آموزش رانندگی به فرزندانمان

۷ نکته ای که برای آموزش رانندگی به فرزندانمان باید رعایت کنیم!

۰
۷ نکته ای که برای آموزش رانندگی به فرزندانمان باید رعایت کنیم!
نمره 1 از 1 رای

در پست امروز آی آر میس قصد داریم به والدینی که فرزندانشان در شرف امتحان گواهینامه رانندگی هستند را یاد آور شویم.

چگونه به فرزندان خود برای آموزش رانندگی کمک کنیم؟

این روزها والدین اکثرا سرکار هستند و فرصتی برای تعلیم رانندگی به فرزندانشان ندارند. اگر شما پدر یا مادری هستیدکه فرزندانتان قصد دارد رانندگی کردن را یاد بگیرد بد نیست به موارد زیر هم نگاهی بیندازید.

۱- پیدا کردن آموزشگاه رانندگی مناسب

دوره آن گذشته است که والدین به فرزندان خودشان رانندگی یاد بدهند. ساده ترین و کارآمدترین کاری ه شما می توانید انجام دهید این است که فرزند خود را در یک آموزشگاه رانندگی مناسب ثبت نام کنید.

اطمینان حاصل کنید که فرد آموزش دهنده کارت مربیگری دارد و با مقرارت و الزامات رانندگی آشنا است.

۲- اولین آموزشگاه رانندگی که پیدا میکنید را انتخاب نکنید

شما باید آموزشگاه رانندگی را انتخاب کنید که شیوه های مناسب آموزش را برای فرزندتان به کار می برد. برخی از فرزندان ما یک رویکرد آموزش تدریجی را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. برای اطمینان از اینه فرزندتان به شیوه ای مناسب آموزش داده می شود از مربی رانندگی شیوه آموزشش را سوال کنید.

وقتی که اطمینان حاصل کردید که مربی رانندگی قابل اعتماد و توانا است خود را عقب بکشید و در آموزش دخالت نکنید. اجازه بدهید که مربی کارش را انجام دهد.

۳- مسیرهای بالقوه

قبل از آزمون رانندگی در اطراف منطقه آزمون همراه با فرزندتان مسیره های بالقوه را شناسایی کنید و سیستم ترافیکی که در آن قرار دارید را بررسی کنید.

distracted-driving-tips

۴- ماشین را تمیز کنید

اگر از ماشین شما برای آزمون رانندگی استفاده می شود، اطمینان حاصل کنید که شیشه ها و آینه ها سالم هستند و لاستیک ها به درستی سوار شده اند. اطمینان حاصل کنید که چراغ ها و ترمز کار می کنند و به اندازه کافی بنزین در با ماشین وجود دارد. سپس، داخل ماشین را تمیز کنید.

۵- آماده شدن برای روز آزمون

از آنجا که آزمون رانندگی یک وضعیت بسیار استرس زا است، ممکن است فرزند شما کمی آشفته باشد. اطمینان حاصل کنید که شب قبل از آزمون به اندازه کافی خوابیده است. علاوه بر این، برای روز آزمون رانندگی برای خود برنامه ای نگذارید چون باعث می شود فرزند شما، شما را بی عاطفه بداند.

اطمینان حاصل کنید که فرزند شما کارت شناسایی خود و رسید پرداخت درخواست آزمون رانندگی را به همراه دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی پول نقد با خود دارید تا هزینه صدور گواهینامه را پرداخت کنید

۶- لباس مناسب

روز آزمون رانندگی زمان مناسبی برای پوشیدن لباس های نامناسب نیست. اطمینان حاصل کنید که فرزند شما لباس و کفش مناسبی پوشیده است. به فرزند خود یادآوری کنید که دیر نرود و در مقابل آزمون گیرنده مودب باشد.

۷- آماده باشید تا جشن بگیرید

در نهایت اگر فرزند شما در آزمون رانندگی موفق شد با شور و شوق برایش جشن بگیرید. اما اگر در آزمون رانندگی موفق نشد از او انتقاد نکنید و ملامتش نکنید و او را تشویق کنید که یکبار دیگر تلاش کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

تجربه، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد نکاتی که والدین در هنگام آزمون رانندگی فرزندان خود باید رعایت کنند را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی