Where To Set Up Your TRX Band

آموزش تصویری نحوه نصب بند تی آر ایکس در خانه و مکان های دیگر

۰
آموزش تصویری نحوه نصب بند تی آر ایکس در خانه و مکان های دیگر
نمره 3.8 از 6 رای

امروزه کمتر کسی است که نام ورزش تی آر ایکس را نشنیده باشد. این ورزش در اصل بر اساس وسیله ای با همین عنوان نامگذاری شده است و محبوبیت روز افزونی را برای خود دست و پا کرده. از آنجایی که تی آر ایکس در بحث تناسب اندام، تاثیر فوق العاده ای دارد، در این مطلب آی آر میکس می خواهیم به شما نحوه نصب بند تی آر ایکس در خانه و مکان های دیگر را آموزش دهیم تا بتوانید به اندام ایده آل خود برسید.

چگونگی نصب بند تی آر ایکس در منزل ؟ آموزش نصب تی ار ایکس به در ، دیوار ، ستون و غیره

Where To Set Up Your TRX Band

طناب تی آر ایکس که در اصل توسط افراد نیروی دریایی مورد استفاده قرار می گرفت، باعث ایجاد ورزشی فوق العاده شده است. این طناب به افراد حاضر در نیروی دریایی اجازه تمرین در مناطق و شرایط خاص را می داد و بدن آن ها را در شرایطی ایده آل حفظ می کرد. امروزه اگر می خواهید این حرکات ارزشمند را انجام دهید، طبیعتا باید به باشگاه های ورزشی مراجعه کنید. اما در این مطلب می خواهیم به شما چگونگی نصب تی ار ایکس به در ، دیوار ، ستون و غیره را آموزش دهیم تا بتوانید باشگاه خانگی خود را بسازید!

نصب تی آر ایکس

وسایل لازم برای نصب بند تی آر ایکس در منزل (TRX)

به طور کلی به وسایل چندان زیادی برای شروع ورزش تی آر ایکس نیاز نیست. دو طناب قابل تنظیم، جاذبه، زاویه مناسب و از همه مهمتر، یک پشتکار زیاد، تمام چیزی است که نیاز دارید! نصب بند تی آر ایکس در خانه می تواند تمرینات قدرتی، قلبی، هوازی، استقامتی و تعادلی را برای شما به ارمغان آورد و جمع کردن موارد مورد نیاز برای انجام آن منطقی به نظر می رسد. اگر بخواهیم موارد مورد نیاز برای نصب تی آر ایکس را لیست کنیم، به چند مورد زیر می رسیم :

  • کارابین
  • قلاب پشت درب
  • کیف مخصوص
  • طناب تی آر ایکس
  • دفترچه راهنما

وسایل لازم برای نصب تی آر ایکس در منزل

این وسایل مورد نیاز به صورت مجموعه در کیف مخصوصی قرار دارند و می توانید آن ها را با خود حمل کنید. به طور کلی کیت های اختصاصی برای نصب تی آر ایکس در خانه وجود دارند که می توانید آن ها را تهیه کنید. اما تمامی آن ها از طناب، تسمه، قلاب و موارد مشابه تشکیل شده اند. شاید کیت های دیگری هم وجود داشته باشند که حاوی موارد منحصر به فردی شوند. پس پیش از این که وارد چگونگی نصب تی ار ایکس به در ، دیوار ، ستون و غیره شویم، بهتر است دفترچه راهنمای نصب تی آر ایکس را مطالعه کنید.

دفترچه تی آر ایکس

چگونگی نصب بند تی آر ایکس به در ، دیوار ، ستون ها و غیره

به طور کلی برای نصب تی آر ایکس در خانه به مکان مناسبی نیاز دارید. در این مطلب به شما مکان های مناسب برای نصب تی آر ایکس را نشان خواهیم داد، اما پیش از آن به صورت خلاصه، نگاهی به طریقه نصب تی آر ایکس خواهیم داشت. سه روش کلی برای نصب تی آر ایکس وجود دارد که شامل قلاب مخصوص، قلاب پشت در و نهایتا آویز می شود. هر کدام از این سه روش به مکان موجود در خانه شما بستگی دارد. ضمن این که مزایا و معایبی برای هر روش وجود دارد و همه چیز به امکانات شما در منزل باز می گردد.

قلاب تی آر ایکس : برای نصب تی آر ایکس به دیوار و سقف باید این قلاب را باید از طریق پیچ و مهره به سقف یا دیوار نصب کرد. توجه داشته باشید که بعد از جوش دادن یا پیچ کردن قلاب به سقف یا دیوار خانه، تحمل بسیار بالایی برای آن وجود خواهد داشت و نگران وزن و سنگینی خود نباشید! در صورتی که قلاب تی آر ایکس را به درستی به سقف یا دیوار منزل نصب کنید، می توانید چیزی در حدود دو تن را به آن وصل کنید و دغدغه پارگی آن را نداشته باشید!

قلاب تی آر ایکس

قلاب پشت در: اگر نمی خواهید در سقف خود تغییری ایجاد کنید و نگران آن هستید، می توانید از روش دوم استفاده کنید. برای نصب بند تی آر ایکس به در فقط کافی است قلاب را به در مورد نظر خود وصل کنید. این روش شاید محبوب ترین و کم دردسر ترین روش خانگی انجام تی آر ایکس باشد.

قلاب پشت در

آویز تی آر ایکس: این روش کلی ترین روش موجود می باشد. با این روش می توانید از هر میله ای که در منزل دارید برای تکیه گاه استفاده کنید. طول آویزها متغیر است اما به طور کلی چیزی در حدود ۱۰۰ سانتی متر خواهد بود. فقط کافی است ستون یا میله مورد نظر خود را پیدا کرده و آویز را به آن متصل کنید. توجه داشته باشید که ستون مورد نظر شما باید استحکام و قوام لازم را داشته باشد.

آویز تی آر ایکس

مکان های مناسب برای نصب تی آر ایکس در خانه

اگر بخواهیم چند نقطه مناسب برای نصب trx در خانه را نام ببریم، به چند گزینه واضح می رسیم. اما باید توجه داشت که مکان های مناسب به این نقاط محدود نمی شود. شکل تمرین و البته امکانات شما در منزل، تعیین کننده اصلی مکان خواهند بود. این موضوع در بحث نصب میله بارفیکس در خانه و نصب کیسه بوکس به سقف خانه هم وجود دارد. بنابراین نمی توان گفت که محدودیتی در مکان های نصب تی آر ایکس در خانه وجود دارد. در هر حال چند مکان مناسب برای نصب تی آر ایکس در خانه شامل موارد زیر می شوند:

  • درهای خانه
  • سقف
  • بارفیکس
  • میله های راهرو
  • ستون های خانه

 

آموزش ویدویی نصب بند تی آر ایکس در خانه

ما برای شما ویدویی از طریقه نصب بند تی آر ایکس در خانه فراهم ساختیم تا درک بهتری از این آموزش به دست آورید.

 

مکان های نصب تی آر ایکس در خارج از خانه

همانطور که گفته شد، برای نصب تی آر ایکس محدودیت چندانی وجود ندارد. هر جسم یا موردی که بتواند وزن و فشار لازم در تی آر ایکس را تحمل کند، تبدیل به گزینه ای بالقوه خواهد شد! اگر به تمرین در هوای آزاد و در نور خورشید علاقه دارید، می توانید این مکان ها را برای نصب تی آر ایکس در خارج از خانه مد نظر داشته باشید:

  • شاخه های بزرگ درخت
  • نرده های حیاط
  • ستون های موجود در حیاط مثل آلاچیق و غیره

مکان های نصب تی آر ایکس در خارج از خانه

نکته: استفاده از تی آر ایکس در خانه تنها در صورتی توصیه می شود که آن را با مشورت مربی یا افراد حرفه ای انجام دهید. صرف نظر از پیچیدگی و اهمیت حرکات ورزش تی آر ایکس ، نصب تی آر ایکس در خانه نیازمند دقت و مراقبت بالایی خواهد بود. پیش از انجام هر گونه فعالیت، با افراد حرفه ای مشورت کنید. در نظر داشته باشید که حرکات ورزشی نیازمند تجربه و مهارت بالایی دارند و اقدام خودسرانه، شاید تمام علاقه شما را از بین ببرد!

تی آر ایکس

نظرات و پیشنهادات شما ؟

امروز در آی آر میکس درباره نصب بند تی آر ایکس در خانه و خارج از آن صحبت کردیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید و از علاقه مندان به ورزش مفید تی آر ایکس هستید، آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی