ساخت خوشبو کننده ماشین

بهترین روش ها برای ساخت خوشبو کننده های طبیعی برای ماشین

۰
بهترین روش ها برای ساخت خوشبو کننده های طبیعی برای ماشین
نمره 4 از 9 رای

خوشبو کردن ماشین با راه های مختلف امکان پذیر است. با توجه به مشغله های کاری و زندگی، داشتن ماشین بزرگترین کمک به بهتر استفاده کردن از وقت و زمان است. اگر اتومبیل شما بوی بدی بدهد هیچ کس مایل نیست سوار ماشین شما شود. همینطور شما مجبور هستید هر وقت سوار ماشین می شود بوی بدش را تحمل کنید. با ما همراه باشید تا ساخت خوشبو کننده ماشین با مواد طبیعی را به شما آموزش دهیم.

انواع خوشبو کننده و ساخت بوگیر ماشین با سرکه، جوش شیرین و ..

How to Make Your Car Smell Good

خوشبو کردن ماشین راه های آسان دارد . بعضی از بو ها با گذشت زمان بدتر می شود. سیگار کشیدن در ماشین باعث بوی بد در ماشین می شود. راه های زیادی برای ساخت خوشبو کننده ماشین وجود دارد . برای اینکه شما از بوی بد ماشین خود خلاص شوید با آی آر میکس همراه باشید.

ساخت خوشبو کننده ماشین

انواع مختلفی از خوشبو کننده های هوا برای ماشین وجود دارد که برای ماشین طراحی شده است. خوشبو کننده و عطر ماشین انتخاب کنید که در تمام ماشین در گردش باشد و مناسب ماشین و بوی بد باشد. از خوشبو کننده ماشین بر روی دریچه های هوا و روی داشبورد استفاده نمایید تا بوی آن در ماشین در جریان باشد. یا از مکانی آنرا آویزان کنید که کاملا هوا، بوی آن را در ماشین گردش دهد.

خوشبو کردن ماشین

از خوشبو کننده های هوا استفاده نکنید. بهترین خوشبو کننده ها برای ماشین اسپری های عطری هستند که برای بدن استفاده می شود. بهتر است از اسپری های مایع جهت خوشبو کردن ماشین استفاده کنید و اسپری را به صندلی،کف، سقف بزنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم بوی بهتری کند. یا از اسپری بوی ماشین نو خریداری نمایید.

خوشبو کردن ماشین

به جای استفاده از خوشبو کننده می توانید از عطر ماشین مورد علاقه خود استفاده کنید و چند عطر را با هم بزنید تا بوی ترکیبی داشته باشید. یادتان باشد اسپری و عطر را هیچ وقت به بدنه داخلی ماشین نزنید و اسپری یا عطر را به صندلی و قسمت های از ماشین بزنید که پارچه دارد.

خوشبو کردن ماشین

برای خوشبو کردن ماشین از شمع استفاده نمایید. زیر صندلی ماشین شمع عطری بگذارید. یادتان باشد شمع بخرید که زیر صندلی خودرو جا شود و شمعی انتخاب کنید که به اندازه یک قوطی کبریت باشد و بهتر است شمع داخل شیشه نباشد تا بوی عطر آن ماشین را خوشبو کند.

خوشبو کردن ماشین

از دستمال کاغذی های که مخصوص جذب چربی است استفاده نمایید. جعبه را باز کنید و زیر صندلی قرار دهید تا به مرور زمان بوی بد ماشین جذب این کاغذها شود. یا می توانید برای خوشبو کردن ماشین روی جعبه چند سوراخ ایجاد نمایید و جعبه را زیر صندلی قرار دهید.

خوشبو کردن ماشین

خوشبو کردن ماشین با قهوه، جوش شیرین و ..

امکان دارد در حین رانندگی از منطقه ای گذر کنید که بوی بدی در محیط باشد و پنجره های ماشین هم پایین بوده است و بو داخل خودرو می ماند. اولین کاری که باید انجام دهید روز گرمی را انتخاب کنید و تمام پنجره ها را باز کنید و بگذارید بو برود. راه دوم این است که به مدت چند ساعت درهای ماشین را باز بگذارید تا جریان هوا کاملا بو را از ماشین خارج کند.

خوشبو کردن ماشین

ساخت خوشبو کننده های طبیعی؛ جوش شیرین یکی دیگر از انتخاب برای خوشبو کردن ماشین است و خیلی از بوها را از بین می برد. جوش شیرین را روی فرش های خودرو و بین صندلی ها بپاشید. قبل از ریختن جوش شیرین مطمئن شوید که کف خودرو شما کاملا خشک است. چون اگر کمی رطوبت داشته باشد جوش شیرین را به خودش جذب می کند.

خوشبو کردن ماشین

بعد از اینکه جوش شیرین بوی بد ماشین را به خودش گرفت با استفاده از جارو شارژی تمام موکت و کف ماشین را تمیز کنید و توجه کنید که جوش شیرین در داخل ماشین باقی نمانده است.

خوشبو کردن ماشین

شاید بعضی مواقع لکه های موجود روی داشبورد یا درها باعث بوی نا مطبوع و بد شود با استفاده از اسپری و پارچه تمام سطح مورد نظر را ضد عفونی کنید. این لکه ها می تواند از غذا یا مایعات مختلف باشد. بهتر است از پاک کننده اکسیدی استفاده کنید تا کاملا تمیز شود.

خوشبو کردن ماشین

 ساخت بوگیر ماشین با سرکه ، برای خوشبو کردن ماشین مخلوطی از آب و سرکه درست کنید و داخل یک اسپری تمیز بریزید. یادتان باشد نسبت سرکه به آب نصف به نصف باشد. از صندلی ها شروع کنید و اسپری نمایید. سپس با یک پارچه نانو سطح صندلی را پاک کنید. به ترتیب تمام صندلی ها را با محلول سرکه و آب تمیز کنید. درهای ماشین را باز بگذارید تا بوی سرکه کاملا از بین برود.

خوشبو کردن ماشین

برای تمیز کردن زیر پای ها در خودرو از محلول آب و صابون استفاده کنید. یک سطل از آب گرم و چند قطره صابون بسازید با استفاده از برس زیر پای ها را بشویید. سپس  آب بکشید تا کفی روی آن نماند و زیر آفتاب بگذارید تا خشک شود. با استفاده از پارچه زخیم هم میتوانید خشک نمایید.

خوشبو کردن ماشین

محصولات طبیعی هستند که با بکار بردن در ماشین، بوی بد را کاملا از بین می برد مانند ساخت بوگیر ماشین با قهوه  و تخم مرغ . این مخلوط را بسازید و  در یک ظرف پلاستیکی بگذارید و در آن را چند تا سوراخ بکنید و زیر صندلی قرار دهید. از یک جعبه جوش شیرین بصورت مدام برای رفع بوی بد ماشین استفاده کنید. پوست مرکبات بوی خیلی خوبی به ماشین شما می دهد. ذغال چوب هم یکی دیگر از ضدعفونی کننده های قدیمی است که بسیار مفیده می باشد

خوشبو کردن ماشین

یادتان باشد به هیچ عنوان مواد فاسد شدنی داخل ماشین جا نگذارید. چون هر خوراکی اعم  از غذا، میوه و.. سریع بخاطر جریان نداشت هوا داخل اتومبیل سریع فاسد می شود و بوی تا خوشایندی می کند.

خوشبو کردن ماشین

آشغال در داخل ماشین خود نگه ندارید مخصوصا اگر آشغال از مواد غذایی باشد حتی پلاستیک های فست فود، لیوان قهوه.. هر روز سعی نمایید هر چی اشغال داخل ماشین است را خالی نمایید.

خوشبو کردن ماشین

اگر بصورت ناگهانی و اتفاقی غذای داخل ماشین ریخت به محض رسیدن به خانه آن را با محلول سرکه و آب یا محلول آب و صابون تمیز نمایید یا ماشین خود را به کارواش ببرید تا ماشین بو نگیرد.

خوشبو کردن ماشین

بهتر است همیشه حوله یا دستمال کاغذی در داخل ماشین داشته باشید تا اگر لازم بود برای تمیز کردن ماشین استفاده شود.

خوشبو کردن ماشین

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی کردیم تا شما را با روش تولید خوشبو کننده ماشین آشنا کنیم. اگر شما هم راه دیگری برای فرمول ساخت خوشبو کننده میشناسید و یا تجربه استفاده از خوشبو کننده ماشین با قهوه  را دارید لطفا تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

 

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی