۱۵ ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل ، اتاق خواب ، آشپزخانه و.. که باید امتحان کرد!

۰
۱۵ ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل ، اتاق خواب ، آشپزخانه و.. که باید امتحان کرد!
نمره 5 از 1 رای

ما قبلا در آی آر میکس طریقه دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود را آموختیم ، در ادامه ۱۵ ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل اتاق خواب ، آشپزخانه با وسایلی که دارید را آموزش میدهیم.

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون منزل ، اتاق خواب ، آشپزخانه و ..

 ..cool ideas for changing home decoration, bedroom, kitchen and

ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل به اندازه یک بودجه خوب برای اینکار ارزشمند است. معمولا نیز در اکثر خانه ها وسایل جانبی به اندازه نیاز وجود دارد و در بعضی مواقع این وسایل جانبی باعث شلوغی خانه میشود. در ادامه ۱۵ ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل با استفاده از وسایل جانبی و دور ریختنی منزلتان را آموزش میدهیم.

۱- تبدیل چهار پایه به میز عسلی

یک چهار پایه بلا استفاده با کمی رنگ آمیزی میتواند به عنوان یک صندلی عسلی زیبا در کنار مبلمان شما استفاده و یک تزیین اتاق با وسایل ساده باشد.

۲- تعویض صندلی های میز ناهار خوری

صندلی های شبیه هم در طول زمان میتوانند موجب یکنواختی شود. ترکیب صندلی های آشپزخانه با میز ناهار خوری میتوانند ظاهری زیبا تشکیل دهد.

۳- استفاده به صرفه از طاقچه های خالی در آشپزخانه

طاقچه های خالی مکان خوبی برای به نمایش گذاشتن تزیینات منزل دست ساز و ظروف کریستالی و گلی بلا استفاده شما هستند.

۴- تعویض و تغییر حباب چراغ روی میزی

با عوض کردن چراغ رو میزی اتاق خواب با یکی از میز های نشمین یک تغییر ساده و زیبا ایجاد کنید یا اینکه حباب های آنها را تغییر دهید.

۵- جابجا کردن وسایل اتاق

مبلمان خود را جابجا ، فرش اتاق ها را تعویض و سعی کنید اتاق را با یک کتابخانه یا بوفه به دو قسمت تقسیم کنید. قفسه های کتابخانه را کمی خالی بگزارید تا نور از آن عبور و روشنایی اتاق را بیشتر کند.

۶- خلاقانه فکر کنید

از یک شیشه خالی به عنوان یک گلدان، از یک صندوقچه بلا استفاده به عنوان میز مبلمان همچنین میتوانید از باکس مبلمان (ottomans) به عنوان میز عسلی استفاده کنید.

۷- قفسه های کتابخانه را خالی کنید

یک ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل خالی کردن قفسه های پر کتابخانه است که باعث میشود اتاق شلوغ تر از آنچه که هست نشان داده شود. نیازی نیست که همه قفسه ها پر باشد ، از گلدان و ظروف تزئینی در میان کتاب های خود استفاده کنید بگذارید چمانتان از دیدن کتابخانه خسته نشود.

۸- ایجاد قرینه های بصری در وسایل خانه

ایجاد تقارن و تطبیق دادن وسایل خانه با یکدیگر حرکت هوشمندانه ای است و باعث آرامش میشود اما اگر شما جفتی برای لامپ یا وسایل خود ندارید میتوانید به طور مثال به قرار دادن چراغ بلندتر در پشت و یک لامپ کوتاه تر بر روی یک میز عسلی یک تقارن بصری در وسایل خانه ایجاد کنید.

۹- ترکیب ست های مبلمان با یکدیگر

اگر شما دو ست مبلمان دارید و یکی از آنها بلا استفاده مانده آنرا به داخل خانه بیارید و در کنار مبلمان خود قرار دهید تا یک ترکیب زیبا و متفاوت ایجاد کنید.

۱۰- ست کردن وسایلی که شبیه هم نیستند

یک ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل این است که از شیشه ها و ضروف رنگی در قالب یک ست تزئینی استفاده یا اینکه طرح های زیبا و خلاقانه را بر روی تک میز های عسلی خود طراحی کنید.

۱۱- تزئینات خانه با طبیعت

دکور خانه خود را با صدف های دریایی، گل های وحشی ، وسایل تزیینی دست ساز چوبی ترکیب کنید و بالای شومینه را با سنگ های صاف رودخانه تزئین کنید. همچنین میتوانید از جعبه های حصیری استفاده کنید.

۱۲- از وسایل اتاق های دیگر استفاده کنید

خلاقیت در منزل با وسایل ساده مانند گلدون های سرامیکی کوچک داخل باغچه را به عنوان دکور سرویس بهداشتی استفاده کنید یا جعبه های حصیری نیز میتواند مکان مناسبی برای گذاشتن حوله هایتان باشد.

ناگفته نماند که قروی های رنگی با طرح های زیبا نیز برای تزئین بوفه مناسب هستند.

۱۳- درست کردن یک گالری از وسایل بلا استفاده

پوشاندن دیوار با عکس های خانوادگی و کار های هنری دکوراسیونیست که اکثر مردم با آن آشنا هستند ولی استفاده از آینه های بزرگ و کوچک برای زیبا کردن اتاق خواب و آویزان کردن وسایل آشپزی بر روی دیوار دکور های خلاقانه تری هستند.

۱۴- استفاده مجدد از دکوراسیون تعطیلات

استفاده مجدد از درخت کریسمس در ولنتاین و دیگر مناسبت ها ، استفاده از حباب های درخت کریسمس به عنوان لوازم تزئینی و ..

۱۵- جابجا کردن ،چرخاندن لوازم جانبی اتاق ها

به گفته Ward دکوریست موفق “اگر شما مدت طولانی وسیله ای را به یک شکل ببینید در واقع دیگر آن نمیبینید” این بدین معناست که شما لوازم خانیتان را باید جابجا کنید تا دوباره برایتان جذابیت داشته و توجه شما را جذب کند و این تنوع باعث احساس شادمانی میشود. به طور مثال کوسن های مبلمان را تغییر ، مکان قرار گیری مبلمان در مقابل تلویزیون را عوض کنید و ..

نظرات و پیشنهادات شما؟

نظر و پیشنهادات خود را در مورد ایده خلاقانه برای دکوراسیون منزل ، اتاق خواب ، آشپزخانه در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی