عکس دختر ایرانی جلو اینه

آموزش طریقه گرفتن عکس سلفی تک نفره در آینه برای پروفایل

۱
آموزش طریقه گرفتن عکس سلفی تک نفره در آینه برای پروفایل
نمره 3.3 از 19 رای

عکس جلو آینه چند سال است با پیشرفت گوشی های هوشمند و عکس های سلفی محبوبت بسیاری پیدا کرده است. گرفتن عکس جلو آینه قوانین مختص به خود را دارد که رعایت این نکات برای بهتر دیده شدن عکس شما نزد دوستانتان بسیار مهم است. با آی آر میکس همراه باشید تا آموزش گرفتن عکس های هنری و نحوه عکس گرفتن در آینه را به شما یاد دهیم.

در این مطلب میخوانید: پنهان
1 چگونه عکس هنری جلو آینه بگیرم؟ آموزش ژست های عکس گرفتن دخترانه، مردانه و ..

چگونه عکس هنری جلو آینه بگیرم؟  آموزش ژست های عکس گرفتن دخترانه، مردانه و ..

عکس سلفی یا “عکس از خود” که به “عکاسی پرتره از خود” نیز معروف است، معمولاً توسط دوربین عکاسی یا دوربین موبایل توسط خود شخص گرفته می‌شود که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با ما باشید تا ۱۷ روش عکس سلفی دختر، پسر و.. جلوی آینه در گوشی های آیفون و سپس ۵ نکته مهم برای گرفتن عکس جلو آینه را به شما یاد دهیم.

عکس سلفی دختر جلوی آینه

۱- لنز دوربین را برای عکس جلو آینه تنظیم کنید

لنز دوربین را بچرخانید تا بتوانید خود را در صفحه iphone ببینید. روی دوربین کوچک در گوشه سمت راست کلیک کنید تا دوربین روبرو شما فعال شود تا بتوانید عکس جلو آینه بگیرید.

عکس جلو آینه

۲- به لنز دوربین گوشی نگاه کنید

یادتان باشد موقع سلفی گرفتن به دوربین خود نگاه کنید مگر این که قصد داشته باشید به زاویه دیگر نگاه کنید.

۳- عکسی به شکل مربع بگیرید.

بیشتر کسانی که عکس سلفی میگیرند میخواهند در شبکه های اجتماعی مانند اینتستاگرام به اشتراک بگذارند. پس سعی کنید عکس به شکل مربع بگیرید که یک مرحله ویرایش عکس قبل از به اشتراک گذاشتن کم شود. هنگامی که روی برنامه دوربین کلیک می کنید میتوانید حالت مربع را در پایین صفحه انتخاب کنید.

عکس جلو آینه

۴- برنامه Phhhoto و Flipagram

یکی از قابلیت های آیفون گرفتن ۱۰ عکس در ثانیه است. فقط لازم است انگشت خود را روی دکمه بگذارید تا از خودتان عکس سلفی بگیرید اگر شما از آیفون ۶ استفاده می کنید برنامه دوربین  بهترین عکس را از بین بقیه عکس ها به شما نشان خواهد داد. اگر میخواهید تمام عکس ها خود را به اشتراک بگذارید از برنامه Phhhoto و Flipagram استفاده نمایید. حتی میتوانید از تمام عکسهای خود GIF بسازید و در هر پلتفرم شبکه های اجتماعی که خواستید به اشتراک بگذارید.

عکس جلو آینه

۵- استفاده از Self-Timer و Burst Mode

شما میتوانید تایمر گوشی آیفون را برای سه تا ۱۰ ثانیه با کلیک بر روی آیکون در بالای دوربین تنظیم کنید. برای شروع تایمر خودکار گوشی آیفون روی دکمه انتشار شاتر کلیک کنید پس از گذشت سه تا ۱۰ ثانیه آیفون شما به صورت خودکار ۱۰ عکس پشت سر هم میگیرد.

۶- برای گرفتن عکس سلفی گوشی را با دو دست خود نگه دارید

برای این که عکس شما تار نیفتد مهمترین نکته گرفتن گوشی با دو دست است. چون هر تکان در دست باعث تاری عکس سلفی شما می شود. برای اینکه لرزش دست شما کم شود بهتر است گوشی را نزدیک به بدن خود نگه دارید.

عکس جلو آینه

۷- با اتصال هدفون به گوشی عکس بگیرید

یکی از امکانات گوشی آیفون ۶ سلفی گرفتن در حال اتصال هدفون به گوشی است. برنامه دوربین را باز کنید و دکمه تنظیم صدا را فشار دهید تا عکس سلفی شما گرفته شود.

۸- برای گرفتن عکس از مونوپاد یا همان دسته سلفی استفاده کنید

امروز با رشد روز افزون عکس های سلفی در دنیا، منوپادها بسیار محبوب شده اند چون میتوانید عکس با فضای بیشتری بگیرید و مناظر و دوستان خود را هم  عکس خود شریک کنید.

عکس جلو آینه

۹- سه پایه دوربین را برای گوشی خود تنظیم کنید

اگر دسته سلفی و گوشی شما وزن زیادی به دست شما تحمیل می کند می توانید از سه پایه برای گفتن عکس سلفی استفاده کنید. این مینی سه پایه ها بسیار سبک و قابل انعطاف و سازگار با آیفون است.

۱۰- از برنامه Selfie Matic  و CamMe استفاده کنید

با این اپ کنترل در دست شماست و یکی از بهترین برنامه ها برای گرفتن سلفی است. CamMe دوربینی است که به وسیله آن شما می‌توانید با حرکت دادن دست خود و بدون اینکه نیازی باشد گوشی خود را لمس کنید سلفی بگیرید. با این برنامه شما میتوانید از نیم متر تا ۵ متر از گوشی خود فاصله داشته و عکس سلفی بگیرید. فقط کافی است تلفن آیفون خود را روی سه پایه یا محل مورد نظر قرار دهید و دست خود ا بالا ببرید تا دوربین روشن شود سپس انگشتان خود را جمع کنید تا سلفی بگیرید. برنامه Selfie Matic یک برنامه رایگان است که میتوانید بدون تماس دست شما با گوشی عکس بگیرید و با استفاده از حسگر حرکت و تشخیص چهره عکس سلفی بگیرید.

۱۱- با توجه به نور محیط گوشی آیفون برای گرفتن سلفی تنظیم می شود

آیفون به صورت خودکار نور لازم را برای گفتن عکس تنظیم می کند. وقتی برنامه دوربین را باز می کنید ابتدا روی مربع زرد که نقطه قابل حرکت دارد و شکل خورشید است. انگشت خود را روی نماد خورشید بگذارید به اگر به بالا ببرید عکس شما روشن تر و وقتی به پایین می کشید عکس شما تیره می شود سپس نور را برای عکس خود تنظیم کنید.

۱۲- دوربین را بالاتر از سر خود و چشم های خود نگه دارید

دستاهای خود را بلاتر از چشم های خود ببرید و مطمئن شوید دوربین دقیقا  بالاتر از خط چشم های شما است. البته دست های خود را بالا نبرید که شما در دوربین کوچک دیده شوید.

عکس جلو آینه

۱۳- لنز دوربین گوشی آیفون را بررسی کنید

از پاک کننده مخصوص لنز برای تمیز کردن گردو خاک بر روی لنز گوشی استفاده نمایید و حواستان باشید موقعه که گوشی را نگه داشتید انگشت شصت شما روبروی لنز نباشد.

۱۴- از برنامه های مختلف برای بهتر شدن عکس های سلفی خود استفاده کنید

برنامه های زیادی برای بهتر شدن عکس های سلفی وجو دارد . چهار تا برنامه مخصوص آیفون که بسیار محبوب است را برای شما معرفی می کنیم

  • Face Tune یک ویرایشگر عکس پرتره است که شما می توانید فیلترها را به یک منطقه خاص از عکس خود بجای کل تصویر انجام دهید. به عنوان مثال، شما می توانید مو های خود را حذف کنید و به کفش خود پاشنه بدهید. این برنامه پولی است.
  • Perfect 365 یک برنامه رایگان است شما میتوانید صورت خود را با این اپ آرایش کنید به طور مثال رژ بزنید و سایه خود را تغییر دهید.
  • Aviary ویرایشگر و برنامه رایگان است که میتوانید دندان های خود را سفید یا پوشت خود را روشن کنید.
    1. YouCam Perfect، یک برنامه رایگان است. با استفاده از این برنامه، می توانید خود را در عرض چند ثانیه میتوانید ظاهر خود را بلندتر و شاداب تر کنید و رنگ چشم های خود را تغییر دهید.

۱۵- حالت HDR در گوشی آیفون

در بالای آیکن فلش که شکل صاعقه است آیکنی برای تنظیم HDR وجود دارد به معنی دامنه پویا گسترده که به شرایطی اشاره دارد که اختلاف شدت نور میان بخش های روشن و تیره در عکس زیاد است. وقتی حالت HDR فعال است هر عکس را با سه تنظیم نوردهی ثبت می کند سپس عکس ها را برای رسیدن به یک عکس واحد با نوردهی مناسب باهم ترکیب می کند که بصورت خودکار انجام می شود.

عکس جلو آینه

۱۶- تنظیمات گرید برای گفتن عکس سلفی

اگر بخواهید بیشتر نظر ببینده را به سوژه جلب کنید از قانون یک سوم استفاده کنید. فرض کنید با دو خط عمودی و افقی صفحه نمایش گوشی را به ۹ قسمت تقسیم کنید. محل تقاع خطوط نقاط طلایی را تشکیل می دهد که چشم ما به صورت ناخودآگاه هنگام مشاهده عکس به آن معطوف می شود. پس سعی کنید عکس را در وسط کادر جایی دهید تا عکس جذاب تری داشته باشید.

۱۸- از ابزارای ویرایش برای عکس جلو آینه استفاده نمایید

با توجه به آخرین به روز رسانی iOS شما میتوانید  بصورت دستی نور، رنگ و.. را تغییردهید.


عکس سلفی دختر جلوی آینه

عکس سلفی دختر جلوی آینه بسیار مد شده است و با رسد شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر که همه عکسهای سلفی خود را با دوستان خودشان به اشتراک می گذارند عکس سلفی پرطرفدار شده است. تنها بودن افراد باعث شد تا افراد در آینه از خودشان عکس سلفی بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا عنواع ژست های عکس گرفتن دخترانه جاوب آینه را به شما دوستان نشان دهیم.

۱- یک زاویه در اتاق انتخاب کنید و آن را مرتب نمایید

اگر قصد دارید از خود عکس سلفی تک نفره برای پروفایل در آینه بگیرید سعی کنید زاویه ای که انتخاب می کنید مرتب باشد. سعی کنید اتاقی انتخاب کنید که رنگ ساده ای داشته باشد. رنگ های مانند سفید، آبی روشن، زرد و سبز یا صورتی رنگ های مناسبی است. سپس مکانی را انتخاب کنید که تمیز و مرتب باشد چون در آینه موقع عکس گرفتن هر وسیله اضافی و نا مرتبی دیده می شود.

عکس جلو آینه

۲- از آینه های بلند برای عکس جلو آینه استفاده کنید

آینه مهمترین وسیله برای گرفتن یک عکس عالی مهم است. معمولا آینه های طوی معمولا ۱۶۰ تا ۱۷۵ سانتیمتر در ۶۰ است. آینه های موجود بر روی کنسول و دیوارهای بهترین آینه های برای گرفتن سلفی هستند که زاویه خاصی ندارد. یکی از نکات بد این آینه ها این است که دیگر نمیتوانید آینه را بچرخانید از زاویه دیگر عکس بگیرید. سعی کنید از آینه هایی برای عکس سلفی تک نفره استفاده کنید که انعکاس نور خورشید روی آینه نیفتاده باشد چون عکس شما را خراب می کند.

عکس جلو آینه

۳- از دوربین های با کیفیت بالا برای سلفی گرفتن استفاده کنید

سعی کنید از لنز های دوربین با کیفیت برای گرفتن عکس جلو آینه استفاده کنید. یادتان باشه موقع گرفتن سلفی در آینه فلش گوشی خود را خاموش کنید زیرا فلش در آینه باعث انعکاس نور می شود و در عکس شما را خراب می کند.

۴- روشنایی مناسب برای گرفتن عکس هنری جلو آینه

یک عکس جلو آینه خوب باید نور عالی داشته باشد. عکاسان حرفه ای نور مورد نیاز عکس را تامین می کنند. بهترین نوری که میتوانید استفاده کنید نور طبیعی است بنابراین سعی کنید تا هوا روشن است سلفی بگیرید. پنجره ها را باز کنید تا نور اتاق شما را کاملا روشن کند. حواستان باشد موقع سلفی گرفتن نور خورشید روی آینه نیفتد. اگر قصد داشتید در شب عکس بگیرید سعی کنید از نور سفید و زرد با همدیگر استفاده کنید چون نور سفید به تنهای شما را خسته و تیره تر از رنگ خودتان نشان می دهد و رنگ زرد هم ممکن است نور عکس را خیلی کم کند.

عکس جلو آینه

در آخر پیشنهاد می کنیم پست بهترین سلفی ها و ژست عکس دخترانه اسپرت، تک نفره و.. را بشناسید را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات خود را در زمینه مهارت عکس گرفتن بیان نمایید؟ و انواع ژست عکس شاخ دخترونه با آی آر میکس را به اشتراک بگذارید. نظر شما درباره آموزش گرفتن عکس های هنری چیست با ما بیان نمایید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. پریا گفت:
    2

    خیلی سایت بدی بود یکم عکس بزارید نه این چرت و پرت ها اه اه

تبلیغات متنی