رنگ سال لوازم خانه

جدیدترین رنگ ‌سال برای لوازم خانه ، مبل ، دکوراسیون منزل ، پذیرایی و ..

۰
جدیدترین رنگ ‌سال برای لوازم خانه ، مبل ، دکوراسیون منزل ، پذیرایی و ..
امتیاز دهی به نوشته

در آغاز هر سال جدید میلادی رنگ سال مناسب برای صنعت مد و دکوراسیون تعیین میشود. رنگ ها نقش موثری در احوالات و برانگیختگی احساسات و عواطف انسانی بازی میکنند. خانه به طور ذاتی محل آسایش و آرامش خاطر است ، بنابراین توجه به طیف رنگی که در طراحی دکوراسیون منزل و رنگ مبلمان منزل استفاده می شود بسیار مهم و ضروری است. در این پست آی آر میکس قصد داریم مجموعه رنگ ‌سال ‌لوازم خانه ، رنگ مبلمان منزل و دکوراسیون منزل سال ۹۶ را معرفی کنیم.

رنگ سال لوازم خانه ، مبلمان منزل و پذیرایی چیست ؟

What Is the Color Trends of Furnishings and Furniture in 2018

زمان زیادی تا آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی باقی نمانده است. همانطور که رنگ مبل سال ۲۰۱۷ و دکوراسیون منزل سال ۹۶ بیشتر ترکیباتی از رنگ های گرم طبیعی و سبز را شامل می شدند ؛ سال ۲۰۱۸ پر از ابهامات زیبا و تاثیرگذارخواهد بود. به دلیل تنوع رنگی در رنگ مبل امسال و دکوراسیون منزل پیشنهاد میکنیم تنها به ۶ تصویر برای انتخاب رنگ سال لوازم منزل خود اتکا نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخابی هوشمندانه پست قبلی آی آر میکس با عنوان معرفی ایده های جالب و خلاقانه طراحی مدل دکوراسیون داخلی منزل ، آشپزخانه و.. را مطالعه کنید.

کرم خاکی و خرمایی رنگ سال لوازم خانه

یک گلدان تزیینی دایره ای به رنگ خاکی در کنار مبل صورتی کلاسیک که ترکیب رنگ خنثی برای محیط منزل ایجاد میکند انتخاب رنگ سال لوازم خانه از دیدگاه Penelope است.

رنگ سال لوازم خانه

قرمز پررنگ ، رنگ سال برای پذیرایی

Benjamin Moore رنگ قرمز پر رنگ که نمادی از چالاکی و حرارت است را به عنوان رنگ سال برای پذیرایی برگزیده است.

رنگ سال لوازم خانه

طیف رنگی بنفش ، رنگ مبل سال ۹۶

طیف رنگی و سایه های بنفش به عنوان رنگ مبل ۲۰۱۸ انتخاب شده است. رنگ مبل امسال به راحتی قابل مشاهده است ضمن اینکه به اتاق انرژی و عمق می دهد. رنگ مبل سال ۲۰۱۷ را بیشتر میپسندید یا رنگ مبل ۲۰۱۸ ؟ شاید بخواهید قبل از تغییر رنگ مبلمان خود ابتدا از این رنگ به عنوان رنگ سال لوازم خانه استفاده کنید.

رنگ سال لوازم خانه

رنگ مشکی برای دکوراسیون منزل

اکثریت افراد اتاق هایی متشکل از ترکیبات رنگی سیاه و سفید را دوست دارند. ضمن اینکه رنگ مشکی براق و جذاب خاصیت درام فوق العاده ای به فضای نشیمن می بخشد. برای استفاده از مشکی به عنوان رنگ سال لوازم خانه میتوانید از لوستر ها و یا قفسه هایی به این رنگ استفاده کنید.

رنگ سال لوازم خانه

پالت رنگهای روشن برای پذیرایی

به همان اندازه که ترکیبات طیف سیاه و سفید جذاب هستند. رنگ های ملایم و خنثی نظیر سبز و صورتی ماسه ای ملایم ترکیبی زیبا و دلنشین در کنار یکدیگر ایجاد میکنند.

رنگ سال لوازم خانه

صورتی یک رنگ قوی برای لوازم خانه

رنگ صورتی در محیط به تقویت احساس شور و نشاط کمک میکند به نحوی که اکثر افراد با این رنگ ارتباط مناسب برقرار می نمایند. طیف رنگی صورتی در مبلمان و دکوراسیون منزل ۲۰۱۸ چهره ای پیچیده تر و قدرتمندتر از همیشه از خود نشان می دهد.

رنگ سال لوازم خانه

سایه های آبی در طراحی دیوارها

طیف رنگ های سال ۲۰۱۸ به سمت ایجاد آرامش در مخاطب حرکت می کنند. سایه های آبی روشن انتخابی کامل و بی نظیر برای ایجاد محیطی دلپذیر است.

رنگ سال لوازم خانه

دکوراسیون پذیرایی و هال با زرد و سبز پر طراوت

در طراحی دکوراسیون و مبلمان منزل نباید به صورت متمرکز از رنگ های پر رنگ و گرم استفاده کرد. گاهی باید در رنگ آمیزی محیط از طراحی خشک و جدی فاصله گرفت. استفاده از رنگ زرد و سبز همان حس ناب کودکی و طراوتی که حلقه گم شده در طراحی مدرن است را باز میگرداند.

رنگ سال لوازم خانه

رنگ سال ۲۰۱۸ ؛ پالت الهام بخش سفر

گاهی میبینیم و میشنویم که محیط پیرامون افراد روی سبک زندگی و انتخاب هایشان اثر گذار است. رنگ های پیشنهادی سال ۲۰۱۸ از این قاعده مستثنی هستند. رنگ صورتی در مبلمان و تابلو ، آبی زننده در کنار زرد کرم همه آن چیزی است که برای فرار از یکنواختی محیط به آن نیاز دارید.

رنگ سال لوازم خانه

رنگ های فلزی بی اثر در مبلمان و دکوراسیون ۹۶

دیگر رنگ های فلزی زیبایی و چشمیگیری خود را از دست داده اند بهتر است در انتخاب رنگ امسال از رنگ طلایی و سنگ مرمر به صورت جایگزین در تابلوها و تزیینات اتاق استفاده کنید.

رنگ سال لوازم خانه

تکنیک بکارگیری رنگ سبز در طراحی

ایده های موفق و آرمانی در طراحی همواره ترکیبی از مدرنیته ، تکنولوژی و هوش بصری را با خود به همراه دارند. نحوه اتصال این فاکتورها به یکدیگر شما را در خلق فضایی ایده آل راهنمایی خواهد کرد. آبی تیره و با حفظ تعادل در استفاده از زرد پر رنگ هوشمندی را نه در لوازم منزل بلکه با انتخاب درست رنگ ها به ارمغان می آورد.

رنگ سال لوازم خانه

نظرات و پیشنهادات شما ؟

همراهان گرامی آی آر میکس کدام یک از رنگ های سال ۲۰۱۸ را برای استفاده در مبلمان ، رنگ سال لوازم خانه و یا طراحی دکوراسیون می پسندید ؟ نظرات و پیشنهادات سودمند خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی