وفادار ترین نژاد سگ

۱۶ عدد از بهترین و وفادار ترین نژاد سگ خانگی و نگهبان در دنیا

۴
۱۶ عدد از بهترین و وفادار ترین نژاد سگ خانگی و نگهبان در دنیا
نمره 3.9 از 48 رای

انتخاب نژاد سگ دشوار است! فاکتور های زیادی در انتخاب نژاد سگ وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهترین و وفادار ترین نژاد سگ را برای خود انتخاب کنید باید تمام گزینه های خود را ارزیابی کنید که همین به شما کمک میکند که انتخاب درست را انجام دهید و توجه داشته باشید که نباید در این کار عجله کنید. زیرا با در نظر گرفتن شیوه زندگی، سطح انرژی، محدویت های بهداشتی و اندازه میتوانید بهترین انتخاب را صورت دهید.

مهربان و باهوش ترین نژاد سگ خانگی در دنیا چیست؟ معرفی بهترین نژادهای سگ آپارتمانی

The Most Loyal Dog Breeds

سگ ها باوفاترین و بهترین دوست انسان ها هستند، اما این دوستی میتواند شکل های مختلفی به خود بگیرد به شکلی که سگ ها بدون اهمیت و توجه به اینکه چی کسی بهشان غذا می دهد یا آنها را به پیاده روی میبرد عاشق هر غریبه ای که میبینند میشوند. اما ما در ادامه ۱۶ عدد از وفادار ترین نژاد سگ خانگی و نگهبان را که با فرزندانتان نیز مهربان هستند معرفی خواهیم کرد، لازم به ذکر است این نژاد ها قابل نگه داری در داخل آپارتمان نیز می باشند.

گریت پرنیس (Great Pyrenees) نژادی مهربان و وفادار

وفادار ترین نژاد سگ

یکی از وفادارترین نژاد سگ هایی است که میتواند ارتباط خوبی با خانواده برقرار کند و هم نگهبان خوبی برای خانه شما باشد، Kuvasz نیز از نژاد گریت پرنیس میباشد و خصوصیاتی مشابه به یکدیگر دارند. این سگ ها آرام و باهوش هستند! به دلیل جسته بزرگشان به آنها خرس سفید نیز میگویند و به همین خاطر مناسب برای زندگی در آپارتمان نمیباشند.

کلی (Collie) محبوب و وفادار ترین نژاد سگ در آمریکای شمالی و استرالیا

وفادار ترین نژاد سگ

سگ های کلی خانواده بزرگی از سگ های اسیل گله هستند که اولین بار در انگلستان و اسکاتلند تربیت شده اند، این نژاد مناسب برای نگهداری از دام میباشند که با دستکاری ژنتیکی آنها را به سگ های خانواده تبدیل کرده اند.از این سگ ها میتوان به عنوان یکی از سر زنده و پر انرژی ترین نژادها که وفاداری باور نکردنی نسبط به صاحبشان دارند یاد کرد.

روت وایلر (Rottweiler) بهترین نژاد سگ نگهبان باغ و خانه در ایران

وفادار ترین نژاد سگ

به احتمال زیاد این سگ ها را به عنوان حیوانات وحشی و گیرنده در فیلم ها هالیوودی دیده اید اما بر خلاف عقیده ها این نژاد یکی از مهربان و وفادار ترین نژاد سگ در دنیا است. این سگ ها علاقه خاصی به صاحب خود پیدا میکنند و محافظ خوبی برای خانه و خانواده شما باشند. پس اگر نژادی میخواهید که از ملک شما محافظت کند و دوست خوبی نیز برای شما باشد روت وایلر بهترین انتخاب برای شما است.

ژرمن شپرد (German Shepherd) بهترین سگ نگهبان و گارد در دنیا

وفادار ترین نژاد سگ

 

وفاداری و برتری این نژاد به کل دنیا ثابت شده است، این سگ ها بسیار باهوش و با مهبت هستند و قابل نگهداری در خانه و آپارتمان نیز میباشند زیرا ژرمن شپرد ها از هوش بالایی برخوردارن و به راحتی تربیت میشوند.

بیگلز (Beagle) بهترین سگ شکاری

وفادار ترین نژاد سگ

در فیلم های زیادی شاهد نقش آفرینی این نژاد بوده ایم ، از همین خاطر در وفاداری این سگ ها نمیتوان شکی داشت. بیگلز ها همچنین در فعالیت های همچون ردیابی مواد مخدر و شکار مورد استفاده قرار میگرند اما این به این معنی نیست که نمیتوان از آنها به عنوان سگ خانواده نیز استفاده کرد.

آکیتا (Akita)

وفادار ترین نژاد سگ

این نژاد شامل خصوصیات مثبت بسیاری است همچون هوشیاری، شجاعت، مهربانی و وفاداری میباشد، که در فیلم Hachi میتوانید نمونه کاملی از وفاداری سگ نسبت به انسان را مشاهده کنید.

لابرادور رتریور (Labrador Retriever)

وفادار ترین نژاد سگ

یکی از محبوب ترین و وفادار ترین نژاد سگ در آمریکا لابرادور رتریور ها هستند زیرا بسیار مهربان و باهوش میباشند و هیچ گونه خطری برای خانواده شما ندارند.

بریتنی (Brittany)

وفادار ترین نژاد سگ

Brittany از نژاد سگ های شکاری میباشد که برای شکار پرنده مورد استفاده قرار میگیرند. این سگ ها بسیار با وفا هستند و برای انجام کار های متعددی میتوانید ار آنها استفاده کنید.

بوکسر(Boxer) یکی از مناسب ترین نژاد سگ برای خانواده و نگهبانی

وفادار ترین نژاد سگ

بوکسر یک نژاد سرحال و فعال است که رفتار بسیار خوبی با کودکان دارد و یکی از وفادار ترین سگ ها نسبت به خانواده میباشد اما اگر انرژی آنها را با بازی کردن و پیاده روی از بین نبرید شروع به جویدن وسایل، حفر چاله و خراب کاری میکنند، پس این نژاد مناسب آپارتمان نمیباشد.

دوچوند(Dachshund)

وفادار ترین نژاد سگ

این سگ های پا کوتاه زیبا بر خلاف جسته کوچکشان بیسار شجاع و باوفا هستند، داستان های زیادی در مورد نجات خانواده از آتش سوزی و حتی حمله خرس ها از جانب این رفیق های کوچوله شنیده شده است.

گلدن رتریور (Golden Retriever) مناسب ترین سگ برای خانواده

وفادار ترین نژاد سگ

این نژاد یک از محبوب ترین نژاد سگ در دنیا میباشد زیرا بسیار باهوش و با محبت هست و رفتاری مناسب از خود در مقابل کودکان و خانواده نشان میدهد. اما بر خلاف ظاهر زیبایشان این سگ ها در اثل برای شکار و مسابقات تیرندازی استفاده میشدند.

شیتزو (Shih Tzu) محبوب ترین نژاد سگ آپارتمانی در ایران

وفادار ترین نژاد سگ

این نژاد سگ مطلع به کشور چین است و کلمه شیتزو به چینی به معنی شیر میباشد. در ایران این نژاد بسیار محبوب بوده و یکی از بهترین نژاد سگ های آپارتمانی میباشد.

برنارد (St. Bernard)

وفادار ترین نژاد سگ

یکی از مهربان و وفادارترین سگ هایی که میتواند از جان شما در برابر حیوانات وحشی محافظت کند. همچنین داستانهایی از شجاعات این حیوان و نجات تعداد زیادی از آدمها از برف و سرما به گوش میرسد. برای کسانی که در آپارتمان سکونت دارند این نژاد توصیه نمیشود.

بول داگ (Bulldog) وحشی ترین نژاد سگ در آمریکا

وفادار ترین نژاد سگ

این نژاد بر خلاف ظاهر ترسناکش بسیار وفادار و مهربان نسبت به خانواده میباشد. اما گاهی اوقات سرکش میشود ولی در کل سگی با اوباهت و قدرتمند است.

ستافرد شیر تریر آمریکایی (American Staffordshire Terrier) نژاد سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

وفادار ترین نژاد سگ

این سگ ها تقریبا هر دستوری که از جانب صاحبشان بگیرند به آن عمل میکنند. و به راحتی قابل آموزش و تعلیم و یکی از وفادار ترین نژاد سگ آپارتمانی میباشد.

چیو هوا (chihuahua)

وفادار ترین نژاد سگ

چیو هوا تا پاپان راه با شما هستند، بر اساس افسنه های مکزیکی این سگ ها شما را به بهشت هدایت میکنند. این نژاد عمر طولانی نسبت به دیگر سگ ها میکند و تا آخر عمرش به صاحب خود وفادار است. از جمله مزیت های این نژاد این است که میتوانید از آنها در محیط های بسته همچون آپارتمان ها نگهداری کنید.

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۸ نکته ای که هنگام تربیت سگ خانگی، ژرمن شپرد، نگهبان و … باید رعایت کنید!  را مطالعه فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس انواع نژاد سگ وفادار خانگی و نگهبان با عکس را به شما دوستان معرفی کردیم. امیدواریم با این نژاد ها به خوبی آشنا شده باشید. اگر در زمینه بهترین و وفادار ترین نژاد سگ خانگی و نگهبان نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۴ دیدگاه

  1. 2

    سلام امید وارم خوش و سلامت باشین من تا عمر دارم سگ نخواهم گرفت سگ پیتپول خالم سگ نوزاد من رو خفه کرد سگ بزرگ ترم هم انتقام گرفت پیدار وحشتناکی بود و دعوا بدی و به نتیجه رسیدم سگ ها وفادار ولی خطر ناک هستن وقتی پیتپول خالم بهم خواست حمله کنه سگم ژرمن هاسکی بهش حمله کرد و بد جور گاز گرفت سگ پیتپول ماده رو سگ من نر بود و اون سگ نوراد بچش نبود اون یه سگ هاسکی لابمو بود و ۲ماهش بود ولی سگ من اون رو پذیرفت و سگ پیتپول من نیز با این سگ نوزاد خوب بود ولی پیتپول ماده خیلی وحشی بود😭😭😓من فهمیدم نمی تونم سگ نگه دارم چون تو روز اولی که اون سگ رو پیدا کردم از دستش دادم و تقصیر خالم شد چون در رو باز گذاشت و یک دفعه حمله کرد و نوراد رو گرفت و سگ بزرگ ترم هم اونو گرفت ولی پیتپول نر کاری نکرد و راحت موند خوب شد چون سگ پیتپول نر ۵ساله بود خیلی بزرگ بود ولی با هاسکی من میونه خوبی داشت و دعوا نمی گرفتند و سگ نوزاد مرد 😭😓😭😔😔😔اون سگ ماده هم فقط زخمی شد

    • محمد حسام گفت:
      2

      سلام عزیزم درکت میکنم ولی اگه میخوای سگ بخری بولداگ انگلیسی بخر هم با سگ های دیگه خوبه هم داخل اپاتمان میتونه زندگی کنه و کلی وژیگی های دیگه اگه در موردش بخونی میفهمی
      با تشکر

    • محسن گفت:
      -4

      چه قصه پر دردی داری عمویی بزرگ میشی یادت میره

  2. محمد حسام گفت:
    1

    سلام عزیزم درکت میکنم ولی اگه میخوای سگ بخری بولداگ انگلیسی بخر هم با سگ های دیگه خوبه هم داخل اپاتمان میتونه زندگی کنه و کلی وژیگی های دیگه اگه در موردش بخونی میفهمی
    با تشکر

تبلیغات متنی