آموزش رنگ كردن کلاه کپ مشکی با طرح دلخواه مردانه و دخترانه در خانه + ویدیو

آموزش رنگ کردن کلاه کپ مشکی با طرح دلخواه مردانه و دخترانه در خانه + ویدیو

۰
آموزش رنگ کردن کلاه کپ مشکی با طرح دلخواه مردانه و دخترانه در خانه + ویدیو
نمره 3.8 از 4 رای

شما کلاه کپ مشکی دارید که خیلی مورد علاقه شما است و در اکثر اوقات وقتی میخواهید زیر آفتاب بیرون بروید از کلاه کپ مورد علاقه خود استفاده می کنید ولی چون به صورت مداوم از کلاه خود زیر نور خورشید و .. استفاده کردید کلاه شما بور و کم رنگ شده است. امروز در آی آر میکس همراه باشید تا نحوه رنگ کردن کلاه کپ با وسایل ساده را به شما آموزش دهیم.

آموزش تصویری رنگ کردن کلاه کپ و طریقه برگرداندن رنگ کلاه کپ ny پسرانه، دخترانه در منزل

How To Bring Color Back To a Baseball Hat

امروز در آی آر میکس قصد داریم تا با آموزش گام به گام و وسایلی ارزان و در دسترس نحوه رنگ آمیزی کلاه را به شما آموزش دهیم. سعی کنید کلاه کپ خود را با روش زیر رنگ کنید و از دوستان خود بخواهید این نحوه رنگ آمیزی را برای کلاه خود انجام دهند و با دیگران به اشتراک بگذارند. هم در هزینه های خود صرفه جویی کنند و هم می توانند ساعات خوشی در کنار دوستان خود داشته باشند.

روش رنگ کردن کلاه کپ مشکی مردانه، پسرانه و دخترانه با وسایل ساده

همه چیز از چند ماه پیش شروع شد که یکی از دوستان گفت که کلاه کپ مردانه من پاره و سوراخ نشده است. ولی گرما و عرق باعث شده رنگش از بین برود و کلاه بور و کم رنگ شود. دوست من قصد داشت کلاه خود را کنار بگذارد و کلاه نو بخرد. ولی پشنهاد دادیم با رنگ کردن کلاه کپ میتواند دوباره از کلاه خود استفاده کنند. با آی آر میکس همراه باشید تا با استفاده از روشهای کاربردی و ایده های جدید و وسایل ارزان و ساده دوباره کلاه مورد علاقه خود را رنگ آمیزی کنید و برای خود نگه دارید.

رنگ کردن کلاه کپ

برای رنگ کردن کلاه کپ خود می توانید از اسپری های مخصوص رنگ استفاده کنید. شاید شما قبلا این مدل اسپری ها را در فروشگاهها دیده باشید ولی نمیدانستید موارد استفاده این اسپری چیست. موقع خرید سعی کنید از فروشنده بخواهید بهترین اسپری رنگ را برای کارایی بهتر به شما معرفی کند چون هیچ کس دوست ندارد بعد رنگ زدن، کلاه سفت و خشکی داشته باشد. بنابراین اگر هزینه اش برای شما مهم نیست سعی کنید اسپری مرغوبی تهیه کنید.

وسایل مورد نیاز برای رنگ زدن کلاه گپ مردانه، پسرانه، دخترانه:

  • اسپری
  • چسب
  • چاقو یا تیغ
  • کاور برای پوشاندن محل زیر کلاه هنگام رنگ زدن

رنگ کردن کلاه کپ

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، کلاه گپ مردانه مشکی قبل از رنگ زدن می باشد. که شما فکر می کنید کلاه خاکستری است. ولی این کلاه مشکی بوده و نور خورشید، عرق کردن باعث بور و کم رنگ شدن کلاه شده است. بهتر است قبل از رنگ آمیزی کلاه کپ با طرح دلخواه ، آن را بشویید تا عرق و کثیفی از بین برود و بگذارید کاملا خشک شود.

اگر کلاه کپ ny شما مارک دارد یا نام برند و لوگو روی کلاه مشخص است بهتر است قبل از رنگ کردن کلاه در خانه آن را با چسب بپوشانید تا رنگی نشود. یادتان باشد نواحی که احتیاج به رنگ کردن ندارد بپوشانید زیرا رنگی شدن لوگو و طرح های که به کلاه شما چسبیده است باعث می شود کلاه دیگر آن زیبایی را نداشته باشد. از چسب های استفاده کنید که بر روی پارچه مقاوم هستند و در حین رنگ آمیزی کلاه از روی لوگو جدا نمی شوند.

حالا با تیغ یا وسیله نوک تیز چسب های اضافی روی لوگو کلاه راه با دقت جدا کنید. مراقب باشید موقعه بریدن باعث پارگی در کلاه نشوید و حتما حواستان باشد چسب را کج و راست از روی لوگو نبرید چون موقعه رنگ آمیزی کلاه لوگو رنگی می شود یا قسمتی از کلاه رنگ نمی شود. در طی مراحل رنگ کردن کلاه مراقب باشید رنگ به داخل کلاه نپاشد .

رنگ کردن کلاه کپ

برای شروع رنگ کردن کلاه کپ، کاور را در محل مورد نظر پهن کنید تا رنگ به اطراف پاشیده نشود و در قدم بعد حتما دستور العمل اسپری را کامل و دقیق بخوانید. اسپری رنگ را تکان دهید و به صورت مرتب روی کلاه فشار دهید مراقب باشید در حین رنگ آمیزی کلاه تمام مناطق به صورت یکسان رنگ شوند. برای نتیجه بهتر سعی کنید رنگ کردن کلاه سه بار با فاصله انجام شود و بعد هر بار رنگ کردن کلاه کپ بهش زمان دهید تا کاملا خشک شود. سعی کنید در هر بار اسپری کردن با دقت تمام کلاه و لبه ها را رنگ کنید. حواستان به قسمت های کلاه کپ مردانه، پسرانه که نباید رنگی شود باشد.

رنگ کردن کلاه کپ

در حین رنگ کردن کلاه کپ به نکات زیر توجه کنید:

۱- هنگام خرید اسپری حتما به تناسب به جنس کلاه دقت کنید و قبل رنگ کردن کلاه کپ، حتما روی قسمتی از کلاه تست کنید.

۲- اگر کلاه شما غیر لوگو طرحی یا سوراخ پلاستیکی دارد آن را هم باید حتما بپوشانید.

۳- بعد رنگ کردن کلاه سفت می شود که به مرور زمان کلاه شما نرمی خود را بدست می آورد.

۴- هنگام خرید اسپری دقت کنید رنگی را بخرید که دایمی باشد و در شست و شو از بین نرود. کلاه بعد رنگ آمیزی ۳ تا چهار روز زمان می برد تا کامل خشک شود.

حالا شما چه فکری می کنید؟ با روشهای که توضیح دادیم آیا مایل هستید این کار را انجام دهید و با دوستان خود نحوه آموزش رنگ کردن کلاه کپ در خانه را به اشتراک بگذارید. آیا روش ها و ایده های دیگری دارید برای آموزش رنگ کردن کلاه کپ. پشنهاد می کنیم برای درک بهتر مطلب فیلم طریقه برگرداندن رنگ کلاه در زیر را مشاهده بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

آیا شما پیشنهاد و نظری دارید که به بهبود این مطلب کمک میکند؟ آیا شما در رنگ کردن کلاه کپ مشکلی دارید که در این پست به آن پاسخ داده نشده است ؟ برای گرفتن پاسخ سوالات، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی