آموزش ساخت دوربین مخفی

آموزش ساخت دوربین مخفی کوچک و نحوه کار گذاشتن آن در منزل

۲
آموزش ساخت دوربین مخفی کوچک و نحوه کار گذاشتن آن در منزل
نمره 4.5 از 15 رای

ممکن است در محل کار یا زندگی شما شخصی مخفیانه به وسایل شما دست میزند و یا اشیایی را از شما به سرقت میرساند اما شما نمی دانید که آن شخص چه کسی است ! برای اینکار شما نیاز به مدارک تصویری دارید اما چگونه میتوان بدون حضور داشتن در آن مکان مدارک تصویری از شخص مجرم به دست آورد؟ برای اینکار شما نیاز به دوربین مخفی دارید، اما دوربین مخفی جلب توجه میکند! چطور میتوان یک دوربین مخفی کوچک ساخت و آن را در وسایل خانه کار گذاشت تا کسی به وجود آن شک نکند؟ با آی آر میکس همراه باشید تا آموزش تصویری ساخت دوربین مخفی کوچک و نحوه کار گذاشتن آنرا ارائه دهیم.

طرز ساخت دوربین مخفی ساده با قطعات موبایل در خانه

How to Make a Hidden Camera 

شما میتوانید با وسایلی ساده به راحتی برای مغازه یا محل سکونت خود دوربین مخفی بسازید، یا اینکه دوربین مخفی را به گونه ای که در ادامه آموزش میدهیم در وسایل خانه کار بگذارید تا کسی از وجود آن با خبر نشود. اگر علاقه مند به طرز ساخت دوربین مخفی با قطعات موبایل هستید برای شما نیز ویدیویی در انتهای آموزش تعبیه شده است ، پس با ما همراه باشید.

آموزش ساخت و کار گذاشتن دوربین مخفی در اجسام

برای ساخت دوربین مخفی کوچک شما نیاز به یک دوربین معمولی دارید ، پس ابتدا به یک خدمات کامپیوتری بروید و یک وبکم معمولی کوچک خریداری کنید. زیرا دوربین باید به اندازی کوجک باشد تا شما بتوانید آن را در وسایل دیگر بکار ببرید، اگر میخواهید از دوربین مخفی خود در کار های حساس تر استفاده کنید بهتر است که مدل های بالاتر وبکم را خریداری نمایید.

آموزش ساخت دوربین مخفی

در مرحله بعد محافظ پلاستیکی بیرونی را از آن جدا کنید، شما باید یک برد الکتریکی با یک دوربین متصل به آن را مشاهده کنید. اینکار نحوه کار گذاشتن دوربین مخفی را راحت تر میکند.

آموزش ساخت دوربین مخفی

برای ساخت دوربین مخفی با وسایل ساده جدا از دوربین شما نیاز به وسیله ای دارید که دوربین خود را در آن پنهان کنید، باید توجه داشته باشید که دوربین شما به راحتی در هر وسیله ای جا میشود اما مشکل اینجاست که باید وسیله شما توجه کمی را به خود جلب کند و تا حد امکان از وسایل موجود در اتاق باید برای پنهان کردن دوربین استفاده کنید. همانند مداد تراش برقی یا جعبه دستمال کاغذی و .. برای پنهان کردن دوربین مناسب است.

  • شما میتوانید دوربین را در داخل گل و گیاه نیز پنهان کنید فقط کمی نیاز به دقت دارد زیرا احتمال نمایان شدن آن بالا است.

آموزش ساخت دوربین مخفی

پس از آنکه جسم مورد نظر برای مخفی کردن دوربین مخفی را یافتید باید برد دوربین را در داخل جسم قرار دهید و لنز آن را به سمت سوراخ آن وسیله، و دور سروراخ را از داخل به گونه ای چسب بزنید که در صورت تکان خوردن جسم دوربین تکان نخورد و درآخر از مخفی بودن جسم اطمینان حاصل کنید.

آموزش ساخت دوربین مخفی

یک نکته مهم ساخت دوربین مخفی کوچک این است که برای سبک نبودن وسیله شما باید در داخل آن جسمی سنگین همانند وزنه قرار دهید تا کسی به وزن آن شک نکند.

آموزش ساخت دوربین مخفی

شما نیاز دارید تا یک کابل USB از دوربین مخفی داخل جسم به کامپیوتر خود متصل کنید، بهتر است تا جسم را در کنار لبتاپ یا کامپیوتر خود قرار دهید تا توجه کمتری را نسبت به خود جلب کند.

  • برای پوشاندن سیم میتوانید از یک جسم یا لباس استفاده کنید، سعی کنید تا حد امکان ظاهر قضیه طبیعی جلوه دهد.

آموزش ساخت دوربین مخفی

در این مرحله از طرز ساخت دوربین مخفی اگر دوربین خود را در داخل وسیله ای الکتریکی مانند رادیو قرار داده اید میتوانید یک برچسب با نوشته ” خراب ” بر روی آن بزنید زیرا اگر شخصی قصد روشن کردن آنرا بکند به خرابی آن پی میبرد و دوربین مخفی شما را پیدا میکند.

  •  همچنین این نوشته شخص را به وسیله مشکوک کند و کل قضیه لو برود.

آموزش ساخت دوربین مخفی

در آخر باید دوربین مخفی خود را به سمت صحنه جرم قرار دهید، بستگی به مدرکی که میخواهید باید زاویه دوربین را تغییر دهید، اگر میخواهید ببینید که به عنوان مثال کدامیک از اعضای خانواده دزدکی به وسایل شما دست میزنند باید دوربین را به سمت در اتاق بگذارید،  یا اگر میخواهید کل اتاق را زیر نظر بگیرید دوربین را در کنجی از اتاق قرار دهید تا دید کامل بر روی تمام وسایل داشته باشید.

آموزش ساخت دوربین مخفی

آموزش ساخت دوربین مخفی با موبایل

برای ساخت دوربین مخفی از موبایل باید یک گوشی دست دوم تهیه کنید زیرا اگر برنامه مورد نظر را بر روی آن اعمال کنید دیگر نمی توانید از آن استفاده دیگری کنید زیرا گوشی همراه باید به طور مداوم فایل های تصویری را در خود ذخیره کند. همچنین توجه داشته باشید که آنرا باید به پاور بانک یا شارژر اتصال دهید زیرا باتری خالی میکند.

آموزش ساخت دوربین مخفی

سپس یک برنامه وب کم با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود نصب کنید، شما میتوانید امثال این برنامه ها را در Google play و App Store بیابید. توجه داشته باشید که ابتدا از ایمن بودن برنامه اطمینان حاصل کنید.

آموزش ساخت دوربین مخفی

دانلود برنامه وب کم برای گوشی اندروید

دانلود برنامه وب کم برای گوشی os

اگر می خواهید فایل های تصویری را در داخل کامپیوتر خود ذخیره کنید باید آدرس URL برنامه Webcam خود را ذخیره کنید.

آموزش ساخت دوربین مخفی

اگر میخواهید به صورت زنده ویدیو در حال ضبت را تماشا کنید باید کامپیوتر و تلفن همراه خود را به هم متصل کنید، برای اینکار ابتدا مطمئن شوید که هر دو به یک مودم Wireless متصل هستند، سپس از طریق برنامه های پخش کننده ویدیو همانند VLC یا Windows Media Player به وب کم خود متصل شوید. به عنوان مثال در برنامه VLC از منوی “Media”  باید بر روی “Open Network Stream” کلیک کنید و آدرس URL که دخیره کردید را وارد کنید.

  • برای مخفی کردن آن باید همانند توضییحات بالا از اجسام دیگر استفاده کنید و توجه داشته باشید که دوربین به سمت صحنه جرم قرار گیرد.

آموزش ساخت دوربین مخفی

توجه داشته باشید که سایت آی آر میکس هیچگونه مسئولیت نسبت به نصب دوربین مدار بسته بدون مجوز قانونی ندارد.

قوانین مربوط به نصب دوربین مخفی حتما مطالعه شود.

آموزش ویدیویی ساخت دوربین مخفی با قطعات موبایل

 

اگر تمایل به دانستن روش های جلوگیری از سرقت خودرو هستید مطلب آموزشی بهترین روش های جلوگیری و پیشگیری از سرقت خودرو پراید، سمند، ۲۰۶ و .. را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات ؟

امروز در آی آر میکس آموزش ساخت دوربین مخفی کوچک و نحوه کار گذاشتن آن در منزل را برای شما دوستان ارائه دادیم، و نحوه ساخت دوربین مخفی با قطعات موبایل را آموزش دادیم. اگر پیشنهاد یا نظری در مورد این مطلب دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. Mahyar گفت:
    7

    سلام امکانش هست یک ای دی تلگرام بدید که بتونیم سوالاتمون رو بپرسیم

  2. مچ گیر گفت:
    0

    سلام دوستان این مطالب همش دروغ و کذب است .
    متاسفانه توی کشور ما برای لایک و فالوور دست به هرکاری و هر دروغ و غیره…..میزنند .
    مواظب باشید فریب چنین افرادی را نخورید
    ایشون فقط برای جذب مخاطب ،لایک سایت و فروش برخی قطعات و نرم افزار چنین کاری رو کرده

تبلیغات متنی