راهنمای انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و انواع آن برای هیکل مردانه و ..

راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و انواع آن برای هیکل مردانه و ..

۰
راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و انواع آن برای هیکل مردانه و ..
نمره 2.8 از 5 رای

انتخاب کت و شلوار مناسب برای آقایان جهت شرکت در مراسم عروسی، ختم و در کل مناسبت های خاص امری مهم و سخت است. عوامل بسیاری برای انتخاب رنگ مناسب کت و شلوار برای افراد با پوست سبزه وجود دارد. در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا نحوه انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و.. را برای شما شرح دهیم.

مردان قد بلند چگونه لباس بپوشند؟ بهترین رنگ کت و شلوار برای سبزه ها

Men’s Suit Buying Guide: Everything You Need To Know

هنگام انتخاب بهترین رنگ کت و شلوار برای سبزه ها به همه نکات توجه نمایید. مدلی را انتخاب کنید که بیشترین استفاده را از آن داشته باشید و به لباس های دیگر شما مانند پیراهن و کفش شبیه باشند. برای آقایانی که میخواهند چند دست کت و شلوار بخرند. تصمیم گیری سخت است چون این سوال ها را از خود می پرسند: مردان قد بلند چگونه لباس بپوشند؟ چه کت شلواری به من میاد؟ کت شلوار مجلسی مردانه چه رنگی و چه مدلی مناسب است؟ با آی آر میکس همراه باشید تا کت و شلوار مناسب رنگ پوست و کت و شلوار برای مردان لاغر را برای شما بررسی نمایید.

چگونه کت و شلوار مناسب رنگ پوست را انتخاب کنیم

انتخاب کت و شلوار با رنگ مناسب چهره و مدل جدید یکی از دغدغه های آقایان است. خرید کت و شلوار مناسب میتواند شما را به فردی خوشتیپ تبدیل کند همانطور با انتخاب اشتباه رنگ کت و شلوار یا مدل آن شما را ناخوشایند جلوه دهد. اما با دانستن اصول اولیه انتخاب کت و شلوار مناسب رنگ پوست و بررسی تحقیقات قبل از خرید کت و شلوار میتوانید بهترین انتخاب را صورت دهید. در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که چگونه لباس های مورد علاقه خود را بپوشید، زیرا با نگرش و انتخاب درست می توانید هر کاری انجام دهید. این راهنمایی ها بیشتر برای مواقعی است که می خواهید رنگ لباستان به پوست صورتتان بیاید.

کت شلوار مجلسی مردانه

راهنمای اندازه گیری کت و شلوار

صرف نظر از اینکه چقدر میخواهید هزینه نمایید کت و شلواری مناسب با هیکل خود انتخاب نمایید نه خیلی تنگ و نه گشاد. انتخاب کت شلوار مجلسی مردانه می تواند اندام شما را بطور زیبایی به نمایش بگذارد ولی میتواند برعکس این موضوع نیز هم اتفاق بیفتد.

کت شلوار مجلسی مردانه

روش اندازه گیری برای خیاطی برای کت و شلوار مناسب رنگ پوست :

  •  گردن: برای اندازگیری یقه گردن کافی است متر را دور یقه پیراهن خود بپیچید.
  • شانه ها: از انتهای شانه چپ خود تا انتهای شانه راست خود اندازه گیری کنید.
  • قفسه سینه: در حالیکه دستهایتان را در دو طرف پهلوهای خود باز می نمایید، باید دور قسمت بالایی اندام تان اندازه گیری شود، با کمک متر باید از زیربغل تا روی برجسته‌ ترین بخش قفسه سینه و استخوان کتف را اندازه‌ گیری کنید.
  • طول آستین: نباید پایین تر از پایه انگشت شستتان باشد. در واقع باید آن را در حدود نیم اینچ از پیراهن فراتر از از قد انگشتان کوتاه نمایید.
  • باز و بسته شدن دکمه کت و شلوار: باید راحت باز و بسته شود و همینطور موقعه بسته بودن دکه فشاری به بدن نیاورد.پ
  • دور کمر: به یک طرف خم بشوید تا خط و انحنای طبیعی کمرتان را پیدا کنید. سپس در حالیکه مستقیم ایستاده اید، متر را دور کمرتان شل و آزاد حلقه کنید و دور کمرتان را اندازه بگیرید.

کت شلوار مجلسی مردانه متناسب اندام شما

مدل کت و شلوارهای دو دکمه ظاهری کلاسیک دارند و برای طیف وسیعی از مردان مناسب است. ذکر بستن تنها دکمه بالایی این مدل کت هنگام ایستاده صحیح است و بهتر است دو دکمه همزمان بسته نباشند. کت و شلوارهای مدرن و امروزی اغلب در بالای کفش یا مچ پا قرار میگیرد. و با کفش تماسی ندارد. کت و شلوار دو دکمه بیشتر در لباس های امروز یافت می شود که عمیق تر V و لبه های طولانی تر از کت و شلوار های سه دکمه ای است که عمدتا برای مردان با هیکل درشت مناسب است.

کت شلوار مجلسی مردانه

کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه

خیاط های کت و شلوار از قالب های اندازه گیری مناسب هیکل و جسته شما استفاده می کنند. با این حال شاید شما خودتان خیاطی می کنید و دیگر نیازی به خیاط خانگی نیست. مهم است که بدانید چگونه اندازه گیری را برای کت و شلوار انجام می دهید. اندازه گیری جهت دوختن کت و شلوار بسیار ضروری است.

کت شلوار مجلسی مردانه

چه کت شلواری به من میاد

کت و شلوار سه دکمه در دهه ۱۹۹۰ بوجود آمد. کت و شلوار سه دکمه دارای یک دکمه بالا می باشد که V را روی قفسه سینه قرار می دهد. از قد خود غافل نشوید. آقایانی که قد کوتاهی دارند بهتر است از کت های دو دکمه استفاده کنند. کت های دو دکمه همیشه مورد توجه طراحان بوده است و هیچ وقت هم از مد نمی افتند.دکمه ی بالایی کت های دو دکمه همیشه باید بسته باشد اما دکمه ی پایین را نباید ببندید.

کت شلوار مجلسی مردانه

کت های تک دکمه مخصوص آقایان خاص:

آقایانی که دلشان میخواهد همیشه تک و خاص باشند از کت شلوار مجلسی مردانه یک دکمه استفاده می نمایند. اگرچه این کت ها همیشه منحصر به فرد هستند اما توجه داشته باشید که کت های تک دکمه برای هر مراسمی مناسب نیست. و اگر کت تک دکمه می پوشید باید دکمه ی آن را همیشه ببندید.

کت و شلوار برای مردان از انواع مختلف پارچه ابریشمی، مصنوعی و.. تشکیل شده است. پارچه های ابریشمی خیلی گران تر از پارچه های دیگر است. رنگ مناسب کت وشلوار برای پوست سبزه مانند کت شلوار خاکی بسیار مناسب است.

  • رنگ شاد: کت و شلوار خاکستری تیره با یک پوشش بنفش، کت و شلوار خاکستری سبک با پوشش آبی، کت و شلوار قرمز با پوشش قرمز و یا کت و شلوار دریایی با پوشش نارنجی زنگ زده گزینه های عالی برای افراد با جسته لاغر ست.
  • رنگ های طبیعی: یک سایه رنگی تیره تر یا سبک تر از رنگ کت و شلوار می تواند گزینه مناسبی برای کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه باشد.

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک کت و شلوار مجلسی مردانه، جلیقه است. سعی کنید جلیقه ای با حلقه بزرگ برای آستین خود انتخاب کنید زیرا جلیقه تنگ تیپ شما را بهم می زند. جلیقه گشاد هم به اندازه تنگ آن مناسب نیست پس در انتخاب جلیقه برای کت و شلوار مناسب رنگ پوست شما بسیار مهم است. بهترین نو جلیقه ها از جنس مخمل، پشم و.. هستند که خوب روی بدن بخوابد.

  •  انواع جلیقه مانند: در عنواع مدل های دور سینه، تک سینه و.. وجود دارد. جلیقه همیشه باید دکمه هایش بسته باشد.

کت شلوار مجلسی مردانه

راهنمای خرید کت شلوار مجلسی مردانه مناسب رنگ پوست :

  • کت  شلوار مجلسی مردانه خود را به درستی انتخاب کنید تا هم رنگش به شما بیاید و هم سایز باشد.
  • از قبل برای خود معلوم کنید کت و شلواری با چند دکمه و چه مدل جیب را میخواهید بخرید که مناسب انواع هیکل مردانه باشد.
  • کت و شلوار و جلیقه در کنار هم به عنوان کت شلوار مجلسی مردانه می شود در نظر گرفت.
  • کت و شلوار خود را با وسایلی تزینی مانند کلاه، کروات و… بپوشید و ببنید رنگ مناسب کت وشلوار برای پوست سبزه با وسایل جانبی بهم می آیند یا خیر؟

به هر حال برای خرید کت و شلوار جلسی مردانه برای عروسی، مراسم تشییع جنازه، فارغ التحصیلی شما، شام، و یا حتی برای پوشیدن روزمره، نکات بالا را در نظر بگیرند. مراقبت از کت و شلوار خود بسیار مهم است. زیرا شما میخواهید سالها از کت و شلوار مجلسی مردانه خود استفاده نمایید.

کت شلوار مجلسی مردانه

 لیستی از موارد اساسی که هنگام استفاده از کت شلوار مجلسی مردانه باید رعایت شود:

  • دکمه پایین کت و شلوار جوری انتخاب نشود که تنگ باشد و فشار بیاورد.
  • موقع بستن کروات دکمه بالای لباس را ببندید.
  • قبل از نشستن دکمه های خود را باز کنید.
  • کت و شلوار مجلسی مردانه پشم و پنبه برای زمستان و از جنس کتان برای تابستان مناسب است.
  • اطمینان حاصل کنید که جوراب های شما به اندازه کافی بلند است و موقعه نشستن ساق پا دیده نمی شود.
  • در بعضی از مواقع بستن کروات ضروریت ندارد.

کت شلوار مجلسی مردانه

برای اینکه مطمئن شوید که کت و شلوار شما کاملا متناسب با شماست از نظر شکل، رنگ و مبلغ خرید میتوانید از فروشگاههای آنلاین و فروشگاههای دیگر راحت خرید کنید.

هنگام خرید کت و شلوار برای انواع هیکل مردانه

اعتماد به نفش خود را حفظ کنید و سعی کنید با دوست خود به خرید بروید تا با نظر دادن درباره رنگ مناسب کت وشلوار برای پوست سبزه، سفید و .. در انتخاب کت و شلوار مجلسی مردانه به شما کمک کند. از فروشنده بخواهید لباس و کفش مناسب کت و شلوار را برای شما فراهم کند. اگر بعد خرید کت و شلوار به عنوان مثال قد آستین یا شلوار بلند بود بعد از اینکه خیاط درست کرد حتما دوباره همان جا پرو نمایید. تا جایی به حرف خیاط خود گوش دهید که تیپ شما خراب نشود.

کت شلوار مجلسی مردانه

امیدواریم که این مطلب آی آر میکس در انتخاب کت و شلوار مناسب رنگ پوست، به شما کمک کرده باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما مردان قد بلند چگونه لباس بپوشند ؟ و کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه دارای چه ویژگی های است. دیدگاه خود را در قسمت نظرات همین پست برای ما بیان کنید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی