ساخت بخاری برقی

آموزش ساخت بخاری برقی ساده دست ساز : فن دار ، ۱۲ ولت ، با المنت و..

۳
آموزش ساخت بخاری برقی ساده دست ساز : فن دار ، ۱۲ ولت ، با المنت و..
نمره 3.2 از 10 رای

در مطالب قبل ما ۴ روش ساخت و نصب انواع میله بارفیکس چند کاره و دیواری در خانه  را آموزش دادیم در این پست آموزش ساخت هیتر و طریقه ساخت بخاری برقی کم مصرف را آموزش میدهیم ، برای مشاهده ایده های ناب و خلاقانه برای ساخت بخاری برقی ۱۲ ولت و هیتر جیبی با ما همراه باشید.

آموزش ساخت بخاری برقی کم مصرف دستی با المنت حرارتی و باتری

همانطور که میدانید فصل سرما نزدیک است و هزینه خرید بخاری برقی و هیتر بالا است ، اما چطور میتوان با کمترین هزینه بخاری برقی و هیتر ساخت ؟ امروز در آی آر میکس ما آموزش ویدیویی ساخت المنت برقی ، بخاری برقی ، بخاری برقی فن دار و هیتر های جیبی و .. با کم ترین وسایل را ارائه می‌دهیم.

توجه داشته باشید که طریقه ساخت بخاری برقی و هیتر خطرناک بوده و سایت آی آر میکس هیچ مسئولیت در قبال حوادث و اتفاقات نمیپذیرد.

آموزش ساخت هیتر فن دار و جیبی با کمترین هزینه

برای ساخات هیتر شما نیاز به وسایل گران قیمت ندارید میتوانید با کم ترین امکانات با وسایلی که در خانه هر شخصی یافت میشود برای خود هیتر بسازید. در ادامه ۳ ویدیو آموزش ساخت هیتر که به سه روش مختلف با کاربرد های متفاوت ساخته شده است را ارائه میدهیم.

ساخت بخاری برقی 12 ولت

۱- آموزش ساخت بخاری جیبی : در این ویدیو یاد میگیریم که چگونه یک بخاری برقی جیبی فقط با دو باتری شارژی یک تیکه چوب و سیم پیچ بسازیم .

۲- آموزش ساخت هیتر فن دار : برای ساخت یک هیتر رو میزی و کوچک شما نیاز به یک جعبه مقوایی ۲ لامپ ولتاژ بالا با سر پیچ و سیم ، یک عدد آلمیچر (که میتوانیید آنرا از قطعه فروشی ها تحیه کنید) ، مقداری سیم نازک برای اتصال آلمیچر به باتری ، یک عدد باتری شارژی ، یک عدد  کلید و یک ورقه آهنی کوچک برای اتصال آن به آلمیچر .

  • توجه داشته باشید که میتوانیید از فن های خنک کننده قدیمی که بر روی CPU مادر برد نصب میشوند بجای آلمیچر و ورقه آهنی استفاده کنید.

۳- در این آموزش شیوه کار تقریبا مشابه ویدیو قبلی میباشد با این تفاوت که نتیجه کار شکیل تر میشود و وسایل به کار برده شده هزینه بیشتری برای شما دارد.

آموزش ساخت بخاری برقی ۱۲ ولت و ساخت المنت حرارتی با کم ترین هزینه

توجه داشته باشید که طریقه ساخت بخاری برقی و هیتر خطرناک بوده و سایت آی آر میکس هیچ مسئولیت در قبال حوادث و اتفاقات نمیپذیرد. با وجود فاکتور های متفاوت همچون خطرناک بودن و ایمن نبودن این کار و مصرف بالای بخاری های برقی دست ساز ما در ادامه ۲ روش ساخت بخاری برقی کم مصرف با امنیت بالا و محافظ های الکتریکی را برای شما دوستان فراهم ساختیم که در ویدیو اول شما آموزش ساخت بخاری برقی ۱۲ ولت را مشاهده میکنید و در ویدیو دوم آموزش ساخت المنت حرارتی را ،با ما همراه باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر روش دیگری برای ساخت بخاری برقی می شناسید که در لیست بالا نیست و یا نظر و پیشنهادی دارید آن را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۳ دیدگاه

  1. شبدر گفت:
    5

    اینا همش با برق ۲۲۰ کار میکنن !

  2. سپهری گفت:
    0

    مرسی از مطلب خوبتون

  3. افشین گفت:
    -1

    سلام خسته نباشید ببخشید اون قطعه که شکل زیر اتو را داشت و وقتی برق وصل می‌شود سرخ میشود اسمش چیه از کجا باید گرفت برق ۱۲بخوره ممنون میشم جواب بدید اینم شماره بنده است ممنون از راهنماییتون ۰۹۹۳۰۴۵۷۵۸۶

تبلیغات متنی