بهترین سگ برای آپارتمان

۱۰ عدد از بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان بدون ریزش مو

۷
۱۰ عدد از بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان بدون ریزش مو
نمره 4.4 از 38 رای

بهترین سگ آپارتمانی همیشه نژاد های پا کوتاه به حساب نمی آیند زیرا اکثر پاکوتاه ها مشکلات ریزش مو دارند همچنین بسیار پر سر و صدا و بازیگوش میباشند. اما سگ ها همیشه بهترین دوست انسان بوده و هستند، و میتوانند عشق و محبتی که به آن نیاز دارید را به شما بدهند. پس برای همین امروز آی آر میکس ما ۱۰ عدد از بهترین سگ آپارتمانی بدون ریزش مو را در قالب یک مطلب برای شما دوستان گردآوری کردیم، با ما همراه باشید.

بهترین سگ آپارتمانی چه نژادی است ؟ سگ آپارتمانی بی صدا و کم مو

Top 10 Apartment-Friendly Dog Breeds

اگر تا بحال میترسیدید که همسایه ها به دلیل سر و صدا سگ برای شما مشکل ایجاد کنند یا خانواده به خاطر ریزش مو سگ از نگهداری آن شما را منع کند حال ما امروز در این مطلب ۱۰ عدد از بهترین نژاد های سگ آپارتمانی را که سر و صدا کمی دارند معرفی میکنیم تا از لذت داشتن یک دوست مهربان و بانمک محروم نباشید.

۱- نژاد پاگ بهترین سگ آپارتمانی

نژاد پاگ یکی از بهترین سگ آپارتمانی است که شما میتوانید خریداری کنید و با صورت زیبا و خاص خود دل هر شخصی را میبرد. این سگ ها به دلیل شیطنت و  ریزش مو کم در بین آپارتمان نشین ها بسیار محبوب است همچنین با کودکان رابطه خوبی برقرار میکند. تنها مشکل این نژاد خر خر کردن آن است که به دلیل دماقش ممکن اسن مشکلات تنفسی پیدا کند پس در هوای گرم آنها را به پیاده روی نبرید.

  • مزایای دیگر این نژاد رابطه خوب آنها با گربه و دیگر حیوانات است.

بهترین سگ برای آپارتمان

۲- نژاد بیچون فرایز

این نژاد سگ آپارتمانی بسیار پر انرژی و وابسته به محبت است، به گونه ای که اگر شما به آن محبت نکنید با خرابکاری نا رضایتی خودش را نشان میدهد. همچنین این نژاد از دسته سگ آپارتمانی بدون ریزش مو میباشد و سر صدای کمی از آن خواهید شنید.

  • مزایای دیگر بیچون فرایز ها ارتباط خوب آنها با کودکان است.

بهترین سگ برای آپارتمان

۳- چی‌واوا سگ آپارتمانی محبوب

این گونه به دلیل شهرتش در فیلم های هالیوودی در بین مردم به خصوص خانم ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. خون گرمی و باهوش بودن از خصوصیات بارز این نژاد است. شما فقط یکبار در هفته نیاز به شانه کردن موهای آن دارید اما ممکن است سر صدای زیاد آن شما را آزار دهد. همچنین توصیه میشود با کودکان زیر ۸ تنها گذاشته نشود زیرا این نژاد بسیار آسیب پذیر است.

بهترین سگ برای آپارتمان

۴- نژاد تازی سگ آپارتمانی بی صدا و کم مو

برخلاف جسته و هیکلش این نژاد بسیار آرام و نجیب است. او میتواند کل روز در خانه کنار شما استراحت کند، به طوری که همسایه ها حتی از وجود آن با خبر نشوند. از دیگر مزایای این نژاد خز کوتاه آن است که نباز به رسیدگی خیلی کمی دارد، در مقابل این مزیت تازی ها زیاد طرفدار بازی با کودکان نیستند و ترجیح میدهد تا با شما به پیاده روی بروند اما مراقب باشید همیشه برای مهار کردن آن از قلاده کمری استفاده کنید زیرا به محض اینکه سنجابی را ببیند مانند تیر به سمت آن شلیک میشوند!

بهترین سگ برای آپارتمان

 

۵- بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان ماستیف انگلیسی

درست است این نژاد بسیار بزرگ و وزنی به حدود ۶۰ کیلو گرم دارد اما بر خلاف نظر بسیار آرام ، وفادار و با فرزندان شما مهربان است. ماستیف ها در ایران کم یاب هستند و اکثرا مردم آنرا با سگ گله اشتباه میگیرند اما جالب است بدانید در انگلیس این نژاد برای نگهداری از گله نیز به کار میروند. این گونه از ذسته سگ آپارتمانی بدون ریزش مو میباشد و مزایای دیگر آن میتوان از توانایی محافظت از شما و بی صدا بودن در مقابل اتفاقات بیرون از خانه نام برد.

  • مراقب باشید زیرا به دلیل علاقه نداشتن به تحرک و پیاده روی ممکن است دچار اضافه وزن شود پس حتما هفته ای ۳ یا ۴ بار آنرا به پیاده روی ببرید.

بهترین سگ برای آپارتمان

۶- نژاد شیبا

این نژاد ممکن است در تست انتخاب سگ برای آپارتمان در رده بالایی قرار نگیرد اما اگر زیبایی آنرا بخواهیم با دیگر نژادها مقایسه کنیم مطمئنا رقیب های خود را پشت سر میگذارد زیرا شیبا ها بسیار زیبا و وفادار به صاحب خود هستند، اما در تربیت آنها باید اطلاعات بیشتر کسب کنید زیرا کمی سرکش نیز میباشند و دوست ندارند وسایل شخصی مانند اسباب بازی را با دیگر سگ ها تقسیم کنند.

  • این نژاد جزو دسته سگ آپارتمانی بی صدا و کم مو قرار گرفته و با کودکان نیز میتواند ارتباط برقرار کند.

بهترین سگ برای آپارتمان

۷- سگ چاینیز کرستد

اگر به دنبال نژادی هستید تا در تنهایی و روز های بد بتواند حال شما را بهتر و جای خالی عشق و محبت در شما را پر کند چاینیز کرستد بهترین انتخاب برای شماست زیرا سریعا به شما وابسته به طوری که دل کندن از آن بسیار سخت میشود، اما اگر از طرف شما توجه و محبت نبیند عصبانیت خود را بر روی وسایل خانه خالی میکند پس برای کسانی که اقلب بیرون از خانه مشغول هستند این نژاد انتخاب مناسبی نیست اما برای خانم های مسن میتواند بهترین دوست باشد، زیرا نیاز به رسیدگی چندانی ندارد و جزو بهترین نژاد های سگ برای آپارتمان است.

بهترین سگ برای آپارتمان

۸- بوستن تریر یکی از بهترین سگ ها برای کودکان

خز زیبا ساه و سفید ، چشم های درشت و مشکی ، بانمک بودن و جذابیتش همگی آنرا به یکی از بهترین انتخاب ها برای سگ آپارتمانی تبدیل میکند، اما باید بازیگوش بودن آنرا با پیاده روی روزانه برطرف کنید تا در انتهای روز در کنار شما مشغول خر پف کردن باشد. از مزایای این نژاد میتوان به خز بسیار کوتاه و نرم ، سر صدا نسبتا کم و علاقه بسیار زیادش به کودکان نام برد.

بهترین سگ برای آپارتمان

۹- سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل

به جرعت میتوان گفت یکی از زیبا و وفادارترین نژاد های سگ کاوالیر کینگ است که در ایران به ندرت میتوانید آنرا یافت کنید، این نژاد انگلیسی بسیار شیرین و باهوش هستند و به طرز خیره کننده ای وفادار.

این نژاد برای دو سری از اشخاص مناسب نیست : ۱- کسانی که اکثر روز بیرون از خانه مشغول هستند ۲- کسانی که در خانه پرنده نگهداری می کنند! زیرا کاوالیر ها علاقه خاصی به شکار پرنده ها دارند.

  • از مزایای این نژاد میتوان به علاقه زیادش به کودکان و سر صدا کم نام برد.

بهترین سگ برای آپارتمان

۱۰- بولداگ انگلیسی سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

یکی از تنبل و بانمک ترین نژاد های سگ بولداگ انگلیسی است، اگر شما از آن دسته اشخاص هستید که حس و حال بیرون رفتن از خانه را ندارید این گونه برای شما بسیار مناسب است زیرا در کنار تنبل بودن بسیار شکمو و مهربان است، البته لازم به ذکر است که در مقابل غریبه ها بسیار پرخاشگر و میتواند محافظ خوبی برای فرزند شما باشد چون بولداگ ها علاقه بسیار زیادی به کودکان دارند.

  • این گونه بسیار تنبل است و اکثرا آنرا در حال خوابیدن مشاهده خواهید کرد پس مراقب سلامتیش باشید و حداقل هفته ای ۲ یا ۳ بار آنرا به پیاده روی ببرید.
  • خز بسیار کوتاه از مزایای آن است، اما به دلیل صورت چروکیده اش احتمال بیماری های میکروبی وجود دارد و باید تمیز شود.

بهترین سگ برای آپارتمان

پیشنهاد میکنیم اگر دز زمینه تربیت سگ خود نیاز به اطلاعات بیشتری دارید مطلب پیشین ما در مورد ۸ نکته ای که هنگام تربیت سگ خانگی، ژرمن شپرد، نگهبان و … باید رعایت کنید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا مطلب ۱۰ عدد از بهترین سگ آپارتمانی بدون ریزش مو برای شما مفید واقع شد؟ نظرتان در مورد سگ آپارتمانی بی صدا و کم مو چیست؟ با ما در میان بگذارید. همچنین اگر ساحب یکی از این نژاد ها هستید تجربه خود را میتوانید در بخش نظرات و پیشنهادات این پست با دیگران به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۷ دیدگاه

  1. Rt گفت:
    2

    نژاد سگی که در اولین عکس سایت هست چیه؟؟

    توی لیست نبود

  2. بهاره عشق گفت:
    7

    ممنون واقعا به دردم خورد . دستتون درد نکنه خیلی ممنون درباره همستر هم لطفا یک مقاله بدید ممنون از همه و نویسنده گل ممنون عاشق همتونم .

  3. نیما گفت:
    4

    من پاگ دارم و چون ریزشش دیوونم کرده رسما ، الان داشتم دنبال نژادای بی ریزش یا کم ریزش میگشتم که براش همبازی بیارم ، رسیدم به این مطلب

  4. نیما گفت:
    0

    پاگا با هیچکس دعوا نمیکنن هرچقدم که اذیت بشن محیطو ترک میکنن و در واقع فرار میکنن ولی ترجیح میدن با صاحبشون تنها باشن ، پارک میرن با صاحبشون تنها قدم بزنن و کلا حال نمیکنن با سگ دیگه ، مگر سگی که از بچگی باهاش بزرگ شه

  5. ناشناس گفت:
    4

    من از پودل ها، بیچون فرایز ها، و مالتیز ها خیلی خوشم میاد چون هم دوست داشتنی آن و بدون ریزش مو هستن و رابطمون با بچه ها هم خوبه

تبلیغات متنی