3 روش تشخیص ادکلن اصل از تقلبی از روی بارکد و ..

ادکلن اصل از کجا بخرم ؟ ۳ روش تشخیص ادکلن اصل از تقلبی از روی بارکد عطر و..

۰
ادکلن اصل از کجا بخرم ؟ ۳ روش تشخیص ادکلن اصل از تقلبی از روی بارکد عطر و..
امتیاز دهی به نوشته

تشخیص ادکلن اصل از تقلبی موضوعی مهم است که کمتر اطلاعاتی از نحوه شناخت آن داریم. زمانی که تصمیم به خرید عطر می کنید هیچ وقت دوست نخواهید داشت که عطر تقلبی به شما بفروشند زیرا بو و عطر آن اصلا خوب و ماندگار نیست و شما فقط پول خود را هدر دادید. با آی آر میکس همراه باشید تا بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را به شما آموزش دهیم.

نحوه تشخیص ادکلن اصل و تقلبی ورساچه از روی بارکد، جعبه، مشخصات ساخت محصول و ..

How to Determine Whether a Perfume Is Authentic

همیشه این سوال که ادکلن اصل از کجا بخرم ذهن شما را مشغول کرده است. خرید عطر و تجربه های تلخ از خرید ادکلن های تقلبی آن هم با قیمت ادکلن اصل خاطره بدی است. با آی آر میکس همراه باشید تا به شما یاد دهیم چگونه ادکلن اصل از تقلبی را تشخیص دهید تا دیگر نگران این موضوع نباشید.

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی با توجه به بارکد، قیمت و ..

فروشگاه و فرشنده ادکلن و عطر را بشناسید. ادکلن اصل از کجا بخرم ؟ سعی کنید برای خرید ادکلن به هر فروشگاهی نروید و از مکانی خرید کنید که شناخته شده است و مطمئن هستید که عطر اصل به شما می فروشد. انواع مختلف عطر و ادکلن وجود دارد که بهتر است با توجه به معیار های خود خرید کنید و تمام عوامل آن را بسنجید.

  • فروشگاههای شرکتی یا برند برای خرید عطر اصل مکانی مناسب تر هستند. زیرا عطر پلمپ است و شما متوجه ادکلن اصل از تقلبی نمی شوید ولی با صحبت با مغازه های کوچک میتوانید بفهمید عطر اصل است یا تقلبی. اگر بعد از خرید متوجه شدید که به شما ادکلن تقلبی فروختن میتوانید عطر را برگردانید.
  • حواستان باشد که بازار ها پر شده از عطر تقلبی پس با دقت زیاد تصمیم به خرید کنید. قبل از اینکه عطر بخرید مشخصات عطر را مطالعه کنید و بعد خرید حتما شماره تماس فروشگاهی که عطر خریدید را یادداشت کنید.
  • بعضی از کمپانی های معرف برای جلوگیری از فروش عطر تقلبی با برندشان آدرس سایت و لینک سازنده را روی بسته بندی عطر قرار می دهند که بعد از وارد شدن به سایت از شما سوالهای می پرسد تا مطمئن شوید عطر شما اصل است یا نه مانند: آیا میتوانید از مشخصات عطر خود برای ما عکس بفرستید؟ و ..
  • هنگام خرید آنلاین حواستان باشد که سایت فروشنده اطاعات تماس در دسترس داخل سایت گذاشته باشد و این فروشگاه نماد رسمی فروش در ایران را دارد یا خیر؟ و مطالعه کنید آیا بعد از خرید در صورت تقلبی بودن عطر آیا پس می گیرند یا خیر؟

ادکلن اصل و تقلبی

به قیمت ادکلن توجه کنید. اگر چه قیمت عطر به طور قطع نمیتوان گفت در کیفیت موثر است. اگر شما ادکلنی مانند ورساچه را با قیمت خیلی کمی دیدید مطمئن شوید که تقلبی است. شاید استثنا هم وجود داشته باشد که انبار ها یا فروشگاهی که در حال جمع کردن هستند ارزان تر عطر را بفروشند. ولی میتوان گفت قیمت، بهترین نشانه اصل یا تقلبی بودن ادکلن است.

ادکلن اصل و تقلبی

قبل از خرید عطر مورد نظرتان، داخل سایت تولید کننده عطر بروید و اطلاعات بسته و مشخصات ساخت محصول را بررسی و مطالعه نمایید و مطمئن شوید که محصول بارکد دارد یا خیر. سپس به فروشگاه بروید و عطر را با توجه به مشخصاتی که در سایت تولید کننده دیدید مقایسه نمایید.

ادکلن اصل و تقلبی

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

سلفون روی بسته بندی جعبه را بررسی کنید. سلفون عطرهای اصل بسیار منسجم و محکم دور جعبه پیچیده شده ولی عطر های تقلبی سلفون شل و گسسته از هم دارند و این خود بهترین عامل تشخیص ادکلن اصل از تقلبی است.

ادکلن اصل و تقلبی

برای تشخیص ادکلن اصل و تقلبی، جعبه عطر را بررسی کنید زیرا عطرهای تقلبی جعبه های نامرغوبی دارند که خودتان خیلی زود متوجه این موضوع خواهید شد که این جعبه یک عطر اصل نیست.

  • نوشته و دستورات پشت عطر را بخوانید. شما با دیدن اشکالات نگارشی یا تایپی و گرامری راحت متوجه می شوید که این عطر تقلبی است. زیرا کمپانی های بزرگ اشتباهی در این گونه موراد ندارند.
  • ادکلن اصل فرانسه از جعبه های با کیفیت و سفت استفاده می کنند و ادکلن های تقلبی از جعبه های بی کیفیت.
  •  تشخیص اصل بودن ادکلن از روی بارکد، حتما چک کنید عطر شما بارکد داشته باشد که خود نشانه اصل بودن عطر شماست.
  • داشتن چسب و نوار های چسبی در بیرون و داخل جعبه فقط در عطر های تقلبی مشاهده می شود به این موضوع هم دقت کنید.

ادکلن اصل و تقلبی

کد ساخت محصول، سریال ساخت و شماره بارکد کنترل آن را بررسی کنید. عطرهای اصل این مشخصات را دارند. در صورتی که روی جعبه عطر این مشخصات را دارد به سایت سازنده عطر بروید و مطمئن شوید که اطلاعات آن صحیح و درست است.

ادکلن اصل و تقلبی

از فروشنده بخواهید شیشه ادکلنی را که میخواهید بخرید در اختیار شما قرار دهید سپس ظرافت و تمیزی و شفافیت شیشه عطر را بررسی کنید. عطر های اصل کیفیت شیشه خیلی خوبی دارند ولی عطر های تقلبی داخل شیشه عطر ناخالصی وجود دارد و شیشه بسیار زخیم است گاهی اوقات شیشه عطر های تقلبی حالت تلق های فشرده دارد. عطرهای اصل در شیشه های مورب دارند که از جذب آب و رطوبت به داخل ادکلن جلوگیری می کند و طراحی منحصر بفردی در ساخت عطر اعمال شده است. بنابراین شیشه ادکلن یک محصول اصل، باید با کیفیت عالی باشد.

ادکلن اصل و تقلبی

تفاوت بو در ادکلن اصل و تقلبی

کسانی که به بوی ادکلن علاقمند هستند میدانند که بوی عطر تقلبی هیچ پیچیدگی ندارد و بوی آن سبک است ولی ادکلن های اصل بوی مبهم از چند عطر را دارد و نسبتا سنگین هستند. البته تشخیص اصل یا تقلبی بودن عطر از طریق بویدن کار نسبتا سختی است که فقط علاقمندان به ادکلن و عطر شاید بتوانند عطر تقلبی را از اصل تشخیص دهند.

ادکلن اصل و تقلبی

ادکلن های اصل و معتبر از سه ترکیب و لایه ساخته شده است که با گذشت زمان بعد از ادکلن زدن معلوم می شود. این ترکیب و پیچیدگی بدین صورت ست که عطر از زمان زدن تا موقعی که جذب پوست می شود در هر مرحله یک بوی مختص به خود دارد ولی ادکلن های تقلبی فقط یک بو دارند و سریع هم از بین می روند.

ادکلن اصل و تقلبی

ادکلن های اصل در ساخت ادکلن خود از چند ترکیب طبیعی و مصنوعی برای عطر و بوی ادکلن خود استفاده می کنند ولی ادکلن های تقلبی فقط از یک ترکیب مصنوعی استفاده می کنند.

ادکلن اصل و تقلبی

شاید در اولین بار استفاده از ادکلن اصل و تقلبی متوجه تفاوت بو و ماندگاری آن نباشید ولی بعد از آن کاملا می فهمید که ادکلن اصل ماندگاری بیشتری نسبت به ادکلن های تقلبی دارند. ادکلن های اصل مبتنی بر عناصر طبیعی و مصنوعی ۶ ماه تا ۱۸ ماه در صورت باز موندن در ادکلن ماندگاری دارند و تجزیه نمی شوند ولی ادکلن های تقلبی ساخته از عناسر مصنوعی کمتر از ۶ ماه تجزیه می شوند و از بین می روند.

ادکلن اصل و تقلبی

هنگام تحقیق درباره ادکلن اصل از تقلبی هنگام خرید حواستان باشد ادکلنی که انتخاب کردید از یک ترکیب ساخته شده است یا از چند ترکیب متفاوت. یادتان باشد اگر در سایت تمام ترکیبات ساخت ادکلن را نوشته شده ولی در پشت ادکلن شما ترکیباتی فرعی آن را ندیدید نشان دهنده تقلبی بودن محصول نیست. هنگام بو کردن ادکلن مطمئن شوید که بوی خاص و عجیبی نداشته باشد و بوی ادکلن با توضیحات سایت سازنده یکی باشد.

ادکلن اصل و تقلبی

بعد از چک کردن تمام مراحل بالا برای ادکلن اصل از تقلبی بهتر است ادکن را بر روی دست خود تست کنید . زیر ادکلن های تقلبی دچار آلرژی روی پوست و قرمزی می شوند پس زمانی که از اصل بودن ادکلن مطمئن شدید این تست را انجام دهید و ببنید تا چند روز دست شما بوی ادکلن می دهد چون عطر های تقلبی در عرض چند ساعت کاملا از بین می روند.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات خود را در زمینه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی بیان نمایید؟ و بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را با آی آر میکس را به اشتراک بگذارید. اگر برای تشخیص تفاوت لالیک اصل و تقلبی چه راه حلی سراغ دارید در بخش دیدگاه پست بیان کنید و بگوید ادکلن اصل از کجا بخریم.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی