چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم ؟ نکاتی برای جذاب بودن جلوی دخترها و پسرها

۲
چگونه در دانشگاه جذاب باشیم ؟ نکاتی برای جذاب بودن جلوی دخترها و پسرها
نمره 3 از 4 رای

چگونه جذاب باشیم ؟ اکثر پسرها و دخترها زمانی این سوال برایشان پیش می آید که وارد محیط دانشگاه می شوند، زیرا انسان عاشق زیبایی است و همچنین دوست دارد که دیگران جذب او شوند. شاید فکر کنید که جذابیت و زیبایی خصوصیتی ذاتی است و بعضی افراد با این خصوصیت متولد می شوند. اما بهتر است بدانید که کاملا در اشتباه هستید زیرا هر انسانی میتواند جذاب باشد. ما در ادامه قصد داریم تا نکاتی مهم و کاربردی برای جذاب بودن جلوی دخترها , پسرها در دانشگاه را آموزش دهیم.

چگونه نوجوانی جذاب باشیم ؟ آموزش تبدیل شدن به فردی جذاب برای دیگران

How to be Attractive to Others in University 

شما برای جذاب شدن نیاز به عمل های زیبایی و هزینه های میلیونی ندارید! زیرا زیبایی تنها در چهره هر شخص خلاصه نمیشود بلکه فاکتورهای مهمتری هم وجود دارد که ما در این پست قصد داریم با ارائه این نکات به شما روند تبدیل شدن به فردی جذاب برای دیگران را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

دست از بی حوصلگی بر دارید

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم ؟ بیشتر پسرها و دخترها که برای بار اول وارد محیط های عمومی مانند دانشگاه میشوند تحط تاثیر جو قرار میگیرند و کمی خجالت زده میشوند، در ادامه این رفتار ترجیح می دهند که ساکت باشند و کمتر حرف بزنند، در گوشه ای با تلفن همراه یا لپ تاپ خود مشغول باشند. زیرا میترسند که چگونه در مقابل جنس مخالف رفتار کنند و با رفتار خود از دید دیگران شخصی عجیب به نظر برسند. اما بهتر است بدانید که ساکت ماندن و منزوی بودن شما را عجیب تر جلوه میدهد. پس گوشی همراه خود را کنار بگذارید و سعی کنید در صحبت های گروهی همکلاسی های خود شرکت کنید و کم کم احساسات خود را نسبط به دیگران نشان دهید. زیرا شما در کنار دوستان خود نوجوانی جذاب و محبوب تر هستید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

۳۰ ثانیه اول اهمیت زیادی دارد

چگونه جلوی دخترها یا پسرهای کلاس جذاب باشیم ؟ این سوالی است که معمولا بعضی از اشخاص قبل ورود به کلاس در اولین جلسه از خود میپرسند. زیرا در محض ورود به کلاس تمامی چشم ها بر روی شما قرار میگیرد و امکان دارد که خجالت زده شوید و مضطرب به نظر بیایید و این نشانه یک آدم جذاب نیست. شما نباید بگذارید که دیگران شما را به خاطر اضطرابتان قضاوت کنند. زیرا بر اثاث تحقیقات انجام شده بر روی زوج ها دریافتند که اکثر افراد در همان چند ثانیه اول ملاقات به سمت شخص مورد نظر خود جذب میشوند.

  • برای تاثیر گذاری بر روی افراد سعی کنید تا استایل بدن خود را اصلاح کنید، منظور از استایل بدن ؛ نحوه نشستن ، راه رفتن و ایستادن است. زیرا در چند ثانیه اول ظاهر و استایل بدن شما بیشتر مورد توجه قرار میگرید.
  • همچنین باید بر روی آراستگی و نحوه پوشش خود در محیط دانشگاه بیشتر وقط بگذارید زیرا آراسته بودن به زیبایی شما می افزاید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

استفاده از بهترین خصوصیت های خود

چه چیزی در اشخاص شما را بیشتر جذب میکند؟ فیزیک افراد ؟ قابلیت های آنها ؟ شوخ طبعی ؟ یا .. تحقیقات نشان داده است که بیشترین تاثیر ما بر روی افراد از طریق قابلیت های خاص ما است. به طور مثال در قرار های دوستانه شکل ظاهری ما بر روی شخص مقابل تاثیر میگذارد . یا در رابطه های عاشقانه نحوه ابراز علاقه ما بر روی شخص مقابل بیشترین تاثیر را میگذارد و ما را از دید آن شخص به فردی جذاب تبدیل میکند و یا در روابط کاری موقعیت کاری و قابلیت های فکری ما حرف اول را میزنند. بهترین راه برای فردی خاص بودن نشان دادن قابلیت هایمان است. و تنها را نشان دادن ارتباط برقرار کردن است. اگر می خواهید ارتباط بر قرار کنید نترسید و با صحبت کردن با آن شخص نشان دهید که دوست دارید رابطه خود را با او صمیمی تر کنید.

  • برای صحبت کردن با شخص مورد نظر اول باید شنونده خوبی باشید ما قبلا در آی آر میکس آموزش تبدیل شدن به شنونده ای خوب را ارائه داده ایم در صورت تمایل این مطلب را مطالعه کنید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم ؟ بیشتر لبخند بزنید !

لبخند شما میتواند حسی خوب به شخص مقابل وارد کند، همانطور که شما دوست ندارید چهره ای عبوص با شما صحبت کند دیگران هم همانند شما این موضوع را دوست ندارند. ما قبلا در آی آر میکس نحوه درست خندیدن را آموزش داده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را مطالعه کنید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

شخصی خوشحال به نظر برسید

در این مرحله از نکاتی برای جذاب بودن جلوی دخترها و پسرها باید این واقعیت را بپذیرید که اگر شما فردی خوشحال باشید دیگران آنرا حس میکنند و جذب شما میشوند. حتی اگر خصوصیت خاصی نداشته باشید پس میتوان گفت این ترفند آسان ترین روش برای جذاب بودن در دانشگاه و محیط های عمومی دیگر است. و مهم ترین گزینه برای کمک به احساس خوشنودی در شما بالا بردن اعتماد به نفس است. وقتی شما احساس خوبی نسیط به خود داشته باشید خوشحال تر از قبل میشوید و نظر افراد زرد بر روی شما ضعیف تر می شود. پس سعی کنید برای جذب دختر مورد علاقه تان به خود با اعتماد به نفس زیاد قدم اول را برداید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

به فیزیک خود اهمیت دهید

چگونه جذاب باشیم ؟ به خودتان اهمیت دهید! وقتی به ظاهر و نحوه پوشش خود اهمیت بیشتری بدهید میتوانید با اعتماد به نفس بیشتری وارد محیط های عمومی شود و دیگران را به خود جذب کنید.

چگونه در دانشگاه جذاب باشیم

نظرات و پیشنهادات شما ؟

ما در مطلب امروز آی آر میکس سعی کردیم تا نکاتی تازه برای پاسخ به سوال چگونه برای دختران و پسران جذاب باشیم ارائه دهیم، اگر در این زمینه تجربه و سوالی دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. ممد گفت:
    1

    حرف ندارید شما.

  2. ناشناس گفت:
    0

    به نظرم آدم همیشه باید تو کالج جذاب باشه مثل آهنربا 😏یه مدل مغناطیس بین هم پیش میاد مثل این میمونه بگی نظرت راجع به سبک تخیلی چیه خوبه برا جوون کارآفرینی میشه حسب ثروت درست مثل فکت لرن فرهنگ مثل نه به کهن یه سری خرافات

تبلیغات متنی