آموزش باز کردن قفل ماشین

آموزش باز کردن قفل ماشین های پراید ، پژو ۲۰۶ ، سمند و ..بدون نیاز به سوئیچ و ریموت در محل

۰
آموزش باز کردن قفل ماشین های پراید ، پژو ۲۰۶ ، سمند و ..بدون نیاز به سوئیچ و ریموت در محل
نمره 3.8 از 19 رای

در صورت جا ماندن سوییچ در ماشین ؛ آیا با روش های باز کردن قفل ماشین آشنایی دارید؟ در این پست آی آر میکس قصد داریم روشی ساده برای باز کردن قفل ماشین سمند، پژو،۲۰۶، پراید و .. را بدون استفاده از کلید ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

باز کردن درب ماشین با موبایل در مواقعی که به ریموت دسترسی ندارید

Unlocking The Car With Mobile When You Do Not Have Access To A Remote Control

اگر کلیدهای ماشین خود را فراموش کرده اید، چگونه قادر به باز کردن درب خودرو بدون کلید خواهید بود؟ روش های ساده ای برای باز کردن قفل ماشین بدون نیاز به سوییچ و کلید وجود دارد که در ادامه آن را معرفی می کنیم.

باز کردن درب ماشین با موبایل

برای باز کردن درب ماشین با موبایل کافی است از یک گوشی معمولی برای ایجاد ارتباط و ارسال سیگنال به خودرو استفاده نمایید. به طور مثال شخصی که ریموت ماشین در دسترسش است کافیست یک تماس تلفنی بین خود و شخص مقابل برقرار کند و ریموت را در کنار گوشی همراه گرفته و دکمه مربوطه را بزند تا ماشین قفلش باز شود، حتی برای ماشین هایی که تشخیص صدا دارند این روش کار ساز است. همچنین برای تبدیل گوشی به ریموت ماشین میتوانید برنامه اندرویدی Viper SmartStart را دانلود نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

آیا روش ارائه شده در این پست برای باز کردن قفل ماشین و درب پژو، پراید، سمند و.. مناسب بود؟ نظرات و پیشنهادات سودمند خود را در زمینه هک دزدگیر ماشین، باز کردن درب منزل با موبایل و تبدیل گوشی به ریموت ماشین در بخش نظرات پست آی آر میکس با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی