Creative Ideas for DIY Birthday Party Decor

آموزش ۱۳ ایده ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه

۰
آموزش ۱۳ ایده ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه
نمره 4.1 از 17 رای

شما برای تدارک دیدن یک تولد نیاز به تزیینات و آماده سازی یک تم خاص دارید، چه بهتر که ایده ساخت تزیینات تولد از خودتان باشد و تم تولد را خودتان طراحی کنید. ما در این مطلب قصد داریم ۱۳ ایده جالب و خاص برای ساخت تزیینات تولد مناسب با تم های دخترانه و پسرانه را آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

آموزش ساخت تم تولد در منزل : تزیین تولد با ریسه های تزیینی کشی با کاغذ رنگی ، گل کاغذی و غیره

Creative Ideas for DIY Birthday Party Decor

شما میتوانید با کم ترین هزینه به راحتی تزیینات تولد اعضای خانواده و دوستان خود را انجام دهید و در زمینه ساخت کاردستی خلاقیت خود را پرورش دهید تا در آیند بتوانید به راحتی از این خلاقیت و هنر در ساخت هنرهای درآمدزا استفاده کنید. ما قصد داریم آموزش ساخت تم تولد را با معرفی ایده های ناب و جالب در زمینه لوازم تزیینی به شما دوستان ارائه دهیم.

۱- ساخت ریسه های تزیینی کشی با کاغذ رنگی

میتوانید از این ریسه های تریینی کشی که از جنس کاغد های رنگی هستند طاقچه خود را برای تواد عزیزانتان تزیین کنید، ساخت آنها کمی زمان بر است اما قطعا ارزش زمان شما را دارد.

ساخت ریسه های تزیینی کشی با کاغذ رنگی

لینک آموزش ساخت ریسه های تزیینی کشی با کاغذ رنگی

۲- تزیین تولد با بادکنک های به شکل بستنی

این بادکنک های زیبا و رنگی یکی از ایده های زیبا برای تزیین میز خوراکی در جشن تولد کودکان هستند، شما میتوانید با کمی خلاقیت و لوزم ساده این بادکنک ها را به این شکل طراحی کنید.

تزیین تولد با بادکنک های به شکل بستنی

آموزش ساخت بادکنک های به شکل بستنی

۳- آموزش ساخت استند اسم برای تم کیک تولد

شما به راحتی میتوانید با کمترین هرینه این استند های زیبا را با کاغذ و لوازم ساده بسازید. حتی میتوانید این استند ها را در قالب جملات مختلف طراحی کنید و به عنوان تاج بر روی کیک تولد قرار دهید.

آموزش ساخت استند اسم برای تم کیک تولد

آموزش ساخت استند اسم برای تولد

۴- ساخت تزیینات تولد : ساخت استیکر های تولدت مبارک

میتوانید از این استیکر های دیواری برای قسمت های مختلف از تزیینات تولد کمک بگیرید، برچسب ها تولدت مبارک میتواند فضای جشن را جالب و زیبا تر بکنند. فقط کافی است کمی زمان و خلاقیت برای ساخت آنها صرف کنید.

ساخت استیکر های تولدت مبارک

آموزش ساخت استیکر های تولدت مبارک

۵- رومیزی های چوبی برای تم تولد

برای ساخت این رومیزی های جذاب برای تم تولد دخترانه و پسرانه نیاز به لوازم زیادی ندارید زیرا این رومیزی ها از چوب بستنی ساخته شده اند و با کمی رنگ و چسب میتوانید آنها را به این شکل درست کنید. تمام این رنگ های شاد و زیبا با کمک هنر دست شما یک رومیزی زیبا برای جشن تولد به وجود آورده است.

رومیزی های چوبی برای تم تولد

آموزش ساخت رومیزی های چوبی

۶- بالون های کاغذی برای تولد

مطمئن باشید این بالون های کاغذی جذابیت تم تولد شما را دو چندان میکنند، حتی میتوانید با اضافه کردن چند لامپ LED آنها را به فانوس های دریایی تبدیل کنید. ما قبلا در آی آر میکس طریقه ساخت بالون آرزو ها را آموزش دادیم اگر علاقه مند به طریقه ساخت کاردستی هستید این آموزش را مطالعه کنید.

بالون های کاغذی برای تولد

آموزش ساخت بالون های کاغذی برای تولد

۷- ساخت بادکنک های فانتزی

ایده ساخت تزیینات تولد : یکی آسان ترین روش های زیبا تر کردن تم تولد اضافه کردن بادکنک است، اما شاید بخواهید تم تولد شما خاص و منحصر به فرد باشد پس فقط کافی است مقداری کاغذ های رنگی به داخل بادکنک های خود اضافه کنید.

ساخت بادکنک های فانتزی

آموزش ساخت بادکنک های فانتزی

۸- ساخت استند برای کیک تولد

با یادگیری طریقه ساخت استند کیک برای تولد میتوانید به راحتی با کم ترین امکانات جشن تولد خود را زیباتر از قبل سازید. در این آموزش شما فقط نیاز به چند ظرف قدیمی و چسب قوی برای چسباندن آنها دارید.

ساخت استند برای کیک تولد

آموزش ساخت استند برای کیک تولد

۹- آموزش ساخت رقص نور برای تولد

همه کودکان دوست دارند که جشن تولدشان همانند مهمونی های بزرگسالان باشد و بتوانند حس و حال بزرگ شدن و بالغ شدن را احساس کنند. شما میتوانید با اضافه کردن چند تزیین ساده و زیبا این حس را به آنها منتقل کنید. برای مثال یکی از زیباترین تزیینات تولد حباب رقص نور است.

آموزش ساخت رقص نور برای تولد

آموزش ساخت رقص نور

۱۰- تزیین تولد با گل کاغذی

تزیین تولد با گل کاغذی : کودکان به خصوص دختر بچه ها عاشق گل و رنگ های شاد هستند، گل های کاغذی بهترین گزینه برای به وجود آوردن فضایی زیبا در تم دخترانه هستند.

تزیین تولد با گل کاغذی

آموزش ساخت گل کاغذی

۱۱- ساخت ریسه های تزیینی

یکی دیگر از ریسه های تزیینی برای تم تولد گزینه زیر است که به راحتی میتوانید آنرا با کاغذ و لوازم ساده دیگر درست کنید.

ساخت ریسه های تزیینی

آموزش ساخت ریسه تزیینی

۱۲- آموزش ساخت عدد تولد

یکی از جذاب ترین تزیینات تولد بادکنک های هلیومی هستند که نمایی زیبا به فضای جشن می دهند و همچنین میتوانید از آن برای زیبا سازی کیک نیز استفاده کنید که نشان دهنده عدد تولد است.

آموزش ساخت عدد تولد

آموزش ویدیوی ساخت عدد تولد به شکای منحصر به فرد و ساده :

 

۱۳- آموزش ساخت استند اسم برای تم تولد

استند اسم یک تزیین زیبا برای روی میز کادو ها است که میتواند پیامی زیبا را به نمایش در آورد، شما میتوانید از این استند ها در جشن های دیگر و حتی برای تزیین اتاق خود نیز استفاده کنید.

 
ما در مطالب پیشین آی آر میکس طریقه درآمد زایی از ساخت کاردستی را در مطالب ۴۰ اید جالب برای ساخت کاردستی و آموزش هنرهای دستی و مطالب دیگر آموزش دادیم. اگر تمایل به کسب مهارت در این زمینه هستید با آی آر میکس همراه باشید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

در مطلب امروز سعی کردیم تا ۱۳ ایده ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه را به شما دوستان مشتاق در این زمینه به صورت تصویری و ویدیویی آموزش دهیم. اگر نظر یا پیشنهادای در این زمینه دارید آنرا با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی