چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم؟راههاي فراموش كردن يك نفر

چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم؟ راههای فراموش کردن یک نفر

۰
چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم؟ راههای فراموش کردن یک نفر
امتیاز دهی به نوشته

فراموش کردن یک نفر که تا دیروز نفش مهمی در زندگی ما داشته است کار سختی است. با این حال برای فراموش کردن یک نفر باید تمرکز کنید و سعی کنید او را فرموش کنید در آی آر میکس به شما خواهیم گفت چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم با ما همراه باشید.

چگونه رابطه قبلی را فراموش کنیم و از معشوق خود دل بکنیم

How to Forget Someone Important

اگر شما فردی هستید که میخواهید عشق یک طرفه خود را فراموش کنید این مقاله را مطالعه نمایید. با این حال میتوانید تمام نکات فراموش کردن یک نفر را با قدرت انجام دهید چون این نکات بسیار ساده و کاربردی هستند. به خودتان ایمان داشته باشید که از پس هر کاری برمی آید.

چگونه معشوق خود را فراموش کنیم؟

برای فراموش کردن یک نفر باید بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و درباره این که چرا رابطه دوستی شما پایان یافته است یا کسی که دوست داشتید فوت کرده منطقی فکر کنید تا نگذارید غم و اندوه در شما رخنه کند. وقتی رابطه ای تمام می شود سعی کنید به دور از احساس به این فکر کنید که چه علت های باعث این جدایی شده است و با خود صادق باشید و از خودتان سوال کنید آیا این رابطه قرار بود تا ابد ادامه داشته باشد؟ آیا شما هر روز در این رابطه خوشحال بودید یا ناراحت؟ و.. اگر دوست عزیزی داشتی که دیگر بین شما نیست تمام خاطرات شیرین با او را یادداشت کنید و بهترین زمانهای که با یکدیگر داشته اید. آیا این رابطه همیشه و هر روز بهتر می شود یا خیر؟ پس از نوشتن این سوال و جواب ها، نوشته های خود را مرور کنید تا بفهمید دقیقا رابطه شما چگونه و به شکل بوده است. این کار یکی از راههای فراموش کردن یک نفر است.

فراموش کردن یک نفر

پس از جدایی به رابطه خود نگاهی بیندازید و بررسی کنید دقیقا کدام کارها شما اشتباه و یا درست بوده است. سپس به این فکر کنید آیا کسی دیگر هست که بخواهید در کنار شما باشد؟ آیا دوست داری کسانی که انرژی منفی به شما می دهند با شما باشند؟ هنگام بررسی روابط گذشته خود به سوالات زیر پاسخ دهید:

چگونه رابطه دوستی ما شکل گرفت؟ در چه مرحله از دوستی هستی؟ آیا وقت لازم را برای این دوستی داری؟ آیا شما می دانید چه کاراهای باعث ناراحتی طرف مقابل شما می شود و از نظر عاطفی، شما در رابطه دوستی خوشحال هستید یا افسرده؟ آیا نیازهای عاطفی شما در این رابطه برطرف می شود؟ چرا رابطه دوستی شما تمام شده؟ آیا شما قصد جدایی داشتید یا دوستتان؟ و حس شما بعد از جدایی چیست؟

فراموش کردن یک نفر

این سوال ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است که چگونه رابطه قبلی را فراموش کنیم. در قدم اول سعی کنید احساسات و ناراحتی خود را بروز دهید تا راحت تر بتوانید یک نفر را فراموش کنید. شما باید بتوانید به دوست یا خانواده خود درباره این مشکل و ناراحتی حرف بزنید و نباید از گفتن این حرفا منصرف بشوید. باید در بیشتر مواقع صحبت کنید تا متوجه شوید چرا رابطه دوستی شما تمام شده است. نامه ای به خود بنویسید و با یک دوست یا روانشناس صحبت کنید. شما ممکن است در حال فراموش کردن عشق اول خود گریه کنید ولی مهم این است بتوانید بر احساسات خود غلبه کنید و راههای فراموش کردن یک نفر را درست انتخاب کنید. هیچ وقت جدایی دو نفر تنها مربوط به خطا و اشتباهات یک نفر نیست بلکه دو نفر مقصر هستند. سعی کنید از این رابطه درس بگیرید و دیگر اشتباهات خود را تکرار نکنید و به چشم یک تجربه به پایان این دوستی نگاه کنید.

فراموش کردن یک نفر

سعی کنید با ورزش کرن، خوب خوابیدن و بهداشت شخصی خود را در این دوران رعایت کنید کار دشواری است ولی غیر ممکن نیست پس مراقب خودتان باشید. سعی کنید در پایان دوستی و فراموش کردن یک نفر همیشه قوی باشید و به حرکت خود ادامه هید. به کارهای که علاقه دارید مشغول شوید مانند دیدن یک فیلمی که به آن علاقه دارید یا یک دوش آب گرم که به شما کمک می کند حال بهتری داشته باشید. در کل سعی کنید مراقب سلامتی خودتان باشید و به دنبال راههای فراموش کردن یک نفر باشید.

فراموش کردن یک نفر

به خودتان زمان دهید تا بتوانید کاملا رابطه تمام شده را فراموش کنید و سعی نکنید با ناراحتی که دارید یک هفته ای این رابطه را فراموش کنید چون این حالت سودی جز ناراحتی بیشتر برای شما نخواهد داشت پس سعی کنید فراموش کردن یک نفر را به دست زمان بسپارید. اگر عزیزی را از دست می دهید یا عشق اول زندگی شما را ترک کرده سعی کنید گریه و سوگورای کنید. چون به شما کمک می کنید واقعیت را بهتر قبول کنید و با موضوع کنار بیاید. بعضی از افراد اگر عزیز و دوستی را به علت مرگ از دست بدهند دلشان میخواهد از شدت ناراحتی وسایل را به اطراف پرت کنند یا بسوزانند. رواشناس ها معتقدند در این شرایط بهتر است نامه ای برای او بنوسید و نزدیک قبر او بگذارید تا احساس خشم و ناراحتی و گریه شما کمی بهبود یابد.

Removing Someone from Your Thoughts

چگونه رابطه قبلی را فراموش کنیم

هر آنچه شما را به یاد رابطه قبل می اندازد از خودتان دور کنید. عکس، ویدیو، هدیه ها و هر آنچه که شما را یاد عشق شما می اندازد همه را جمع کنید. سعی کنید وسایلی که جمع کردید را داخل جعبه به دوست خود بسپارید و آنها را دور نریزید. تمام گوشی و کامپیوتر را از آهنگ های که دو نفره باهم خاطره دارید پاک کنید و هیچ عکسی برای خود نگه ندارید.

فراموش کردن یک نفر

سعی کنید دوست خود را در همه شبکه های اجتماعی مسدود کنید یا شماره آن را کاملا از گوشی و شبکه های اجتماعی خود پاک کنید. اگر شما میخواهید خیلی زود فرد را فراموش کنید کاهش وسایل ارتباطی مانند چت در فیس بوک و یا توییتر به شما کمک بزرگی خواهد کرد. پس از این امر مهم غافل نشوید.

فراموش کردن یک نفر

یادتان باشد شما هیچ وقت نمیتوانید گذشته را فراموش کنید و فقط آن را در حافظه نگه داشتید تا بتوانید بهتر و محکم تر در یک رابطه جدید قدم بردارید. سعی کنید تمام تمرکز خود را بر روی زندگی روزمره خود بگذارید. یوگا یکی از بهترین ورزش ها برای تمرکز ذهن شماست. سعی کنید حتما در این کلاس ها ثبت نام و شرکت کنید.

فراموش کردن یک نفر

سعی کنید سرگرمی های جالب برای خود محیا کنید که یکی از بهترین راهها برای فراموش کردن یک نفر سرگرمی های جالب است. بطور مثال یک بازی جدید برای خود بخرید، خیاطی کنید و یا به یک تیم ورزشی ملحق شوید. ساخت یک پازل هم باعث تمرکز ذهن شما می شود. انتخاب یک سرگرمی یکی از راههای فراموش کردن یک نفر می باشد.

فراموش کردن یک نفر

چگونه دوست خود را فراموش کنیم

برای فراموش کردن یک نفر سعی کنید با دوستان خودتان وقت بیشتری سپری کنید. یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را با دوستان خود دنبال کنید با یگدیگر به کافی شاپ بروید و شب های تعطیل دور هم جمع شوید و فیلم ببنید. سعی کنید با یک نفر دوست یا اعضای خانواده خود رودر رو صحبت کنید نه تلفنی. زیرا صحبت هنگام خوردن شام یا یک دوست یا اعضای خانواده یکی از راه های عالی برای دل کندن از عشق قبلی شما است.

فراموش کردن یک نفر

سعی کنید در کلاس ها و شبکه های اجتماعی که حضور دارید با افرا جدید آشنا شوید و با یکدیگر ملاقات کنید. شاید شما در مکانی داوطلبانه مشغول کمک هستید و آنجا با دوست جدیدی آشنا شوید. سایت های زیادی وجود دارند که با پر کردن مشخصات و علایق خود دوست های جدید پیدا خواهید کرد.

فراموش کردن یک نفر

اگر از نظر مالی مشکل ندارید به سفر بروید. مناظر و مکان های جدید شما را از افکار بیهوده خلاص می کند و کمک می کنید خیلی زود رابطه قبلی خود را فراموش کنید. پس آخر هفته برای استراحت هر چند کوتاه به شهرهای اطراف محل سکونت خود بروید رانندگی و دیدن طبیعت کمک بزرگی به تمرکز ذهن شما می کند.

فراموش کردن یک نفر

اگر هیچ کدوم از راهی های که بالا توضیح دادیم به شما کمک نکرد و نتوانستید عشق اول خود را فراموش کنید بهتر است از یک روانشناس کمک بگیرید. زیرا احساسات منفی بعد از پایان یک رابطه را روانشناسنان میتوانند برطرف کنند. از پزشک خود درباره یک روانشناس خوب سوال کنید . اگر شما دانش آموز و یا دانشجو هستید به احتمال زیاد محل تحصیل شما برای شما امکان استفاده از روانشناس را محیا کرده است.

فراموش کردن یک نفر

سعی کنید برای خود هدیه بخرید و از خودتان برای این که با تلاش و پشتکار توانستید رابطه قبل را فراموش کنید قدردانی کنید. با خوشحالی روزگار خود را بگذارنید. از خدا سپاسگذار باشید تا به شما این امکان را داده که عشق را تجربه کنید و روزهای خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردید.

فراموش کردن یک نفر

امیدواریم که مطلب تمام آنچه که باید در مورد درگیری ذهنی چیست؟ رهایی از درگیری ذهنی و درمان آن در نوجوانان، کودکان بدانید به شما کمک کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با موضوع چگونه از عشق خود دل بکنیم با شما بودیم. به نظر شما فراموش کردن عشق اول چه راههای دیگری دارد؟ لطفا دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی