ژست عکس دخترانه

بهترین سلفی ها و ژست عکس دخترانه اسپرت، تک نفره و.. را بشناسید + نمونه تصاویر

۰
بهترین سلفی ها و ژست عکس دخترانه اسپرت، تک نفره و.. را بشناسید + نمونه تصاویر
نمره 2.8 از 8 رای

عکاسی یکی از بهترین روش ها برای ماندگار کردن لحظات زیبای زندگی است. فرقی نمی کند این خاطره مربوط به یک مسافرت باشد و یا دورهمی دوستانه یا خانوادگی در هر صورت شما بازیگر درخشان تصاویر هستید. در این پست آی آر میکس قصد داریم نکاتی آموزنده برای ایجاد ژست عکس دخترانه و ثبت سلفی های منحصر به فرد را به همراه نمونه تصاویر واقعی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه در ژست عکس دخترانه و سلفی مانند یک سوپراستار بدرخشید ؟

How to Take a Selfie Like a female celebrity

با وجود اینکه خانم ها علاقه مند به کشف و اجرای ژست های مختلف در حین عکاسی هستند ولی همواره برخی از ژست های عکاسی زیباتر از سایرین به چشم می آیند. در پست قبلی آی آر میکس درباره انواع ژست برای عکس گرفتن آقایان با عنوان آنچه که باید در مورد ژست عکس مردانه و پسرانه بدانید، صحبت کردیم و در این پست نمونه هایی از چشم نوازترین ژست عکس سلفی ، ژست عکس دخترانه در طبیعت ، اسپرت و تک نفره را به همراه ۱۴ نکته ویژه برای افزایش جذابیت بصری در حین عکاسی ارائه می دهیم.

گرفتن نمایی از شانه: زمانی که از دوربین یا گوشی هوشمند برای عکس گرفتن استفاده میکنید یک ژست عالی که هیچ وقت قدیمی نمی شود گرفتن یک نما از شانه است. دوربین را در امتداد شانه خود بگیرید و به صورت نیمه به سمت آن بچرخید. در این پوزیشن تنها نمایی از شانه، صورت و بخشی از بازو را به تصویر بکشید.

ژست عکس سلفی

قانون عکاسی سه بخشی: این یک تکنیک عکاسی است که اکثر متخصصان از آن استفاده می کنند. به صورت فرضی تصویر را به سه بخش تقسیم کنید و زاویه به صورتی تنظیم شود که شما در فاصله یک سوم یا دو سوم از آن جای بگیرید.

ژست عکس دخترانه

پس زمینه خلاقانه: تصاویر پس زمینه عکس دارای اثربخشی فوق العاده ای روی مخاطبین و جذابیت بیشتر عکس ها هستند. یک ساحل آرام و آفتابی ، نمایی از صحنه کنسرت یا تئاتر و.. همگی ایده های خوبی به شمار می روند. برای خلق تصاویری زیبا سعی کنید پس زمینه تکراری محیط منزل را کمتر استفاده نمایید.

ژست عکس دخترانه

کج کردن سر: زاویه رو برو از سر برای ژست عکس سلفی مناسب تر است برای ژست عکس دخترانه تک نفره بهتر است زمانی که به لنز دوربین نگاه می کنید، کمی به سر خود زاویه دهید.

ژست عکس دخترانه

زاویه بدن: اگر ژست عکس دخترانه اسپرت یا تک نفره در یک محیط بسته با نمای پس زمینه اندک تهیه می شود ایده زاویه بدن میتواند تصویر شما را منحصر به فرد کند. روی انگشتان پا بایستید و به کمر و پهلوهای خود قوس دهید.

پوشاندن صورت: یک ژست عکس دخترانه عالی لزوما دارای یک نمای بسته از صورت شما نیست برای افزودن جذابیت حتی به صورت آزمایشی میتوانید کمی صورت خود را با موها و یا با استفاده از نقاب های زیبا بپوشانید.

عکاسی در نور طبیعی: عکس گرفتن در فضای آزاد از قاعده و قانون خاصی پیروی می کند. به هیچ وقت بین ساعات ۱۱ صبح تا ۱ بعداز ظهر که خورشید در میانه آسمان است عکاسی نکنید. بهترین زمان برای عکس گرفتن در فضای آزاد در اوایل صبح یا اواخر عصر (نزدیک غروب آفتاب) است.

ژست عکس دخترانه

بکارگیری دست ها: در عکاسی پرتره بیشتر تمرکز روی چهره است ولی افزودن دست ها به تصویر به آن زندگی دوباره می بخشد. قرار دادن دست کنار صورت و بازی انگشتان با موها چهره واقعی تری از شما را به ثبت می رساند.

ژست عکس سلفی

تکیه کردن به دیوار یا سطوح صاف: بازی کردن با اشیای سخت و جامد مثل سطوح و دیوارها علاوه بر ایجاد ژست عکس جدید به تصاویر تازگی می بخشد. به ویژه اینکه دیوارهای آجری یکی از مکان های خوب برای عکاسی مدل های مبتدی است.

ژست عکس دخترانه

قرار دادن دست روی پهلوها: دستها را روی پهلوهایتان قرار دهید این ژست عکاسی دو مزیت دارد؛ اول اینکه کمر شما را باریک تر نشان می دهد و دوم اینکه فضای بین بازوها یک نمای پس زمینه زیبا را ایجاد می کند. برای استفاده از این ژست عکاسی دخترانه ایرانی شانه ها را به سمت جلو کشیده و با توزیع متعادل وزن بدن اجازه دهید یکی از پاها وزن بیشتری نسبت به دیگری تحمل کند.

نمای جلو و کامل صورت (نمای بسته صورت): کلوز آپ صورت یکی از زیباترین و قدرتمندترین ژست عکاسی دخترانه و در عین حال ساده ترین آن ها است ولی هیچ چیز بدتر از دو چشم بی روح و مرده در عکس نیست. شرط جذابیت این ژست عکاسی در چشم ها نهفته است. چشم های خود را ببندید یک تصویر ذهنی زیبا را تجسم کنید تا سه بشمارید و حال به لنز دوربین نگاه کنید.

ژست عکس سلفی

نفس بکشید: تنفس درست در حین عکاسی به شما کمک میکند بدن و اعصاب آرام تری داشته باشید.

آیینه بهترین دوست شما است: پیش از اینکه مقابل لنز دوربین قرار بگیرید از آیینه برای تست ژست های مختلف استفاده کنید. این تمرین به افزایش اعتماد بنفس شما نیز کمک می کند.

خودتان را جدی نگیرید! : مدل سازی در ژست عکاسی دخترانه سرگرم کننده و نکته مهم آن لبخند زیبای شما است. همه یک لبخند واقعی و بزرگ را دوست دارند و از آن قدردانی می کنند.

۷ نکته برای داشتن یک ژست عکس سلفی بی نقص و عالی

شما فرشته هستید: افراد از چهره های گوناگونی برخوردارند ولی اگر کمی چانه خود را به سمت پایین متمایل کنید و به سر خود زاویه دهید صورت شما به شدت خواهد درخشید.

ژست عکس سلفی

نور طبیعی بهترین است: حتی بدون آرایش ، نور طبیعی معجزه عکس سلفی است.

ژست عکس سلفی

صبح ها سلفی بگیرید: در اوایل صبح آرایش مو و صورت تازه است. گرمی، سردی و رطوبت هوا یا فعالیت های روزانه روی آن اثر نگذاشته است.

ژست عکس سلفی

دوربین را بالا بیاورید: به جای اینکه در لنز نمای نزدیک دوربین خیره شوید کمی دوربین را بالاتر از صورت خود قرار دهید به این ترتیب نمایی فوق العاده فریبنده ایجاد می شود.

اتاق خود را تمیز کنید: حتی اگر عکس شما بازتابی از محیط پیرامونتان نباشد به عنوان پس زمینه باید نمایی مرتب از آن را ثبت کنید.

فیلترهای عکاسی: یک فیلتر هماهنگ با چهره و پس زمینه خود انتخاب کنید.

ژست عکس سلفی

عینک آفتابی نجات دهنده!: اگر در برابر دوربین خجالتی هستید و یا میخواهید یک عکس متفاوت بدون تمرکز روی چشم ها ثبت کنید استفاده از عینک آفتابی گزینه خوبی است به این ترتیب تمرکز ژست عکس سلفی از روی چشم ها به لب ها منتقل می شود.

ژست عکس سلفی

ایده های عکاسی برای ژست عکس دخترانه در  طبیعت

ژست عکس دخترانه

ژست عکس دخترانه

ژست عکس دخترانه

ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه ژست عکس دخترانه

نظرات و پیشنهادات شما ؟

همراهان مجله خبری آی آر میکس نظرات خود را در زمینه ژست عکس مردانه و ژست عکس دخترانه اسپرت، تک نفره، در طبیعت و یا سلفی با ما به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید نکات آموزنده خود را در مورد پوزیشن ها و ژست های عکاسی در بخش نظرات پست عنوان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی