تشخیص پودر پروتئین تقلبی

۴ روش حرفه ای تشخیص اصل یا تقلبی بودن مکمل ، کراتین ، گلوتامین آمینو و.. تقلبی مصرف نکنید!

۰
۴ روش حرفه ای تشخیص اصل یا تقلبی بودن مکمل ، کراتین ، گلوتامین آمینو و.. تقلبی مصرف نکنید!
نمره 3.7 از 9 رای

تشخیص جنس تقلبی از اصلی اصلا ساده نیست و برای تشخیص آن باید بسیار حرفه ای باشید چون طراحان جنس تلقبی بعضا از ظرافت های بسیار ریزی استفاده می کنند که ممکن است همه را گیج کند. امروز در آی آر میکس شما را با ۴ روش تشخیص پودر پروتئین تقلبی آشنا خواهیم کرد.

آموزش راههای نحوه تشخیص پودر پروتئین تقلبی استاندارد از اصل : قیمت تا مزه گلوتامین ، آمینو و.. اصل

Learn ways To Detect Fake Protein Powder From The Original

علاوه بر تمرین مداوم، تغذیه صحیح و استفاده به اندازه از مکمل های غذایی در بدنسازی بسیار مهم است. قبلا شما را با غذاهایی که باید قبل و بعد از بدنسازی مصرف کنید آشنا کرده ایم و امروز هم شما را با روش های تشخیص پروتئین اصلی آشنا می کنیم. ممکن است بپرسید چرا کسی پروتئین تقلبی می سازد خب پاسخ بسیار ساده است و آن بدست آوردن سود بیشتر است. پروتئین های تقلبی هزینه تولید بسیار پایین و به طبع سود بسیار بالای خواهند داشت.

متاسفانه تنها راه دقیق برای تشخیص پروتئین تقلبی از اصلی تست و آزمایش آن در یک آزمایشگاه مجهز است اما روش هایی نیز وجو دارند که به شما کمک میکنند تا بتوانید این کار را انجام دهید. در ادامه با روش هایی که عنوان کردیم شما را آشنا خواهیم کرد.

آیا این محصول توسط یک برند معتبر تولید شده است؟

یکی از روش های تشخیص پودر پروتئین تقلبی آشنایی با برند های معتبر است. از خریدن اجناس برند های نا آشنا اجتناب کنید چون به احتمال زیاد تقلبی است. تولید کنندگان تقلبی اغلب از اسم هایی نزدیک به برند های معتبر استفاده می کنند پس سعی کنید نام نشان برند های معتبر را خوب بشناسید یا از یک متخصص کمک بگیرید. اگر با برند های معتبر آشنایی ندارید و فرد متخصصی را نمی شناسید می توانید از بانک اطلاعاتی LabDoor.com با برند های معتبر آشنا شوید.

تشخیص پودر پروتئین تقلبی

برچسب محصول را از نظر میزان پروتئین بررسی کنید

اولین قدم بررسی برچسب محصول و ظاهر آن است سعی کنید برچسب محصول را با یک برند معتبر مقایسه کنید. مواد تشکیل دهنده آنها را با هم مقایسه کنید. یکی از نشانه های اصلی بودن پودر پروتئین شباهت مواد تشکیل دهنده آن با یک محصول معتبر است. تصویر زیر توسط IBB منتشر شده و به شما در مقایسه برچسب محصول کمک میکند و اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه می دهد.

مراقب این موارد باشید

به یاد داشته باشید که مراقب موادی باشید که هیچ آشنایی با آنها ندارید. گلیسین و تائورین موادی هستند که وجود آنها در پودر پروتئین خوب است و یکی از نشانه هایی که احتمال جعلی بودن پودر پروتئین را افزایش می دهد. این مواد به پودر اضافه می شوند تا به رقیق شدن آن کمک کنند. این مواد به صورت طبیعی در بدن وجود دارند اما وجود بیش از حد این مواد در بدن اصلا برای شما خوب نیست. این پروتئین ها، پروتئین اسپایکینگ نامیده می شوند، این مواد در کوتاه مدت ممکن است نتایج خوبی داشته باشد و اساسا توسط تولید کنندگان جعلی به مواد اضافه می شود تا میزان فروش را بالا ببرند اما در نهایت بعد از گذشت مدتی کوتاه دیگر اثرات اولیه را نخواهند داشت.

تشخیص پودر پروتئین تقلبی

برای تشخیص اصل بودن مکمل محاسبه گر باشید

آخرین پیشنهادی که برای تشخیص پودر پروتئین تقلبی میتوانیم به شما بدهیم همین است که بگوییم کمی محاسبه گر باشید. اگر بدانید یک بسته چقدر پروتئین به شما می دهد میتوانید بدانید که محصولی که خریداری کرده اید اصل است یا تقلبی. برای مثال اگر برچسب محصول به شما می گوید یک قاشق از پودر ۲۰ گرم پروتئین به شما می رساند باید محاسبه کنید که یک بسته چقدر به شما پروتئین می رساند. میتوانید این مقدار را با محصول یک برند معتبر مقایسه کنید و نتیجه را ببینید. از خودتان بپرسید این محصول چقدر پروتئین به شما می رساند؟ آیا محصولی که از اصالت آن اطمینان دارم هم همین قدر به من پروتئین می رساند یا بیشتر و یا کمتر از این است؟ و سوالاتی از این قبیل.

تشخیص پودر پروتئین تقلبی

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروزه ثابت شده است ورزش بدنسازی در کنار انجام سایر ورزش ها میتواند توانایی های شما را در آن ورزش نیز بهبود ببخشد، اما شما باید قبل از این به فکر سلامتی خود باشید و سلامت تان را با مصرف مواد تقلبی به خطر نیاندازید. امروز سعی کردیم شما را با چند روش تشخیص پودر پروتئین تقلبی آشنا کنیم. اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید لطفا در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

 

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی