صاف كردن دائمي موهای وز

آموزش صاف کردن موهای فر به ۱۰ روش گیاهی با مواد طبیعی

۰
آموزش صاف کردن موهای فر به ۱۰ روش گیاهی با مواد طبیعی
نمره 5 از 2 رای

صاف کردن مو یکی از دغدغه های اصلی خانم ها یا آقایان دارای موهای فر است. علی رغم جذابیت قابل توجه موهای فر، شاید بخواهید روش های متنوع صاف کردن مو را بدانید تا ظاهر متفاوتی برای خود ایجاد کند. با آی آر میکس همراه باشید تا صاف کردن موهای فر به ۱۰ روش گیاهی با مواد طبیعی را آموزش دهیم.


برای صاف کردن مو چه کارهایی می توان انجام داد؟ صاف کردن دائمی موهای وز مردان و زنان در خانه

What Should We Do To Make our Hair Soft and Silky

موهای سالم  وقتی لمس می شوند، حالت نرم و تا حدودی ابریشمی دارند. اگر موهای شما بیش از حد خشک و شکننده شده باشد، احتمالا روغنهای طبیعی که موهای شما را از رطوبت محافظت می کند از بین رفته اند. شما می توانید این روغن ها را با استفاده از ماسک های طبیعی، شستشو و درمان روغنی بازیابی کنید.

صاف کردن مو

شما همچنین می توانید روش هایی را برای کمک به سالم نگه داشتن موهای خود و جلوگیری از آسیب های آینده آن انجام دهید. برای جلوگیری از فر شدن موها قبلا نکاتی ارائه شد اما برای صاف کردن دائمی موهای وز مردان و زنان در خانه می توانید از روش های زیر بهره بگیرید.

صاف کردن موهای مجعد با استفاده از ماسک های طبیعی

برای صاف کردن موهای فر به روش گیاهی با مواد طبیعی یک ماسک با آوکادو و موز درست کنید. آووکادو و موز ممکن است به شما کمک کنند تا موهای نرم و ابریشمی را بدست آورید. یک آوکادو و یک موز را باهمدیگر برای تشکیل یک خمیر مخلوط کنید. خمیر را روی سر قرار داده و موهایتان را خوب ماساژ دهید تا وقتی که مطمئن شوید تمام سطح پوست را پوشانده است. اجازه دهید ماسک برای ۱ساعت روی پوست سرتان باشد و سپس آنرا با آب بشویید.

  • ترکیبی از آووکادو و موز همچنین ممکن است به کاهش مو خوره های شما کمک کند.

صاف کردن مو با استفاده از ماسک های طبیعی

صاف کردن مو به روش گیاهی با استفاده از آوکادو و زرده تخم مرغ

شما همچنین می توانید یک آووکادو را با یک زرده تخم مرغ برای صاف کردن دائمی موهای وز مردان مخلوط کنید. آووکادو و زرده تخم مرغ را دریک کاسه مخلوط کنید تا خمیر را تشکیل دهند. سپس مخلوط را به موهای خود اضافه کنید و آنرا حدود ۳۰ دقیقه بگذارید و بعد مخلوط را با آب ولرم از موهای خود بشویید.

  • ممکن است موهای خود را شامپو بزنید تا اثر تمام زرده های تخم مرغ را پاک کنید.

صاف کردن مو با استفاده از آوکادو و زرده تخم مرغ

صاف کردن مو با استفاده از ماسک مایونز

سس مایونز از زرده تخم مرغ و روغن ساخته شده است، که می تواند موهای شما را نرم و براق سازد. موهای خود را کاملا با سس مایونز پوشش دهید و این ترکیب را حدود ۳۰ دقیقه روی موی خود بگذارید. هنگامی که با مایونز موهایتان را خیس کردید،  آن را با آب گرم بصورت منظم با شامپو و نرم کننده شستشو دهید.

  • برای نتایج بهتر از سس مایونز کاملاً چرب استفاده کنید.
  • اگر به تخم مرغ حساسیت دارید از مایونز استفاده نکنید.

صاف کردن مو با استفاده از ماسک مایونز

صاف کردن مو با کمک ماسک ژلاتین

ژلاتین همچنین می تواند به صاف کردن موهای مجعد کمک کند. برای برگرداندن پروتئین به موهایتان، یک قاشق غذا خوری از ژلاتین غیر اشباع و یک قاشق غذاخوری آب گرم را مخلوط کنید. سپس مخلوط را به موهایتان اضافه کنید. مخلوط را روی موهایتان به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید و سپس آنرا بشویید.

  • درمان را با شامپو و ترکیبات روی موهایتان ادامه دهید.

صاف کردن مو با کمک ماسک ژلاتین

صاف کردن مو با مواد طبیعی با استفاده از آلوئه ورا به عنوان ماسک

ژل آلوئه ورا همچنین ممکن است باعث ایجاد موهای نرم و ابریشمی شود. شما می توانید از آلوئه ورایی که به صورت مستقیم از گیاه دریافت می کنید استفاده کنید یا یک بطری ۱۰۰٪ ژل آلوئه ورا خریداری کنید. ژل را به موهای خود بزنید، آن را در اطراف ریشه و نوک مو ماساژ دهید .به اندازه کافی از ژل برای پوشاندن موهایتان از ریشه به نوک مو استفاده کنید. اجازه دهید ژل آلوئه ورا حدود ۳۰ دقیقه در موهایتان بماند و سپس آن را شستشو کنید.

  • این روش را با استفاده از شامپو و نرم کننده بطور مرتب ادامه دهید.

صاف کردن مو با استفاده از آلوئه ورا به عنوان ماسک

صاف کردن مو با کمک ماسک سیب

یک فنجان سس سیب تهیه کنید یا سیب ها را بجوشانید (هسته و پوست برداشته و سپس تا نرم شدن جوشاندن را ادامه دهید). قبل از اینکه محلول را به موهای خود بزنید مراقب باشید که به اندازه دمای اتاق دمای خمیر پایین آمده باشد. آن را ۳۰ دقیقه روی سر بگذارید و سپس سر خود را بشویید.

  • این درمان را با استفاده از شامپو و نرم کننده میتواند روش خوبی برای صاف کردن دائمی مو مردان استفاده شود.

صاف کردن مو با کمک ماسک سیب

صاف کردن مو با مواد طبیعی با کمک ماسک زرده تخم مرغ

سه زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. همه مواد را باهم خوب هم بزنید تا زمانی که ترکیب شوند. سپس مخلوط را به تمام موهای خود بزنید. بگذارید این مواد ۳۰ دقیقه روی موهای شما قرار بگیرد. سپس موهای خود را بشویید و از شامپو و نرم کننده استفاده کنید تا اثر تخم مرغ ها کاملاً حذف شود.

  • با آب گرم ولی نه داغ دوش بگیرید،  زیرا ممکن است زرده تخم مرغ در موهای شما پخته شود و برداشتن آن از روی موهایتان سخت شود.
  • اگر شما بو یا طعم تخم مرغ خام را دوست ندارید می توانید یک روغن تخم مرغ آماده بخرید.

صاف کردن مو با کمک ماسک زرده تخم مرغ

صاف کردن مو با استفاده از روغن داغ

درمان با روغن داغ انجام دهید. ۴ قاشق غذاخوری پودر نارگیل، زیتون، بادام یا روغن کرچک در یک ظرف گرم کنید تا زمانی که وقتی آنرا لمس می کنید کمی گرم باشد نه خیلی گرم یا داغ. این روغن گرم شده را روی موهای خود بریزید و از انگشتان خود برای ماساژ آن به ریشه ها و پوست سر استفاده کنید.

زمانی که تمام لایه های موهایتان با این روغن گرم پوشیده شد یک کلاه حمام روی تمام موهایتان بگذارید و سپس با این کلاه و حوله گرم بپوشانید. گرما از روغن و حوله منافذ را در پوست سرتان باز خواهد کرد و  اجازه می دهد که روغن موهایتان را خیس و نرم کند.

  • بعد از حدود ۱۰ دقیقه روغن و موهایتان را بطور معمول بشورید.

صاف کردن مو با استفاده از روغن داغ

موهایتان را شب در روغن بخوابانید

قبل از رفتن به رختخواب در شب، موهای خود را با روغن زیتون یا روغن تخم مرغ بپوشانید. روغن را به ریشه موی خود به طرق مختلف ماساژ دهید  و سپس آن را با کلاه حمام بپوشانید. شما همچنین می توانید یک حوله یا دستمال سر را در اطراف سر خود قرار دهید تا کلاه حمام را در جای خود نگه دارید. با موهای پیچانده شدتان بخوابید و صبح که بیدار شدید آنها را بشویید.

  • این کار را باشامپو و نرم کننده بطور معمول ادامه دهید.

موهایتان را شب در روغن بخوابانید

کنترل های لازم برای صاف ماندن دائمی مو

بعد از صاف کردن موها، برای کنترل و جلوگیری از فر شدن دوباره آن ها می توانید این روش ها را هم امتحان کنید:

  • روز در میان موهای خود را بشویید.
  • از نرم کننده در حمام استفاده کنید.
  • از مواد رطوبت ساز کارخانه ای استفاده کنید.
  • موهای خود را از اتو یا سشوار یا هر گونه وسیله داغ دور کنید.

کنترل های لازم برای صاف کردن مو

نظرات و پیشنهادات

امروز در آی آر میکس صاف کردن موهای فر به ۱۰ روش گیاهی با مواد طبیعی را آموزش دادیم. اگر در زمینه صاف کردن مو وز مردانه و زنانه و موارد مرتبط با آن نظر یا پیشنهادی دارید حتما آن را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی