باربری در غرب تهران

شرکت باربری تهران وی آی پی ( باربری پونک و جنت اباد ) [رپورتاژ آگهی]

۰
شرکت باربری تهران وی آی پی ( باربری پونک و جنت اباد ) [رپورتاژ آگهی]
امتیاز دهی به نوشته

شرکت باربری تهران وی آی پی ( باربری پونک )

امروزه یکی از نیاز های اصلی ، باربری و نقل مکان از جایی به جای دیگر می باشد . نقل مکان از منزل به شهرهای دیگر ، یا تغییر آدرس شرکت ها ، کارخانه ها و حمل بارهای سنگین آنها به مکانی دیگر ، کار هرکسی نبوده و نیاز به یک تیم متخصص و کارشناس در این زمینه دارد .  انجام این کار توسط خود اشخاص در بسیار موارد امکان پذیر نبوده و البته وقت ، انرژی و نیروی بسیاری میطلبد . همچنین ممکن است هزینه ساز بوده و خسارت هایی را نیز به بار بیاورد .

شرکت باربری تهران وی آی پی واقع در غرب تهران ، با بهره و به کار گیری تجربه نسل ها در صنعت باربری و اتوبار ، همراه با یک کادر مجرب و حرفه ای ، این افتخار را دارد که تمام خدمات مربوط به حمل بار و سرویس های خود را مطابق با نیاز شما مشتریان عزیز ارائه داده و به روز کند .  دقت در استخدام و استفاده از افراد کارآمد ، حرفه ای ، با اخلاق و آموزش دیده ، یک وظیفه ی مهم بوده و مسئولیت پذیری شرکت باربری تهران وی آی پی نسبت به سلامت اجناس شما در باربری را نشان می دهد .

باید توجه داشته باشید که یک شرکت باربری نمونه و استاندارد ،  وظایف مشخص و البته سنگینی به عهده دارد ؛ برای مثال یک شرکت باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف ، باید وسایل و بار مشتریان را تمام و کمال ، با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه آسیب تحویل گرفته و در زمان تعیین شده در قرار داد ، به مقصد برساند .

از دیگر وظایف شرکت های باربری بیمه نامه می باشد ، این شرکت ها باید دارای بیمه نامه معتبر باشند تا در مواقع اتفاقات و خسارات وارده ، بتوانند تمام هزینه های ناشی از خسارات را به مشتریان پرداخت کنند . البته این موضوع به معنی آسیب دیدن بار و وسایل مشتریان نبوده بلکه جهت اطمینان خاطر شما انجام می شود .

همچنین شرکت های باربری موظفند تا به تمامی قیمت های تعیین و ثبت شده در اتحادیه صنف احترام گذاشته و مبلغ بیشتر و اضافه ای از مشتریان دریافت نکنند .

باربری در غرب تهران

شرکت باربری تهران وی آی پی ، یکی از بهترین و مطمئن ترین شرکت های فعال در زمینه ی حمل و نقل و باربری ، حدود ۱۰ سال پیش فعالیت خود را در غرب تهران ، با نام باربری پونک ، آغاز کرد .

شرکت باربری تهران وی آی پی با بیش از سالها تجربه در صنعت باربری ، بهترین روش های روز دنیا را برای خدمت رسانی به مشتریان و مردم عزیز ایران  به خدمت گرفته است . همچنین شعبه این شرکت در غرب تهران با نام شرکت باربری جنت آباد مشغول به فعالیت می باشد .

.
از جمله فعالیت و سرویس  های شرکت باربری تهران وی آی پی ، در باربری پونک و باربری جنت اباد ، می توان به تحویل و بسته بندی وسایل مشتریان با به روز ترین و ایمن ترین سیستم های بسته بندی وسایل در دنیا توسط کارگر های مجرب ، متعهد و آموزش دیده اشاره کرد . تیم متخصص این شرکت تمامی وسایل شما را در منزل تحویل گرفته و هر یک را با توجه به نوع جنس با مناسب ترین بسته ، کارتن ، جعبه و … بسته بندی کرده و با نهایت دقت و ظرافت و همچنین با مناسبترین وسایل نقلیه ( اعم از نیسان ، وانت ، خاور ، کامیون و … ) به مقصد تعیین شده توسط مشتریان ، حمل می کنند . تیم کارشناس و مشاور این شرکت باربری به صورت شبانه روز در خدمت شما هستند ، شما می توانید با تماس با یکی از شماره های شرکت باربری و همچنین استفاده از خدمت مشاوره رایگان ، از تمامی سرویس ها ، خدمات و قیمت های شرکت تهران وی آی پی مطلع شوید . حمل و نقل و باربری های خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و از سلامت وسایل خود خاطر جمع باشید . جلب رضایت و لبخند شما آرزوی ماست .

باربری در غرب تهران

آدرس اینترنتی ما : http://www.barbarytehranvip.com
شماره های تماس ما :  ۰۲۱۲۲۳۸۱۴۹۴

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی