتی در مورد اینکه چه نوع و چه شکل عینک باید خریداری کنند وجود ندارد. این دسته از افراد اگر میخواهند تعادل طبیعی صورتشان را حفظ کنند بهتر است فریم هایی را انتخاب کنند که به بزرگی پهنای صورتشان باشد ترجیحاً فریم هایی که باریک نیستند. توجه داشته باشید که شکل و اندازه مو و ریش نیز برای آقایان باید در نظر گرفته شود.

عینک آفتابی برای صورت کوچک و مکعبی

این دسته از اشخاص دارای پیشانی بزرگ ، خط فک بلند و چانه معکبی شکل هستند. اگر فرم صورتتان به شکل مربع است بهتر است به دنبال فریم های بیضی شکل که دارای عرض گسترده ای هستند باشید که فرم صورتتان را پهن و زاویه آن را گرد تر نشان بدهد.سعی کنید سبک های نازک و مربعی شکل را انتخاب نکنید تا خط فک و چانه بیشتر از آن چه که هست به چشم بیاید.

عینک برای صورت گرد

چهره دایره ای شکل و نسبتا کوتاه با پیشانی عریض ، اغلب با گونه ها و چانه ای گرد. اگر شما یک چهره گرد و فک و ابرو دایره شکل دارید عینک هایی با سبک مستطیلی مانند عینک آفتابی برای صورت کوچک برای شما مناسب است. این فریم های عینک صورت های گرد را باریک و کشیده تر نشاد میدهد.

عینک آفتابی برای صورت کشیده و مستطیلی

صورت های مستطیلی بیشتر کشیده هستند تا پهن و در بعضی موارد دارای بینی بزرگ، برای این اشخاص عینک های خلبانی انتخابی مناسب است زیرا صورتشان پهن و کوچکتر نشان میدهد. این اشخاص از عینک هایی با فریم مستطیلی و کوتاه که طول صورت را افزایش میدهد صرفه نظر کنند، همچنین عینک مناسب برای بینی بزرگ نیز نیستند.

عینک برای صورت هایی به شکل قلب

پیشانی کشیده و گونه ای بزرگ که به چانه کوچک محدود میشود. این اشخاص باید در انتخاب خود دقت کنند زیرا کمتر فریم هایی برای صورتشان مناسب است. فریم های خلبانی و سایه دار برای این اشخاص پیشنهاد نمیشود زیرا پیشانی شما را بزرگتر نشان میدهد ، سعی کنید فریم هایی که در قسمت پایینی آن رنگ های متنوع به کار رفته و قاب آن نازک است انتخاب کنید.

قاب عینک طبی برای انواع فرم های صورت

چه مدل عینکی بهم میاد

اکثر اشخاص در انتخاب عینک طبی برای خود مشکل دارند زیرا عینک های طبی را یک نشانه ضعف میبینند که بر زیباییشان تاثیر منفی دارد اما وقتی شما با فرم صورت خود آشنایی داشته باشید این عمر میتوانند بر خلاف عقیده شما عمل کند.

قاب عینک طبی برای صورت های گرد

عینک طبی برای صورت های لاغر و بیضی شکل

قاب عینک طبی

قاب عینک طبی برای صورت های کوچک و مثلثی

قاب عینک طبی

قاب عینک طبی برای صورت های کشیده و مستطیلی

قاب عینک طبی

نظرات و پیشنهادات شما؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مدل عینک های آفتابی برای انواع صورت ها در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مطالب جالب و خواندنی کانال تلگرام ما را دنبال کنید

 

منبع : آی آر میکس
کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

تبلیغات متنی