آموزش تصویری باز کردن قفل درب خانه، کمد دیواری و غیره بدون نیاز به کلید

۴
آموزش تصویری باز کردن قفل درب خانه، کمد دیواری و غیره بدون نیاز به کلید
نمره 4.2 از 25 رای

حتما برای شما یا اعضای خانواده پیش آمده که پس از ترک منزل، به یاد آورید که کلیدها را داخل خانه جا گذاشته اید و قطعا ازین بابت بسیار ناراحت شده اید. در چنین مواقعی طریقه بازکردن انواع قفل بدون نیاز به کلید اهمیت خود را بیش از پیش نشان خواهد داد. با آی آر میکس همراه باشید تا انواع روش های باز کردن قفل درب خانه ، کمد دیواری و .. را به شما نشان دهیم.

آموزش باز کردن قفل درب چوبی و اتاق خواب با سوزن ، کارت ، سنجاق و ..

How to Pick a Lock With Household Items

ماندن در پشت درب قفل شده خانه، اتاق، کمد دیواری و … زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که کودک خردسال شما پشت آن در گیر افتاده باشد. در چنین مواقع اضطراری باز کردن قفل در اتاق خواب با اقلام ساده خانگی غالبا امکان پذیر است. در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا آموزش باز کردن قفل درب با سنجاق ، باز کردن قفل در اتاق و آموزش باز کردن قفل کمد بدون کلید را طی سه روش به شما آموزش دهیم.

روش اول: شناسایی نوع قفل

۱- همانند موضوع باز کردن درب ماشین در هنگامی که کلید را ندارید، به منظور باز کردن قفل درب خانه یا هر قفلی ابتدا باید نوع آن قفل را شناسایی کنید. بنابراین پیش از ورود به آموزش باز کردن قفل درب چوبی بهتر است نوع قفل خانه خود را بشناسید. این موضوع برای آموزش باز کردن قفل کمد دیواری هم صدق می کند.

باز کردن قفل

به عنوان مثال اغلب دستگیره های در اتاق و حمام، از نوع دکمه فشاری یا پیچشی (مطابق تصویر بالا) هستند که در مرکز این دستگیره ها یک سوراخ کوچک قرار دارد. این سوراخ کوچک به منظور باز کردن قفل بدون نیاز به کلید در مواقع اضطراری تعبیه شده است.

۲-پیدا کردن شیء باریک و دراز اما به اندازه کافی محکم، که به راحتی درون سوراخ مرکزی دستگیره در جا شده و بتواند قفل را جابجا کند. مانند یک پیچ گوشتی کوچک، سنجاق سر یا یک میله فلزی باریک و محکم. حتی استفاده از یک سیخ کباب که در هر آشپرخانه ای پیدا می شود گزینه مناسبی جهت باز کردن قفل در چوبی اتاق خواب خواهد بود.

باز کردن قفل چوبی

-در صورت استفاده از سنجاق سر یا گیره کتاب، این اجسام باید کاملا صاف شده و به یک شیء فلزی باریک و در عین حال محکم تبدیل شوند.

۳-اکنون از شیء مورد نظر خود جهت باز کردن قفل در اتاق استفاده نمایید. اگر قفل شما دارای مکانیزم “دکمه فشاری” است، ابزار را مستقیما داخل سوراخ کرده و فشار دهید؛ تا زمانی که یک مقاومت احساس کرده و در را هل دهید. در این زمان شما باید بلافاصله یک صدای مختصر تیک بشنوید که نشان از باز کردن قفل خواهد بود.

اگر قفل شما دارای مکانیزم “چرخشی” است، باید ابزار را داخل قفل کرده و آن را در جهت باز شدن قفل بچرخانید و فشار دهید. در این زمان شما باید بلافاصله یک صدای مختصر تیک بشنوید که نشان از باز کردن قفل خواهد بود.

۴-در صورتیکه نتوانستید از روش فوق و آموزش باز کردن قفل درب با سنجاق و دیگر اقلام خانگی به منظور باز کردن قفل در اتاق استفاده نمایید، دستگیره در را به راحتی با پیچ گوشتی درآورید.

درآوردن دستگیره در با پیچ گوشتی

بر روی اکثر دستگیره ها یک یا دو پیچ دیده می شود که شما به راحتی می توانید با باز کردن این پیچ ها، دستگیره را از جا درآورده و طریقه بازکردن انواع قفل را انجام دهید.

روش دوم: باز کردن قفل در اتاق با کارت اعتباری

۱-اول از همه اطمینان حاصل کنید که شما اجازه باز کردن قفل را دارید. در صورتیکه فرد دیگری صاحب آن ملک است، حتما مجوز باز کردن درب منزل او را از خود آن شخص یا در صورت نیاز از مراجع قانونی کسب کنید. در غیر این صورت شما مرتکب جرم شده اید و عمل شما پیگرد قانونی و حتی زندان خواهد داشت.

باز کردن قفل

۲- جهت باز کردن قفل درب خانه با کارت یک کارت مناسب انتخاب نمایید. کارت ایده آل، کارت پلاستیکی خواهد بود که هم سفت و هم قابل انعطاف باشد. از به کار بردن انواع کارت های پول یا کارت های اعتباری واقعی که طی این مراحل امکان ضربه خوردن دارند، اجتناب کنید.

باز کردن قفل در اتاق با کارت اعتباری

۳-کارت خود را بین چهارچوب و قفل در قرار دهید. همانند آنچه در تصویر زیر می بینید، کارت را مابین فضای در تکان دهید. به کمک دستگیره، در را به سمت خود هل داده و در جهت باز شدن قفل بچرخانید. اگر خوش شانس باشید، کارت علیه ضامن های قفل فشار وارد کرده و موجب باز کردن قفل در اتاق خواب خواهد شد.

تکان دادن کارت لای در

-این تکنیک فقط برای قفل های معمولی جواب خواهد داد و برای قفل کلیدی (قفل زبانه چهارگوش که فقط با کلید باز می شود) کار نخواهد کرد.

-برخی از درها بلافاصله با استفاده از این تکنیک باز می شوند. در حالیکه برخی دیگر نیاز به تلاش بیشتر دارند. بنابراین با کارت های متفاوت که دارای زوایای مختلفی هستند این کار را جهت باز کردن قفل به کمک کارت اعتباری انجام دهید.

باز کردن قفل به کمک کارت اعتباری

روش سوم: باز کردن قفل در اتاق با وسایل خانگی

۱- اول از همه اطمینان حاصل کنید که شما اجازه باز کردن قفل را دارید. در صورت صدور مجوز جهت باز کردن قفل، اکنون شما می توانید با استفاده از انواع وسایل در دسترس خانگی همچون سنجاق سر  گیره فلزی کتاب، یک مفتول(سیم) محکم و انعطاف پذیر یا هر شیء خانگی در دسترس دیگر اقدام به باز کردن قفل نمایید. بنابراین آموزش باز کردن قفل درب با سنجاق اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

سنجاق سر

۲-اگر قصد استفاده از گیره کتاب دارید، همانند آنچه در تصویر مشاهده می کنید باید گیره کتاب را به شکل L درآورید. بنابراین یک سر گیره را به کمک دست خود صاف کنید. طوریکه آمادگی فرو رفتن درون سوراخ قفل را داشته باشد.

 راست کردن گیره کتاب

۳-اکنون زمان استفاده از سنجاق مو و گیره کتاب است. مطابق تصویر زیر ابتدا سنجاق مو را که از قبل به شکل L درآورده اید را داخل سوراخ مرکزی کنید و نگاه دارید. به کمک دست دیگر گیره کتاب L شکل را از بالای سنجاق داخل سوراخ کرده و آنقدر در جهت باز شدن در تکان دهید تا صدای تیک آرامی به گوشتان برسد. بلافاصله با شنیدن صدای تیک دستگیره در را به سمت چپ چرخانده و در را باز کنید.

باز کردن قفل اتاق

-این شیوه باز کردن قفل نیاز به تمرین زیاد دارد. اما در عوض ظرف چند ثانیه به راحتی می توانید از آن جهت باز کردن قفل در اتاق استفاده نمایید. اگر ناامید شدید یک نفس عمیق بکشید و دوباره شروع کنید.

ویدیو آموزشی باز کردن انواع قفل به روشی ساده

در این ویدیو روش های ساده برای باز کردن انواع درب و قفل را به شما آموزش میدهیم.

 

ما قبلا در آی آر میکس در مورد جلوگیری از سرقت ماشین مطلب آموزشی فراهم ساختیم توصیه می شود مطلب جلوگیری از سرقت ماشین را هم مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

امروز در آی آر میکس آموزش باز کردن قفل درب خانه و آموزش باز کردن قفل کمد بدون کلید و غیرهرا به شما آموزش دادیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۴ دیدگاه

  1. مهدیه گفت:
    2

    سلام من کمد اتاقم قفلش ۸۰۸ هست چجوری باید بازش کنم؟

  2. دارابیان گفت:
    0

    ایول. مرسی. امشب یه سرقت خوب انجام بدم

تبلیغات متنی