راه های جذب دختر در دانشگاه

فهرستی از مهمترین نکات و روشهای جذب دختر مورد علاقه

۰
فهرستی از مهمترین نکات و روشهای جذب دختر مورد علاقه
نمره 4.8 از 5 رای

جذب دختر مورد علاقه تان شاید انقدر که فکر میکنید سخت نباشد، شما میتوانید با رسیدگی به شکل فیزیکی و ظاهری خود ، نشان دادن یک شخصیت عالی، مهارت ها و استعداد های خود حتی یک دختر مغرور را نیز جذب کنید، اما توجه داشته باشید شما قادر نیستید که هر شخصی را عاشق خود کنید زیرا عشق پر از رمز و راز است.

موثرترین راههای جلب توجه و جذب دختر مغرور در دانشگاه و محیط بیرون

How to Impressing a Girl You Don’t Know Well

در ادامه قصد داریم دو راهکار برای جذب دختر و علاقه مند کردن آن را آموزش دهیم ، اولین روش برای تحت تاثیر قرار دادن دختری که شما آنرا میشناسید و با اخلاقیاتش آشنا هستید و دومین روش برای جذب شخصی که تمایلی به رابطه احساسی نداشته و یک دوستی ساده میخواهد. توجه داشته باشید که تمامی این توصیه ها برای روی تمام اشخاص عملی نیستند و نمیتوان هر شخصی را ۱۰۰% عاشق و علاقه مند بکنید.

روشهای جذب دختری که به خوبی آنرا نمیشناسید

راه های جذب دختر در دانشگاه

یکی از راه های جذب دختر در محیطهای عمومی مانند دانشگاه و محیط کار پوشش و ظاهر مناسب است زیرا به جذابیت شما کمک شایانی میکند و شما را فردی بالغ و قادر به انجام هر کاری نشان میدهد. همچنین به نوع لباس و تیپ دختری که به آن علاقه دارید توجه کنید و سعی بر این داشته باشید که پوششی را انتخاب کنید که همانند شخص مورد نظرتان است.در ادامه موارد بیشتر برای جلب توجه زنان را توضییح میدهیم :

  • حداقل روزی یکبار حمام کنید؛ دختران به مردان آراسته و خوشبو جذب میشوند، برای معتر کردن بدنتان از صابون های خوشبو کننده استفاده کنید.
  • داشتن دندان و دهان خوشبو و تمیز؛ روزی دوبار صبح و شب دنان هایتان را مسواک بزنید و از دهان شویه برای خوشبو کردن دهانتان استفاده کنید و در زمان های کاری یا قبل از دیدار آدامس مصرف کنید.
  • اصلاح مرتب و از بین بردن مو های زائد صورت و بدن؛ موهایتان را خوش حالت نگه دارید و نگذارید ریشتان زیاد بلند شود تا شما را فردی شلخته جلوه دهد و حتما موهای زائد گوش ، بینی ، پشت گردن و بدنتان را از بین ببرید.
  • بعد از حمام یا قبل از خواب از مام های زد عرق استفاده کنید مخصوصا به اشخاصی که عرقی تند دارند حتما این گزینه توصیه میشود.
  • از عطر و اسپری به اندازه استفاده کنید؛ زیاده روی در هر کاری تاثیرات برعکس نشان میدهد.
  • لباس های تمیز بپوشید؛ اگر کارمند یا دانشجو هستید همیشه سعی داشته باشید تا حد امکان لباسهایتان لکه های کثیف یا عرقی نداشته باشد و بوی خوبی دهد زیرا آراستگی به جذب دختر کمک میکند.

رعایت ادب و مودب بودن یکی از روش های جذب دختر

راه های جذب دختر در دانشگاه

داشتن رفتار خوب به این معنی نیست که شما خسته کننده هستید. به این معنی است که شما شیوه درست برخورد و رفتار با دیگران را میدانید و به درستی تربیت شده اید، روانشناسی جذب خانمها نشان میدهد که دختران به اشخاص موئدب و جنتلمن بیشتر جذب میشوند تا افراد بددهن و جلف، توجه داشته باشید که شما باید با تمام نزدیکانتان موئدب باشید و به آنها احترام بگذارید نه فقط شخص خاصی تا از دید دختران فردی با شخصیت دیده شوید. در ادامه چند نکته دیگر برای جدب دختر در همین موضوع ارائه میدهیم :

  • از کلماتی همچون ” ممنوم ” ، ” خواهش میکنم ” یا ” خوشحال شدم از .. ” بیشتر استفاده کنید.
  • اگر در حین باز کردن در شخصی در پشتتان هست در را برای او باز نگه دارید تا او نیز عبور کند.
  • از کلمات رکیک و طعنه آمیز در اجتماع کلاس درسی یا محیط کار استفاده نکنید، اما در جمع دوستانتان به خودتان سخت نگرید و ریلکس باشید و سعی کنید بهترین رفتار و چهره از خود را در مقابل اشخاصی که نمیشناسید بروز دهید.

راز جذب دختر ؛ قبل از حرف زدن فکر کنیم

راه های جذب دختر در دانشگاه

برای جذب دختر نیاز نیست که هرچی به زهنمان میرسد به زبان بیاوریم بلکه در ارتباط با دختر مورد علاقتان باید چند ثانیه قبل از به زبان آوردن حرفانتان فکر کنید تا عاقلانه و مصمم سخن بگویید. در ادامه چند نکته در همین موضوع برایتان بیان میکنیم:

  • سعی نکنید برای جلب توجه و برانگیختن حسادتش با دختران دیگر صحبت کنید زیرا این امر تاثیر منفی بر دید او نسبت به شما میگذارد و طرز فکرش تغییر میکند زیرا آن دختر فکر میکند تنها شخصی است که شما بهش علاقه مند هستید.
  • برای جلب توجه و جذب دختر برای دیگران قلدر بازی در نیاورید و سعی نکنید به تمسخر دیگران به نشانه ای از بامزه بودن بپردازید زیرا احتمال دارد که از نظر او این کار جالب و خنده دار نباشد.
  • از جوک های مزحک و بی ادبی برای خنداندن استفاده نکنید، چون این نوع جوک ها برای جمع های دوستانه مناسب است.

تعریف و تمجید به موقع و صادقانه

راه های جذب دختر در دانشگاه

بهترین راه برای جذب دختر مغرور تعریف و تمجید به موقع و صادقانه است زیرا تمام اشخاص دوست دارند که ستایش شوند. انقدر هم که فکر میکنید کار سختی نیست، این کاری است که باید انجام دهید :

  • باید ببینید چه ویژگی او برایتان جذاب میابشد. ممکن است لبخندش ،خنده هایش یا هوش قوی او شما را تحت تاثیر قرار دهد.( توجه داشته باشید که به صورت مستقیم بجز لبخند یا چشمانش از ویژگی های دیگر او تعریف نکنید زیرا ممکن است شخصیت جدی داشته باشد.)
  • بهتر است وقتی در خلوت دو نفره هستید یا در سمس یا پیام متنی از او تمجید و تعریف کنید زیرا در مقابل دوستان و اطرافیان ناخوشایند است.
  • سعی کنید کلمات خود را کوتاه و زیبا بیان کنید، زیرا نوشتن این موضوعات در سه یا چهار خط و تکررش از جذابیت آن کم میکند.
  • برای جذب دختر بهتر است با لبخند و زبان بدن مناسب و زیبا جملات را به زبان بیاورید و به طور مثال بجای گفتن ” چه لباس زیبایی ” یا ” از لباستان خوشم می آید” بگویید ” شما در این لباس خیلی زیبا تر شده اید “.

به او احساس خاص بودن بدهید

راه های جذب دختر در دانشگاه

به نحوه های مختلف و کوچک به او احساس خاص بودن بدهید، به او کم توجهی نکنید اگر به شما پیامی ارسال کرده شما نیز برای آن پیامی ارسال کنید و با هم ارتباط بر قرار کنید. به او در انجام کار ها کمک کنید با یکدیگر قرار بگذارید. در صحبت ها سعی کنید بیشتر بگذارید او سخن بگوید تا شما و با سوالاتی از فعالیت های مورد علاقش بپرسید تا مکالمه را طولانی کنید. همچنین میتوانید با به وجود آوردن یک شوخی بین خودتان که هیچ کس دیگر از آن با خبر نیست به او احساس خاص بودن بدهید.

روش های جذب دختری که شما را در رابطه دوستانه محدود کرده است

راه های جذب دختر در دانشگاه

برای این که بتوانید رابطه خود را از محدوده دوستی بیرون بکشید تا او شما را به دید دیگری ببیند باید برای مدت ۳ یا ۴ هفته از او دوری کنید و این سخت ترین قسمت کار میباشد اما انجامش ممکن است. سعی کنید در این مدت با او قرار نگذارید به پیام هایش به سرعت جواب ندهید اما از احترام گذاشتن به او کوتاهی نکنید. اگر از شما پرسید که چرا از او فاصله گرفته اید بگویید سعی در تغییر اولویت های زندگیتان دارید و مسئله ای شخصیست . ممکن است این جملات برایش کمی دردناک باشد اما برای موفق شدن در تصمیمتان این کار نیاز میباشد.

راه های جذب دختر در دانشگاه

بهتر است بجای فکر کردن به او به بالا بردن قابلیت های فیزیکی و زیبایی خود بپردازید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد توجه داشته باشید که در حال حاضر شما این کار ها را برای او انجام نمیدهید بلکه برای خودتان انجام میدهید. در ادامه اطلاعات بیشتر را به شما میدهیم:

  • سعی کنید شکل ظاهری خود را بهبود ببخشید؛ مدل موی جدید یا عوض کردن مدل ریش ، رسیدگس به صورت خودتان و استحمام مکرر نیز گزینه های دیگر در این زمینه هستند.
  • فعالیت های بیرون از خانه را افزایش دهید و به ماجاراجویی های جدید بروید زیرا دختران به اشخاص فعال و سر زنده بیشتر علاقه مند هستند.

راه های جذب دختر در دانشگاه

پس از آن که مدت طولانی از آن دور بودید و به ظاهر و فیزیک خود بهبود بخشیدید وقت آن میرسد که اولین قدم در راه وارد شدن به رابطه احساسی با دختر مورد علاقتان را بردارید. با او قرار بگزارید و سعی کنید در مکالماتتان از او تعریف کنید نه به نحوه که خود را ضعیف جلوه داده باشید و تا حد امکان به گونه ای رفتار کنید که میخواهید با او وارد جنبه احساسی شوید.

راه های جذب دختر در دانشگاه

خود را شخصی بیکار و بی مشغله نشان ندهید. به جای اینکه همیشه در اختیار او باشید او را مجبور کنید تا توجه شما را جلب کند و به این قضیه توجه کنید شما باید به جای قرار گذاشتن در محیط های دوستانه او را به شام دعوت کنید تا وارد جنبه احساسی شوید.

راه های جذب دختر در دانشگاه

در بیان احساسات خود صبر نکنید و آنرا با او در میان بگذارید و به وضوح از او بخواهید تا با شما به سر قرار بیاید و احساسات خود را بروز دهید. با گرفتن هدیه های مناسب او را سورپرایز کنید تا در قلب او جای خود را پیدا کنید.

راه های جذب دختر در دانشگاه

اگر با تمام این روش ها موفق به جذب دختر مورد علاقتان نشدید رابطه خود را با او قطع کنید و به دنبال شخصی جدید بگردید زیرا دنیا اطراف شما در او خلاصه نمیشود و شما فردی آزاد هستید.

پیشنهاد می نماییم مقاله چگونه عشق یک طرفه را فراموش کنیم؟ راههای فراموش کردن یک نفر مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی کردیم تا شما را با فهرستی از مهمترین نکات و روشهای جذب دختر مورد علاقه آشنا کنیم. اگر شما هم راه دیگری برای آموزش جذب دختر مغرور و مورد علاقتان میشناسید و یا تجربه ای در این زمینه دارید لطفا آن را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی