رژیم لاغری با قهوه

رژیم لاغری با قهوه ؛ آموزش انتخاب بهترین نوع قهوه برای لاغری

۰
رژیم لاغری با قهوه ؛ آموزش انتخاب بهترین نوع قهوه برای لاغری
نمره 5 از 2 رای

لاغری و مواد غذایی مرتبط با آن همواره یکی از مهم ترین نگرانی های افراد محسوب می شود. رژیم های غذایی زیادی برای لاغری توصیه شده اما پیدا کردن و تغییر مواردی که به طور روزمره از آن ها استفاده می کنیم، بهترین گزینه خواهد بود. با آی آر میکس همراه باشید تا انتخاب بهترین نوع قهوه برای لاغری به شما آموزش دهیم .

آیا انتخاب بهترین نوع قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟ تفاوت انواع دانه های قهوه در لاغری

Does coffee help you lose weight

تحقیقات نشان می دهد که پیدا کردن ترکیب مناسب برای حذف شکر و خامه فراوان از قهوه، کلید موفقیت در ایجاد لاغری خواهد بود. پیش از این در آی آر میکس روی مواد قوی چربی سوزی و خوراکی هایی که باعث لاغری شکم می شوند، مفصل بحث کردیم و امروز می خواهیم درباره اینکه آیا انتخاب بهترین نوع قهوه به کاهش وزن کمک می کند صحبت کنیم.
فنول یکی از ترکیب هایی است که در قهوه می تواند سبب لاغری بیشتر شود. بنابراین پیدا کردن قهوه های مناسب از نظر میزان فنول در ایجاد لاغری ضروری به نظر می رسد.

رژیم لاغری با قهوه

چگونه فنول بالای قهوه سبب لاغری می شود؟

قهوه با فنول بالا بدنتان را تحت تأثیر قرار می دهد. سوخت و ساز سریعتر یکی از تاثیرات فنول ها می باشد. بر اساس یک مطالعه ژاپنی، فنول ها باعث سوخت و ساز کوتاه مدت در جهت سوختن سریعتر کالری می شوند. ضمن این، فنول موچود در قهوه صبح ناشتا هم می توانند سوخت و ساز بدن را با اضافه کردن ۷۵-۱۰۰ کالری در روز افزایش دهد.

رژیم لاغری با قهوه

فنول ها همچنین باعث سوخت سریعتر چربی می شوند و سطوح انسولین را پایین می آورند. فنول ها نشان داده اند که تشکیل چربی های جدید را کاهش می دهند. سوخت و ساز بالاتر و کاهش تشکیل چربی های جدید به معنای کاهش وزن خواهد بود. پس پاسخ سوال آیا خوردن قهوه به کاهش ورپزن من کمک میکند ؟ بله است.

بهترین زمان خوردن قهوه برای لاغری ؛ نتایج برنامه رژیم غذایی دارای قهوه

تحقیقات متعددی روی افراد مختلفی در آمریکا صورت گرفته است. نتایج برنامه رژیم غذایی دارای قهوه باور نکردنی به نظر می رسد؛ کاهش وزن تا حدود ۱۰ کیلوگرم، فقط با تغییر قهوه! بار دیگر وجود فنول بالا درقهوه نقشی کلیدی بازی می کرد. گفتنی است که این رژیم ها حدود ۸ هفته طول می کشد و حضور قهوه های دارای فنول بالا در آن ضروری است.

رژیم لاغری با قهوه

بهترین زمان خوردن قهوه برای لاغری؟

هنگامی که از غذاها و نوشیدنی های محبوب برای رژیم غذایی استفاده می کنید، ممکن است قهوه را در لیست رژیم غذایی تان به منظور لاغری قرار ندهید. همانطور که به نظر می رسد، قهوه تاثیر خاصی در ایجاد لاغری ندارد، اما از این به بعد قهوه قطعا باید در رژیم شما موجود باشد!

حالا این سوال کلی به وجود می آید که قهوه چگونه می تواند باعث کاهش چربی شود؟ پاسخ کوتاه و ساده این است که با توجه به محتوای کافئین آن، میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد، و بدن شما کالری بیشتری را در حالت استراحت خواهد سوزاند.

بهترین زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری؟ همانطور که اثبات شده، مصرف قهوه حدود یک ساعت پیش از فعالیت ورزشی سبب ایجاد لاغری و چربی سوزی بهتر می شود.

رژیم لاغری با قهوه

بهترین نوع قهوه برای لاغری : مواد مناسب برای افزودن قهوه

چند نوع قهوه مناسب برای رژیم لاغری با قهوه وجود دارد. این موارد را به اختصار بررسی می کنیم.

قهوه های دارای استویا اولین مورد مناسب برای رژیم لاغری با قهوه خواهند بود. استویا یک شیرین کننده کم کالری است که شیرینی لازم را به جای شکر به قهوه شما اضافه می کند. قهوه ها یا کاپوچینوهای آماده که در دستور پشت جعبه خود، حضور استویا را تایید می کنند، مورد مناسبی برای خرید خواهند بود.

رژیم لاغری با قهوه

شیر مغز بادام دومین گزینه مناسب در قهوه شما خواهد بود. شیر بادام یکی جایگزین کم کالری دیگر برای شما است. ضمن این ها شیر بادام برای کسانی که عدم تحمل به لاکتوز را دارند، مفید خواهد بود. به دنبال قهوه های دارای شیر مغز بادام بگردید یا این شیر را به قهوه خود به صورت دستی اضافه کنید.

رژیم لاغری با قهوه

کره گزینه سوم شما در استفاده از قهوه می باشد. بله کره ساده ای که در همه خانه ها وجود دارد. کره برای افرادی که دارای رژیم غذایی کتونی هستند (کم کربوهیدرات و چربی بالا) مناسب می باشد. پس کره را به میزانی کم به قهوه اضافه کنید.

رژیم لاغری با قهوه

لاغری با قهوه تلخ ؛ نوشیدن قهوه سیاه یا تلخ، بهترین گزینه برای کاهش وزن است. یک فنجان قهوه سیاه یا تلخ، مقدار کمی از کالری را به شما می دهد که معمولا بیشتر از ۵ کالری هم نیست. قهوه سیاه اساسا یک نوشیدنی بدون کالری و بهترین نوع قهوه محسوب می شود بنابراین شما می توانید از یک فنجان بی اثر اما خوشمزه در رژیم غذایی خود لذت ببرید.

رژیم لاغری با قهوه

اضافه کردن شیر به قهوه بدون شکر هم می تواند آنرا به یکی از بهترین نوع قهوه برای لاغری تبدیل کند. شیر می تواند قهوه شما را از تلخی وحشتناک نجات دهد و گزینه ای منطقی و ساده به نظر می رسد. اما به یاد داشته باشید که شیر پرچرب زیاد برای شما مناسب نخواهد بود. به کالری نوشته شده در روی جعبه شیر توجه کنید و از شیرهای پرچرب هرگز استفاده نکنید.

اضافه کردن وانیل، موکا، فندق یا کارامل در صورتی که بدون قند یا با قند پایین باشند هم مانعی ندارد. به طور کلی مواردی که قهوه شما را لذت بخش می کنند توصیه می شوند، البته تا زمانی که شکر زیاد نداشته باشند!

رژیم لاغری با قهوه

نظرات و پیشنهادات ؟

امروز در آی آر میکس روی آموزش انتخاب بهترین نوع قهوه برای لاغری صحبت و بهترین نوع قهوه برای لاغری را بررسی کردیم. اگر در زمینه کاهش وزن و استفاده از قهوه برای لاغری نظر یا پیشنهادی دارید آن را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی