تاتو با آفتاب

آموزش ۴ روش خالکوبی روی بدن و دست با آفتاب در خانه

۰
آموزش ۴ روش خالکوبی روی بدن و دست با آفتاب در خانه
نمره 4.3 از 12 رای

تاتو با آفتاب حتما برای شما هم جالب است. وقتی بدن خود را زیر آفتاب برنزه می کنید تمام خط لباس ها بر روی تن شما بخاطر تیره نشدن نمایان است. در این مطلب قصد داریم تاتو با آفتاب بوسیله چسب، ضد آفتاب و.. را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب خالکوبی روی دست با آی آر میکس همراه باشید.

روش ساخت مدل تاتو و نحوه انتقال طرح تاتو روی بدن با آفتاب

How to Get a Tan Tattoo

با توجه به مضرات تاتو با مواد شیمیایی بر پوست بهترین راه، تاتو با آفتاب است. در ادامه ما در آی آر میکس به شما آموزش خواهیم داد چگونه با برچسب مخصوص تاتو، فیلم رادیولوژی و.. چگونه طرح خود را برش دهید و چه مراقبت های لازم است تا تاتو بدن شما زیبا و جالب شود. پیشنهاد می کنیم اگر علاقمند به تاتو بدن هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

روش ساخت مدل تاتو بدن

شکل مورد نظر را برای تاتو در آفتاب تهیه کنید. برچسب های مخصوص تاتو بدن به شکل های معمولی و خاص در بازار موجود است. برچسب های معمولی برای خالکوبی روی دست بیشتر به شکل قلب، ستاره، صلیب و.. است. اگر شما طرح های برچسب های تاتو بدن در بازار را دوست نداشتید یا نمی خواهید هزینه ای برای این کار بکنید بهتر است طرح مورد نظر خود را روی کاغذ ببرید. کاغذهای مخصوص برچسب تاتو بدن در بازار وجود است. همچنین می توانید برای طرح انداختن روی کاغذهای مخصوص تاتو بدن بهتر است از دستگاه تاتو استفاده نمایید.

تاتو با آفتاب

محل مورد نظر تاتو با آفتاب را تمیز و کاملا خشک کنید. محلی که روی دست برای برچسب تاتو انتخاب کردید را کاملا تمیز و خشک کنید. چون برچسب باید مدت طولانی روی دست قرار بگیرید باید محل چسباندن برچسب تاتو کاملا تمیز و خشک باشد. خیس یا چرب بودن پوست باعث افتادن برچسب از روی پوست شما می شود.

تاتو با آفتاب

برچسب تاتو را روی دست خود قرار دهید. برچسب را همانطور که مایل هستید تاتو با آفتاب با طرح دلخواه شما را روی دست نمایان شود بچسبانید. سپس بعد از چسباندن برچسب به دست روی آن را چند باری انگشت بکشید تا اگر هنگام چسباندن حباب بوجود آمده است از بین برود.

تاتو با آفتاب

دست خود را در معرض نور خورشید قرار دهید تا برنزه شود. دست خود را در معرض نور خورشید قرار دهید تا برنزه شود. وقتی شما زیر آفتاب می روید تا پوست شما برنزه شود تمام بدن شما برنزه می شود غیر از زیر برچسب تاتو که از نور آفتاب در امان است. به این صورت نوعی خالکوبی روی دست با طرح دلخواه خودتان بوجود می آید. در معرض قرار گرفتن نور خورشید برای برنزه کردن بدن بصورت مداوم باعث چین چروک و سرطان پوست می شود . بهترین راه حل استفاده از کرم های ضد آفتاب است. مراقب باشید اطراف برچسب تاتو از هیچ کرم و ضدآفتابی استفاده نکنید.

تاتو با آفتاب

برچسب تاتو را جدا کنید. اگر شما با نور آفتاب بدن خود را برنزه می کنید باید زمان بیشتری بدهید تا طرح تاتو شکل بگیرید. پوست های بدن با یکدیگر متفاوت است. فردی شاید دو تا سه روز پوستش کاملا برنزه شود و برای نفر دیگری یک هفته طول بکشد. افراد با پوست سبزه دیرتر برنزه می شوند. اگر مطمئن شدید که به اندازه کافی دست شما تیره و برنزه شده برچسب تاتو را جدا کنید.

تاتو با آفتاب

نحوه ساخت طرح تاتو به شکل خورشید

شکل خورشید را برای طرح تاتو دست خود انتخاب کنید. طرح دلخواه خودتان را بر روی کاغذ بکشید سپس با یک تیغ، قیچی آن را جدا کنید. اگر طرح مناسب خود را در فروشگاه دیدی می توانید از همان برای تاتو با آفتاب استفاده نمایید.

تاتو با آفتاب

با کرم ضد آفتاب طرح تاتو را روی دست بکشید. با استفاده از قلمو یا انگشتان ضد آفتاب را در طرح خورشید پر کنید. یادتان باشد تمام نقاط روی پوست که در طرح قرار می گیرد باید کرم ضد آفتاب داشته باشد. توجه داشته باشید کرم باید ضخیم روی پوست قرار بگیرید. می توانید از ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید تا در حین تاتو با آفتاب لازم نباشد دوباره ضد آفتاب را تکرار کنید.

سپس طرح تاتو مدل خورشید را از روی دست خود بردارید. زمان دهید تا اشعه نور خورشید تاتو دست شما را برنزه کند. به یاد داشته باشید اگر روی پوست شما لکه های قرمز وجود دارد روی آن را ضد آفتاب نزنید و محل طرح تاتو خودتان را مقداری تغییر دهید. اگر کرم ضد آفتاب شما شل شود طرح تاتو با آفتاب شما خراب می شود. پس حواستان باشد به عضلات و دست خود فشاری وارد نکنید.

تاتو با آفتاب

مجدد محل تاتو مردانه روی دست خود را بررسی کنید. پوست مانند یک اسفنج است که خیسی یا رطوبت را به خودش جذب می کند. هر زمان متوجه شدید ضد آفتاب شما جذب پوست شده باید دوباره با کرم محل مورد نظر را پر کنید. دقت داشته باشید دقیقا همان منطقه ای که قبلا با کرم پوشانده شده را پر کنید تا طرح شما زیبا شود. اگر قسمت های بیشتری از کرم پوشانده شد حتما پاک کنید.

تاتو با آفتاب

ساخت طرح تاتو روی دست با استفاده از فیلم رادیولوژی

برش طرح دلخواه روی فیلم رادیولوژی. فیلم های رادیولوژی از دو قسمت روشن و تیره تشکلیل شده است. برای تاتو با آفتاب ما به قسمت تیره فیلم نیاز داریم. ابتدا یک قطعه مستطیلی از فیلم جدا کنید. فقط به نکته ای که باید بهش توجه کنید این است که باید از چسب جدا برای چسباندن فیلم روی دست استفاده نمایید. در تاتو با آفتاب با استفاده از فیلم شما جای شکل یک تصویر بر روی دست خود خواهید داشت.

تاتو با آفتاب

فیلم را بعد از برش روی دست خود بچسبانید. فیلم را از روی که باعث طرح جالب و زیبا روی دست شما می شود به دست خودتان بچسبانید. فیلم از موادی تشکیل شده که طرح منحصر به فردی به عنوان تاتو بدن روی دست شما به وجود می آورد. اول فیلم را با دست نگه دارید سپس از دوستی بخواهید تا اطراف فیلم را با چسب به دست شما بچسباند.

تاتو با آفتاب

در معرض نور خورشید برای خالکوبی روی دست قرار بگیرید. دست خود را دقیقا روبروی نور خورشید بگیرید. نور خورشید بصورت مستقیم به فیلم باعث می شود طرح تاتو با آفتاب، دقیقا همانی شود که می خواستید.

تاتو با آفتاب

نحوه تاتو با آفتاب با لاک ناخن

محلی را که برای خالکوبی ایرانی انتخاب کردید را کاملا بشویید و خشک کنید. روش تاتو بدن با لاک هم دقیقا مانند روش برچسب تاتو است که مناطق مورد نظر باید کاملا خشک شود تا لاک به دست شما بچسبد.

تاتو با آفتاب

با لاک ناخن روی دست خود را تاتو کنید. مانند روش ساخت برچسب تاتو با کاغذ مخصوص تاتو بدن برای خالکوبی روی دست استفاده نمایید. لاک ناخن هم مانند کرم ضد آفتاب باید دقیقا در قالب و طرح خودش پر شود. از لاک روشن برای تاتو بدن استفاده نکنید. لاک های تیره طرح زیباتری بوجود می آورد. مراقب پوست دست خود باشید تا به لاک نچسبد برای این که این اتفاق نیفتد از براق کننده ناخن استفاده کنید.

تاتو با آفتاب

قبل از اینکه زیر آفتاب بروید صبر کنید لاک کاملا خشک شود. وقتی کاملا خشک شد زیر آفتاب بیاید. اگر لاک شما خیس باشد و در معرض نور خورشید قرار بگیرید هیچ طرح تاتو روی دست شما نمی افتد.

تاتو با آفتاب

تا زمانی که تاتو با آفتاب، طرح دلخواه را روی دست نمایان کند میتوانید مطالعه کنید، بخوابید و استراحت کنید. مراقب باشید لاک به جای کشیده نشود چون طرح تاتو شما را از بین می برد. وقتی مطمئن شدید طرح تاتو روی دست شما افتاده است لاک را از پوست دست جدا کنید تا تاتو بدن خود را ببنید.

تاتو با آفتاب

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس ما روشهای خالکوبی روی دست را به شما آموزش دادیم اگر در زمینه پاک کردن تاتو با ریموور تجربه، نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی