تست حاملگی خانگی با جوش شیرین، نمک و ..

۹ عدد از بهترین روش های خانگی تست بارداری با سرکه، جوش شیرین و ..

۰
۹ عدد از بهترین روش های خانگی تست بارداری با سرکه، جوش شیرین و ..
امتیاز دهی به نوشته

با رشد روز افزون تکنولوژی تست های بارداری هم شیوه های نوین به خود گرفته است. در زمان های بسیار قدیم که خبری از تست های حاملگی نبود باید از روش های خانگی برای با خبر شدن  استفاده می کردند. امروز در آی آر میکس قرار است به شما نحوه تست بارداری خانگی را آموزش دهیم.

تست حاملگی خانگی با جوش شیرین، برگ قاصدک، گندم، جو و..

How To Test For Pregnancy At Home Without A Pregnancy Test Kit

آیا زمان پریود خود را فراموش کرده اید؟ و هیجان دارید که شاید شخص جدید میخواهد به زودی به خانواده شما اضافه شود. پس اگر میخواهید بدون مطلع شدن فردی از خانواده خود از حامله بودنتان مطلع شوید. ما چند روش تست بارداری خانگی را برایتان فراهم ساختیم تا به راحتی به جواب سوالتان برسید.

تست بارداری خانگی

ادرار خود را در یک بطری نگه دارید. اگر بعد از چند دقیقه ( ۳ تا ۴ دقیقه) روی ادار شما سطحی سفید تشکیل شد به احتمال زیاد شما باردار هستید و اگر ادرار شما شفاف و روشن باشد بدین معنی است که جواب بارداری شما منفی است.

۱- آزمایش تست بارداری با گندم و جو

این آزمایش در زمان مصر باستان آغاز شد و هنوز هم به عنوان یک تست بارداری سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تست حدود ۷۰ درصد صحیح اعلام شده است. ادرار خود را بر روی جوانه های گندم و جو بریزید سپس صبر نمایید اگر جوانه های گندم تغییر کرد بچه شما دختر است و اگر جوانه جو تغییر کند پسر. در صورتی که هیچ تغییری در جوانه ها رخ نداد شما به احتمال زیاد حامله نیستید.

تست بارداری خانگی

۲- تست بارداری با خمیر دندان

بهترین زمان برای تست بارداری نگه داشتن اولین ادرار صبحگاهی در یک بطری است. مقداری خمیر دندان را روی سطح صاف بگذارید و مقداری ادرار روی آن بریزید و اجازه دهیدربه من چند ساعت بگذرد. اگر رنگ خمیر دندان تغییر کرد به احتمال قوی شما باردار هستید.

تست بارداری خانگی

۳- تست بارداری با سفید کننده

اولین ادرار در اول صبح را نگه دارید سپس محلول سفید کننده را بهش اضافه نمایید. اگر ادرار مخلوط شده با سفید کننده پف کرد به احتمال زیاد شما باردار هستید. اگر محلول سفید کننده نداشتید از راه حل های دیگر مانند صابون هم میتوانید برای انجام تست بارداری استفاده نمایید.

تست بارداری خانگی

۴- تست بارداری با پودر خردل

اگر پریود شما به تاخیر افتاده است و می خواهید مطمئن شوید که آیا باردار هستید یا خیر میتوانید از پودر خردل استفاده نمایید. بدین گونه که وان حمام را پر از آب نمایید و پودر خردل در آن بریزید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه داخل آن بشینید. اگر بعد از دو تا سه روز پریود نشدید می توانید مطمئن شد که به احتمال زیاد تست بارداری شما مثبت است.

تست بارداری خانگی

۵- تست بارداری خانگی با شکر

شکر را داخل ظرفی بریزید. سپس مقداری ادرار به آن اضافه نمایید در صورتی که شکر شروع به تجزیه شدن نمایید جواب تست منفی است. اما اگر قند شروع به ساختن توده کند، آزمون حاملگی شما مثبت خواهد بود. هورمون HCG در رحم شما باید با مولکول های شکر واکنش نشان می دهد.

تست بارداری خانگی

۶- آزمایش تست بارداری در خانه با سرکه

یکی از محبوبترین نوع آزمایش تست بارداری استفاده از سرکه است و سرکه رایج‌ترین محصول برای استفاده در زندگی روزمره است. ظرفی بردارید و مقداری سرکه داخل آن بریزید سپس ادرار را بهش اضافه نمایید و چند دقیقه صبر نمایید اگر سرکه تغییر زنگ بدهد یعنی شما حامله هستید.

تست بارداری خانگی

۷- تست بارداری با برگ قاصدک

برگ های قاصدک را از وسط برش دهید. توجه داشته باشید که برگ های قاصدک دور از نور خورشید باشد. ادرار خود را روی برگ قاصدک بریزید و ۱۰ دقیقه صبر نمایید وجود علائم قرمز روی برگ قاصدک نشانه آزمایش مثبت بارداری شما است. البته این آزمایش بسیار سخت است چون برگ قاصدک به سختی پیدا می شود. قاصدک که به نام‌های دیگری نیز شناخته شده‌است، یکی از گیاهان خانواده‌ آفتابگردان است که خواص دارویی دارد.

تست بارداری خانگی

تست بارداری خانگی با براق و تمیز کننده های سطوح

تعدادی از عوامل تمیز کننده وجود دارد و به طور قطع در تمامی منازل هستند در این شوینده ها روغن پنبه وجود دارد. شوینده ای که دارای روغن پنبه یا کاج هست را داخل ظرفی بریزید سپس ادرار را مخلوط نمایید. در صورت تغییر رنگ جواب تست بارداری شما مثبت خواهد بود.

تست بارداری خانگی

۸- آزمایش بارداری با جوش شیرین

جوش شیرین را در یک ظرفی بریزید و چند قطره از ادرارتان را به آن اضافه کنید. بعد مخلوط کردن ادرار به جوش شیرین یا گازدار می‌شود که یعنی پاسخ آزمایش بارداری شما مثبت است، یا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، به این معنی که پاسخ آزمایش بارداری شما منفی است.

تست بارداری خانگی

۹-تست بارداری در خانه ؛ پراکسید هیدروژن و تیلنول

در این روش تشخیص حاملگی، فقط باید اولین ادرار صبح را در ظرفی جمع آوری کنید و آن را در ظرفی نگه دارید و سپس پراکسید و تیلنول را به مقدار ادرار خود در ظرف دیگر بریزید، سپس با هم مخلوط کنید و چند ثانیه صبر کنید. اگر مخلوط ادرار و پراکسید و تیلنول به رنگ آبی تبدیل شود، بدین معنی است که نتیجه بارداری شما مثبت است.

تست بارداری خانگی

اگر شما مایل هستید از بارداری خود جلوگیری کنید ما برایتان ۱۳ روش جلوگیری از بارداری طبیعی و ناخواسته به طور اورژانسی را در آی آر میکس آموزش داده ایم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی کردیم تا شما را با روش تست بارداری سنتی آشنا کنیم. اگر شما هم راه دیگری برای تست بارداری میشناسید و یا تجربه دارید لطفا تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی