چگونه پولدار شوم

چگونه پولدار شوم ؟ بیست راه کسب درآمد در خانه با سرمایه کم

۲
چگونه پولدار شوم ؟ بیست راه کسب درآمد در خانه با سرمایه کم
نمره 4.3 از 12 رای

فرقی نمی کند یک خانم خانه دار هستید که به دلیل داشتن کودک نوپا نمی توانید در بیرون از منزل کار کنید یا یک دانشجو ؛ تنها هدف کسب درآمد بیشتر است. اگر برای کار در منزل در گوگل جستجو کنید به احتمال زیاد با یکی از افراد سودجویی که با هدف تحمیل هزینه شما را به سمت همکاری با خود فرا میخوانند ، مواجه خواهید شد. بنابراین تصمیم گرفتیم که در این پست آی آر میکس به سوال ” چگونه پولدار شوم ؟ ” با معرفی ۲۰ راه کسب درآمد خانگی پاسخ دهیم.

چگونه در ایران از طریق اینترنت یا در خانه پولدار شویم ؟ بهترین روش های کسب درآمد با سرمایه کم

Twenty Legitimate Ways to Make Money from Home

در ذهن هر انسانی سوالاتی پیرامون کسب ثروت وجود دارد. چگونه میتوان در ایران ثروتمند شد ؟ ، چگونه بدون سرمایه پولدار شویم ؟ ، چگونه در خانه پولدار شویم ؟ ، چگونه در نوجوانی پولدار شویم ؟ و.. اینها تنها برخی از این سوالات متدوال هستند. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی سراسری به اینترنت و دنیای آنلاین ماهیت این سوال به چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟ تغییر پیدا کرد. در این میان عده ای هم هنوز به دنبال کتاب چگونه میلیاردر شویم ؟ هستند. نکته مشترک تمامی این سوالات در ” میخواهم پولدار شوم چگونه ” است. برای پیدا کردن راهکارهای کاربردی با ما همراه شوید.

آلبرت انیشتین یک جمله معروف دارد ؛ که میگوید: «من هیچ استعداد خاصی ندارم و فقط از روی علاقه کنجکاوم.»

شما چطور؟ آیا استعداد ذاتی پنهانی دارید؟ نگران نباشید در پست های قبلی آی آر میکس روشهایی برای کسب درآمد در منزل از طریق ساخت کاردستی ارائه کردیم و اما امروز در راستای پاسخ به سوال چگونه پولدار بشم ؟ برایتان ایده های جدیدی در زمینه ” چگونه بدون سرمایه پولدار شویم ” داریم:

چگونه پولدار شوم

کسب درآمد در منزل و دریافت کارت هدیه ده دلاری از آمازون

در سایت MyPoints ثبت نام کنید و یک کارت هدیه ۱۰ دلاری از آمازون هدیه بگیرید. شروع به کار آسان است: به صورت کاملا رایگان میتوانید به سایت MyPoints مراجعه کنید. از طریق این سایت میتوانید از ۱۹۰۰ فروشگاه آنلاین موجود نظیر Walmart ، Target ، آمازون و.. خرید کنید. به ازای هر خرید امتیازی به شما تعلق خواهد گرفت. امتیازهای خود را در قالب کارت هدیه برای سفر ، رستوران و.. مصرف نمایید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم ؟

وبلاگ نویسی و شروع کسب و کار آنلاین یکی از روش هایی است که حتی در سنین نوجوانی نیز برای کسب درآمد مناسب و پسندیده است.

چگونه پولدار شوم

دریافت پول بابت تماشای ویدئو آنلاین در YouTube و..

برخی سایت ها برای تماشای ویدئوهای آنلاین و لایک کردن آنها به شما مبلغی را پرداخت میکنند. شما میتوانید به سایت Swagbucks مراجعه کنید. تنها با ثبت نام میتوانید مبلغ ۵ دلار دریافت نمایید. با این روش میتوانید درآمدی بیشتر از ۲۹ دلار در ماه داشته باشید.

با دانلود و نصب برنامه ها چگونه پولدار شوم ؟

تعداد زیادی از شرکت ها مانند گوگل برای نصب و استفاده از برنامه هایشان به کاربران پول پرداخت میکنند. برخی از این سایت ها عبارت است از:

بررسی وب سایت ها برای کسب درآمد ۳۰ دلاری در هر ساعت

یکی از سایت های محبوب برای بررسی وب سایت ها توسط کاربر UserTesting است. اگر این سایت را مرور کنید متوجه خواهید شد که برخی از بزرگترین نام های تجارت الکترونیک و بازاریابی به پلت فرم این سایت اعتماد دارند. برخی از این نام های تجاری عبارت اند از: اپل ، والمارت ، فیس بوک و..

با بررسی سلامت جسمانی خود چگونه پولدار شوم ؟

برنامه سلامت AchieveMint برای انجام فعالیت های جسمانی نظیر پیاده روی ، بررسی رژیم غذایی و.. به کاربران خود پول پرداخت میکند.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟

تولید کننده محتوا و نویسنده فریلنسر شوید. سایت های آزاد کاری زیادی در ایران وجود دارد با عضویت در آن ها و انجام پروژه میتوانید در منزل کسب درآمد کنید.

چگونه پولدار شوم

با آزادکاری در منزل چگونه پولدار بشم ؟

فریلنسر و آزاد کاری فقط در زمینه تولید محتوا و نویسندگی نیست. شما با داشتن مهارت در زمینه های طراحی و کار با نرم افزارهایی نظیر Corel ، فتوشاپ و.. ، طراحی وب ، بازاریابی و.. نیز میتوانید کسب درآمد کنید.

با دستیاری مجازی چگونه می توان پولدار شد ؟

دستیار مجازی مجموعه وظایفی نظیر چک کردن ایمیل ها و برنامه ریزی کاری و سفر ، جستجو در اینترنت و .. را برای کارفرمایی مشخص در منزل انجام میدهد.

با آموزش مجازی چگونه در خانه پولدار شویم ؟

معلمی و قبول کردن شاگرد خصوصی یکی دیگر از روش های کسب درآمد در منزل است. اگر تحصیلات آکادمیک دارید میتوانید هم از طریق تهیه فایل های کمک آموزشی و هم از طریق ویدئو آنلاین به تدریس بپردازید.

چگونه پولدار شوم

با اشتراک گذاری نظرات چگونه می توان پولدار شد ؟

برخی سایت ها نظیر Yelp برای نظرات شما در زمینه تجارت های محبوب و تجربه هایتان پول پرداخت میکنند. به این ترتیب فقط با ارائه نظرات خود به شیوه آنلاین میتوانید در منزل کسب درآمد موثر داشته باشید.

سایر راهکارها ؛ چگونه پولدار شوم ؟

  • تغییر مرورگر پیش فرض به Bing
  • کار کردن برای سایت آمازون
  • تایپ سریع و ورود اطلاعات در Craigslist و Upwork
  • دریافت کمیسیون به عنوان آژانس مسافرتی آنلاین
  • بازاریابی وابسته به کمک Amazon Affiliate و Google AdSense
  • فروش برنامه های درسی خود به معلمان تازه کار (مناسب برای افراد دارای تحصیلات دانشگاهی)
  • انجام بازی های آنلاین در InboxDollars
  • بررسی موتورهای جستجو در Leapforce
  • مدیریت صفحات طرفداران (Fan Page) در فیس بوک و توییتر به کمک Fiverr

چگونه پولدار شوم

نظرات و پیشنهادات شما ؟

احتمالا امتحان یک یا دو روش از نمونه های موجود در این پست آی آر میکس بسیار مفید تر از خواندن هزاران تئوری درکتاب چگونه میلیاردر شویم است. اگر یکی از دغدغه های فکری شما نیز پاسخ به ” میخواهم پولدار شوم چگونه ؟ ” است ؛ روش هایی را که برای جواب به چگونه میتوان در ایران ثروتمند شد تجربه کرده اید را در بخش نظرات آی آر میکس با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:
    6

    اگر اینطوریه ک حالا همه باید پولدار شده باشن پس غصه مردم دیگه چیه؟! چرا باز هم میگن نشد و نتونستیم. پس اینها راه کار عملی نیستن من خیلی تحقیق کردم هر کار کوچیکی هم بخواهی شروع کنی کمه کم ۵ میلیون سرمایه نیاز داری اونایی که ۱میلیونش را هم ندارن چیکار کنن

  2. شتایش گفت:
    2

    ازمدیریت محترم سایت ممنونم میشه یه شغل اینترنتی امن که مخصوص کشور ایران باشه معرفی کنید اینایی که معرفی کردین کسی اعتماد نمیکنه

تبلیغات متنی