پسری دوستمان ندارد

چگونه بفهمیم پسری دوستمان ندارد ؟ ۱۰ عدد از نشانه های پسری که دوستمان ندارد

۱
چگونه بفهمیم پسری دوستمان ندارد ؟ ۱۰ عدد از نشانه های پسری که دوستمان ندارد
نمره 4.5 از 11 رای

از کجا بفهمیم پسری دوستمان ندارد ؟ تفاوت چشمگیری بین وقتی که یک مرد دوستتان دارد و وقتی ندارد وجود دارد. وقتی یک مرد دیگر عاشق نیست این موضوع را واضح بروز می دهد و مسائل اصلی درباره او تغییر می­ کند. او این موضوع را با استفاده از زبان بدن،رفتار و نحوه برخورد با خانمش نشان می­دهد.  با آی آر میکس همراه باشید تا ۱۰ عدد از نشانه های پسری که دوستمان ندارد را بفهمید.

نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد چیست ؟ وقتی مردی شما را نخواهد

Ten Signs Men Show When They Don’t Love You Anymore

بسیار قبل تر از این که بخواهیم یک عشق یک طرفه را فراموش کنیم و یا یک رابطه شکست خورده را بهبود دهیم، علائمی وجود دارند که نشان می دهد طرف مقابل دیگر دوستتان ندارد. طبیعتا این موارد در تمام افراد یکسان نبوده و شکست در روابط عاطفی هرگز به چند علت و دلیل خلاصه نمی شود. اما در هر حال برخی از این علائم را به صورت اجمالی بررسی می کنیم.

۱- از کجا بفهمیم مردی دوستمان ندارد ؟ او دیگر گفتگو نمی­ کند

وقتی پسری دوستمان ندارد، دیگر دلیلی برای گفتگو با او نمی بیند و ارتباط برقرار کردن برایش بار سنگینی به نظر می رسد.کمتر با او صحبت می­ کند و احساسات و اتفاقاتی که در زندگی­اش برایش اتفاق می افتد را با او به اشتراک نمی­ گذارد. حتی دیگر تمایلی به گوش دادن صحبت های خانم ندارد. وقتی رابطه به این مرحله می رسد نشانگر این است که مرد دیگر عاشق زن نیست.

دیگر گفتگو نمی کند

۲- از انجام کار برای شما خودداری می­ کند

وقتی مردی عاشق شریک زندگی ­اش است برای خوشحال کردنش کارهای زیادی انجام می­ دهد، سعی می کند او را تحت تاثیر قرار دهد و عشقش را بروز می­ دهد. اما مردی که قصد ازدواج ندارد

دیگر علاقه ای به زن ندارد، از انجام همه این کارها صرف نظر می کند. وقتی پسری دوستمان ندارد، احتمالا حتی کارهای عادی خود را هم انجام نخواهد داد.

۳- چگونه بفهمیم پسری دوستمان ندارد؟ او دیگر برای شما زمان نمی گذارد

وقتی پسری دوستمان ندارد همسرش را دوست ندارد از اختصاص دادن زمان برای او خودداری می کند. او بیشتر ترجیح می دهد زمانش را با دوستانش سپری کند یا حتی کارهای دیگری انجام دهد به جای اینکه در کنار خانمش باشد. تمام لحظات هیجان انگیز و خاص وقتی مرد دیگر طرف مقابلش را دوست ندارد از بین می روند.

۴- مردی که زنی را نخواهد به راحتی عصبانی می شود

وقتی پسری دوستمان ندارد به راحتی با کوچکترین کاری که خانم انجام دهد خشمگین می شود. علت پنهان این موضوع عدم علاقه است. عشق باعث تحمل دیگری می شود، بنابر این مرد عاشق به سادگی همسرش را تحمل می کند. مردی که دیگر پارتنرش را دوست ندارد قدرت تحمل طبیعی که در ابتدا نسبت به خانم داشت را از دست می دهد.

به راحتی عصبانی می شود

۵- برای مسائل کوچک یا حتی بدون هیچ دلیلی خشمگین می شود

وقتی آستانه تحمل مرد برای خانمش پایین می آید به آسانی خونسردی خود را برای کوچکترین موضوعی از دست می دهد. برای مسائل بسیار جزئی که در حالت عادی انتظار نمی رود خشمگین شود، عصبانی می شود و سر همسرش فریاد می کشد. وقتی پسری دوستمان ندارد آستانه تحمل او بسیار پایین خواهد بود.

۶- برای بیرون کردن شما از زندگی اش تلاش می کند

مرد عاشق شریکش را به زندگی خود راه می دهد، زندگی او مانند کتاب بازی است که هیچ چیز مخفی شده ای در آن وجود ندارد. اما وقتی مردی شما را نخواهد به تدریج شما را از زندگی اش بیرون می کند، به گونه ای که نتوانید او و کارهایش را درک کنید.

کاهش صمیمیت

۷- وقتی پسری دوستمان ندارد صمیمیت فیزیکی کاهش پیدا می کند

صمیمیت فیزیکی زمانی که به شما احساس و علاقه خاصی دارد وجود دارد، اما وقتی دیگر دوستتان ندارد بوسه ها، در آغوش کشیدن ها، نوازش ها و هر نوع رابطه جسمی دیگری ناپدید می شود.

۸- دیگر در دنیای شما مشارکت نمی کند

وقتی پسری دوستمان ندارد دیگر نمی خواهد وارد دنیای شما شود، دیگر شریک خوشحالی و ناراحتی شما نمی شود، از اتفاقات زندگی شما هیجان زده نمی شود و تمایلی ندارد که بخشی از دنیای شما باشد.

۹- نه به زبان می آورد و نه نشان می دهد که دوستتان دارد

وقتی پسری دوستمان ندارد، جمله جادویی “دوستت دارم” هم با علاقه اش از بین می رود. نسبت به شما سرد می شود و حتی با رفتارهایش هم علاقمند بودن را نشان نمی دهد.

نگفتن دوستت دارم

۱۰- نسبت به شما بی توجه می شود

البته این نکته می تواند در نکته قبل هم خود را نشان دهد. مردی که قصد ازدواج ندارد، به شما اهمیت نمی دهد، مانند یک خانم با شما رفتار نمی کند، برخوردش به گونه ای نیست که احساس خاص بودن بکنید، زمان زیادی را به شما اختصاص نمی دهد و همچنین بعد رمانتیک و عاشقانه اش ناپدید می شود.

وقتی پسری دوستمان ندارد این ده علامت را بروز می دهد و تبدیل به سایه مردی که در ابتدا می شناختید می شود.

نظرات و پیشنهادات ؟

امروز در آی آر میکس فهمیدیم که وقتی پسری دوستمان ندارد چه رفتاری از خود بروز می دهد و این مطلب را به شما دوستان معرفی کردیم. اگر در زمینه روابط عاشقانه و شکست های پیرامون آن نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:
    1

    قبلا وقتی جذاب نبودی گورشون گم میکردن الان ولشون می کنی جورابی زگیل نکبت !عن هرزه می مونی جورابی نکبت هرز عن رو اعصاب

تبلیغات متنی