درمان و رفع جوش زیر گلو بعد از تیغ زدن یا اصلاح صورت مردانه بعد از ژیلت، تیغ و ..

درمان و رفع جوش زیر گلو ،پشت گردن مردان بعد از اصلاح صورت یا تیغ زدن

۱
درمان و رفع جوش زیر گلو ،پشت گردن مردان بعد از اصلاح صورت یا تیغ زدن
نمره 5 از 2 رای

جوش بعد از اصلاح در بیشتر مواقع از غلظت فولیکول بوجود می آید. این جوش ها باعث قرمزی و تورم زیر پوست گردن و صورت می شود. جوش بعد از اصلاح بخاطر اصلاح نادرست با تیغ بر روی گردن و صورت بوجود می آید. با آی آر میکس همراه باشید تا نحوه رفع جوش های زیر گلو بعد از اصلاح را به شما آموزش دهیم.

جلوگیری و رفع جوش های زیر گلو و صورت بعد از اصلاح ریش با کرم مرطوب کننده، لوسیون و ..

How to Get Rid of Unsightly Razor Bumps in the Neck Area

انتخاب بهترین روش برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت و گردن قاعده یکسانی ندارد و برای هر کس، با‌توجه‌ به نوع پوست، نوع استفاده از تیغ و .. وابسته است. از آن‌جایی که نوع پوست متفاوت است روش های مختلفی هم برای درمان جوش بعد از اصلاح وجود دارد. امروز در این مطلب آی آر میکس به بهترین روش های رفع جوش های زیر گلو بعد از اصلاح بپردازیم. با ماه همراه باشید.

روش جلوگیری از جوش بعد از اصلاح گردن و صورت

اصلاح صورت به صورت خشک روش نادرستی است که اثرات آن بروز لکه‌های قرمز رنگی بر روی پوست‌‌‌‌ است که تا مدتی اثرات آن باقی‌‌‌‌ می‌ماند. بهتر است قبل از زدن ریش به حمام آب گرم بروید. حمام کردن باعث لطیف شدن و نرم شدن پوست صورت و گردن می شود و به شما کمک می کند تا راحت تر ریش خود را بزنید. و باعث می شود که تیغ صورت شما را اذیت نکند و باعث جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت و گردن می شود. پس ابتدا حمام کنید و وقتی پوست بدن و فولیکول‌های مو به اندازه کافی آب و رطوبت جذب کردند و نرم شدند کار اصلاح صورت جهت جلوگیری رفع جوش های زیر گلو بعد از اصلاح را شروع کنید تا اصلاحی بی درد و بدون جوش داشته باشید.

جوش بعد از اصلاح

بیشتر آقایان هنگام اصلاح از صابون معمولی استفاده می‌کنند که باعث خشکی و تحریک بیشتر پوست می‌شود. برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت و اصلاحی راحت و بی‌درد و با کمترین عوارض جانبی داشته باشید بهتر است از کرم بعد از اصلاح صورت مردانه به عنوان لوسیون استفاده کنید. البته تمام تیغ‌های خوب حاوی ژل و صابون نرم کننده پوست مانند آلوئه ورا هستند که اصلاح را آسان تر می کند. اما اگر خود شما از ژل‌های مخصوص استفاده می کنید عوارض ناشی از این کار بسیار کمتر خواهد شد. ژل‌ها و کرم‌های مخصوص اصلاح را می‌توانید از تمام فروشگاه بهداشتی آرایشی تهیه کنید.

جوش بعد از اصلاح

هرچند اصلاح موها در خلاف جهت رشد باعث می‌شود موها عمیق‌تر و از ریشه قطع شوند اما احتمال التهاب و تحریک پوست هم بیشتر می‌شود و علت اصلی رشد موها به داخل پوست هم همین کار است. ریش تراش یا دسته تیغ خود را بردارید. بهتر است زمانی که میخواهید ریش خود را اصلاح کنید برای زدن آن از زاویه رویش ریش اقدام به اصلاح کنید. وقتی شما قبل از اصلاح حمام میکنید باعث اصلاح کردن راحتر شود. از تیغه های یکبار مصرف استفاده کنید. تیغه های دوتایی باعث تحریک بیشتر پوشت گردن و و صورت می شود. هنگامی که پوست رشد می کند. با هر تراشیدن، تیغه جدید را جایگزین کنید.

جوش بعد از اصلاح

پس از این که اصلاح خود را تمام شد و پیش از خشک شدن صورت و گردن بعد از اصلاح از مرطوب کننده های بدون بو برای بعد اصلاح گردن و صورت خود استفاده کنید تا موجب تحریک پوست نشود چون در این حالت پوست در خیلی حساس است و به سرعت تحریک می‌شود. برای جلوگیری از تحریکات بعد از اصلاح گردن و صورت و رشد موها به داخل هم می‌توانید کرم بعد از اصلاح صورت مردانه که مخصوص استفاده پس از اصلاح هستند روی پوست خود استفاده نمایید. بعد از اصلاح همه کرم بعد از اصلاح صورت مردانه را از چهره خود بشویید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید چون به عنوان آبرسان قوی باعث کاهش قرمزی و التهاب بعد اصلاح می شود.

جوش بعد از اصلاح

جهت جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت از پماد گلیکولیک اسید استفاده کنید. اسید گلیکولیک به دلیل خاصیت اسیدیته و قدرت نفوذ بالا یک لایه بردار عالی به شمار می رود. این کرم را می توان شب قبل از اصلاح برای گردن و صورت استفاده کنید تا منافذ پوست شما باز شود و تیغ پوست صورت را اذیت نکند.

جوش بعد از اصلاح

راهی دیگر که باعث جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت و گردن می شود استفاده از هیدروکورتیزون که التهاب پوست را بهبود می بخشد. داروهای خوراکی تتراسایکلین یا اریترومایسین را برای درمان جوش بعد از اصلاح ریش امتحان کنید. این داروهای تجویزی می تواند التهاب و تحریک را کاهش دهد و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

جوش بعد از اصلاح

بعد از اصلاح صورت آقایان چه باید کرد؟ وسایل مورد نیاز برای اصلاح گردن و صورت

  • تیغه ای یک لبه
  • آب گرم
  • کرم بعد از اصلاح صورت مردانه و کرم های مرطوب کننده
  • کرم هیدروکورتیزون برای درمان جوش بعد از ژیلت
  • کرم ترتینوئین برای درمان جوش بعد از اصلاح
  • کرم آداپالن برای درمان جوش بعد از اصلاح ریش
  • تتراسیکلین جهت جلوگیری از جوش بعد از اصلاح صورت
  • آریترومایسین برای رفع جوش های زیر گلو بعد از اصلاح

نکات مهم برای درمان جوش گردن و صورت بعد از اصلاح

بعضی از آقایان برای اصلاح گردن و صورت خود از کرم های موبر استفاده می کنند. کرم موبر، موضعی است که به طور شیمیایی مو را از فولیکول جدا می کند و باعث صاف شدن پوست شما می شود. محصولی از بین کرم های موبر انتخاب نمایید که با پوست گردن و صورت شما سازگار باشد. برای اصلاح بهتر از تیغ های یک لبه استفاده کنید. چون استفاده از تیغ ها با لبه های بیشتر پوست شما را بسیار خشک و قرمز می کند. استفاده از تیغ های برقی هم پیشنهاد خوبی برای جلوگیری از التهاب پوست و زدن جوش می شود زیرا لبه های تیغ بصورت همزمان و تنظیم شده به پوست گردن و صورت کشیده می شود.

جوش بعد از اصلاح

پشنهاد می کنیم برای داشتن پوست زیبا و جوان مطلب بهترین راه های جوانسازی پوست صورت و رازهای جوان ماندن پوست دست و بدن را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات خود را در زمینه درمان جوش بعد از اصلاح گردن و صورت بیان نمایید؟ و بهترین روش درمان جوش بعد از ژیلت با آی آر میکس را به اشتراک بگذارید. اگر برای رفع جوش های زیر گلو بعد از اصلاح راه حل بهتری سراغ دارید در بخش دیدگاه پست بیان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. بهداد نجاریان گفت:
    -1

    با سلام و خداقوت،و با تشکر از مطالب عالی که به اشتراک میزارید،فقط اینکه در رابطه با رفع جوشهای زیر گلو بعد از اصلاح،تقریبأ هفت یا هشت پماد نام بردید،که خیلی هم عالی و مفید بود و استفاده کردیم،ولی در بین این پمادها چه پمادی از همه بهتر عمل میکنه و در خصوص جوش زیر گلو(رفتن مو زیر پوست)مؤثر تر هست؟؟؟چون من خودم سالها با این قضیه مشکل دارم و دارم دست و پنجه نرم میکنم،و انواع مدلهای تیغ رو امتحان کردم و فایده ای نداشته،ولی کرم ها رو نه نمیدونستم،لطفا راهنمایی کنید،ممنون.

تبلیغات متنی