درآمد زایی از ساخت کاردستی

آموزش ساخت کاردستی های ارزان قیمت و جالب برای فروش

۰
آموزش ساخت کاردستی های ارزان قیمت و جالب برای فروش
نمره 4 از 5 رای

ساخت کاردستی های خانگی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. این موضوع هنگامی که بتوانید از این کاردستی ها کمی درآمد کسب کنید، اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. با آی آر میکس و این مطلب همراه باشید تا آموزش ساخت کاردستی ارزان قیمت و جالب برای فروش را یاد بگیریم.

چگونه میتوان یک کاردستی درآمدزا ساخت ؟ آموزش کسب در آمد از ساخت کاردستی

Things to Make and Sell Online

همواره می توان هنرهای خانگی خود را افزایش داد. علاوه بر آموختن مسائل جدید و استفاده از موارد بی مصرف خانگی، بحث مادی هم کمک ویژه ای به شما خواهد کرد. از این رو می خواهیم در این مطلب، آموزش ساخت کاردستی های درآمدزا برای فروش را به شما نشان دهیم و ۱۱ مورد جذاب را با هم بررسی کنیم. بعد از این که ساخت کاردستی با آرمیچر و ۴۰ ایده جالب برای کاردستی را یاد گرفتید، بار دیگر با آی آر میکس همراه باشید.

۱- بمب کف یا بمب صابونی یکی کاردستی زیبا و خلاقانه

قطعا یکی از جذاترین موارد در آموزش ساخت کاردستی خانگی، بمب صابون یا بمب کف خواهد بود. شاید این بمب ها را نشناسید اما جذابیت بالای آن ها شما را مجذوب خود خواهد کرد! یک جستجوی ساده در فضای اینترنت، انواع و اقسام بمب های صابونی و کفی را به شما نشان خواهد داد. تولید این بمب های جذاب و زیبا، کار سختی نیست. فقط کمی حوصله و خلاقیت برای شما کافی خواهد بود.

بمب صابونی یا بمب کف

لینک آموزش ساخت بمب کف (کلیک کنید)

نکته: اطلاع از قوانین استاندارد کشور در ساخت بمب کف ضروری می باشد. برخی مواد نگهدارنده یا شوینده در برخی از کشورها ممنوع هستند.

۲- چاپ روی لباس و موارد دیگر

ایده اصلی شما حرف اول درساخت این کاردستی درآمدزا میزند . زمانی که ایده مناسب شامل جمله، تصویر یا هر گونه فکر جذابی وارد سر شما شد، می توان آن را بر روی پیراهن یا هر گونه وسیله دیگری آورد. فنجان، بالش، پد ماوس و انواع و اقسام موارد وجود دارند که منتظر ایده شما بر روی خود هستند! می توان لباس یا کالای چاپ شده را به مناطق مختلف کشور ارسال کرد و قطعا دانستن آموزش ساخت کاردستی برای این بخش، کار چندان سختی نخواهد بود. ما در مطالب پیشین جالبت ترین طرح های تی شرت مردانه ، زنانه و بچگانه را معرفی کردیم.

آموزش ساخت کاردستی

نکته: باشگاه های ورزشی، هیئت ها یا گروه های مذهبی و موارد دیگر، گزینه های خوبی برای جذب مشتری گروهی هستند.

لینک آموزش ساخت این کاردستی (کلیک کنید)

۳- آموزش ساخت کاردستی دخترانه ساده با جواهرات

جواهرات به طور کلی یکی از ایده های همیشگی برای کاردستی هستند. آموزش ساخت کاردستی های جالب پیرامون جواهرات همواره جذاب است و علاقه مندان زیادی دارد. این کاردستی بازه بزرگی از کاربران را درگیر می کند و از افراد آماتور تا حرفه ای در این بخش حضور پیدا می کنند. داشتن ذوق و دانستن وضعیت علاقه مشتریان منطقه به شما کمک ویژه ای در طراحی جواهرات می کند. انگشتر، دستبند، گردنبند و موارد پر شمار دیگر در بین قشر نوجوان و جوان طرفداران پر و پا قرصی دارد.

جواهرات

نکته: پیش از شروع ساختن جواهرات، حتما بازار منطقه یا به طور کلی کشور را در نظر داشته باشید.

لینک آموزش ساخت جواهرات (کلیک کنید)

۴- کاردستی با وسایل ساده : آموزش ساخت جعبه های هدیه

جعبه های هدیه برای مشاغل و کسب و کارها همچنان هواداران خاص خود را دارند. ضمن این همانطور که از اسم آن پیدا است، برای مناسبت های عاشقانه و دوستانه هم جعبه های هدیه مناسب ضروری خواهد بود. در هر صورت آموزش ساخت کاردستی برای ایجاد جعبه های هدیه می تواند ارزش بالایی برای شما داشته باشد و این نیاز افراد تقریبا همیشه باقی خواهد ماند.

جعبه های هدیه

لینک آموزش ساخت جعبه های هدیه (کلیک کنید)

۵- آموزش ساخت کاردستی خلاقانه با شمع

صنعت تولید شمع یکی از سودآورترین کسب و کارهای خانگی امریکا محسوب و به عنوان یک کاردستی خلاقانه شناخته میشود. این صنعت به طور کلی ۲٫۳ میلیارد دلار در آمریکا سود به همراه داشته است. از آنجایی که این کاردستی هنوز در ایران به حداکثر ظرفیت و پذیرش خود نرسیده، با کمی خلاقیت می توان سود خوبی از آن به دست آورد. برای مقاصد زیادی از شمع استفاده می شود. جشن های تولد، مراسم مذهبی و انواع و اقسام موارد دیگر به شمع نیاز دارند. آموزش ساخت کاردستی با شمع اصلا پیچیده نیست و با کمی آزمون و خطا می توان به روش مناسب رسید.

ساخت شمع

لینک آموزش ساخت شمع (کلیک کنید)

۶- ساخت و پخت شیرینی جات

مواد خوراکی دارای شکر و شیرین همیشه عاشقان خود را یدک می کشند! شکلات، شیرینی، کلوچه، کیک، مربا و تقریبا تمام مواردی که شکر در آن ها به چشم می خورد، مشتریان همیشگی برای خود در اختیار دارند. فقط کافی است روش ساخت و پخت مواد شیرین را یاد بگیرید و البته بازار شهر یا منطقه خود را هم تا حدودی به دست آورید. طبیعتا هر منطقه ذائقه و سلیقه خاص خود را دارد و شناخت این موضوع ضروری است.

پخت شیرینی

لینک آموزش ساخت شیرینی (کلیک کنید)

۷- هنر و نقاشی

کاردستی ها و محصولات بی نهایتی را می توان با نقاشی خلق کرد. البته این موضوع قطعا نیازمند استعداد ذاتی می باشد. اگر در خود هنر نقاشی می بینید، آن را دنبال کنید. شک نداشته باشید می توانید از این هنر خانگی خود درآمد قابل قبولی کسب کنید و لذت هم ببرید. آموزش ساخت کاردستی های ساده مرتبط با نقاشی هم چندان سخت نیست.

نقاشی و کاردستی

لینک آموزش ساخت نقاشی (کلیک کنید)

۸- ساخت پتو و ملحفه

اگر کار کردن با پارچه ها را بلد هستید یا به خیاطی علاقه دارید، این بخش را دنبال کنید. با کمی ذوق و خلاقیت می توان پتو یا ملحفه های زیبایی خلق کرد و آن را به علاقه مندان تغییر دکوراسیون منزل فروخت و در زمینه کاردستی در آمدزایی کنید. بهبود ظاهر پتو نقش بسیار مهمی در زیبایی اتاق های خواب دارد.

ساخت پتو

لینک ویدئوی آموزش ساخت پتو (کلیک کنید)

۹- ساخت جواهرات رزین

می توان از جواهرات رزین به عنوان یک روش کسب در آمد از ساخت کاردستی نام برد. با قیمت های بسیار پایین تولید کرد. آموزش ساخت کاردستی های مرتبط با رزین اصلا پیچیده نیست و پیش از این در آی آر میکس درباره ساخت گردنبند و زیورآلات رزین بیشتر صحبت کرده بودیم. این هنر دستی یکی از زیباترین نتایج را برای شما به همراه دارد و می توانید محصولات خود را در بازار به فروش برسانید.

ساخت زیورآلات رزین

لینک آموزش ساخت جواهرات رزین (کلیک کنید)

۱۰- آموزش ساخت کاردستی های جالب برای وسایل الکترونیکی

کمی به اطراف خود نگاه کنید. تقریبا تمام افراد پیرامون شما یا گوشی همراه و یا تبلت و لپ تاپ در دست دارند. قطعا موارد دست ساز پیرامون این دستگاه های دیجیتالی، جذابیت بالایی برای افراد خواهد داشت. مواردی مثل کیف تبلت، قاب گوشی، کیف گوشی، کیف لپتاپ و باقی موارد می تواند بازار خوبی برای شما ایجاد کند. در این بخش نیاز به کمی خیاطی و کمی خلاقیت دارید.

کیف تبلت

لینک آموزش ساخت کیف تبلت و گوشی (کلیک کنید)

۱۱- آموزش ساخت دستبند

ساخت دستبند هم یکی دیگر از کاردستی های پر فروش می باشد. آموزش ساخت کاردستی های مرتبط با دستبند را قبلا توضیح داده ایم. می توانید دستبند چرمی ایجاد کنید و آن را به مشتریان خود برسانید و یا حتی دستبند مهره ای با کش و موارد دیگر بسازید. در هر صورت ساخت دستبند کار سخت و پیچیده ای نیست و با کمی تمرین می توان دستبندهای زیبایی تولید کرد.

How to Make Leather Bracelets

لینک آموزش ساخت دستبند چرمی (کلیک کنید) و دستبند مهره ای (کلیک کنید)

نظرات و پیشنهادات شما ؟

امروز در آی آر میکس درباره آموزش ساخت کاردستی های ارزان قیمت و جالب برای فروش مطلبی را ارائه کردیم و به شما راهی برای کسب درآمد در منزل را آموزش دادیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی